PDA

View Full Version : Cristiane Cyborg vs Marloes Coenen - 27 februari 2009



Roover
20-01-2009, 10:52
Kijk nou.... Goed nieuws!

Cristiane Cyborg’s XMMA Opponent Named

Cageplay has learned that Cristiane “Cyborg” Santos will be facing Dutch fighter Marloes Coenen at XMMA on February 27. The Golden Glory fighter brings a 16-2 record to XMMA with her only losses coming from MMA standout’s Erin Toughill and Roxanne Modafferi. Marloes has been fighting since 2000 and almost 70% of her wins come via submission, including this spectacular flying armbar victory over Becky Levi:


YouTube - Marloes Coenen vs. Becky Levi (http://www.youtube.com/watch?v=u0gapujbtLQ)


Marloes Coenen’s addition solidifies a strong XMMA card which already includes Phil Baroni vs Guillaume De Lorenzi. Tickets for this tremendous card are available at Ticketpro or by calling (514)790-1111. Here is the entire XMMA 7 card:

XMMA 7 Card:
Main Event
Guillaume De Lorenzi vs Phil Baroni - 170 Pounds
Championship Bout
Martin Désilets vs Todd Gouwenberg - 205 Pounds
Cristiane “Cyborg” Santos vs Marloes Coenen - 145 Pounds
Championship Bout
Steve Claveau vs Kajan Johnson - 155 Pounds
Thierry Quenneville vs Douglas Evans - 145 Pounds
Dan Grandmaison vs Markhaile Wedderburn - 170 Pounds
Mike Ricci vs Edie Fyvie - 155 Pounds
Tim Wadsworth vs Shane Rice - 145 Pounds
Valerie Létourneau vs Kate Roy - 135 Pounds
William Romero vs Mitch Gagnon - 145 Pounds
Daylin Logan vs Dominic Poissant - 170 Pounds
Sebastien Deroy vs Jeff Royer - 155 Pounds

Cristiane Cyborg's XMMA Opponent Named | Your Fantasy MMA Authority and MMA news at CagePlay.com (http://www.cageplay.com/blog/2009/01/19/cristiane-cyborgs-xmma-opponent-named/)

Tony
20-01-2009, 10:54
geweldige matchup dit.... Ben heel erg benieuwd.

Marloes, heeeel veel succes meid! Draai 'r maar een pootje uit de kom :p

Ralph
20-01-2009, 11:16
Cool! Wordt een zware pot. Ook benieuwd of Baroni de 170 lbs gaat halen.... zag er toch stukken zwaarder tijdens de afgelopen UFC.

The Bulldog
20-01-2009, 11:25
toppartij....coenen gaat dit wel fixen...

dirk5
20-01-2009, 11:34
dat zal een pittige match worden.

WAR Marloes!

stiffler
20-01-2009, 12:16
leuke match !!

WAR MARLOES !!!

Paganstars
20-01-2009, 12:28
War marloes!

De dikke nudist
20-01-2009, 12:44
Oorlog.

a.s.c.
20-01-2009, 15:06
Marloes is erg scherp momenteel.. Ik verwacht dat ze deze partij met G'n'P gaat winnen.. Oorlog!

Ben
20-01-2009, 19:20
sucses marloes

Ronald
20-01-2009, 19:38
Gaaaaf!!

YoMarK
20-01-2009, 20:22
Mooi, Marloes knokt weer.
Vroeg me al af hoe het ging met het EliteXC verhaal(contracten en dat soort zaken).

smike
20-01-2009, 23:57
Cyborg is een maatje te groot voor Marloes, die wint of op punten of slaat Marloes via G n P finaal ko.

micha
21-01-2009, 00:25
Cyborg is een maatje te groot voor Marloes, die wint of op punten of slaat Marloes via G n P finaal ko.


idioot!

War Marloes.



Cyborg gaat ko

ChimiChero
30-01-2009, 13:55
Veel succes Marloes,
Zelfs in Spanje zijn zij voor jou aan het duimen.
Ze vinden het jammer van het verlies van vorig weekeind ( maar dat hoort bij de sport ), en zij hopen dat je van Cyborg wint en daarna van Carano.




Merrill el Merodeador
Forero Experto


Karma: 6
[Aplaudir]
Conectado

Mensajes: 3039


Last Dana´s fan & Pink Club Member




« Respuesta #4 : Hoy a las 11:19:42 »

lo primero muchisimas gracias tio!

lo siento por marloes, el caso es que lleveba muy buen año....
y viendo las fotos...no se...parece que domino bastante...
en fin...mientras siga luchando me da igual.



a todo esto:
XMMA 7 Card:
Main Event
Guillaume De Lorenzi vs Phil Baroni - 170 Pounds
Championship Bout
Martin Désilets vs Todd Gouwenberg - 205 Pounds
Cristiane “Cyborg” Santos vs Marloes Coenen - 145 Pounds
Championship Bout
Steve Claveau vs Kajan Johnson - 155 Pounds
Thierry Quenneville vs Douglas Evans - 145 Pounds
Dan Grandmaison vs Markhaile Wedderburn - 170 Pounds
Mike Ricci vs Edie Fyvie - 155 Pounds
Tim Wadsworth vs Shane Rice - 145 Pounds
Valerie Létourneau vs Kate Roy - 135 Pounds
William Romero vs Mitch Gagnon - 145 Pounds
Daylin Logan vs Dominic Poissant - 170 Pounds
Sebastien Deroy vs Jeff Royer - 155 Pounds



GO GO MARLOES!!! a ver si se cepilla a cyborg y luego a por la carano

Ben
31-01-2009, 12:53
dan zal ze beter moeten vechten als op east of de beast want ik kan niet heugen dat marloes zo vaak geworpen is

stenjiman
31-01-2009, 23:19
Jq volgens mijn laatste info en de beelden op sbs6 liegen er niet om.
Volgens mij heeft Marloes momenteel 3 verliespartijen staan.
Mooi gevlogen Marloes!
ben benieuwd naar de partij tegen Cyborg,... Maar als wereldtopper zo onderuitgehaald worden door een debuutantje? Ik heb mijn twijfels!

Jamila
01-02-2009, 13:58
Marloes gaat winnen. Ondanks haar verlies tegen Cindy, na 3 volle rondes vechten denk ik dat dit goed is geweest voor haar voorbereiding. Toch denk ik dat de jury anders had kunnen beslissen. Als we de partij goed bekijken zien we dat Marloes het staande gevecht volledig domineerde. ( dit was ook te zien aan de schade van Cindy haar gezicht.) In de 3e ronde nam Marloes ook de meest dominate positie Back Mounted en 2 serieuse Submission Attempts. Hoe dan ook van Cindy zullen we nog veel gaan horen. Na het uitstappen van Joop Ubeda bij de WFCA, met dubieuze uitslag van Buakaw vs. Albert Kraus kunnen we ook twijfelen over deze uitslag. Marloes kan en zal alle twijfels weghalen wanneer zijn zal aantreden tegen Cyborg.

Marloes zet hem op en je bent en blijft een topper.

Gr, Jamila:thup:

PD_EC
01-02-2009, 14:00
War marloes

Justinian
01-02-2009, 14:02
Jq volgens mijn laatste info en de beelden op sbs6 liegen er niet om.
Volgens mij heeft Marloes momenteel 3 verliespartijen staan.
Mooi gevlogen Marloes!
ben benieuwd naar de partij tegen Cyborg,... Maar als wereldtopper zo onderuitgehaald worden door een debuutantje? Ik heb mijn twijfels!
Door Cindy af te doen als 'debutantje' doe je haar denk ik tekort. Ze heeft voor zover ik weet een behoorlijke achtergrond in het judo en dat bleek dan ook wel tijdens deze partij; (volgens mij) alle takedowns werden gescoord door Cindy! Marloes daarentegen domineerde het staande gevecht en was gevaarlijk op de grond. Cindy kwam overal wel uit, maar over de uitslag valt te twisten. Desalniettemin een hele fraaie prestatie van Cindy die hier wel haar eerste MMA-wedstrijd vocht tegen een van de beste MMA-dames ter wereld.

761217186
01-02-2009, 14:04
Jq volgens mijn laatste info en de beelden op sbs6 liegen er niet om.
Volgens mij heeft Marloes momenteel 3 verliespartijen staan.
Mooi gevlogen Marloes!
ben benieuwd naar de partij tegen Cyborg,... Maar als wereldtopper zo onderuitgehaald worden door een debuutantje? Ik heb mijn twijfels!

debuutantje? feitelijk heb je gelijk.. maar wel een debuutant zonder (tje)die zeker het talent heeft om ook top de top te gaan behoren.. Dit zegt niets over de kwaliteiten van Marloes. In de toekomst zullen veel meer toppers van Cindy gaan verliezen denk ik..

Perfectteamcindy
01-02-2009, 18:57
Marloes gaat winnen. Ondanks haar verlies tegen Cindy, na 3 volle rondes vechten denk ik dat dit goed is geweest voor haar voorbereiding. Toch denk ik dat de jury anders had kunnen beslissen. Als we de partij goed bekijken zien we dat Marloes het staande gevecht volledig domineerde. ( dit was ook te zien aan de schade van Cindy haar gezicht.) In de 3e ronde nam Marloes ook de meest dominate positie Back Mounted en 2 serieuse Submission Attempts. Hoe dan ook van Cindy zullen we nog veel gaan horen. Na het uitstappen van Joop Ubeda bij de WFCA, met dubieuze uitslag van Buakaw vs. Albert Kraus kunnen we ook twijfelen over deze uitslag. Marloes kan en zal alle twijfels weghalen wanneer zijn zal aantreden tegen Cyborg.

Marloes zet hem op en je bent en blijft een topper.

Gr, Jamila:thup:

Ik twijfel niet aan Marloes haar kunnen eigenlijk en ik hoop dat ze cyborg een pak geeft.
Marloes bokst idd beter, maar ik kan zeggen dat ik het niet het gevoel heb gehad echt in gevaar te zijn gebracht op grond,...
De schade aan mijn gezicht komt in totaal van drie goede stoten, normaal denk ik. Ik bokste nog maar 6 weken:confused:
Wel vind ik het jammer dat er achteraf gespeculeerd wordt dat er over de uitslag getwist kan worden want op die moment was het HEEEEEEEEEEEEEL stil in de zaal. Bovendien was het ook ERG STIL in de hoek van Marloes. :(
In elk geval wil ik het wel graag sportief houden en duim ik voor Marloes binnen drie weekjes.
Ik denk niet dat er over de uitslag te twisten viel, maar ik denk wel dat Marloes mij onderschat had,... iemand onderschatten is altijd gevaarlijk...
Veel SuCcEs Marloes:thup:
Pak Cyborg maar in!

tom l
01-02-2009, 19:27
Ik twijfel niet aan Marloes haar kunnen eigenlijk en ik hoop dat ze cyborg een pak geeft.
Marloes bokst idd beter, maar ik kan zeggen dat ik het niet het gevoel heb gehad echt in gevaar te zijn gebracht op grond,...
De schade aan mijn gezicht komt in totaal van drie goede stoten, normaal denk ik. Ik bokste nog maar 6 weken:confused:
Wel vind ik het jammer dat er achteraf gespeculeerd wordt dat er over de uitslag getwist kan worden want op die moment was het HEEEEEEEEEEEEEL stil in de zaal. Bovendien was het ook ERG STIL in de hoek van Marloes. :(
In elk geval wil ik het wel graag sportief houden en duim ik voor Marloes binnen drie weekjes.
Ik denk niet dat er over de uitslag te twisten viel, maar ik denk wel dat Marloes mij onderschat had,... iemand onderschatten is altijd gevaarlijk...
Veel SuCcEs Marloes:thup:
Pak Cyborg maar in!

Dikke reps voor je cindy! Belachelijk dat er nu terug gespeculeerd wordt dat de uitslag niet klopte. Je zou zowiezo al als winnaar uitgeroepen moeten worden enkel en alleen al voor de reden dat je met zon korte training en zo weinig ervaring 1 van de beste vrouwelijke vechters van de wereld het moeilijk gemaakt hebt.

Ik vind dat je verdiend gewonnen hebt. Het ging soms wat gelijk op, maar over het algemeen had jij meer in te brengen tegen Marloes dan omgekeerd.

Perfectteamcindy
02-02-2009, 10:48
Dikke reps voor je cindy! Belachelijk dat er nu terug gespeculeerd wordt dat de uitslag niet klopte. Je zou zowiezo al als winnaar uitgeroepen moeten worden enkel en alleen al voor de reden dat je met zon korte training en zo weinig ervaring 1 van de beste vrouwelijke vechters van de wereld het moeilijk gemaakt hebt.

Ik vind dat je verdiend gewonnen hebt. Het ging soms wat gelijk op, maar over het algemeen had jij meer in te brengen tegen Marloes dan omgekeerd.

Dank je Tom,
Ik denk dat ik in Nederland zelf niet gewonnen had van de Nederlandse ster als de uitslag op die moment niet duidelijk was. Bovendien besliste de jury unaniem. Dus ik denk niet dat ze er rond konden.
In elk geval wuif ik de volgens mij onterechte commentaar van Jamilla weg en laat ik het langs mij heen gaan. Deze partij staat op mijn naam en dat kunnen ze mij niet meer afpakken. Jamilla is trouwens volgens mij ook degene die voor deze partij er vast van overtuigd was dat Marloes mij finaal tot moes ging slaan... Jammer Jamilla; maar ik denk dat je je mening moet herzien en ik denk dat onze mr. one legg gelijk heeft gekregen...:eek:

anonymous001
02-02-2009, 10:53
Dank je Tom,
Ik denk dat ik in Nederland zelf niet gewonnen had van de Nederlandse ster als de uitslag op die moment niet duidelijk was. Bovendien besliste de jury unaniem. Dus ik denk niet dat ze er rond konden.
In elk geval wuif ik de volgens mij onterechte commentaar van Jamilla weg en laat ik het langs mij heen gaan. Deze partij staat op mijn naam en dat kunnen ze mij niet meer afpakken. Jamilla is trouwens volgens mij ook degene die voor deze partij er vast van overtuigd was dat Marloes mij finaal tot moes ging slaan... Jammer Jamilla; maar ik denk dat je je mening moet herzien en ik denk dat onze mr. one legg gelijk heeft gekregen...:eek:

Damn right.

Rare verdachtmaking ook aan het adres van de WFCA, Jamilla. Kan je dat hard maken? Anders denk ik dat je dat soort dingen beter voor je kan houden.

MB667
02-02-2009, 10:54
Ik vond ook dat jij gewonnen hebt, het was een gelijkgaande strijd, met een licht voordeel voor jou. je maakte erg mooie (judo? als ik het goed heb)worpen.

Ontopic: Marloes Coenen gaat cyborg ass kicken..... maak er een mooie pot van.

Perfectteamcindy
02-02-2009, 11:00
Ik vond ook dat jij gewonnen hebt, het was een gelijkgaande strijd, met een licht voordeel voor jou. je maakte erg mooie (judo? als ik het goed heb)worpen.

Ontopic: Marloes Coenen gaat cyborg ass kicken..... maak er een mooie pot van.

Dank je; ja de worpen komen uit mijn judo-en worstelachtergrond :blush:
Da zal wel duidelijk zijn, en da hoorde uiteraard bij het plan.
We wisten dat Marloes heel aanvallend was en zwaar doorstoot, zo blijf je hangen in je stoot en is een worp makkelijk uit te voeren,... Denkwerk van mijn broertje :rolleyes:
Zelfde verhaal met haar trappen,... Ze trapt goed, en stevig door,... Een pickup van haar voet is dus vrij goed mogelijk.
Maar mijn boksen; haha, ja 6 weken was wat weinig, :blush: maar geef me nog even, :wacko: da komt wel in orde! :whistling: Nog even goed trainen he :thup:
By the way, idd Marloes gaat cyborg een pak geven; ik heb daar het volste vertrouwen in :):thup:

761217186
02-02-2009, 11:07
respect voor jou en Marloes,

Cindy trek het je niet allemaal aan. Er zijn altijd mensen die bij die altijd tegenstrijdig zijn. Dit zul je straks nog veel meer meemaken als je in de top gaat draaien. Hier leer je op een gegeven moment vast wel mee omgaan. Begin met het negeren op niet onderbouwde uitspraken! Anders geef je deze stemming makende figuren nog meer voer en werk je meer aan forumvervuiling.

ik heb met veel anderen genoten van je MMA partij, je naam is gemaakt... Nu gewoon het staande verbeteren.. En zorgen dat je tegenstanders je rug minder vaak pakken.

su6

Perfectteamcindy
02-02-2009, 11:10
respect voor jou en Marloes,

Cindy trek het je niet allemaal aan. Er zijn altijd mensen die bij die altijd tegenstrijdig zijn. Dit zul je straks nog veel meer meemaken als je in de top gaat draaien. Hier leer je op een gegeven moment vast wel mee omgaan. Begin met het negeren op niet onderbouwde uitspraken! Anders geef je deze stemming makende figuren nog meer voer en werk je meer aan forumvervuiling.

ik heb met veel anderen genoten van je MMA partij, je naam is gemaakt... Nu gewoon het staande verbeteren.. En zorgen dat je tegenstanders je rug minder vaak pakken.

su6
Komt in orde; ik hoop alleen dat er nu sneller een partij gevonden wordt :thup:

lopez86
02-02-2009, 11:56
Marloes gaat winnen. Ondanks haar verlies tegen Cindy, na 3 volle rondes vechten denk ik dat dit goed is geweest voor haar voorbereiding. Toch denk ik dat de jury anders had kunnen beslissen. Als we de partij goed bekijken zien we dat Marloes het staande gevecht volledig domineerde. ( dit was ook te zien aan de schade van Cindy haar gezicht.) In de 3e ronde nam Marloes ook de meest dominate positie Back Mounted en 2 serieuse Submission Attempts. Hoe dan ook van Cindy zullen we nog veel gaan horen. Na het uitstappen van Joop Ubeda bij de WFCA, met dubieuze uitslag van Buakaw vs. Albert Kraus kunnen we ook twijfelen over deze uitslag. Marloes kan en zal alle twijfels weghalen wanneer zijn zal aantreden tegen Cyborg.

Marloes zet hem op en je bent en blijft een topper.

Gr, Jamila:thup:

Ja hoor, typisch Jamila.
GG verliest en aan hun mag het iig nooit liggen.
Wél aan iedereen behalve de tegenstander.
Cindy heeft met de takedowns en de vele posities die ze pakte gewonnen.
En hoewel het close was, denk ik niet dat het onterecht was.
Dat doet verder niks af aan Marloes d'r kwaliteiten want die heeft al genoeg bewezen dat ze een wereldtopper is.

PerfectTeam
02-02-2009, 12:40
Cindy heeft gewonnen punt uit. Bekijk de beelden en zie hoe de hoek van Marloes beseften na ronde drie dat het om zeep was. Toch respect voor Marloes en veel succes met je partij tegen Cyborg.

ChimiChero
02-02-2009, 12:47
Phuuuf,
Het was mijn bedoeling niet om het gevecht van vorig week te beoordelen.
Anders had ik een andere post geopend.
Ik ken Marloes persoonlijk niet, ik vind haar alleen een top vechter.
Ik dacht misschien kan zij een beetje ondersteuning gebruiken voor het gevecht van de 27 ste.

Zo te zien heeft zij meer steun aan de Spanjaarden.

A.F.
02-02-2009, 12:52
Marloes gaat winnen. Ondanks haar verlies tegen Cindy, na 3 volle rondes vechten denk ik dat dit goed is geweest voor haar voorbereiding. Toch denk ik dat de jury anders had kunnen beslissen. Als we de partij goed bekijken zien we dat Marloes het staande gevecht volledig domineerde. ( dit was ook te zien aan de schade van Cindy haar gezicht.) In de 3e ronde nam Marloes ook de meest dominate positie Back Mounted en 2 serieuse Submission Attempts. Hoe dan ook van Cindy zullen we nog veel gaan horen. Na het uitstappen van Joop Ubeda bij de WFCA, met dubieuze uitslag van Buakaw vs. Albert Kraus kunnen we ook twijfelen over deze uitslag. Marloes kan en zal alle twijfels weghalen wanneer zijn zal aantreden tegen Cyborg.

Marloes zet hem op en je bent en blijft een topper.

Gr, Jamila:thup:

JAMILA!!!!!

haal die fokking rood/gele bril is van dat gezichtje af.... en kijk nu die partij nog een keertje!!! ....

teeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeering hey....

Jamila
02-02-2009, 15:15
Ik heb de partij nog een keer gekeken en eigenlijk had er nog geen eens een 3e ronde mogen komen. Marloes heeft in ronde 2 de laatste min. in de full mount gezeten, wat volgens mij "de" positie in het MMA is. Een 3e ronde was al eigenlijk overbodig. Dat de hoek van Marloes stil was, heeft vooral te maken met de verassing dat Cindy zo sterk was. Natuurlijk dacht Martijn en vond Martijn, dat Marloes het in de 1e rond al had moeten af maken. Cindy is gewoon een hele goede vechtster, maar de belangrijkste posities en het staande gevecht waren gewoon voor Marloes. Cindy zal een waardig tegenstander zijn, voor een rematch ( misschien op het 10 jarig bestaan van Golden Glory in de PTA )

Gr. Jamila:thup:

dirk5
02-02-2009, 15:20
als een vechter in full mount zit dan heeft ie de partij gewonnen? Damn Gilbert die partij van jou was na 10 seconden al voorbij, waarom ben je in hemelsnaam door gegaan?

PerfectTeam
02-02-2009, 15:45
Ik heb de partij nog een keer gekeken en eigenlijk had er nog geen eens een 3e ronde mogen komen. Marloes heeft in ronde 2 de laatste min. in de full mount gezeten, wat volgens mij "de" positie in het MMA is. Een 3e ronde was al eigenlijk overbodig. Dat de hoek van Marloes stil was, heeft vooral te maken met de verassing dat Cindy zo sterk was. Natuurlijk dacht Martijn en vond Martijn, dat Marloes het in de 1e rond al had moeten af maken. Cindy is gewoon een hele goede vechtster, maar de belangrijkste posities en het staande gevecht waren gewoon voor Marloes. Cindy zal een waardig tegenstander zijn, voor een rematch ( misschien op het 10 jarig bestaan van Golden Glory in de PTA )

Gr. Jamila:thup:

Laten we er beter over ophouden. ;)

B3 lik3 M3
02-02-2009, 15:46
Correct.

Het gaat hier over Marloes tegen Cyborg.. dus on-topic blijven mensen!!

Perfectteamcindy
02-02-2009, 19:50
Ik heb de partij nog een keer gekeken en eigenlijk had er nog geen eens een 3e ronde mogen komen. Marloes heeft in ronde 2 de laatste min. in de full mount gezeten, wat volgens mij "de" positie in het MMA is. Een 3e ronde was al eigenlijk overbodig. Dat de hoek van Marloes stil was, heeft vooral te maken met de verassing dat Cindy zo sterk was. Natuurlijk dacht Martijn en vond Martijn, dat Marloes het in de 1e rond al had moeten af maken. Cindy is gewoon een hele goede vechtster, maar de belangrijkste posities en het staande gevecht waren gewoon voor Marloes. Cindy zal een waardig tegenstander zijn, voor een rematch ( misschien op het 10 jarig bestaan van Golden Glory in de PTA )

Gr. Jamila:thup:

NIKS rematch, what is the point of that???
Om nadien weer zo onsportief behandeld te worden of wat?
Wat heb ik dan te winnen? Zelf als ik win wordt nadien gespeculeerd dat het onterecht was... Dit was mijn laatste reactie op dit gezever!

Mr 1 Leg
02-02-2009, 20:06
ZEKER EN VAST ER OVER ZWIJGEN ZE HEEFT MARLOES GEWOON EEN PAK SLAAG GEGEVEN SIMPEL maar ik wens marloes veel succes tegen cyborg sportief blijven IS DE BOODSCHAP PERFECTTEAM RULES FROM ANTWERPEN ieder zijn mening you win som you lose som thats life

wrestler_nl
02-02-2009, 20:13
idioot!

War Marloes.



Cyborg gaat ko

idioot...

War cyborg...

Cyborg op KO!!!

Ben
02-02-2009, 20:24
jamila ben je zo stom of doe je zo, ik was ook voor marloes maar ze hadden haar goed bekeken en hadden een heel goed strijdplan wat goed uitgepakt heeft dit gebeurd nauw eenmaal en zul je moeten akzepteren helaas 1nul belgen haha

Justinian
02-02-2009, 20:30
Correct.

Het gaat hier over Marloes tegen Cyborg.. dus on-topic blijven mensen!!


Mensen, Tobias verzoekt jullie hierboven ontopic te blijven. De volgende offtopic berichten worden simpelweg verwijderd!

stefan
11-02-2009, 21:31
Marloes en martijn zijn niet meer de enigste nederlanders die daar naar toe gaan.

Johan Croes gaat daar nu ook vechten, tegen een sterke worstelaar van btt canada.
Die net als Johan 3 ko/tko's op zijn naam heeft.
Wordt een zware pot, maar we gaan er alles aan doen om net als Marloes de overwinning mee naar huis te nemen.

761217186
11-02-2009, 21:33
su6 beide!!!!

Justinian
11-02-2009, 21:39
Marloes en martijn zijn niet meer de enigste nederlanders die daar naar toe gaan.

Johan Croes gaat daar nu ook vechten, tegen een sterke worstelaar van btt canada.
Die net als Johan 3 ko/tko's op zijn naam heeft.
Wordt een zware pot, maar we gaan er alles aan doen om net als Marloes de overwinning mee naar huis te nemen.
Top, jullie ook succes!!

tko-management
11-02-2009, 23:13
partij tegen cyborg gaat nietmeer door. cyborg heb nieuwe exclusive contract getekent met strikeforce.

761217186
11-02-2009, 23:16
partij tegen cyborg gaat nietmeer door. cyborg heb nieuwe exclusive contract getekent met strikeforce.

:confused: en nu??

Roover
12-02-2009, 01:16
Tegenstrijdige berichten in twee talen:

Sherdog: "Strikeforce stands to inherit the most anticipated female fight of all time [Cyborg vs Carano]. Cristiane 'Cyborg' Santos agreed to a world-exclusive, four-fight deal over the weekend with the promotion, which landed a multi-year agreement last week to broadcast up to 16 events a year on Showtime, along with an additional four shows on CBS. Santos’ contract was one of 42 fighter agreements the San Jose-based promotion picked up in a limited assets deal with Pro Elite last week, although the contract was altered “to some extent,” to ensure the Chute Boxe fighter became an exclusive commodity for Strikeforce. As part of the new agreement, Santos will not face Golden Glory’s Marloes Coenen at XMMA 7 “Inferno” on Feb. 27 at the Bell Centre in Montreal."

UltimeFanatic.com: "Sherdog.com rapporte que Cristiane 'Cyborg' Santos vient de signer un contrat exclusif de 4 combats avec StrikeForce. Quand à l’organisation elle vient de réaliser une entente à long terme avec Showtime pour la diffusion de 16 évènements ainsi qu’avec CBS pour 4 autres. Mike Afromowitz, le directeur des communications de StrikeForce dit que la nouvelle entente fait en sort que Santos n’affrontera pas Marloes Coenen du camp Golden Glory au XMMA 7 « Inferno » du 27 février prochain. Joey Benoit, le matchmaker de XMMA révèle exclusivement à UltimeFanatic.com que jusqu’à preuve du contraire Santos sera de la Carte Inferno « Je suis au téléphone avec le président de la Chute-Boxe, Rudimar Fedrigo qui s'occupe de sa carrière et il me dit que ce n’est pas vrai ! » raconte Joey Benoit « Pour moi le combat est officiel, il aura lieu, car ils ont signé le contrat. »"

Wat wil zeggen dat volgens Sherdog de partij niet doorgaat vanwege het exclusieve contract met Strikeforce dat Cyborg heeft getekend, maar dat volgens de Canadese matchmaker van XMMA de partij wel doorgaat en hij dit persoonlijk bevestigd heeft gekregen van Chute-Boxe president Rudimar Fedrigo.

Donkere wolken pakken zich samen...

anonymous001
12-02-2009, 09:45
Misschien moeten ze een vertaler in dienst nemen. :)

YoMarK
12-02-2009, 09:47
Marloes had toch ook een contract(of banden) bij het oude EliteXC?
Het zou jammer zijn als het niet doorgaat.