PDA

View Full Version : UFC beelden op SBS6



danial
16-01-2009, 00:42
MMA profiel van Antoni Hardonk op sbs6.nl
Top en respect voor sbs6, eerste reclame voor beschermde ring;)

http://www.sbs6.nl/web/show/id=137298/langid=43/media=49557/page=1

joost
16-01-2009, 00:45
Cool :D

Khanom Thom
16-01-2009, 00:46
Top, thanx!

MMAFAN-1122
16-01-2009, 00:58
Helemaal top!!!

Vitor Belfort
16-01-2009, 01:11
Dat is een filmpje van ons eigen MF-er LJ Silver

Kijk hier eens:

zelfgefrabiceerde Antoni Hardonk Highlight - www.MixFight.nl (http://www.mixfight.nl/forum/showthread.php?t=88860)

danial
16-01-2009, 01:17
Dat is een filmpje van ons eigen MF-er LJ Silver

Kijk hier eens:

zelfgefrabiceerde Antoni Hardonk Highlight - www.MixFight.nl (http://www.mixfight.nl/forum/showthread.php?t=88860)

Filmpje is mooi, Maar het gaat vooral om, dat het op sbs6 staat

TheHagueBoxer
16-01-2009, 01:27
krijg je dan geen gezeik met zuffa entertainment?

Slome
16-01-2009, 07:24
krijg je dan geen gezeik met zuffa entertainment?

Repost...:fp:
Dit is al te vinden in het andere topic.

PD_EC
16-01-2009, 07:27
bedankt danial

chief108
16-01-2009, 09:17
Nederland moet ook aan de beschermde ring...

is ook leuk doel voor 2009

Garcia
16-01-2009, 09:21
SBS6 is goed bezig, nu maar hopen dat ze een programma als Inside MMA maken en rechten kopen om UFC e.d. uit te zenden :p

stiffler
16-01-2009, 09:21
Nederland moet ook aan de beschermde ring...

is ook leuk doel voor 2009


Is het al bekend wanneer D.O.C in Ede is?

leo oldenburger
16-01-2009, 10:44
MMA uitzenden op SBS6 zal waarschijnlijk nooit gebeuren. De directie vindt deze tak van sport ietsje te ruig voor onze familiezender. En ik moet zeggen, dat begrijp ik wel. Het zal dus betekenen dat MMA, bij ons, alleen maar op internet te zien zal zijn. We hebben plannen om onze site up te graden, en met name de vechtsport afdeling. Daar past, zeker in de (nabije) toekomst ook dit soort clips. Zeker als ze de kwaliteit hebben zoals deze Antoni Hardonk-highlight. Dit moet je dan ook zien als een soort van voorproefje op wat zoiets als de "Video Inbox" zal gaan heten.

Slome
16-01-2009, 10:57
YES YES YES... thks :thup:http://www.milka.be/milka1/images/benl1/pictures/leo-call.gif

chief108
16-01-2009, 11:02
Dit moet je dan ook zien als een soort van voorproefje op wat zoiets als de "Video Inbox" zal gaan heten.
verklaar u nader Heer Oldenburger

wat mogen we hier van verwachten/ moeten wij ons hier bij voorstellen?

leo oldenburger
16-01-2009, 11:18
In deze "Video Inbox" zullen we ruimte maken voor meer van dit soort filmpjes. Als ze iig een bepaalde kwaliteit hebben. Dat zal allemaal gebeuren nadat we onze site hebben opgekloot. Nog ideeën wat er nog meer op te zien/lezen moet zijn?

Slome
16-01-2009, 11:20
In deze "Video Inbox" zullen we ruimte maken voor meer van dit soort filmpjes. Als ze iig een bepaalde kwaliteit hebben. Dat zal allemaal gebeuren nadat we onze site hebben opgekloot. Nog ideeën wat er nog meer op te zien/lezen moet zijn?

exculsieve interviews met K-1/mma vechters, trainings video's (speciaal voor en door sbs6)

hmm.. een linkje naar mixfight.. dan wel niet een leuke samenwerking?!

"MIXFIGHT IS DE BAAS"

adenane
16-01-2009, 11:48
In deze "Video Inbox" zullen we ruimte maken voor meer van dit soort filmpjes. Als ze iig een bepaalde kwaliteit hebben. Dat zal allemaal gebeuren nadat we onze site hebben opgekloot. Nog ideeën wat er nog meer op te zien/lezen moet zijn?

De wat oudere partijen die je al op de site van sbs6 kon zien. Nu is dat het laatste tournooi in september. Voorheen kon je nog tot een aantal jaar terug, K-1, K-1 MAX en je kon op de site zelfs tournooien terug kijken die in Nederland werden gehouden. Dus eigenlijk wat sbs6 op televisie heeft uitgezonden, weer terug op de site:D..

Kan je ze mooi weer eens terug zien met commentaar van jou en Fred ipv op YouTube op soms wel heel baggerkwaliteit met commentaar van een of ander hysterische jappaner..

chief108
16-01-2009, 12:12
LOL @ opgekloot...

een samenwerking met SBS is vast wel bespreekbaar met de Heren Admins
er zijn al verregaande plannen om MF ook verder op te kloten namelijk :p

HUNEBED
16-01-2009, 12:23
Nog ideeën wat er nog meer op te zien/lezen moet zijn?

Leo, zoals vroeger in Zendokan / Fighting spirit te zien was, "Fred Royers traint mee met..."
Dus bij teams langsgaan en beelden maken van de training / krachttraining.

Interviews zijn dr legio en beelden van wedstrijden kun je op youtube zat vinden.

Strange Cutbean
16-01-2009, 12:34
Ik zou wel eens willen dat we hier ook 'pay per view' kregen. Ik heb er best wat voorover om gewoon lekker voor de buis i.p.v. achter je computer, hopen dat je stream een beetje goed werkt, met een paar vrienden live te kijken naar UFC, Dream, K-1 noem maar op. Wanneer gaan we nu hier zo iets krijgen? Is dit niets voor SBS?

chief108
19-01-2009, 09:27
MMA uitzenden op SBS6 zal waarschijnlijk nooit gebeuren. De directie vindt deze tak van sport ietsje te ruig voor onze familiezender. En ik moet zeggen, dat begrijp ik wel.
ik zou zeggen: "op dit moment"

voordat in de USA de TUF series werden uitgezonden was MMA daar ook een ondergeschoven kindje en keken alleen bloeddorstige barbaren en rednecks naar die onzin
nu is het een mega-seller op de PPV en is TUF al seizoenen lang een kijkcijfer hit

een paar jaar geleden had je hetzelfde over de K-1 wedstrijden kunnen zeggen

en kijk eens naar deze thread: Meer muay thai, meer MMA of gelijk - www.MixFight.nl (http://www.mixfight.nl/forum/showthread.php?t=89162)

maar een 15% van de mensen vind K1/ muay thai-kickboksen het mooist
de meerderheid gaat voor MMA en een paar mensen vinden allebei mooi

ik zeg: laat de mensen maar wennen aan MMA
en dan blijven ze vanzelf kijken

misschien als die TUF serie eerst eens op de site te zien is?
al zou het natuurlijk mooier zijn op de kijkbuis voor de kijkbuiskindertjes
maar dat zal wel (op dit moment) nog iets te "familie onvriendelijk" zijn... :wink:

el bastardo
19-01-2009, 09:54
ik zou zeggen: "op dit moment"

voordat in de USA de TUF series werden uitgezonden was MMA daar ook een ondergeschoven kindje en keken alleen bloeddorstige barbaren en rednecks naar die onzin
nu is het een mega-seller op de PPV en is TUF al seizoenen lang een kijkcijfer hit

een paar jaar geleden had je hetzelfde over de K-1 wedstrijden kunnen zeggen

en kijk eens naar deze thread: Meer muay thai, meer MMA of gelijk - www.MixFight.nl (http://www.mixfight.nl/forum/showthread.php?t=89162)

maar een 15% van de mensen vind K1/ muay thai-kickboksen het mooist
de meerderheid gaat voor MMA en een paar mensen vinden allebei mooi

ik zeg: laat de mensen maar wennen aan MMA
en dan blijven ze vanzelf kijken

misschien als die TUF serie eerst eens op de site te zien is?
al zou het natuurlijk mooier zijn op de kijkbuis voor de kijkbuiskindertjes
maar dat zal wel (op dit moment) nog iets te "familie onvriendelijk" zijn... :wink:

:stupid:

chief108
19-01-2009, 09:58
en daarbij:
ze hebben bij SBS ook dat fucking darten bij het Nederlandse publiek door de strot gedrukt...
eerst keek er echt geen reet naar die bullshit en moet je dat nu zien...

als je mensen al vol bewondering naar een stelletje alcoholisten met overgewicht kan laten kijken
dan moet dat met MMA ook wel lukken lijkt me :rolleyes:

leo oldenburger
19-01-2009, 10:09
Dat MMA, hier op Mixfight, hoger scoort dan K1 verbaast me niet. Daar heb je geen poll voor nodig, toch? Je zou zo'n onderzoek eens moeten doen op de camping (ben ik zélf stigmatiserend bezig!) of in de supermarkt. Maar goed. Ik ben wel heel benieuwd wat UFC bijvoorbeeld zou doen als we het Pay per View zouden aanbieden. Momenteel is onze site nog niet in staat om die dienst te leveren, maar misschien is dat binnenkort anders.

el bastardo
19-01-2009, 10:17
Dat zou echt super zijn!

dirk5
19-01-2009, 10:18
Leo, klopt helemaal maar je weet wat ze zeggen: Wat een boer niet kent vreet ie niet.

Zodra mma meer meer te zien zal zijn zal dit ook op de camping en supermarkt overhand krijgen, dit omdat het in mijn opinie een completere tak van sport is. Of een pay per view zal werken in NL weet ik niet. Ik persoonlijk zal het gewoon via de gratis kanalen blijven kijken. Daar denk ik dat het beter is om een te beginnen met het laten zien van nederlandse mma partijen op het eind van een kickboks uitzending.

LJ Silver
19-01-2009, 10:25
Ff de advocaat van de duivel spelen.

Okay MMA komt op tv en heel nederland gaat het kijken.
Elke Jan Doorsnee denkt dat ie precies weet wat en hoe over MMA (16 miljoen bondscoaches).
Moet je elke dag discussies aangaan over hoe het nu echt in elkaar steekt.

Ik weet het niet..... maar die exclusieve club van fans die snachts via TVU, Justin, etc. kijken, dat heeft toch wel iets speciaals.

Garcia
19-01-2009, 10:31
Dat het iets speciaals heeft ben ik met je eens LJ Silver, maar MMA achter je pc bekijken of lekker ontspannend op de bank met je vrienden erbij is toch net even iets beter.
Daarnaast zou bijvoorbeeld een programma zoals TUF ook scoren, daar kunnen mensen juist zien hoe deze sport in elkaar steekt en dus meer begrijpen.

Ik hoop echt dat er een dag komt dat UFC, Dream en alle andere grote MMA gala's live via PPV te zien zullen zijn in NL.

chief108
19-01-2009, 10:35
ik vind TUF ook geniaal bedacht...

Jan Lul op de camping kan gewoon zien wat er allemaal aan te pas komt
je ziet die jongens keihard trainen, leert wat over de technieken, leeft met ze mee (blijft een soap natuurlijk, laten we eerlijk zijn....)
en als het dan op het knokken aankomt, hebben ze hun favorieten, zien wat er gebeurd en is het spannend en leuk ipv geweldadig en barbaars...

dirk5
19-01-2009, 10:35
Ff de advocaat van de duivel spelen.

Okay MMA komt op tv en heel nederland gaat het kijken.
Elke Jan Doorsnee denkt dat ie precies weet wat en hoe over MMA (16 miljoen bondscoaches).
Moet je elke dag discussies aangaan over hoe het nu echt in elkaar steekt.

Ik weet het niet..... maar die exclusieve club van fans die snachts via TVU, Justin, etc. kijken, dat heeft toch wel iets speciaals.

Kijk je het omdat het exclusief is of omdat je het een leuke sport vind? Elke minuut extra aandacht aan deze sport vind ik meegenomen en zal resulteren in meer zendtijd, meer bekendheid en dus uiteindelijk ook meer kwaliteit op Nederlandse galas.

Dit zal natuurlijk ook resulteren in meer proleten die denken dat ze het licht hebben uitgevonden en hier maar al te graag over willen vertellen en discussiëren. Ik persoonlijk heb hier maling aan, en zal daar behalve een enkele spottende reactie geen posts aan vuil maken, maar dit is natuurlijk voor iedereen anders.

Pernik
19-01-2009, 11:01
en daarbij:
ze hebben bij SBS ook dat fucking darten bij het Nederlandse publiek door de strot gedrukt...
eerst keek er echt geen reet naar die bullshit en moet je dat nu zien...

als je mensen al vol bewondering naar een stelletje alcoholisten met overgewicht kan laten kijken
dan moet dat met MMA ook wel lukken lijkt me :rolleyes:

Dat is echt niet waar, er keken naar de Ambassy al miljoenen via de BBC, dus dat was een inkoppertje voor SBS6, MMA zal vanaf het begin opgebouwd moeten worden, en dat is voor een commerciele zender een ander verhaal.

chief108
19-01-2009, 11:05
nou ik kende echt helemaal NIEMAND die ooit naar darten keek...
totdat SBS dat op de buis ging pleuren alsof het de mooiste sport ever was

chief108
19-01-2009, 11:09
Kijk je het omdat het exclusief is of omdat je het een leuke sport vind? Elke minuut extra aandacht aan deze sport vind ik meegenomen en zal resulteren in meer zendtijd, meer bekendheid en dus uiteindelijk ook meer kwaliteit op Nederlandse galas.

precies...
en elke populaire sukkel die mee wil lullen omdat het "in" is zal hier op mixfight toch wel snel genoeg afgebrand worden door de Reps Polizei en de Secretaris-Generaal...

el bastardo
19-01-2009, 12:32
nou ik kende echt helemaal NIEMAND die ooit naar darten keek...
totdat SBS dat op de buis ging pleuren alsof het het leukste spelletje ever was
Heb m ff voor je aangepast ;)

Garcia
19-01-2009, 12:43
Ben het met je eens Niek dat TUF geniaal bedacht is. De sport wordt op die manier slim aan de man gebracht die er meer begrip voor kunnen opbrengen.

Hup hup TUF seizoen 1 op SBS .. van mijn part om 22.30 ofzo maar kom op doen!!

chief108
19-01-2009, 13:08
Hup hup TUF seizoen 1 op SBS .. van mijn part om 22.30 ofzo maar kom op doen!!
x2

vind dat ook echt wel bij SBS publiek passen
beetje sport, beetje drama/ soap....

make it happen Leo!

en dan zal je zien dat er binnen twee jaar een UFC gevecht in Amsterdam of Rotterdam zal zijn ook...
live te zien bij SBS6

Garcia
19-01-2009, 13:49
x2


en dan zal je zien dat er binnen twee jaar een UFC gevecht in Amsterdam of Rotterdam zal zijn ook...
live te zien bij SBS6

Daar ben ik ook van overtuigd.

Dana White kan niet om de nederlandse talenten heen.

Pernik
19-01-2009, 14:11
nou ik kende echt helemaal NIEMAND die ooit naar darten keek...
totdat SBS dat op de buis ging pleuren alsof het de mooiste sport ever was

Blijkt wel dat de wereld groter is dan jouw wereldje;)

chief108
19-01-2009, 14:32
heeft SBS wel mooi verpest dat ik geen mongolen kende die naar darten keken

dat mogen ze nu weer goed gaan maken door MMA op de buis te brengen lijkt me
da's wel het minste wat ze kunnen doen

Wheelie
19-01-2009, 14:48
Bijna al mijn vrienden heb ik besmet met het MMA virus ;)
Vroeger was K-1 het helemaal, ook voor mij, maar als je eenmaal MMA gaat kijken en het spelletje een beetje snapt ben je verkocht.
Ik moet echt veel UFC en Japanse MMA dvd's branden omdat ze niet weten waar ze het moeten downloaden.
Er zijn ook genoeg mensen die het niet normaal zullen vinden of zelfs barbaars, maar die moeten dan maar niet kijken

Guile
19-01-2009, 14:49
Een paar Nederlandse winnaars lijken me essentieel, voor de rest kan ik niet wachten op die PPV in NL. In Ierland was het ook overal in de Pubs op TV hoorde ik van Nederlanders in het vliegtuig. Das toch super.

steven_v_geel
19-01-2009, 15:04
een show net als ESPN heeft met MMA Live? is dat niet een realiseerbaar idee voor sbs dan?

en ppv op sbs brengt een glimlach op me gezicht :D

dtgerald
19-01-2009, 16:36
SBS6 is goed bezig, nu maar hopen dat ze een programma als Inside MMA maken en rechten kopen om UFC e.d. uit te zenden :p
En van Dream en Affliction.

marcelt
19-01-2009, 20:45
ik zou zeggen: "op dit moment"
een paar jaar geleden had je hetzelfde over de K-1 wedstrijden kunnen zeggen

en kijk eens naar deze thread: Meer muay thai, meer MMA of gelijk - www.MixFight.nl (http://www.mixfight.nl/forum/showthread.php?t=89162)

maar een 15% van de mensen vind K1/ muay thai-kickboksen het mooist
de meerderheid gaat voor MMA en een paar mensen vinden allebei mooi

:wink:

Tja op Mixfight Chief. Alle MMA fans van NL (ok er zijn er nog n paar op FT) zijn hier verzameld. Van de kickboksliefhebbers hebben we maar een klein % . Er zitten er heel veel op FT en KB.nl en nog veel meer kb-liefhebbers zitten helemaal niet op een forum. Maar verder heb je wel gelijk. Via reality series zoals The Ultimate fighter zou belangstelling gewekt kunnen worden. SBSW heeft idd. darten en KB al aan de man gebracht. Zelfs mijn broer de voetbalfreak begon laatst over K1 tegen me . De vorige 15 jaar heeft hij nog nooit een woord aan vechtsport gewijd.

Slome
19-01-2009, 21:16
Ff de advocaat van de duivel spelen.

Okay MMA komt op tv en heel nederland gaat het kijken.
Elke Jan Doorsnee denkt dat ie precies weet wat en hoe over MMA (16 miljoen bondscoaches).
Moet je elke dag discussies aangaan over hoe het nu echt in elkaar steekt.

Ik weet het niet..... maar die exclusieve club van fans die snachts via TVU, Justin, etc. kijken, dat heeft toch wel iets speciaals.
:thup:

chief108
20-01-2009, 08:57
Zelfs mijn broer de voetbalfreak begon laatst over K1 tegen me . De vorige 15 jaar heeft hij nog nooit een woord aan vechtsport gewijd.
daar zie je dus meteen de kracht van de media
ik zeg: pleur gewoon TUF op de buis en MMA is straks net zo populair hier als het nu in de USA is....

thrillseekah
22-01-2009, 17:37
van mij hoeft het niet zo. De mensen die nog nooit aandacht aan vechtsport hebben besteed hoeven dat van mij ook niet opeens te gaan doen als het op sbs komt