PDA

View Full Version : Nu Tyrone de K1 in gaat... Zou deze partij er ooit nog komen?



Jarno
16-01-2009, 11:15
Zat daar straks nog is de Carnage vs Spong topic op Sherdog door te kijken, en toen viel mijn oog weer op dit filmpje.

YouTube - Nathan Corbett VS Tyrone Spong (http://www.youtube.com/watch?v=elI_StM9__w)

En dacht ik toch weer aan Tyrone op de persdag van de ArenA vorig jaar...

MF, Wanneer gaat Nathan Corbet komen?
K-1 ArenA persdag (verslag + foto's) - www.MixFight.nl (http://www.mixfight.nl/forum/showthread.php?t=81317&highlight=persdag)

Die komt niet want hij is bang. Die blijft thuis. Ik ben geweest, hij moet nu komen. In principe maakt het me niet uit, als hij wil ga ik weer. Ik vind alles best. Kijk, weet je, ik begrijp het hele verhaal ook niet van hem. Ik ben daar naar toe gegaan om te vechten in het toernooi waaraan hij ook deel zou nemen. Hij vocht niet. Ok, geen probleem. Ik heb gevochten en gewonnen. Toen werd me gevraagd hoe ik het vond en ik zei super, alles ging goed en het was goed verzorgd. Alleen een beetje jammer, want ik had gehoopt op hem (Nathan). Ik was sportief, ik hou gewoon van vechten en ik dacht als hij er is kan ik lekker vechten. Dus ik was een klein beetje teleurgesteld. Daarna kwam hij met een persbericht dat hij de kampioen is. Hij is helemaal niemand, wie is hij? Hij is daar in Oceanië een halfgod, maar daar heb ik geen boodschap aan.
---------------------------------------------------------------------------------------------------
Op de persdag was er ook nog een filmpje over gemaakt , maar dat kan ik niet vinden nu...

Beide heren beschuldigden elkaar dus van ontlopen, en niet durven... Ik zou deze partij toch nog wel hebben willen zien... Wat mij betreft 2 keer in de ArenA op K1 regels, en dan daar op full MT rules of anders om... Zou het er ooit nog van komen nu?

Wheelie
16-01-2009, 11:17
Ik hoop het Jarno, maar dan moet het wel snel gebeuren.

Garcia
16-01-2009, 12:19
Tyrone gaat hem echt niet uit de weg, dat weet ik 100% zeker.

dontmindme
16-01-2009, 13:08
persoonlijk zit ik niet te wachten op deze partij, mocht ie komen is het leuk, maar er komen nu naar mijn mening betere namen waar Spong zich tegen kan bewijzen

De man van 14K
16-01-2009, 13:12
Laat Spong maar groeien, gewoon van onder naar boven werken.

Jarno
16-01-2009, 14:20
persoonlijk zit ik niet te wachten op deze partij, mocht ie komen is het leuk, maar er komen nu naar mijn mening betere namen waar Spong zich tegen kan bewijzen

Financieel gezien wel ja. Maar deze partij is wereldwijd nu al op zoveel forums gehypet dat het gewoon voor de toekomst zonde is als hij er niet komt. In Oceanië zijn ze er van overtuigd dat op full MT regels er geen betere is in dat gewicht als Corbett. Wij in Europa weer van het kunnen van Spong op K1 regels. Dus dat zou gewoon een gave klash van stijlen zijn imo.

Eerlijk gezegd vind ik de Cruiser gewicht partijen ook vaak mooier om te zien als de 100+ klasse. Maar dat is weer een hele andere discussie...

Cruiser = snelheid van de -76kg en de stootkracht van 95+kg imo....