PDA

View Full Version : Mark Coleman didn’t have enough money to train right for UFC 93 fight



Tony
20-01-2009, 09:54
http://mmamania.com/wp-content/uploads/2007/04/markcolemanufc.jpg

“I didn’t have any money for a training camp before this fight. Those things cost money man and I just couldn’t afford it.”

– Former heavyweight champion Mark Coleman had an “explosive” reaction in the dressing room after his third round technical knockout loss to Mauricio “Shogun” Rua at UFC 93: “Franklin vs. Henderson” at The O2 in Dublin, Ireland, on January 17. He was upset, according to The Telegraph (http://www.telegraph.co.uk/sport/othersports/boxingandmma/4287829/UFC-93-fight-Coleman-blames-lack-of-funds-for-loss.html), about the referee’s decision to stop the bout with just seconds on the clock, as well his lack of funds to train properly for the match. Perhaps he will not have similar complaints in the future now that UFC President Dana White curiously awarded Coleman and the Brazilian $40,000 each for putting on a “Fight of the Night”-caliber performance … in his eyes.

HUNTER
20-01-2009, 10:00
lekker lame excuus

Moet je nu meer dan 40 ruggen hebben om iedere dag 20 minuten te bangen met Wes Sims, Phil Baroni en al die andere monsters @ Hammerhouse? Come on...

Ik vond het trouwens veel verontrustender om te zien dat Shogun zo'n enorm slechte cardio had. Coleman is 44, daar begrijp ik het nog wel een beetje van, maar iemand van 27 jaar, come on. Die mag de volgende keer best wat minder verdienen, en dan eerst maar weer eens laten zien dat je je geld waard bent. Mensen komen toch voor een 3 rondes lange beukpartij, maar beiden waren na de eerste ronde al helemaal af.......

dirk5
20-01-2009, 10:14
idd een lame excuus...

weight cutten hoeft geen geld te kosten natuurlijk.
Partij was tegenvaller van de avond, had met maat van mij en een Ier een plaatselijke weddenschap afgesloten. Ik zei dat het 1 minuut ging duren, de Ier 3 minuten en die maat van mij einde eerste ronde. We hebben raar zitten kijken geloof dat maar.

Tony
20-01-2009, 10:29
En toch... Reps voor Coleman dat hij daar toch ff staat in die octagon... en dat zijn cardio net zo goed is als een 27 jarige vechter die in zijn prime behoort te zitten.

De man van 14K
20-01-2009, 10:31
En toch... Reps voor Coleman dat hij daar toch ff staat in die octagon... en dat zijn cardio net zo goed is als een 27 jarige vechter die in zijn prime behoort te zitten.


Was de cardio van Coleman nou zo goed of was Rua zo slecht, het laatste natuurlijk..

Tony
20-01-2009, 10:39
idd het laatste ;)
er was sprake van enige vorm van cynisme in mijn post

De man van 14K
20-01-2009, 10:41
was coleman nou zo goed of rua zo slecht
http://m.blog.hu/aj/ajaxportal/image/cruyff3.jpg

Mr 1 Leg
20-01-2009, 10:42
hahahahaha lol de condietie trok op geen ballen op zen antwerps een ramp maar ja dat weten ze voor de volgende fight wat te doen CONDIETIE TRAINEN ;)

cholitzu
20-01-2009, 11:30
Was inderdaad niet rua zijn mooiste partij maar hij heeft ook excuses, zware operaties achter de rug, emigratie, revalidatie, 2e keer in de octagon, lang niet gevochtten etc etc.

Hij heeft gewonnen punt en verdiend!


Hij heeft laten zien dat hij coleman wel kan hebben. Vond zijn groundgame toch best indrukwekkend. Hoop alleen dat hij inderdaad wel wat aan zijn cardio doet en zijn volgende partij 3 rondes full speed kan knallen.


Je weet nooit wat het verhaal erachter is. Maar het excuus van coleman is wel heel lame. geen geld om te trainen??? WTF.