PDA

View Full Version : Nieky Holzken vs Tarik el Idrissi gaat niet door



danial
14-01-2009, 03:33
Las op fighttalk dat Nieky moet afzeggen wegens scheurtje in zijn hand.
Jammer en Beterschap

chief108
14-01-2009, 09:31
je moet ook niet op faittjolk lezen makker...

is dit nog steeds hetzelfde gerucht als dat hij niet zou vechten omdat hij z'n arm gebroken had of is dit een nieuwe?
want dat was ontkrachtigd toch?

Nieky Holzken vs Tarik el Idrissi - Page 2 - www.MixFight.nl (http://www.mixfight.nl/forum/showthread.php?p=671266&highlight=nieky+gebroken#post671266)

MB667
14-01-2009, 13:00
zou wel k.u.t. zijn ja. maar ja. Ik ga niet alleen voor die wedstrijd. Hoop dat ze nog een vervanger kunnen regelen voor Tarik el idrissi.

TommieWeber
14-01-2009, 13:34
Las op fighttalk dat Nieky moet afzeggen wegens scheurtje in zijn hand.
Jammer en Beterschap

Ik wil hier even een duidelijk en correcte uitleg geven over deze topic.. Nieky zijn pols is gescheurd waardoor hij 4 weken in het gips moest maar door nieky zijn echte vechtershart en door het niet teleur willen stellen van al zijn supporters en fans wilde hij koste wat kost de partij door laten gaan.. omdat hij net voor de wedstrijd zat is er speciale zwemmersgips aangebracht wat erg dun is en ook waren de gehele knokkels vrij en kwam de zwemmersgips maar tot de helft van de onderarm waardoor het geen enkele belemmering in de wedstrijd zou geven voor zijn tegenstander.. er is toen contact geweest met de bond en er was geen enkel probleem om deze partij niet door te laten gaan omadt ik al aangeef hierboven de gehele knokkels vrij waren en dus als er getaped zou worden geen belemmering zou zijn.. Alleen moest de bond nog contact opnemen met het manegment van tarik en als die er mee instemden zou het gevecht gewoon plaats vinden.. er werd contact opgenomen met nieky door de bond en er werd gezegd dat het gevecht niet door ging omdat het manegment van tarik het niet wilde dus als je de volgende keer een topic aanmaakt check dan eerst even je bronnen

Octavius
14-01-2009, 13:44
Dus in het kort?

Richelieu
14-01-2009, 13:44
Dus in het kort?

Het is juist het management van El Idrissi die niet akoord gaat met de omstandigheden als ik Tommie mag geloven, waar natuurlijk ook wat voor valt te zeggen. Als in de eerste ronde het tot een medische interventie moet komen staan er eigenlijk twee verliezers in de ring!

Bedankt voor je uitleg Tommie!

TommieWeber
14-01-2009, 13:45
Dus in het kort?
Tarik zijn manegment heeft het afgezegd niet dat van nieky.

micha
14-01-2009, 13:52
Thanks

danial
14-01-2009, 13:56
Ik wil hier even een duidelijk en correcte uitleg geven over deze topic.. Nieky zijn pols is gescheurd waardoor hij 4 weken in het gips moest maar door nieky zijn echte vechtershart en door het niet teleur willen stellen van al zijn supporters en fans wilde hij koste wat kost de partij door laten gaan.. omdat hij net voor de wedstrijd zat is er speciale zwemmersgips aangebracht wat erg dun is en ook waren de gehele knokkels vrij en kwam de zwemmersgips maar tot de helft van de onderarm waardoor het geen enkele belemmering in de wedstrijd zou geven voor zijn tegenstander.. er is toen contact geweest met de bond en er was geen enkel probleem om deze partij niet door te laten gaan omadt ik al aangeef hierboven de gehele knokkels vrij waren en dus als er getaped zou worden geen belemmering zou zijn.. Alleen moest de bond nog contact opnemen met het manegment van tarik en als die er mee instemden zou het gevecht gewoon plaats vinden.. er werd contact opgenomen met nieky door de bond en er werd gezegd dat het gevecht niet door ging omdat het manegment van tarik het niet wilde dus als je de volgende keer een topic aanmaakt check dan eerst even je bronnen

Het was ook een vraag, Beter lezen;)
ten tweede, Management van Tarik zegt misschien ook iets anders. Jouw bron is ook niet 100%. Wacht op reactie van bond af
Anyway, Top gala en we zijn er bij

Octavius
14-01-2009, 13:59
Dan kan Tarik zich volledig richten voor K-1 MAX Nederland op 1 maart.

Richelieu
14-01-2009, 14:00
Het was ook een vraag, Beter lezen;)
ten tweede, Management van Tarik zegt misschien ook iets anders. Jouw bron is ook niet 100%. Wacht op reactie van bond af
Anyway, Top gala en we zijn er bij


Las op fighttalk dat Nieky moet afzeggen wegens scheurtje in zijn hand.
Jammer en Beterschap

Dit klinkt eigenlijk meer als een melding van een feit dan een vraagstelling Danial..;)

De man van 14K
14-01-2009, 14:00
Mixfight; tijd voor een vraag, tijd voor een antwoord.

Jarno
14-01-2009, 14:03
Het was ook een vraag, Beter lezen;)
ten tweede, Management van Tarik zegt misschien ook iets anders. Jouw bron is ook niet 100%. Wacht op reactie van bond af
Anyway, Top gala en we zijn er bij

Tommie is directe familie van Nieky. Dus zijn bron zal dan wel 100% zijn voor hem...

danial
14-01-2009, 14:04
Dit klinkt eigenlijk meer als een melding van een feit dan een vraagstelling Danial..;)
Kijk naar mij Topic " Zegt Nieky Holzken af tegen Tarik?"
En dan gaf ik aan waar ik het gelezen had, Niks mis mee toch??

chief108
14-01-2009, 14:07
Kijk naar mij Topic " Zegt Nieky Holzken af tegen Tarik?"
En dan gaf ik aan waar ik het gelezen had, Niks mis mee toch??
behalve dan dat je het op faittjolk gelezen dan... :wink:

Khanom Thom
14-01-2009, 14:09
Dus ook geen vervanging? Da's klote (voor fans en organisatie...).

Wheelie
14-01-2009, 14:09
Tommie is directe familie van Nieky. Dus zijn bron zal dan wel 100% zijn voor hem...

Dat weet Danial waarschijnlijk niet ;)
Ik hoorde dit bericht een tijdje terug al maar had goede hoop dat de partij door zou gaan, erg jammer.

Nieky, succes met je herstel.

TommieWeber
14-01-2009, 14:10
als jullie het niet zouden geloven... kunnen jullie altijd contact op nemen met de heer Joop Ubeda..
Nieky komt naar zutphen en zal daar wel even het hele verhaal Goed uitleggen.

De man van 14K
14-01-2009, 14:13
Waarom zit iedereen hier langs elkaar te praten?

edit: nevermind

Wheelie
14-01-2009, 14:14
Ik heb de topictitel even veranderd ;)

chief108
14-01-2009, 14:16
het gaat dus echt niet door :(

MataLeo
14-01-2009, 14:21
Beterskap Nieky !!!

Jarno
14-01-2009, 14:33
Dat weet Danial waarschijnlijk niet ;)
Ik hoorde dit bericht een tijdje terug al maar had goede hoop dat de partij door zou gaan, erg jammer.

Nieky, succes met je herstel.

Daarom probeerde ik hem ook niet te dissen, maar het netjes uit te leggen ;)
Ik leer ook elke dag bij...

Sjaak
19-01-2009, 11:20
Ik wil hier even een duidelijk en correcte uitleg geven over deze topic.. Nieky zijn pols is gescheurd waardoor hij 4 weken in het gips moest maar door nieky zijn echte vechtershart en door het niet teleur willen stellen van al zijn supporters en fans wilde hij koste wat kost de partij door laten gaan.. omdat hij net voor de wedstrijd zat is er speciale zwemmersgips aangebracht wat erg dun is en ook waren de gehele knokkels vrij en kwam de zwemmersgips maar tot de helft van de onderarm waardoor het geen enkele belemmering in de wedstrijd zou geven voor zijn tegenstander.. er is toen contact geweest met de bond en er was geen enkel probleem om deze partij niet door te laten gaan omadt ik al aangeef hierboven de gehele knokkels vrij waren en dus als er getaped zou worden geen belemmering zou zijn.. Alleen moest de bond nog contact opnemen met het manegment van tarik en als die er mee instemden zou het gevecht gewoon plaats vinden.. er werd contact opgenomen met nieky door de bond en er werd gezegd dat het gevecht niet door ging omdat het manegment van tarik het niet wilde dus als je de volgende keer een topic aanmaakt check dan eerst even je bronnen

Klasse mentaliteit van Nieky om toch aan te willen treden

Osu

dontmindme
19-01-2009, 18:20
vorige keer ging Diender tegen El Idrissi ook niet door wegens blessure,was voor mij toch een domper.
dit is veel erger, als zulke sterke matchmakings niet doorgaan.