PDA

View Full Version : UFC 93: Shogun - Coleman post fight interview's



Slome
19-01-2009, 17:01
http://www.mmaticketscheap.com/images/logo-ufc.gif

“Shogun” Rua talks his fight with Marc Coleman.

After a not so impressive performance against Marc Coleman “Shogun” promises to be better prepared for his next fight in the octagon.
“I’m starting to feel more comfortable in the octagon…I feel like it’s my home already now… I’m certainly going to be much better and better prepared and better suited in the octagon for my next fight”

http://www.youtube.com/watch?v=P_tpKI8IieE&eurl=http://www.matratz.com/&feature=player_embedded


Marc Coleman post fight interview.

“This is by far the most disappointing loss of my life” Marc Coleman

http://www.youtube.com/watch?v=g9fy4C_-cgo&eurl=http://www.matratz.com/&feature=player_embedded

Spencer
19-01-2009, 17:23
Jammer voor Coleman, wel verdiend gewonnen door Rua.
Je ziet in dit filmpje wel heel erg dat Coleman oud begint te worden.
Hij zal jammer genoeg niet meer op zijn oude niveau terug komen helaas :(.

TheHagueBoxer
19-01-2009, 17:28
Machineman heeft trouwens weer een toffe highlight gemaakt van dit gevecht: http://machinemen.blip.tv/#1688261

ik zie shogun nog wel winnen van lidell trouwens, maar hij moet wel inzien dat talent alleen niet genoeg is, ook al heeft hij daar meer dan genoeg van. gwoon keihard aan z'n uithoudingsvermogen werken

De man van 14K
19-01-2009, 17:54
Die kop van Coleman! Hij lijkt net op dr Krankenstein van de VPRO..
RETIREMENT... your time has come..

steven_v_geel
19-01-2009, 18:31
SPORTS DEFAULT VIRAL ST_UIP (http://link.brightcove.com/services/link/bcpid1138375875/bctid8512805001)
:)

raveboy
19-01-2009, 19:03
Kijk ik net die post fight pressconference van Dana White, krijgen Coleman en Shogun samen met nog een partij de fight of the night bonussen !!!
Volgens mij is het toch anders als je dichtbij de kooi zit ofzo, anders snap ik Dana niet.

Slome
19-01-2009, 19:13
Kijk ik net die post fight pressconference van Dana White, krijgen Coleman en Shogun samen met nog een partij de fight of the night bonussen !!!
Volgens mij is het toch anders als je dichtbij de kooi zit ofzo, anders snap ik Dana niet.

40K pp:thup::thup:

TOON
19-01-2009, 19:38
de amusementswaarde vond ik wel hoog....dus vanuit dat oogpunt....

jesselaar
19-01-2009, 19:43
je ziet nu duidelijk dat coleman en shogun nu niet meer kunnen gebruiken
en
zie je ook dat als je moet stoppen je gewicht en spieren slinken ik vind dit een goeie ontwikkeling omdat dit het echte talent toch een eerlijke kans geeft en ik hoop dat ze in japan ook gaan testen zodat je niet nog meer van die freaks krijgt

YoMarK
19-01-2009, 20:11
Geweldig filmpje van Coleman, terecht een hall of famer. Doe het maar eens met 44 jaar.

jesselaar
19-01-2009, 20:36
Geweldig filmpje van Coleman, terecht een hall of famer. Doe het maar eens met 44 jaar.

zeker waar hij zag er ook een stuk gezonder uit hij heeft ook die rare grote bult achter zn oor verloren verstand komt met de jaren ,maar voor shogun gaat het moeilijk worden zonder juice en chuck krijgt zn kans weer en in mijn ogen gaat deze shogun het niet redden

fedor
19-01-2009, 20:47
fight of the night..wat een BS..denk dat Dana bij Davis-Lightsout even z'n oogkleppen richting Sem&Overeem heeft opgezet..
ik zat bij dat gevecht (de eerste van de PPV) op het puntje van m'n stoel..de maat was gezet voor de rest van de avond.
Shogun is toch iemand waar ik speciaal naar uitkijk als 'ie gaat vechten maar ik vond het gevecht een teleurstelling (niet qua amusement) maar ik had echt veel meer verwacht van Shogun. Z'n tank was helemaal leeg na 5 minuten en dat mag 'ie zichzelf aanrekenen.

Shogun een gebruiker? Hij is toch al eerder in de USA geweest met Pride, wordt je dan niet door de athletic commision gechecked..?

jesselaar
19-01-2009, 21:10
coleman en brock vechten toch ook in de ufc ,elk team em manager weet dat er in de usa getest gaat worden dus kan je afhankelijk van wat je gebruikt daar rekening mee houden
nu hij continu in de usa vecht is dit gelukkig afgelopen en scheiden de echte champs zich van de muisen

fedor
19-01-2009, 21:21
coleman en brock vechten toch ook in de ufc ,elk team em manager weet dat er in de usa getest gaat worden dus kan je afhankelijk van wat je gebruikt daar rekening mee houden
nu hij continu in de usa vecht is dit gelukkig afgelopen en scheiden de echte champs zich van de muisen

Of moet hij er beter rekening mee houden ;) ..? (net zoals Brock..?)

BoysNoize
19-01-2009, 23:13
jesselaar...wtf baseer jij je op dat Rua en coleman gebruiken...

Vooral Rua vindt ik nou niet iemand die eruit ziet alsof hij gebruikt..integendeel zelfs..niet overdreven afgetraind maar gewoon een gezonde natuurlijke bouw..

Altijd dat gelul dat ze aan de shit zitten....die gasten trainen 2 a 3x per dag en dan 6 of 7 dagen in de week in aanloop naar die partijen..Geloof mij maar, dan heb je echt geen 'juice' nodig..hooguit wat voedingssupplementen voor herstel bijvoorbeeld..

Goede voeding en goede training (die gasten hebben bij training en voeding ook volop begeleiding) doet wonderen!

anonymous001
19-01-2009, 23:24
jesselaar...wtf baseer jij je op dat Rua en coleman gebruiken...

Vooral Rua vindt ik nou niet iemand die eruit ziet alsof hij gebruikt..integendeel zelfs..niet overdreven afgetraind maar gewoon een gezonde natuurlijke bouw..

Altijd dat gelul dat ze aan de shit zitten....die gasten trainen 2 a 3x per dag en dan 6 of 7 dagen in de week in aanloop naar die partijen..Geloof mij maar, dan heb je echt geen 'juice' nodig..hooguit wat voedingssupplementen voor herstel bijvoorbeeld..

Goede voeding en goede training (die gasten hebben bij training en voeding ook volop begeleiding) doet wonderen!

*kan niet ophouden met lachen, dus moet morgen hier 'serieus' op reageren*

Deze post is naief en dom op zoveel manieren dat ik even geen begin kan vinden...

Ach vooruit, eentje kop ik vast in: heb je de eerste partijen van Coleman in de UFC uberhaupt gezien?!?!?:eek:

De man van 14K
20-01-2009, 00:36
http://www.ibmem.com/images/clarification-fruit-juice.jpg

gimme sum juice...

jesselaar
20-01-2009, 01:32
jesselaar...wtf baseer jij je op dat Rua en coleman gebruiken...

Vooral Rua vindt ik nou niet iemand die eruit ziet alsof hij gebruikt..integendeel zelfs..niet overdreven afgetraind maar gewoon een gezonde natuurlijke bouw..

Altijd dat gelul dat ze aan de shit zitten....die gasten trainen 2 a 3x per dag en dan 6 of 7 dagen in de week in aanloop naar die partijen..Geloof mij maar, dan heb je echt geen 'juice' nodig..hooguit wat voedingssupplementen voor herstel bijvoorbeeld..

Goede voeding en goede training (die gasten hebben bij training en voeding ook volop begeleiding) doet wonderen!

shogun gebruikt ook niet meer ,alleen in zn pride tijd kon hij zoveel incasseren en non stop doorgaan een goed voorbeeld de partij tegen alistair (net zoals de rest van chutebox)wanderlij silva die van lhw naar hw op en neer ging allemaal heel natuurlijk zeker?
en een blinde ziet nog dat coleman ,randleman gebruikten en ik geloof en weet dat ze 6 of 7 keer 2 a 3 keer per dag trainen.
daarom is het ook frusterend voor vechters die niet gebruiken en ook zo veel trainen zo bij een aantal verlies pattijen ook op verkeerde gedachten brengen.

BoysNoize
20-01-2009, 13:59
Ik had het in dit geval over Rua. En jij vind dus dat, omdat iemand goed kan incasseren maar gelijk gebruikt?? Dat maak ik op uit jou post..
Dus jij vind dan ook maar dat bijv. Nog of Hunt gebruikt omdat hun ook een 'ijzeren kin' hebben?
Slaat als een slappe lul op een slagroom taart..Kan me ook niet voorstellen dat je incasseringsvermogen beter word omdat je aan de dope zit..

Al dat gedoe over het wel of niet gebruiken zijn allemaal suggestieve aannames...Zolang er nooit een bewijs geleverd word zijn wat mij betreft vechters clean.

En Coleman in zijn pride-tijd valt inderdaad over te twijfelen..en ja, ik heb al heel wat partijen gezien..ook van Coleman in zijn pridetijd

Overigens zijn wisselingen in gewicht (10 a 15kg +/- in een half jaar tijd bijv.) niet eens heel raar..Ik spreek uit ervaring dat je van gewoon (zonder begeleiding) 4x in de week fitnessen al 10 kg aankomt in 8 maanden tijd..
Dan moet een topsporter met begeleiding dat ook kunnen..

jesselaar
20-01-2009, 16:59
Ik had het in dit geval over Rua. En jij vind dus dat, omdat iemand goed kan incasseren maar gelijk gebruikt?? Dat maak ik op uit jou post..
Dus jij vind dan ook maar dat bijv. Nog of Hunt gebruikt omdat hun ook een 'ijzeren kin' hebben?
Slaat als een slappe lul op een slagroom taart..Kan me ook niet voorstellen dat je incasseringsvermogen beter word omdat je aan de dope zit..

Al dat gedoe over het wel of niet gebruiken zijn allemaal suggestieve aannames...Zolang er nooit een bewijs geleverd word zijn wat mij betreft vechters clean.

En Coleman in zijn pride-tijd valt inderdaad over te twijfelen..en ja, ik heb al heel wat partijen gezien..ook van Coleman in zijn pridetijd

Overigens zijn wisselingen in gewicht (10 a 15kg +/- in een half jaar tijd bijv.) niet eens heel raar..Ik spreek uit ervaring dat je van gewoon (zonder begeleiding) 4x in de week fitnessen al 10 kg aankomt in 8 maanden tijd..
Dan moet een topsporter met begeleiding dat ook kunnen..

droom lekker verder (er bestaan ook middellen dat je na een knock down heel snel hersteld)en even over dat aankomen je kan wel 10-15 kilo aankomen(met fitnes), is ook niet zo moeilijk en dan lekker de ring in en binnen 3 minuten verzuren of praat je over 10 -15 kilo spier ?
om 5 kilo spier erbij te krijgen ben je minimaal een jaar bezig je word als je fitnest zwaarder maar je traint ook weer af als je het goed wil doen en niet te snel wil verzuren als je moet vechten dan ,ik heb het niet over bodybuilden maarja het zal wel een gevoelig onderwerp voor je zijn .
ik ben in ieder geval blij dat er getest word in usa nu japan nog

MilfhunterMMA
20-01-2009, 17:57
niemand weet iets zeker...

anonymous001
20-01-2009, 18:12
Na die tweede post van BoysNoize zie ik er definitief van af om serieus te reageren. Ik praat liever met mijn poezen.

BoysNoize
20-01-2009, 20:06
@ Socrates: doe 's...ben benieuwd wat je voor reactie zal gaan krijgen..

Ik beweer nergens dat het niet waar is...Zeg alleen dat er nooit bewezen (op een uitzondering na, bijv. Randleman) is dat het wel is en dat dus dit soort discussies toch niet zinnig zijn..
Ik geloof ook heel goed dat in Japan de controles een stuk minder zijn als in de states..

Maar laat de discussie maar rusten...bedoelde alleen dat jesselaar dingen beweerde die niet echt bewezen zijn (in het geval van de namen die genoemd werden)..Als iemand hier pure bewijzen kan neerleggen (en dus niet, hij is zo groot, hij hersteld snel, hij poept in regenboogkleuren en pist pimpelpaars met gouden stukjes) dan neem ik gelijk alles terug (en dan bedoel ik dus over bijv. Rua)..

Zoals milfhunter zegt, niemand weet iets zeker..
Misschien doen ze het allemaal, misschien doet bijna niemand het..zolang het 'systeem' ze niet allemaal pakt zal het zijn zoals het nu is.

jesselaar
20-01-2009, 20:19
@ Socrates: doe 's...ben benieuwd wat je voor reactie zal gaan krijgen..

Ik beweer nergens dat het niet waar is...Zeg alleen dat er nooit bewezen (op een uitzondering na, bijv. Randleman) is dat het wel is en dat dus dit soort discussies toch niet zinnig zijn..
Ik geloof ook heel goed dat in Japan de controles een stuk minder zijn als in de states..

Maar laat de discussie maar rusten...bedoelde alleen dat jesselaar dingen beweerde die niet echt bewezen zijn (in het geval van de namen die genoemd werden)..Als iemand hier pure bewijzen kan neerleggen (en dus niet, hij is zo groot, hij hersteld snel, hij poept in regenboogkleuren en pist pimpelpaars met gouden stukjes) dan neem ik gelijk alles terug (en dan bedoel ik dus over bijv. Rua)..

Zoals milfhunter zegt, niemand weet iets zeker..
Misschien doen ze het allemaal, misschien doet bijna niemand het..zolang het 'systeem' ze niet allemaal pakt zal het zijn zoals het nu is.
tot hoe lang heb jij in sinterklaas geloofd?
en hoe zit het met je 15 kilo spieren?of zijn ze toch iets geslonken?

BoysNoize
20-01-2009, 20:31
hoezo in sinterklaas geloven?

leer eens begrijpend lezen...Ik beweer nergens dat het niet waar is dat ze gebruiken..Ik wil best geloven dat er vechters zijn die wel gebruiken maar dat het niet/nooit bewezen is voor 99% van de vechters en dat het daarom dus een discussie is waar geen eind aan komt.
Zolang er geen strikte doping controle is zal je in alle sporten doping-gevallen houden..

Dat fitness was een onzinnig voorbeeld (was ook voor mijn thaiboksen)..al noem ik nergens dat het 15kg spier was..

maar ik zal het nu maar laten rusten want het is toch een welles/nietes verhaal.

MilfhunterMMA
21-01-2009, 01:04
Phil the Natural Baroni :D
Marc the Natural Hammer Coleman
Silva heeft het ook bereikt met Brinta!

Laat ze maar lullen boysnoize.. De gasten hier weten er toch niks vanaf! Iedereen kan zien dat het allemaal natuurlijk is en ik kan er echt niet tegen als z'n mijn idiolen hiervan beschuldigen!

oh en jij wel? ik denk dat er maar weinig mensen zijn die weten hoe de vork in de steel zit, daarom probeer ik uitgesproken opinies hierover te vermijden.

jesselaar
21-01-2009, 04:36
Phil the Natural Baroni :D
Marc the Natural Hammer Coleman
Silva heeft het ook bereikt met Brinta!

Laat ze maar lullen boysnoize.. De gasten hier weten er toch niks vanaf! Iedereen kan zien dat het allemaal natuurlijk is en ik kan er echt niet tegen als z'n mijn idiolen hiervan beschuldigen!


lol we zijn geen struisvogels