PDA

View Full Version : Amsterdam Fightclub is back! (persbericht)



AmsterdamFightClub
19-01-2009, 21:34
Heeeey, Amsterdam Fightclub is back!

Allemaal nog de allerbeste wensen voor 2009! We gaan er samen een top jaar van maken. Op 11 april hebben wij in de Amsterdamse Marcanti ons 2de evenement. Na het eerste succesvolle gala met super mooie partijen en overweldigende reacties, hebben wij zeker niet stil gezeten.

De vraag was: Hoe kunnen wij dit overtreffen? We hopen immers tegemoet te komen aan de bezoekers, door hen zoveel mogelijk te bieden en een onvergetelijke avond te bezorgen. Vele vroegen zich af: Waarom zoveel a (prof) partijen in het Zonnehuis, en waarom al die plasma schermen en waarom een hofleverancier cateraar. Dit is allemaal om te laten zien dat wij van kwaliteit houden en jullie hier graag van willen laten meegenieten.

Ok, ok, ik laat jullie niet langer wachten. Amsterdam Fightclub gaat haar volgende evenement in de Marcanti houden, wat onlangs van eigenaar is veranderd en wat werkelijk uitziet op een paradijs. Aangekleed met mooi fluwelen wanden en mooie zitbankjes, kroonluchtjes en de nodige schermen. Dit is de ideale setting om nog een stapje verder te gaan.

Afgelopen jaar hebben wij een 4 man tournament georganiseerd met niemand minder dan Hesdy Gerges, Brian Douwes, Bob van Boxmeer en Big Mo. De winnaar hiervan is Hesdy geworden die zich hiermee direct heeft geplaatst voor de Amsterdam Fightclub trophy. Wat volgend jaar gaat plaats vinden. Er zullen nog 3 tournaments plaast vinden voor de uiteindelijke Amsterdam Fightclub throphy. Voor 11 april hebben wij de volgende namen staan in het toernooi:Thomas Hron (Tsjechië), Benjey Zimmerman (Curaçao), Brian Douwes (Nederland) en Anderson Silva (Brazilië)!! Dus allemaal stuk voor stuk keiharde vechters, dit belooft een super spektakel te worden!!!

Tevens zijn er de nodige superfights voor u in petto, om te beginnen hebben we Hesdy Gerges tegen Ricardo vd Bos. Is Hesdy van plan om het o zo succesvolle jaar 2008 te evenaren?Hesdy belooft dat deze partij in zijn voordeel voortijdig zal beëindigen. Verders staat er een dikke stadsderby tussen Tarik Charkoui vs Rodney Glunder. Oh wat zal de tent losgaan die dag. Ook zal Amir Zeyada het gaan opnemen tegen Jamie de Vries. En als thriller hebben wij Ziggy die tegen Adil Ait Ali zijn comeback gaat maken.

Verder zullen Yassin Lahmidi en Aussi vechten, de tegenstanders zijn nog niet bekend maar daar komen wij snel op terug. Dit evenement is ook de ideale gelegenheid om afscheid te nemen van Francoise lubbers (Vos gym). Hij heeft eigenlijk nooit echt afscheid kunnen nemen van zijn sport en gaat dit dan ook in zijn geliefde stad Amsterdam doen. Nog 1x alles uit de kast halen voor zijn vrienden,familie,vrouw en kind om te laten zien voor welke sport hij leeft. Diezelfde passie drijft ons tot het uitvoeren van uitstekende gala’s. Wij hopen dan ook weer dat ieder van de partij is, want we gaan of het mag of niet gewoon weer vuurwerk afsteken. Happy new year!

Sportieve groeten,

Sohrab Saeeyan
Amsterdam Fightclub
Amsterdamfightclub.hyves.nl – meld je aan en maak kans op vrijkaartjes

Ps. Voor als dit allemaal nog niet genoeg, hebben wij een afterparty in de Marcanti. Vorig jaar hadden wij een afterparty in de powerzone . Maar dit jaar gaan wij dit weer overtreffen door maar liefst in 2 zalen het feest te houden met natuurlijk een dikke line-up. Maar hier later meer over.

http://www.amsterdamfightclub.nl/AFC_PreFlyer.jpg

Jeru
19-01-2009, 21:54
Ziet er verdomd goed uit! Was vorige keer al wezen kijken, maar ga me dit keer maar even een andere rol aanmeten :brow:

Slome
19-01-2009, 22:03
ben zkers weer aanwezig:thup:

renamer
19-01-2009, 22:25
anderson silva? "de" of "een" anderson silva?

Jeru
19-01-2009, 22:29
Kijk naar de foto en stel de vraag nog een keer ;)

badrdemo
19-01-2009, 22:40
vet gala man!!
ben er zeker bij.
leuk toernooi en Hesdy zie ik ook altijd graag knokken.

Slome
19-01-2009, 22:40
Richardo is goed bijgekomen zo te zien.. ben nieuwschierig naar die parij.. Hoop op Hesdy, maar hij krijgt het niet makkelijk:)

badrdemo
19-01-2009, 22:45
Richardo is goed bijgekomen zo te zien.. ben nieuwschierig naar die parij.. Hoop op Hesdy, maar hij krijgt het niet makkelijk:)

Hesdy wint deze partij.
Hij heeft in 2008 zo een goed jaar gehad en zo te lezen is hij van plan dat voor te zetten.
Als hij dat doet en op deze voet zich blijft ontwikkelen en blijft presteren dan moet deze partij geen probleem voor hem zijn.

Wheelie
19-01-2009, 23:16
anderson silva? "de" of "een" anderson silva?
Anderson "Braddock" Silva van Chakuriki.

Dit word volgens mij een heel vet gala, ziet er goed uit Sohrab :thup:

Ik hoop dat ik er in kan, want hier wil ik graag bij zijn

Richelieu
19-01-2009, 23:22
Anderson "Braddock" Silva van Chakuriki.

Dit word volgens mij een heel vet gala, ziet er goed uit Sohrab :thup:

Zeker! Als de aankleding weer net zo sfeervol is als de vorige keer zal het zeker een topper worden!

Jessica
20-01-2009, 09:39
Dit word volgens mij een heel vet gala, ziet er goed uit Sohrab :thup:

Ik hoop dat ik er in kan, want hier wil ik graag bij zijn

dat zal wel goed komen Wheelie mocht 't qua gebouw niet kunnen neem ik aan dat er voldoende:power: mensen zijn die jou wel naar binnen willen tillen, tenzij je daar bezwaar tegen hebt uiteraard

Garcia
20-01-2009, 09:47
Hier wil ik zeker naar toe... mooie lineup!!

JeMalleMoer
20-01-2009, 10:26
Top lineup

Mr 1 Leg
20-01-2009, 10:46
mooi zo ziet er vet uit

doom
20-01-2009, 11:59
top dit gala ik kom zeker

dontmindme
20-01-2009, 14:21
mooi man, eindelijk weer ns mooie gala's in amsterdam, en ze zijn nog betaalbaar ook

Richelieu
20-01-2009, 18:10
Zag dat eerst Aussie tegen Zeyda stond. Gaat de partij van Amrani versus Kleine Mo nog door?

Jarno
20-01-2009, 18:44
Dit kan een leuke rematch opleveren tussen Benjey Zimmerman en Brian Douwes...

Wheelie
30-01-2009, 14:38
Dit kan een leuke rematch opleveren tussen Benjey Zimmerman en Brian Douwes...
Wat was de uitslag van hun eerste partij ?

BiCkOnE
30-01-2009, 15:11
Ziet er goed uit, daar willen we wel bij zijn!

Jarno
30-01-2009, 16:09
Wat was de uitslag van hun eerste partij ?

Benjey won in de C klasse op KO (lichaam) van Brian.

Wheelie
03-02-2009, 11:16
Benjey won in de C klasse op KO (lichaam) van Brian.

OK Thanx

Wheelie
04-02-2009, 18:21
Matchmaking is rond, onderstaande partijen zijn er nog bijgekomen

Mosab Amrani vs Hassan Aitt Bassou

Aussie vs Wehaj (Thailand, Full Muay Thai)

Yassin Lahmidi vs Alexander Kreuger

Jeru
04-02-2009, 18:44
Heel vet! Wie heeft de volledige matchmaking?

Wheelie
14-02-2009, 10:50
Heel vet! Wie heeft de volledige matchmaking?

Ik zal 'm even bellen of hij de volledige matchmaking online kan zetten.

Wheelie
14-02-2009, 22:40
Dit is de matchmaking van de A partijen.

4 Man zwaargewicht toernooi world title tournament. (A)

1. Anderson Silva ''Breddock'', Brazil +95kg Pancration/Chakuriki
2. Benjey Zimmerman, Curacoa +95kg Golden Glory/Royers
3. Thomas Hron, Chech +95kg Vos Gym Tjechie
4. Brian Douwes, Holland +95 kg TopTeam Beverwijk

Superfights

(A) Amir Zeyada (Egypt) vs Jamie de Vries (Holland) 76,5kg

(A) Mosab Amrani (Maroccan) vs Hassan Ait Bassou (Marrocan) 63,5kg

(A) Hesdy Gerges (Egypt) vs Ricardo van den Bos (Holland) 95kg

(A) Alexander Kreuger (Holland) vs Yassin Lahmidi (Maroccan) 70kg

(A) Tarik Charkaoui (Marrocan) vs Rodney Glunder (Surinam) 88kg

(A) Aussi (Marrocan) vs Wehaj (#1 76kg from Thailand (WBC)) 76kg (full muay thay ovb)

(A) Francois Lubbers (Holland) vs Bilal Riffi (Marrocan) 76kg

Richelieu
15-02-2009, 02:29
Hele vette line-up! Gaat echt een topper worden!

PigDog
15-02-2009, 02:45
Sorry, mannen, maar ik snap het niet zo goed....
Dus Hesdy heeft vorig jaar gewonnen, en Brian Douwes heeft zich toen niet weten te plaatsen, en staat nu weer in het tournooi?
Is dat niet raar vanuit Hesdy's oogpunt? Nu heeft hij kans dat hij Brian weer tegenkomt in de finale van de fightclub trophy....