PDA

View Full Version : Josh Barnett vs Gilbert Yvel Affliction video promo for ‘Day of Reckoning’



Tony
13-01-2009, 15:03
YouTube - Josh Barnett vs Gilbert Yvel - Affliction: SAT. JAN 24th (http://www.youtube.com/watch?v=GcVF4ueojYg&eurl=http://mmamania.com/)

rai
13-01-2009, 15:14
Ik vind hem (Barnett)een opgeblazen pad, maar ik kan ook ook wel om hem lachen.
ik vind hem arrogant, maar ook vind ik dat dat hij een van de beste zwaargewichten ter wereld is. Een ding is zeker ik kijk erg uit naar zijn partij tegen Yvel, trouwens wat heeft Barnett de laatse 2 jaar gedaan? Alleen gevochten tegen Rizzo?

Slome
13-01-2009, 15:18
Ik vind hem (Barnett)een opgeblazen pad, maar ik kan ook ook wel om hem lachen.
ik vind hem arrogant, maar ook vind ik dat dat hij een van de beste zwaargewichten ter wereld is. Een ding is zeker ik kijk erg uit naar zijn partij tegen Yvel, trouwens wat heeft Barnett de laatse 2 jaar gedaan? Alleen gevochten tegen Rizzo?

nee, volgens mij is hij ook actief geweest bij WEC

rai
13-01-2009, 15:21
Weet je tegen wie hij gevochten heeft dan?

Tony
13-01-2009, 15:22
Barnett heeft niks in de WEC gedaan.. Wel heeft ie nog wat geknokt in SENGOKU ni 2008 (Jeff Monson en Yoshida).. Beide partijen gewonnen.

In 2007 heeft Barnett helemaal niks gedaan en in 2006 en daarvoor zat ie bij Pride.

rai
13-01-2009, 15:23
Barnett heeft niks in de WEC gedaan.. Wel heeft ie nog wat geknokt in SENGOKU ni 2008 (Jeff Monson en Yoshida).. Beide partijen gewonnen.

In 2007 heeft Barnett helemaal niks gedaan en in 2006 en daarvoor zat ie bij Pride.


thanx voor de update;)

Tony
13-01-2009, 15:25
You're welcome!

Anyway.. Ik heb ook veel zin in deze match.. Ben echt benieuwd hoe Yvel het er vanaf zal brengen.

Op de grond is ie kanonnenvoer voor kimura's en keylocks... staande kan hij nog wel voor een mooie verrassing zorgen.

Remco
13-01-2009, 15:26
Leuke opwarmer!

Slome
13-01-2009, 15:26
Barnett heeft niks in de WEC gedaan.. Wel heeft ie nog wat geknokt in SENGOKU ni 2008 (Jeff Monson en Yoshida).. Beide partijen gewonnen.

In 2007 heeft Barnett helemaal niks gedaan en in 2006 en daarvoor zat ie bij Pride.

SENGOKU is toch onderdeel van WEC, of zit ik nu helemaal verkeerd?!

rai
13-01-2009, 15:29
You're welcome!

Anyway.. Ik heb ook veel zin in deze match.. Ben echt benieuwd hoe Yvel het er vanaf zal brengen.

Op de grond is ie kanonnenvoer voor kimura's en keylocks... staande kan hij nog wel voor een mooie verrassing zorgen.


Wie tip jij als winnaar dan?

renamer
13-01-2009, 15:29
mijn geld gaat toch op yvel.. was er eerst niet zeker over maar ik denk dat het hem wel moet lukken

dirk5
13-01-2009, 15:29
Ik denk dat je er zelden zoveel langs heb gezeten Slome, WEC is onderdeel van UFC.

ps. is deze partij dan al goedgekeurd want daar heb ik nogsteeds niks over gehoord.

Jani
13-01-2009, 15:30
tnx voor het vette filmpje

hoop echt dat Yvel hem ko mept

rai
13-01-2009, 15:32
mijn geld gaat toch op yvel.. was er eerst niet zeker over maar ik denk dat het hem wel moet lukken



Dat zal ook weer een goede reclame zijn voor het Nederlandse MMA
Kan dan mooi in het rijtje van successen staan van Overeem, Mousasi, Manhoef, (struve?)

YoMarK
13-01-2009, 15:46
Yvel maakt in mijn opinie geen kans bij Barnett.
Barnett gaat hem binnen 20 sec neerhalen, effe GnP-en voor het publiek en daarna submitten.
De kans is natuurlijk altijd aanwezig dat Yvel hem KO-ed binnen de eerste 20 sec, maar een andere mogelijkheid is er niet voor hem vrees ik.

Tony
13-01-2009, 15:49
Wie tip jij als winnaar dan?

Afhankelijk van in hoeverre beide vechters in shape zijn:

BARNETT!!


Ik denk dat de kans groter is dat Barnett Yvel neerkrijgt en daar submit dan dat Yvel Barnett KO'ed voor hij neergehaald wordt.

Slome
13-01-2009, 16:00
Afhankelijk van in hoeverre beide vechters in shape zijn:

BARNETT!!


Ik denk dat de kans groter is dat Barnett Yvel neerkrijgt en daar submit dan dat Yvel Barnett KO'ed voor hij neergehaald wordt.

Ben ik met je eens Tony, maar Yvel is gewoon de man met z'n Shizzle's..
Dus ga zkers voor my man Gilbert!!:thup:

War YVEL:thup:

rai
13-01-2009, 16:01
Ik denk dat Yvel niet zo'n makkelijk slachtoffer is voor een submission zoals vaak beweerd wordt.
Het lijkt mij wel logisch dat Barnett hem naar de grond brengt. Maar aan de andere kant: Barnett lijkt mij ook wel zo eerzuchtig en eigenwijs om het staande gevecht aan te gaan. Dat zal dan niet voor het eerst zijn. Tegen Aleksander Emelianenko flikte hij dat kunstje ook en dat deed hij niet onverdienstelijk. Maar als hij kiest voor het staande gevecht dan stijgen de kansen behoorlijk voor Yvel

Il Loco
13-01-2009, 16:05
Ik denk dat je er zelden zoveel langs heb gezeten Slome, WEC is onderdeel van UFC.

ps. is deze partij dan al goedgekeurd want daar heb ik nogsteeds niks over gehoord.

In inside MMA spreekt Bas Rutten erover met Tom Antencio van Affliction. Deze zei dat de atlethic commision nu 180 graden gedraaid was met hun beleid en veel makkelijker was, hij had samen met Yvel met hun gesproken. Resultaat was dat hij 'gecleared' was. Dus het gevecht gaat door.

Hier de link;

http://www.mma-core.com/videos/_Inside_MMA_01_12_09?vid=10002754&tid=107

dirk5
13-01-2009, 16:12
In inside MMA spreekt Bas Rutten erover met Tom Antencio van Affliction. Deze zei dat de atlethic commision nu 180 graden gedraaid was met hun beleid en veel makkelijker was, hij had samen met Yvel met hun gesproken. Resultaat was dat hij 'gecleared' was. Dus het gevecht gaat door.

Hier de link;

http://www.mma-core.com/videos/_Inside_MMA_01_12_09?vid=10002754&tid=107

kijk eens aan, hier hebben we wat aan, danku vriendelijk.

Tony
13-01-2009, 16:14
Ik denk dat Yvel niet zo'n makkelijk slachtoffer is voor een submission zoals vaak beweerd wordt.
Het lijkt mij wel logisch dat Barnett hem naar de grond brengt. Maar aan de andere kant: Barnett lijkt mij ook wel zo eerzuchtig en eigenwijs om het staande gevecht aan te gaan. Dat zal dan niet voor het eerst zijn. Tegen Aleksander Emelianenko flikte hij dat kunstje ook en dat deed hij niet onverdienstelijk. Maar als hij kiest voor het staande gevecht dan stijgen de kansen behoorlijk voor Yvel

Yvel heeft zich absoluut verbeterd.. no doubt bout it.

als Barnett het staande wilt uitvechten.. dan moet ie dat zelf weten.. Maar ik denk echt dat Yvel hem dan behoorlijk een stand-up-clinic zal geven.

De man van 14K
13-01-2009, 16:20
Vette partij, ik snap niet dat ze mensen intevieuwen die geen meningen hebben over wat er gaat gebeuren. Ik sluit me aan bij Tony, staand maakt YVel een kans op de grond is die Barnett echt heel handig.
Ik hoop wel dat Yvel wint, dat zou toch wel zo ontzettend gruwelijk zijn!!

rai
13-01-2009, 16:22
Inderdaad Gruwelijk is het juiste woord. It's Against all odds maar hij gaat het em wel flikken hoor die Yvel. :)

MilfhunterMMA
13-01-2009, 17:04
Ik denk dat Yvel niet zo'n makkelijk slachtoffer is voor een submission zoals vaak beweerd wordt.
Het lijkt mij wel logisch dat Barnett hem naar de grond brengt. Maar aan de andere kant: Barnett lijkt mij ook wel zo eerzuchtig en eigenwijs om het staande gevecht aan te gaan. Dat zal dan niet voor het eerst zijn. Tegen Aleksander Emelianenko flikte hij dat kunstje ook en dat deed hij niet onverdienstelijk. Maar als hij kiest voor het staande gevecht dan stijgen de kansen behoorlijk voor Yvel

het staande gevecht was hij wel aan het verliezen van aleks mijn insziens

PD_EC
13-01-2009, 17:39
War Yvel hoop dat hij wint

ron bos
13-01-2009, 17:46
Hoop dat Yvel gaat winnen.

micha
13-01-2009, 17:49
WAR Gilbert

bryan
13-01-2009, 17:50
denk dat gilbert kan kiezen... linkerbeen of rechterbeen in de klem ik zet mijn geld op barnett op sub ronde 1

Wheelie
13-01-2009, 17:52
Ik hoop dat the Hurricane door de ring raast en dat Barnett wakker word en denkt WTF just happened :thup:

rai
13-01-2009, 17:53
Ik denk dat Josh kan kiezen, linkerbeen in zijn nek of rechterbeen in zijn nek;)

Tony
13-01-2009, 18:29
Maar van de andere kant kan yvel ook kiezen.. Linker of rechterarm in een klem ;)

rai
13-01-2009, 18:32
Josh kan kiezen, linker knie op zijn kaak of een rechterknie op zijn kaak:D

Dragao
13-01-2009, 18:33
Zoals iedereen zegt mijn hart zegt yvel, maar mijn hoofd zegt Barnett. Misschien kan Yvel de trend van 2007 en 2008 doorzetten namelijk de upsets

TOON
13-01-2009, 18:51
inderdaad....hoop zo dat Yvel een win krijgt by brutal KO!!!
ook al wil Barnett staand het gevecht aan gaan, ik denk dat ie zich binnen een minuutje of twee bedenkt en naar de grond gaat....en dan is het een moeilijk verhaal voor Yvel, niet omdat hij slecht is op de grond, maar omdat Barnett heel goed is op de grond...
ik vrees dat het barnett op sub wordt..... :-(

Tony
13-01-2009, 18:52
Of Yvel werkt barnett binnen tien seconden naar de grond en submit hem een reversed triangle of gogo-gadget-plata :D

rai
13-01-2009, 18:54
Of Yvel werkt barnett binnen tien seconden naar de grond en submit hem een reversed triangle of gogo-gadget-plata :D

Dit is het meest waarschijnlijke scenario, andere opties zijn er eigenlijk niet

Tony
13-01-2009, 18:56
Dit is het meest waarschijnlijke scenario, andere opties zijn er eigenlijk niet

uhm, ik zei dus: dat YVEL Barnett naar de grond brengt :p

rai
13-01-2009, 19:00
uhm, ik zei dus: dat YVEL Barnett naar de grond brengt :p


Natuurlijk wat dacht jij dan?? Ik zie Barnet echt niet in staat die Go Go Gadet plata te maken hoor!!! Maar doet yvel het nou met rechts of met links?:lol:

leks
13-01-2009, 20:31
Barnett is natuurlijk een legitieme allround top 5 vechter, en verder een erg leuke blaaskaak.

Hoop dat Yvel in goede vorm is, geweldige kans voor hem om zich in de picture te spelen, ik zou het op zich wel leuk vinden als hij voor de upset zorgt, maar als Barnett wint vind ik het ook best, win/win wmb.

Evt. money/vcash gaat ofc. allemaal op Barnett ;)

anonymous001
13-01-2009, 20:40
Ik heb het idee dat de meeste fans denken dat Yvel een pure stand-up fighter is, maar dat is gewoon inmiddels niet meer zo! Hij kan meekomen met de besten op de grond. Sterker nog, het zou me niet verbazen als Yvel wint op sub. Het ligt niet voor de hand, maar het kan zeker.

Ik denk dat hij hoe dan ook een goede kans maakt...

TOON
13-01-2009, 20:54
nou....yvel is zeker niet alleen een pure stand-up fighter, ik denk dat de meeste denken dat ie het staand moet houden omdat Barnett gewoon errug goed is op de grond....en persoonlijk denk ik niet dat Yvel zn groundgame goed genoeg is om van iemand met de
skills van Barnett te winnen op de grond....

weks
13-01-2009, 21:00
hoop op een keiharde ko en winst van yvel

precies!
heb er zin in

Ralph
13-01-2009, 21:15
Yvel op armbar!!!












Nee, geintje. Ligt er maar net aan hoe in vorm Barnett is... is er toch een klein tijdje uitgeweest. En Yvel is best scherp de laatste tijd, al viel me wel op dat zijn verdediging staand een stuk minder is dan vroeger... Als ie er de afgelopen maanden nog een paar kilootjes heeft afgetraind en weer als een ouderwetse hurricane door de ring raast geef ik hem echt wel kans! Staand is de man gewoon erg gevaarlijk. En hij heeft op de grond echt wel de skills om uit een submission te blijven, als ie zijn koppie er maar bij houdt (en niet zoals tegen Minowa zelf voor een leg lock gaat....).
Maar Barnett is op de grond natuurlijk wel een klasse apart. Ben iig heel erg benieuwd naar deze partij!

WAR YVEL!!!!

Bert Kops
13-01-2009, 22:30
Gilbert gaat hem pakken!

chief108
14-01-2009, 08:23
hoop echt dat Yvel hem flink gaat pakken

en aangezien alles kan in dit spelletje denk ik dat hem dat nog gaat lukken ook...

dirk5
14-01-2009, 09:04
Hoop Yvel maar gezond verstand zegt anders.

Barnett kimura 1st round.

YoMarK
14-01-2009, 09:19
Ik heb het idee dat de meeste fans denken dat Yvel een pure stand-up fighter is, maar dat is gewoon inmiddels niet meer zo! Hij kan meekomen met de besten op de grond. Sterker nog, het zou me niet verbazen als Yvel wint op sub.

Meen je dit nu serieus?
Yvel is zonder meer beter geworden op de grond, maar ik kan me toch niet voorstellen dat ie nu opeens een groundwizzard is geworden in de laatste maanden. Tegen Sergey Shemetov werd z'n voet ook bijna doormidden gedraaid, gelukkig had hij iets grotere ballen en deed hij hetzelfde bij die Rus(die wel tikte).
We hebben het hier wel over Barnett, iemand die bijna(meerdere keren) Nogueira gesubmit heeft in z'n partijen.

MB667
14-01-2009, 09:32
kick sum ass Gilbert Yvel!!!!

Mule-Kick
14-01-2009, 09:43
Van de ene kant gun ik het Yvel heel erg om hier te winnen op een brute KO. Aan de andere kant wil ik ook Fedor vs. Barnett zien, dus hoop ik stiekem toch ook wel op een zege voor Josh. Denk dat em dit moet kunnen lukken normaal gesproken, maar als er een sport upset gevoelig is dan is het MMA dus... naja ik hoop iig op een vet pot.

marcelt
14-01-2009, 10:20
Barnett wil zelf staan met Gilbert, dus denk ik in dat geval dat hij het niet redt. Zoals hierboven aangehaald ging het staande tegen Alex al minder goed. Josh heeft ook 3x verloren van striker Cro Cop.
Josh is uiteraard beter in take downs en subs. Maar als je de filmpjes van Gilbert bekijkt kan je zien dat hij verdomd lastig op de grond te krijgen en te houden is en ook lastig te submitten. Yvel heeft zelf maar 2x op submission verloren en 6 van zijn 30 winstpartijen won hij zelf op submission. Josh won overigens 14 van de 23 op sub.
Als Josh wil staan met Gilbert verliest hij denk ik. Als hij hem naar de grond kan krijgen en houden geef ik Josh de beste kans, maar aangezien Josh wilde staan met Gilbert hou ik het op Gilbert als winnaar.

De man van 14K
14-01-2009, 11:50
Hoe kom je erbij dat Barnett het persé staand wil houden?

marcelt
14-01-2009, 11:59
Dat maak ik op uit het filmpje. Die Affliction bobo zei ook zoiets van Josh is gonna come out and bang with him. Want dat had hij gezegd op de persconferentie.
Maar perse weet ik niet.

Guile
14-01-2009, 13:13
Veel mensen zijn hier wel erg positief over Yvel, maar weet echt niet op grond waarvan. Misschien dat Yvel staand iets beter is, maar dat moet ik eerst zien. Bekijk anders de tegenstanders van Barnett en Yvel de laatste jaren. Zit nog al een niveauverschil in. Wie weet verrast hij ons, maar denk toch echt dat Barnett deze gaat pakken.

De man van 14K
14-01-2009, 13:14
Dat maak ik op uit het filmpje. Die Affliction bobo zei ook zoiets van Josh is gonna come out and bang with him. Want dat had hij gezegd op de persconferentie.
Maar perse weet ik niet.

ik dacht al, ik kan me nl. voorstellen dat Barnett alles doet wat hij moet doen om te winnen.
Niet net als Frank Shamrock tegen die Kung Lee die het persee staand wilde houden.


Veel mensen zijn hier wel erg positief over Yvel, maar weet echt niet op grond waarvan. Misschien dat Yvel staand iets beter is, maar dat moet ik ook nog eerst zien. Bekijk anders de tegenstanders van Barnett en Yvel de laatste jaren. Zit nog al een niveauverschil in. Wie weet verrast hij ons, maar denk toch echt dat Barnett deze gaat pakken.

Ik denk voornamelijk dat iedereen gewoon erg blij is dat deze partij plaats vind..

Guile
14-01-2009, 13:18
Ik denk voornamelijk dat iedereen gewoon erg blij is dat deze partij plaats vind..

Ik ben ook erg tevreden met deze match, alleen dat is heel wat anders dan Yvel tot favoriet bombarderen :D

anonymous001
14-01-2009, 13:32
... en bovendien zijn we ook heel tevreden dat Yvel em gaat pakken. ;)

marcelt
14-01-2009, 17:00
Ik denk voornamelijk dat iedereen gewoon erg blij is dat deze partij plaats vind..

Heel blij!

Mr 1 Leg
14-01-2009, 17:03
x2 marcelt.;)

micha
14-01-2009, 17:04
WAR GILBERT