PDA

View Full Version : Promo filmpje: HOLLAND GI CHALLENGE 15th FEBRUARY 2009



cholitzu
13-01-2009, 23:16
http://www.youtube.com/watch?v=uP5iEjhGk-I

ijsblok
14-01-2009, 15:58
VET!

Mr 1 Leg
14-01-2009, 16:51
THANKS PARTICK mooi gedaan keep on the good work :thup:

Jeru
14-01-2009, 19:50
Jammer dat ik 15 februari ergens anders moet zijn. Had zeker wel even willen kijken.

cholitzu
15-01-2009, 20:05
THANKS PARTICK mooi gedaan keep on the good work :thup:


Thanks Franky, Als jullie nou wat vroeger vertrekken dan kunnen jullie nog meerollen, is voor jou ook al weer effe geleden toch.;)

Mr 1 Leg
16-01-2009, 12:57
nee ik heb 3maand geleden nog een bjj toernooi meegedaan 3wins by submision 2 armbars en 1 triangle en 1tje op punten verloren 3de plaats en dat was brabo challenge in belgie aartselaar en op 22 november een week na mijn mma partij heb ik meegedaan aan het belgiesch kampioenschap grapling ook 3wins by submision en 2 verloren 1tje op punten en 1tje op submision wins by guilotine choke en 2 kimoeras maar ik vecht niet meer voor exit maar voor perfectteam die vanaf nu ook bjj doen en niet alleen mma onze bjj trainer is koen smets een zwarte gordel bjj van hybird dojo in brussel dus ik kom er aan man ik ga nu zoveel mogelijk bjj en grapling toernoois meedoen ervaring opdoen en het is mijn leven ik heb niks anders te doen dan te trainen zodus groetjes partrick op 26 april ga ik zeker al een mma partij draainen altijd welkom of anders patje kijk is op youtube franky van hove tik maar in en geniet er van ik hoor je zeker of zie je zeker snel weer :thup: ik train nu samen met tommy de pret van GG en onze coach is ben dandois

cholitzu
16-01-2009, 19:56
Oke dan Franky.had je idd lang niet gezien.goed bezig. Binnenkort ook weer de zona no gi cup, AMS open en Ede, dus jij gaat in 2009 echt niet stilzitten.;)

Goed dat je je ding gevonden hebt Franky! Keep up the good work.:thup:

SEE YA!

Mr 1 Leg
17-01-2009, 10:51
ik ben er dit jaar zeker bij patje daar mag je op rekenen het zal zeker een druk jaar worden maar ik heb er echt wel zin in never give op :thup: ik heb zelf gisteren een award gewonnen op de flemisch fighters awards in belgie en mijn trainings partner ook tommy de pret de ongeslagen golden glory fighter en dat dankzij mijn coaches ben en kris sta ik waar ik nu sta en dit is maar een begin van mijn droom groetjes thuis patje en ik zie je snel weer