PDA

View Full Version : Ter Info: UFC 93 begint al om 21.00 uur!



Biiyen
17-01-2009, 14:13
Denk meld het even, voordat je straks om 4 uur het 's nachts vol ongeloof voor je pc'tje zit te wachten. :lol:

Jeru
17-01-2009, 14:15
http://www.mixfight.nl/forum/showthread.php?t=89122

Tony
17-01-2009, 14:44
Ik ben er vanavond helaas niet bij ivm verjaardag waar ik heen moet.
Ik heb wel echte cash op coleman en franklin en nog een paar anderen staan.. dus ik zal het PbP topic goed in de gaten houden via mijn pda.

cholitzu
17-01-2009, 15:17
Ik ben er vanavond helaas niet bij ivm verjaardag waar ik heen moet.
Ik heb wel echte cash op coleman en franklin en nog een paar anderen staan.. dus ik zal het PbP topic goed in de gaten houden via mijn pda.

De griep heerst verschrikkelijk Tony, denk dat ze het wel zullen begrijpen.:whistling:


Cash op coleman Tony? Hoe kon je dat nou dan, V cash oke.... ;)

Tony
17-01-2009, 15:52
Waarom ik cash inzet op coleman.. gewoon omdat ik het gokje wel durf te wagen.

Coleman is de underdog en hij heeft niks te verliezen
Coleman heeft het krachtvoordeel
Coleman heeft geweldige takedowns (en dat gecombineerd met de kooi en punten scoren middels octagon control)

Coleman is wel ouder en zal vast trager geworden zijn. Daarnaast zal zijn cardio minder zijn en is zijn standup en submission skills minder dan die van shogun.

shogun heeft een zware last op zijn schouders omdat ie al een keer verloren heeft in de ufc. Hij zal deze partij daarom ook echt moeten winnen.
shogun heeft ook al lang niet meer geknokt
shogun zal misschien nog een beetje huiverig zijn voor zijn arm die toen gebroken werd.

al met al kan het beiden kanten opgaan.. Maar omdat coleman de odds van 4.00 heeft wil ik wel een gokje wagen.

Jarno
17-01-2009, 16:53
Moet ook de eerste partijen missen omdat ik eerst naar de plaatselijke trots ga... Hopen dat de eerste dus allemaal op decision eindigen :brow:

Dennuz
17-01-2009, 16:57
Gewaagde gok... Maar ga zeker kijken!

MilfhunterMMA
17-01-2009, 17:20
weet iemand toevallig of het ook op een engels kanaal wordt uitgezonden?

A.F.
17-01-2009, 17:33
je kan het via setanta kijken...

http://freemma.110mb.com/live.htm

anonymous001
17-01-2009, 17:54
Waarom ik cash inzet op coleman.. gewoon omdat ik het gokje wel durf te wagen.

Coleman is de underdog en hij heeft niks te verliezen
Coleman heeft het krachtvoordeel
Coleman heeft geweldige takedowns (en dat gecombineerd met de kooi en punten scoren middels octagon control)

Coleman is wel ouder en zal vast trager geworden zijn. Daarnaast zal zijn cardio minder zijn en is zijn standup en submission skills minder dan die van shogun.

shogun heeft een zware last op zijn schouders omdat ie al een keer verloren heeft in de ufc. Hij zal deze partij daarom ook echt moeten winnen.
shogun heeft ook al lang niet meer geknokt
shogun zal misschien nog een beetje huiverig zijn voor zijn arm die toen gebroken werd.

al met al kan het beiden kanten opgaan.. Maar omdat coleman de odds van 4.00 heeft wil ik wel een gokje wagen.


Precies!

Zelfde hier... Heb em zelfs in combi met Franklin, om het echt spannend te maken...:)

YoMarK
17-01-2009, 18:24
Nu snap ik waarop het zo slecht gaat op de beurzen tegenwoordig :fp:

jan sensei kyokushin
17-01-2009, 18:32
Osu is nu ook M.M.A op m.m.a tv denk ik voorbeschouwing of wat anders
http://www.tvunetworks.com
osu

Tony
17-01-2009, 18:44
Precies!

Zelfde hier... Heb em zelfs in combi met Franklin, om het echt spannend te maken...:)

haha volgens mij heb ik hem ook nog ergens in een double met franklin :p

Succes gozert!

A.F.
17-01-2009, 18:58
GOOOOOOOOOOOOOOOO GSP!

Justinian
17-01-2009, 19:00
Kreeg net een berichtje van Marieke, die dus aanwezig is in Dublin samen met Sebas:
"Het is echt mega. Zaal helemaal vol. Echt super. Alistair en Sem zijn er ook. Doe iedereen op Mixfight maar de groeten uit Dublin."

Justinian
17-01-2009, 19:01
Waarom ik cash inzet op coleman.. gewoon omdat ik het gokje wel durf te wagen.

Coleman is de underdog en hij heeft niks te verliezen
Coleman heeft het krachtvoordeel
Coleman heeft geweldige takedowns (en dat gecombineerd met de kooi en punten scoren middels octagon control)

Coleman is wel ouder en zal vast trager geworden zijn. Daarnaast zal zijn cardio minder zijn en is zijn standup en submission skills minder dan die van shogun.

shogun heeft een zware last op zijn schouders omdat ie al een keer verloren heeft in de ufc. Hij zal deze partij daarom ook echt moeten winnen.
shogun heeft ook al lang niet meer geknokt
shogun zal misschien nog een beetje huiverig zijn voor zijn arm die toen gebroken werd.

al met al kan het beiden kanten opgaan.. Maar omdat coleman de odds van 4.00 heeft wil ik wel een gokje wagen.
Same here :D