PDA

View Full Version : Badr vecht WEL op 8 feb in antwerpen



dutchnl
16-01-2009, 14:00
BADR HARI VECHT GEWOON OP 8 FEBRUARI IN ANTWERPEN.
Badr Hari zal 8 februari in Antwerpen gewoon vechten tegen Frederic Sinistra. Wij hopen hiermee duidelijkheid te hebben verschaft. Op vrijdag 23 januari zal Badr Hari tijdens een persconferentie in Antwerpen dus ook gewoon aanwezig zijn.

er is ok een mondelinge overeenkomst over een

MEGAPARTIJ in de Arena maar ze zeggen nog niet wie dat zijn

MEGA PARTIJ IN DE AMSTERDAM ARENA!
Voor het IT`S SHOWTIME evenement van 16 mei in de Amsterdam ArenA is er een mondelinge overeenkomst gesloten voor DE partij van 2009! Omdat wij als organisatie ondanks de mondelinge overeenkomst eerst een handtekening onder het contract willen hebben zal het gevecht binnenkort officieel bekendgemaakt worden.

wat denken jullie dat de Megapartij zal zijn?

source: NIEUWS (http://www.itsshowtime.nl/nieuws.html)

Kingster
16-01-2009, 14:12
Badr tegen schillt, bonjasky of tegen alistair op mma regels. :)

Maar mondeling zegt niet zo heel erg veel bij badr en z`n management.

matraz
16-01-2009, 14:16
idd....handtekening lijkt me geen overbodig iets in deze!
We weten nu wat het woord van Badr waard is...O!!

goro
16-01-2009, 14:19
Wie is Frederic Sinistra?

Sjaak
16-01-2009, 14:20
Zet Badr maar tegen Semmy is het heel snel afgelopen met de mega partij

dutchnl
16-01-2009, 14:25
Badr tegen schillt, bonjasky of tegen alistair op mma regels. :)

Maar mondeling zegt niet zo heel erg veel bij badr en z`n management.


ik weet niet of die Megapartij wel over badr hari gaat misschien wel 2 andere vechters

er staat niet dat het badr vs .... is dus

Kingster
16-01-2009, 14:34
ik weet niet of die Megapartij wel over badr hari gaat misschien wel 2 andere vechters

er staat niet dat het badr vs .... is dus

Je hebt gelijk, heb het niet goed gelezen. :ehhh:

Glen
16-01-2009, 14:38
Ik wacht wel even af.....ik laat me niet in de Badr nemen.

adenane
16-01-2009, 14:39
Ik denk dat die Megapartij ook wel afhangt van wat de loting in maart ons brengt, in Yokohama..Als je daar al Badr tegen Sem hebt, gaan ze 6 weken later niet weer tegen elkaar. Dat lijkt me niet logisch..

Kameleon
16-01-2009, 14:42
BADR HARI VECHT GEWOON OP 8 FEBRUARI IN ANTWERPEN.
Badr Hari zal 8 februari in Antwerpen gewoon vechten tegen Frederic Sinistra.


Hééééél verstandig na zo'n KO...

Perfectteamcindy
16-01-2009, 14:50
Ik heb mijn tickets voor showtime al zene :-)
Ik zien het helemaal zitten anders :-)

chief108
16-01-2009, 14:58
Ik wacht wel even af.....ik laat me niet in de Badr nemen.
:lol:

___RZA___
16-01-2009, 15:06
Overeem - Yvel poging 1001231290312

Octavius
16-01-2009, 15:21
Zet Badr maar tegen Semmy is het heel snel afgelopen met de mega partij

Maar het gaat hem toch worden denk ik.

Wheelie
16-01-2009, 15:23
Zet Badr maar tegen Semmy is het heel snel afgelopen met de mega partij

Dat is wel een partij die ze willen matchen, heb je een glazen bol Sjaak ;)

Yvel vs Overeem komt hopelijk in de Passenger Terminal in Oktober

Ch3f1
16-01-2009, 15:39
Ik wacht wel even af.....ik laat me niet in de Badr nemen.

Voordat je weet is de Badr weer gevlogen...:confused:

De man van 14K
16-01-2009, 15:54
wie de fuck is die frederic waar hij tegen moet knokken?

Fight Master
16-01-2009, 16:14
Omdat wij als organisatie ondanks de mondelinge overeenkomst eerst een handtekening onder het contract willen hebben zal het gevecht binnenkort officieel bekendgemaakt worden.

Simon zal het gesprek wel opgenomen hebben, is dat niet genoeg dan ? ;) Zoals de waard is vertrouwd hij zijn gasten

T15Boxing
16-01-2009, 16:16
Te vroeg en tegenstander te niet-slecht. Als het zal gebeuren vind ik het nog een domme move.

Muay Thai Elite
16-01-2009, 16:41
wie de fuck is die frederic waar hij tegen moet knokken?

Als ik dit filmpje moet geloven is ie wel badass. Filmpje duurt namelijk maar 1:40 ..
YouTube - Frédéric Sinistra kickboxing (http://www.youtube.com/watch?v=ooe9w3X1a-0)

rai
16-01-2009, 16:58
makkie voor Badr

De man van 14K
16-01-2009, 18:09
x2 easy money

Coldcrust
16-01-2009, 18:23
Is het zo dat de K1 zich in een andere dimensie afspeelt..eentje waar je bij een KO geen startverbod nodig hebt (Drago) of andersom..als je er KO gaat (Zimmerman,Badr) dat je dan geen hersenschade hebt en gewoon weer mag/kan vechten wanneer je wil?

Ik vind het klassejustitie...schandalig dat de Belgische bond die zich erop voorstaat dat ze de veiligheid van de vechters hoog in het vaandel hebben deze partij toestaat.

Insider
16-01-2009, 18:30
Ik ben het met Coldcrust eens, hij heeft ook nog eens 2 x 8 tellen gehad voor harde knockdowns. Als het mijn vechter was liet ik 'm niet vechten. Veiligheid van de vechter is het belangrijkst, blijkbaar geldt dit niet voor iedereen.

rai
16-01-2009, 18:33
Badr loopt geen gevaar deze pot, een leuke sparring voor hem;)

Coldcrust
16-01-2009, 18:59
Op een paar dagen na, zes weken niet gevochten.

Een startverbod betekent niet alleen dat je 6 (of 8) weken niet mag vechten..het houdt ook in dat je van die periode de eerste 2/3 weken nog niet eens mag trainen,of in elk geval aangepast en dat je het daarna mag opvoeren.
In dit geval praten we over 5 weken in totaal!

the art of muay thai
16-01-2009, 19:06
Misschien tyrone spong vs kareav?

simtekf1
16-01-2009, 19:09
Ik weet zeker dat het een rematch is tegen Aerts! (mark my words)

dutchnl
16-01-2009, 19:51
Misschien tyrone spong vs kareav?


spong vecht al tegen saki in de Arena

Coldcrust
16-01-2009, 22:25
Nou vijf weken zijn toch voorbij?

Je leest niet goed.

Sjaak
16-01-2009, 22:35
Dat is wel een partij die ze willen matchen, heb je een glazen bol Sjaak ;)


Goed ben ik he ;):D

micha
16-01-2009, 22:54
Ik wacht wel even af.....ik laat me niet in de Badr nemen.

lol

Sjaak
17-01-2009, 09:42
Een startverbod betekent niet alleen dat je 6 (of 8) weken niet mag vechten..het houdt ook in dat je van die periode de eerste 2/3 weken nog niet eens mag trainen,of in elk geval aangepast en dat je het daarna mag opvoeren.
In dit geval praten we over 5 weken in totaal!

Wijze woorden en duidelijke taal

kooivechter
17-01-2009, 10:59
1/1 tot 8/1 1 week
9/1 tot 15/1 2 weken
16/1 tot 22/1 3 weken
23/1 tot 29/1 4 weken
30/1 tot 5/2 5 weken

gevecht is 8/2: Hoeveel weken denk jij dat er voor bij zijn gegaan; meer of minder dan 5 weken in totaal?

dan nog het is te kort op elkaar. Normaal heb je sowieso een starverbod van 6 weken, vooral na die ko tegen overeem. het is ook de taak van de trainer om hem te beschermen. Badr vecht toch wel. Hij heeft zoveel geknokt Badr in december en zoveel knock downs te verwerken gehad, als trainer zijnde moet je zo'n jongen rust geven. Pegels doen er dan even niet meer toe, maar wel de gezondheid van zo'n jonge gast.

Mr 1 Leg
17-01-2009, 11:04
tommy de pret vs wim de putter dat gaat knallen worden zeker weten ik ga voor tommy maar ik vindt wim ook een super goede vechter dus wim veel succes en RESPECT mogen de beste winnen :thup:

Kameleon
17-01-2009, 11:31
Een startverbod betekent niet alleen dat je 6 (of 8) weken niet mag vechten..het houdt ook in dat je van die periode de eerste 2/3 weken nog niet eens mag trainen,of in elk geval aangepast en dat je het daarna mag opvoeren.
In dit geval praten we over 5 weken in totaal!


Dit klopt helemaal. Bij het boksen houdt men zich daar dan ook strikt aan. Het voorbeeld van Badr geeft aan hoe het Muay Thai kickboksen/K-1 nog in de kinderschoenen staat.
Eerlijk gezegd had ik van die Belgische (officiele???) Bond wel een andere beslissing verwacht.

Mephisto
17-01-2009, 12:48
Beste stuurlui staan aan wal...

Wie van jullie is bekend met het trainingsregime van Badr, de medische controles die al dan niet zijn uitgevoerd en het overleg met verantwoordelijke (Belgische) bonden...?

Ik zie het al gebeuren dat Badr door dit gezwam door één of andere nOOb een startverbod krijgt opgelegd, kunnen jullie in een nieuw te openen topic verder gaan lopen blazen, over hoe je een kaartje koopt voor een topvechter en dat 'ie niet eens komt opdagen...

Muay Thai Elite
17-01-2009, 12:49
Deze 'afspraak' zal wel weer gebadrd worden.

topfighter
17-01-2009, 12:59
Dit klopt helemaal. Bij het boksen houdt men zich daar dan ook strikt aan. Het voorbeeld van Badr geeft aan hoe het Muay Thai kickboksen/K-1 nog in de kinderschoenen staat.
Eerlijk gezegd had ik van die Belgische (officiele???) Bond wel een andere beslissing verwacht.

wat bedoel je met "officiele" bond???? er is maar één bond in België ...je weet er dus de ballen van....
indien Badr geen startverbod gekregen heeft van de dokter ginder en het staat niet vermeld in zijn licentieboekje mag hij aan de slag op 8 feb wat betreft onze bond!!!

Coldcrust
17-01-2009, 13:13
1/1 tot 8/1 1 week
9/1 tot 15/1 2 weken
16/1 tot 22/1 3 weken
23/1 tot 29/1 4 weken
30/1 tot 5/2 5 weken

gevecht is 8/2: Hoeveel weken denk jij dat er voor bij zijn gegaan; meer of minder dan 5 weken in totaal?

Je moet goed lezen. Meer dan 5 weken maar MINDER dan 6 weken en zeer
zeker minder dan 8 weken. En een startverbod is 6 tot 8 weken.
Wat voor een andere vechter geldt geldt ook voor Golden Boys.

Coldcrust
17-01-2009, 13:20
wat bedoel je met "officiele" bond???? er is maar één bond in België ...je weet er dus de ballen van....
indien Badr geen startverbod gekregen heeft van de dokter ginder en het staat niet vermeld in zijn licentieboekje mag hij aan de slag op 8 feb wat betreft onze bond!!!

En jij weet de ballen van licensieboekjes in Nederland. Die hebben we namelijk niet!
Een arts (van de officiele Belgische bond) moet zich ervan vergewissen dat het veilig is voor een vechter om aan de partij te beginnen..een van de indicatoren is een eventueel startverbod..een andere zijn de eigen bevindingen van de dokter bij de pre-fight check-up en weer een andere is de conclusies die een arts trekt aan de hand van de vragen die hij de vechter stelt.
Die vragen zijn o.m...heb je weleens last van duizelingen,heb je weleens last van bla bla bla EN..ben je onlangs nog KO gegaan ?
Een arts probeert de staat waarin de vechter verkeert te bepalen aan de hand van al die zaken.
In dit geval is algemeen bekend dat de vechter in kwestie in de maand december 4x het canvas heeft moeten opzoeken..waarvan de laatste keer voor langer dan 10 tellen ..waarvoor hij dus in Europa een startverbod zou hebben moeten krijgen...dat de Japanse commerciele organisatie die K1 heet dat niet doet moet een arts geen boodschap aan hebben...hij weet van de voorgeschiedenis..hij weet van de KO en hij weet dat die Ko nog geen 6 weken geleden heeft plaatsgevonden...conclusie:
Badr zou niet goedgekeurd mogen worden!

Coldcrust
17-01-2009, 13:25
Beste stuurlui staan aan wal...

Wie van jullie is bekend met het trainingsregime van Badr, de medische controles die al dan niet zijn uitgevoerd en het overleg met verantwoordelijke (Belgische) bonden...?

Ik zie het al gebeuren dat Badr door dit gezwam door één of andere nOOb een startverbod krijgt opgelegd, kunnen jullie in een nieuw te openen topic verder gaan lopen blazen, over hoe je een kaartje koopt voor een topvechter en dat 'ie niet eens komt opdagen...

Moeten de volgens jou maar aan klassejustitie gaan doen omdat het in dit geval de held Badr betreft?
Regels zijn regels en die moeten voor iedereen gelden.
Je moet niet vergeten dat Badr in praktisch alle partijen die hij draait 8 tellen krijgt...enige voorzichtigheid is wel geboden denk ik.

Coldcrust
17-01-2009, 13:28
OK, ga ff mijn leesbril pakken en mijn rekenmachine, jij ook?


Heb je hem al?

Muay Thai Elite
17-01-2009, 13:40
Stelletje betweters, worden jullie niet moe als jullie in de spiegel kijken?

Illest
17-01-2009, 13:45
:cool2:

In het belang van z'n eigen gezondheid zou Hari niet moeten knokken.
Maar ff over wat anders he...

Vinden jullie niet dat Hari erg vaak (en hard) neer gaat? Het is altijd spektakel met die gozer, slaat en trapt vaak tegenstanders ko, maar gaat zelf veels te vaak neer.

Daar zou je als trainer echt aan moeten werken, lijkt me.

Coldcrust
17-01-2009, 13:53
Stelletje betweters, worden jullie niet moe als jullie in de spiegel kijken?


En jij vind dat iedereen maar lekker zelf moet bepalen of hij na een KO weer de ring in gaat? Weet je wat..laten we het ook maar aan de vechter zelf over of hij 8 tellen nodig heeft...of als iemand KO is gegaan en bijkomt..of hij nog verder wil!

Er ligt op dit moment een Belgische A klasser uit Charleroi nog steeds zwaar in coma na zijn laatste partij een paar maanden geleden en een sterfgeval is de directe aanleiding geweest voor ingrijpen door de overheid in Belgie en daaruit is 1 bond ontstaan.

Mephisto
17-01-2009, 15:57
Moeten de volgens jou maar aan klassejustitie gaan doen omdat het in dit geval de held Badr betreft?
Regels zijn regels en die moeten voor iedereen gelden.
Je moet niet vergeten dat Badr in praktisch alle partijen die hij draait 8 tellen krijgt...enige voorzichtigheid is wel geboden denk ik.

read the fucking post... die spreekt volgens mij voor zich. Er wordt in dit topic geoordeeld, niet alleen over of het verstandig is of hij na een x aantal weken weer een wedstrijd moet draaien, maar ook hoe en wanneer hij weer zou mogen trainen etc.

Er is helemaal geen sprake van klassejustitie, alles gaat volgens de regels, dat zou je hebben kunnen lezen in eerdere posts van anderen... zolang regels van verschillende bonden niet op elkaar aansluiten kan het zijn dat je op de ene plek niet aan de bak kan en op de andere wel. Dat betekent niet dat er regels worden overtreden, niet voor iedereen gelijk zijn of misschien wel eens niet eerlijk.

Op het moment dat je een management een vechter van dit kaliber heeft, één die nog jaren geld gaat opbrengen, dan neem je daar geen onverantwoorde risico's mee. Waarschijnlijk één van de redenen waarom er medische begeleiding is.

Het krijgen van tellen, al zijn het er tien, is niet synoniem aan hersenschade. Als er naar aanleiding van medisch onderzoek geen reden is om niet te trainen of een wedstrijd te draaien lijkt me dat meer dan voldoende. Omdat mensen die verantwoordelijk zijn voor een bond niet in staat zijn hier zelf over te oordelen en de meeste vechters niet onder continue medisch toezicht staan zijn er de regels die in deze topic aan de orde zijn gekomen. En daar zit ook het probleem met deze regels want niemand weet wat er in de training gebeurd of dat na bijvoorbeeld een K.O. in een wedstrijd een vechter überhaupt nog geschikt is om ooit nog te vechten.

In mijn post vraag ik, wellicht kun jij er dan antwoord op geven als je dan toch de moeite hebt genomen om te reageren, of iemand (jij dus) weet hoe het trainingsregime, de medische begeleiding en de regels waaronder gehandeld is er uit zien.

En de mensen die wat minder op zichzelf geilen en dus ook de posts van anderen lezen (dat is wat anders dan er naar kijken...) weten dat ik een grafteringtyfus hekel heb aan Badr (z'n gedrag in het openbaar btw, ik ken hem verder niet)

Coldcrust
17-01-2009, 17:36
read the fucking post... die spreekt volgens mij voor zich. Er wordt in dit topic geoordeeld, niet alleen over of het verstandig is of hij na een x aantal weken weer een wedstrijd moet draaien, maar ook hoe en wanneer hij weer zou mogen trainen etc.

Er is helemaal geen sprake van klassejustitie, alles gaat volgens de regels, dat zou je hebben kunnen lezen in eerdere posts van anderen... zolang regels van verschillende bonden niet op elkaar aansluiten kan het zijn dat je op de ene plek niet aan de bak kan en op de andere wel. Dat betekent niet dat er regels worden overtreden, niet voor iedereen gelijk zijn of misschien wel eens niet eerlijk.

Op het moment dat je een management een vechter van dit kaliber heeft, één die nog jaren geld gaat opbrengen, dan neem je daar geen onverantwoorde risico's mee. Waarschijnlijk één van de redenen waarom er medische begeleiding is.

Het krijgen van tellen, al zijn het er tien, is niet synoniem aan hersenschade. Als er naar aanleiding van medisch onderzoek geen reden is om niet te trainen of een wedstrijd te draaien lijkt me dat meer dan voldoende. Omdat mensen die verantwoordelijk zijn voor een bond niet in staat zijn hier zelf over te oordelen en de meeste vechters niet onder continue medisch toezicht staan zijn er de regels die in deze topic aan de orde zijn gekomen. En daar zit ook het probleem met deze regels want niemand weet wat er in de training gebeurd of dat na bijvoorbeeld een K.O. in een wedstrijd een vechter überhaupt nog geschikt is om ooit nog te vechten.

In mijn post vraag ik, wellicht kun jij er dan antwoord op geven als je dan toch de moeite hebt genomen om te reageren, of iemand (jij dus) weet hoe het trainingsregime, de medische begeleiding en de regels waaronder gehandeld is er uit zien.

En de mensen die wat minder op zichzelf geilen en dus ook de posts van anderen lezen (dat is wat anders dan er naar kijken...) weten dat ik een grafteringtyfus hekel heb aan Badr (z'n gedrag in het openbaar btw, ik ken hem verder niet)

Ik heb je post gelezen..maar heb jij dat ook met die van mij gedaan?
De bonden cq organisaties zouden de beslissing of iemand al dan niet mag vechten niet aan iemand's management moeten overlaten omdat er voor dat management andere belangen gelden dan de veiligheid van de vechter alleen maar daarin de algemeen voor iedereen geldende regels moeten aanhouden en die zijn dat iemand die uitgeteld wordt na een KO op het hoofd een startverbod krijgt.

Muay Thai Elite
17-01-2009, 17:37
Wat heeft de Spaanse Inquisitie hier nou mee te maken?

Mephisto
17-01-2009, 19:25
Ik heb je post gelezen..maar heb jij dat ook met die van mij gedaan?
De bonden cq organisaties zouden de beslissing of iemand al dan niet mag vechten niet aan iemand's management moeten overlaten omdat er voor dat management andere belangen gelden dan de veiligheid van de vechter alleen maar daarin de algemeen voor iedereen geldende regels moeten aanhouden en die zijn dat iemand die uitgeteld wordt na een KO op het hoofd een startverbod krijgt.

stick a fork in me, i'm done

Oosterbaan
17-01-2009, 22:45
Die Badr heeft geen hersens...dus wat is het probleem met "aantal weken rust na een paar knock outs" ???? :whistling:

Muay Thai Elite
18-01-2009, 14:09
---Justinian

Probeer je punt op een normale manier te maken en niet door te schelden aub!

---/Justinian

Illest
18-01-2009, 14:13
..dat denk ik ook AERTS vs HARI
hmm nu met Harinck in de hoek bij AERTS?
Team AERTS is er nog nieuws, zeg nu alle toppers samen ofwat?

Ik denk namelijk dat Peter niet erg zijn best deed in GP FINALE 2008,
bij P&W vertelde hij over een offday hmm ik heb mijn eigen mening en
die is je hebt je laten verliezen dat was beter voor K-1..;)
Nu de rematch eens kijken wat er gebeurt..:eek:
GRTZ. :cool2:

http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/1/13/Zwangsjacke_Leinen01_2002-01-09.jpg

Tevens verkrijgbaar in de kleuren: blauw, zwart en groen.

Wiseguy
18-01-2009, 14:16
..dat denk ik ook AERTS vs HARI
hmm nu met Harinck in de hoek bij AERTS?
Team AERTS is er nog nieuws, zeg nu alle toppers samen ofwat?

Ik denk namelijk dat Peter niet erg zijn best deed in GP FINALE 2008,
bij P&W vertelde hij over een offday hmm ik heb mijn eigen mening en
die is je hebt je laten verliezen dat was beter voor K-1..;)
Nu de rematch eens kijken wat er gebeurt..:eek:
GRTZ. :cool2:

Tuurlijk deed Peter niet zijn best. Het was tenslotte maar het best bekeken kickboxevent van het jaar waar hij in vocht. Waarom zou hij zijn best doen.

Justinian
18-01-2009, 14:45
Ontopic blijven svp!

Illest
18-01-2009, 14:46
Ontopic blijven svp!

ok..ok..

je hebt gelijk, maar z'n haaruitval ligt erg gevoelig bij hem, vandaar

(kon het niet laten)

lopez86
18-01-2009, 15:59
Nee he we gaan toch niet weer beginnen...

De man van 14K
18-01-2009, 16:06
http://i236.photobucket.com/albums/ff287/gafpics/bcfzb.gif

marcelt
18-01-2009, 16:58
Het gaat over Badr in Antwerpen jongens. Als het over Peter Aerts wil hebben, moet je ff een apart topic maken.

Nu zelf ff off topic: Hairob ben je niet meer boos op ons?!

Muay Thai Elite
18-01-2009, 17:08
Jep en dan krijg ik een waarschuwing.. Hairobservator is weer terug, dus er zal weer een leuke sfeer hangen hier binnenkort.

De man van 14K
18-01-2009, 17:19
zoals als alles in het leven is ook het verblijf van Haribo op MF van tijdelijke aard..

Boxer
18-01-2009, 18:27
in Arena, zeker Aerts