PDA

View Full Version : Rampage Vs Evans confirmed by Dana White



Biiyen
09-01-2009, 20:32
Quinton "Rampage" Jackson has had a pretty good past couple of weeks. He exorcised some demons from the past at UFC (http://www.fightline.com/news/ufc_news.shtml) 92 after soundly beating Wanderlei Silva (http://www.fightline.com/fighters/wanderlei_silva.shtml), a man that had defeated him twice before.
Then today, Jackson entered a plea agreement in which he will not be required to serve any jail time for a peculiar incident that occurred back in July when Jackson was arrested after crashing into two cars and then fleeing the scene and leading police on a five-minute car chase. He was subsequently taken to the hospital after police on the scene determined that he was "mentally unfit" to be booked and was later charged with felony hit and run and felony evading arrest.
UFC President Dana White provided the icing on the cake later this afternoon when he stated that Jackson would likely face Rashad Evans (http://www.fightline.com/fighters/rashad_evans.shtml) for the UFC light heavyweight title.
Fittingly, Evans won the title at UFC 92 after knocking out Forrest Griffin (http://www.fightline.com/fighters/forrest_griffin.shtml); the man who upset Jackson last summer for the belt. At the UFC 92 post-fight press conference Jackson was asked if he'd like to fight for the title or to avenge his close decision loss to Forrest Griffin; a defeat that clearly continues to haunt him. An emotional Jackson stated his desire to face Griffin and get "revenge".
But now according to White, Jackson has had a change of heart. When asked if the winner of another high profile UFC light heavyweight matchup, Thiago Silva vs. Lyoto Machida (http://www.fightline.com/fighters/lyoto_machida.shtml), would be first in line to face newly minted champ Rashad Evans, White was blunt.
"No, I think it's going to be against Rampage," said White. "Rampage changed his tune a few days after he said that [he wanted to fight Griffin]. He said, 'Screw that, I want to fight for the title.'"

anonymous001
09-01-2009, 20:49
Wtf?!

Dit is echt heel oneerlijk...:mad:

PD_EC
09-01-2009, 21:03
zal wel meer geld opleveren

chief108
09-01-2009, 21:09
'Screw that, I want to fight for the title.'
'nuff said...

als je Rampage bent tenminste :p

Guillermo
09-01-2009, 22:02
Ja dan zal je net zien, pakt hij de titel en krijgt hij daarna weer een asswhooping van Griffin :twak:

Ash
09-01-2009, 22:54
Ja dan zal je net zien, pakt hij de titel en krijgt hij daarna weer een asswhooping van Griffin :twak:

Maybe.. Zou wel vet zijn! :D

weks
09-01-2009, 23:02
gruwlijk!

54321
10-01-2009, 01:33
Ja dan zal je net zien, pakt hij de titel en krijgt hij daarna weer een asswhooping van Griffin :twak:

dat gaat zeker niet gebeuren!! rampage sloopt griffin in een rematch.

Mr 1 Leg
10-01-2009, 08:52
x2 54321

Ralph
10-01-2009, 15:08
Wel echt kut voor Machida.... die man verdient echt al lang een keer een kans om voor de titel te vechten. Maar ja, Rampage is nu eenmaal wel een grotere naam die meer geld in het laatje brengt.

tom l
10-01-2009, 15:21
dat gaat zeker niet gebeuren!! rampage sloopt griffin in een rematch.

Griffin blijft onderschat worden. Volgens mij gaat Griffin wederom met de decision lopen tegen rampage in een rematch. Denk overigens dat Rampage het ook niet gaat trekken tegen Evans.

Biiyen
10-01-2009, 16:10
Wel echt kut voor Machida.... die man verdient echt al lang een keer een kans om voor de titel te vechten. Maar ja, Rampage is nu eenmaal wel een grotere naam die meer geld in het laatje brengt.

Machida moet eerst tegen Silva! Dus voordat Machida kan vechten voor de titel ben je dan 6 - 7 - 8 maanden verder. Ik denk dat de UFC de winnaar van Machida/Silva voert aan winnaar Evans/Rampage.

En Rampage verdient als former Champ zekers een herkansing.

marcelt
10-01-2009, 16:46
De winnaar van Machida - Evans verdient een title shot en zal die ook wel krijgen denk ik ook.
Alhoewel ze beiden ongeslagen zijn was Rampage de voormalige kampioen en heeft natuurlijk een hoop grote namen op zijn hitlist staan.

kooivechter
10-01-2009, 17:13
terecht dat rampage weer een kasn krijgt. De winnaar daarvan zal tegen machida-silva uitkomen

De man van 14K
10-01-2009, 18:18
terecht dat rampage weer een kasn krijgt. De winnaar daarvan zal tegen machida-silva uitkomen


x2 en zolang ze allemaal maar lekker tegen elkaar kunnen knokken maakt het mij niet uit wie, wat, waar en wanneer. Titel of geen titel; Let's bring it on!!

el bastardo
10-01-2009, 19:32
Tja, was te verwachten. Hopelijk mept Rampage hem the fuck out! Maar dat zie ik niet snel gebeuren. Wel een devision die goed bezet is!

verduijnos
13-01-2009, 23:15
het is wel gebeurd maat rampage for life

anonymous001
14-01-2009, 00:51
Machida moet eerst tegen Silva! Dus voordat Machida kan vechten voor de titel ben je dan 6 - 7 - 8 maanden verder.

Why???

Je kan toch na 2 maanden weer vechten, of wat?

jesselaar
14-01-2009, 00:58
dit is ufc wen er maar gewoon een heel goed systeem en goed voor de amerikaanse markt en het draait natuurlijk om de ppv, niet om de vechters
zoals in japan maar geef ze is ongelijk
MAAR IS DIT EERLIJKE COMPETITIE?
de ufc zal daarom ook geen 16 man gp doen is moeilijk te sturen en is geen zekerheid van ppv

chief108
14-01-2009, 09:55
MAAR IS DIT EERLIJKE COMPETITIE?

vechtsport is Big Business :deal: geworden dude....

nadeel daarvan is dat geld zwaarder is gaan wegen als dingen als eerlijke competitie en goede matchmaking

dirk5
14-01-2009, 10:00
Ik zeg war Evans!!!

eerlijk is anders maar Evans heeft ook een flink lang mogen wachten op een titleshot dus dat doet Machida dat ook maar.

Il Loco
14-01-2009, 12:14
Rampage heeft als voormalige champ natuurlijk recht op een kans. Alleen denk ik dat Evans Rampage wel zal stoppen, Evans vecht heel technisch en heeft een super kamp achter zich.
Hoewel Rampage wel meer een echte knokker is, en vaak wat meer show en kijk plezier oplevert dan Evans denk ik dat hij het jammer genoeg niet zal gaan redden.

En iedereen heeft het maar over Machida, maar wat als Silva hem straks stopt, wat dan. Ik vind Machida gewoon een saaie vechter. Ik zie veel liever Thiago Silva aan het werk, een echte knokker. Ik weet dat Machida net als Evans gewoon een erg technische vechter is, maar ik ben nu eenmaal een Thiago Silva fan.:)