PDA

View Full Version : Jorina Baars stapt over naar Team Schreiber



marcelt
15-01-2009, 19:20
Jorina Baars naar Team Schreiber
Den Helder - 14 januari 2009: Jorina maakt, in goed overleg met alle partijen, met onmiddellijke ingang de overstap van Team Hardcore naar de sportschool van Bob en Irma. Door deze overstap wordt het voor Jorina mogelijk om twee tot drie keer per week met sterke sparringpartners te trainen en op die manier de nodige progressie te boeken. Zij zal voortaan ook uitkomen voor Team Schreiber. Op de dagen dat zij niet bij Team Schreiber traint zal zij uiteraard nog bij SportsArt Den Helder actief zijn.

Wisten een aantal mensen waarschijnlijk al, maar dacht post het toch maar ff.

Veel succes daar Jojo en het is in ieder geval een stuk dichterbij dan Drenthe .

Gaan er nou zoveel vechters weg bij Hardcore of is dat verkeerde beeldvorming van mij?

blackadder
15-01-2009, 19:22
Maar Schreiber doet toch voornamelijk MMA? Gaat ze nu ook van sport veranderen?

marcelt
15-01-2009, 19:27
Ze hebben toch ook kampioen Titiana en er zijn regelmatig KBgala's in hun eigen sportschool, binnenkort weer een vrouwengala. Volgens mij hebben ze ook een hoop kickboksers, in ieder geval recreanten. Ze zijn succesvoller met MMA , dus dat zal de beeldvorming beinvloeden.

Richelieu
15-01-2009, 19:28
Veel suc6 daar Jojo en het is in ieder geval een stuk dichterbij dan Drenthe .

Gaan er nou zoveel vechters weg bij Hardcore of is dat verkeerde beeldvorming van mij?

Hardcore is nooit een plek geweest voor Jorina om te trainen. De afstand Den Helder / Klazinaveen zou nooit te doen zijn geweest.

Veel succes @ Schreiber! Denk dat het voor Jorina een mooie plek is om te trainen op een uurtje van Den Helder. Het Schreiber team heeft meer dan genoeg ervaring en connecties om toekomstige partijen te regelen.

Tja Hardcore, volgens de site valt Ali Gunyar officieel nog onder het management. Ben benieuwd wat Hardcore in 2009 zal gaan doen.

micha
15-01-2009, 19:33
Go JOJO

De man van 14K
15-01-2009, 19:40
Kan ze net zo goed bij Van Os trainen, heb je ook meer thai / kickboxers.. maar goed moet ze zelf weten natuurlijk. ik wist niet eens dat ze weg was bij Komen

Richelieu
15-01-2009, 19:46
Kan ze net zo goed bij Van Os trainen, heb je ook meer thai / kickboxers.. maar goed moet ze zelf weten natuurlijk. ik wist niet eens dat ze weg was bij Komen

Bij Komen traint ze al een tijdje niet meer Rosso...iets meer dan 2 jaar denk ik...;)

PD_EC
15-01-2009, 20:54
Ben benieuwd wat Hardcore in 2009 zal gaan doen.

de vechters die op de site staan horen nog wel bij hardcore?
of zijn er nog meer vechters verhuist

blackadder
15-01-2009, 20:57
Soufiane staat er ook nog op. Maar traint die ueberhaupt nog wel?

jopke
15-01-2009, 21:45
zeker traint die nog!

hij heefd binnenkort volgens mij zelfs een partij!

blackadder
15-01-2009, 21:51
zeker traint die nog!

hij heefd binnenkort volgens mij zelfs een partij!
Oh ja? Wat is hij eigenlijk? B of A?

Justinian
15-01-2009, 23:01
Van de MMA-vechters weet ik in ieder geval dat de volgende vechters onder Team Hardcore vallen: Emir Smaljovic, Ralph 'Underdog' Wonnink, Dennis 'Dennuz' Vlaskamp, Danial Sharifi, Martin Zawada, Chico 'El Toro' Martinez en Samir Bourekba.

Khanom Thom
15-01-2009, 23:46
Oh ja? Wat is hij eigenlijk? B of A?

Onze Soef vecht volgens mij een B-partij in Nijmegen op 1 Februari (Time for Action).

De man van 14K
15-01-2009, 23:46
Dat zijn er niet echt veel zeg maar..
Is team hardcore nog gelinkt aan die Black Power movement van Carbin?

De man van 14K
15-01-2009, 23:48
Bij Komen traint ze al een tijdje niet meer Rosso...iets meer dan 2 jaar denk ik...;)



hey hey
dat is correct!
Vanaf heden zal ik uitkomen voor team schreiber. Daar zal ik 2a3 keer per week gaan trainen en de overige dagen train ik nog bij SportsArt in den helder


Sportart is toch komen? ach lekker boeiend ook verder.

MMAFAN-1122
15-01-2009, 23:59
Super Jojo... succes bij team Schreiber!!!
Wanneer vecht je weer je eerst wedstrijd?

blackadder
16-01-2009, 03:48
Onze Soef vecht volgens mij een B-partij in Nijmegen op 1 Februari (Time for Action).
Waar traint hij tegenwoordig dan? Want hij is volgens mij al een tijd niet meer inKlazieneveen geweest toch?

PD_EC
16-01-2009, 06:26
Van de MMA-vechters weet ik in ieder geval dat de volgende vechters onder Team Hardcore vallen: Emir Smaljovic, Ralph 'Underdog' Wonnink, Dennis 'Dennuz' Vlaskamp, Danial Sharifi, Martin Zawada, Chico 'El Toro' Martinez en Samir Bourekba.

dan is dat duidelijk maar er wordt geen les meer gegeven in de sportschool van hardcore toch ?

Slome
16-01-2009, 06:30
Van de MMA-vechters weet ik in ieder geval dat de volgende vechters onder Team Hardcore vallen: Emir Smaljovic, Ralph 'Underdog' Wonnink, Dennis 'Dennuz' Vlaskamp, Danial Sharifi, Martin Zawada, Chico 'El Toro' Martinez en Samir Bourekba.

"El Toro" is gestopt toch?

Richelieu
16-01-2009, 07:44
Sportart is toch komen? ach lekker boeiend ook verder.

Euh, Nee. SportArt & KB Komen zijn twee verschillende scholen in Den Helder.

Justinian
16-01-2009, 07:52
dan is dat duidelijk maar er wordt geen les meer gegeven in de sportschool van hardcore toch ?
Er wordt wel les gegeven in de sportschool van Hardcore.

@Slome: El Toro is inderdaad gestopt als actief wedstrijdvechter, maar staat wel open voor een enkele veteranenpartij ;)

chief108
16-01-2009, 08:11
Tja Hardcore, volgens de site valt Ali Gunyar officieel nog onder het management.
site wordt zeer binnenkort helemaal opgeknapt
komt helemaal goed ;)


Dat zijn er niet echt veel zeg maar..
Is team hardcore nog gelinkt aan die Black Power movement van Carbin?
:rolleyes:

De man van 14K
16-01-2009, 09:03
Of Black Label. Net wat je wil.

HUNEBED
16-01-2009, 11:35
Rosso jongen, wanneer Dhr. B. Moszkowicz dit zou lezen, dan zou-ie aangifte doen van discriminatie en aanzetten tot rassenrellen...

Slome
16-01-2009, 12:20
Rosso jongen, wanneer Dhr. B. Moszkowicz dit zou lezen, dan zou-ie aangifte doen van discriminatie en aanzetten tot rassenrellen...

Moszkowicz is geen neger.... dus

HUNEBED
16-01-2009, 12:45
Moszkowicz is wel publiciteitsgeil genoeg om wat vaker onder de zonnebank te gaan en deze zaak voor te laten komen na aangifte

DK
16-01-2009, 13:04
De vader van Dhr. B. Moszkowicz heeft auschwitz overleeft Dhr. M. Moszkowicz. Vandaar dat ik mij kan voorstellen dat de kwestie waar hij aangifte voor heeft gedaan erg gevoelig bij hem ligt en in dit geval niet direct met mediageilheid te maken heeft.

Nadenken voor je iets schrijft.

Sjaak
16-01-2009, 13:18
Succes Jorina

osu !

Ben
16-01-2009, 16:33
sucses jorina

Tov
16-01-2009, 16:57
is jammer, maar veel suc6 gewenst.

Er is van Maandag tot en met Zaterdag Kickboksen bij Hardcore - Klazienaveen. Zaterdag alleen voor de kleintjes. Dan is er ook Kyokushin karate en TaiJitsu. En natuurlijk gewoon fitnessss.

HUNEBED
16-01-2009, 17:02
De vader van Dhr. B. Moszkowicz heeft auschwitz overleeft Dhr. M. Moszkowicz. Vandaar dat ik mij kan voorstellen dat de kwestie waar hij aangifte voor heeft gedaan erg gevoelig bij hem ligt en in dit geval niet direct met mediageilheid te maken heeft.

Nadenken voor je iets schrijft.

Weet niet of je Moszkowicz van de week bij Pauw & Witteman hebt gezien maar daar heb 'k me toch een potje aan lopen ergeren, "Dhr. van Bommel zou hebben moeten weten dat er leuzen zoals Hamas, Hamas joden aan het gas geroepen zou kunnen worden, en maakt zich daarom schuldig hieraan" hallo??? De hele demonstratie over één kam scheren omdat er één debiel tussen loopt die zo'n achterlijke leus roept... beetje dom & naïef van Moszkowicz, maar goed, die advocaten lullen precies zoals het ze zelf het best uitkomt... uiteraard alle respect voor het verleden van z'n vader maar Moszkowicz moet ze zich wat vaker bezighouden met de advocatuur en niet zo veel met z'n kop op tv komen [ja ik weet ook wel dat ze hem overal willen hebben]

Justinian
16-01-2009, 18:34
Bewonderenswaardig... hoe een topic over de overstap van Jorina van Team Hardcore naar Team Schreiber kan ontaarden in een discussie over Moszkowicz en de Hamas....

Ontopic svp!

Effective
16-01-2009, 20:23
Top! Slimme stap van Jorina.:thup:

Off-topic, volgens mij traint Souf ook wel bij KB Groningen o.l.v. Gert.