PDA

View Full Version : Rich Franklin na UFC93 * spoiler



Tony
20-01-2009, 19:06
http://mmamania.com/wp-content/uploads/2009/01/franklineye.jpg

Injury update - UFC 93

January 19th, 2009

After losing the decision to Dan Henderson, Rich has some healing to do. He had to get stitches in two spots on his head from the head butt, and stitches on his shin from one of his kicks. Everyone has been asking about his eye- from the eye poke at the end of the fight- and we are happy to say he doesn’t need surgery. He does have a cut on the white part of his eye and a slight tear, but it doesn’t require surgery. Pictures have been posted so you can see what it looks like now.

Casparvdzouw
20-01-2009, 19:08
bah, vies

anonymous001
20-01-2009, 19:08
bah, vies

Nerd.

new_world_order
20-01-2009, 19:21
Bah, vies.

Nerd.

win!

Slome
20-01-2009, 19:30
Aansteller:thup:

ron bos
20-01-2009, 19:48
dat ziet er niet best uit.

Garcia
20-01-2009, 19:52
Gelukkig heeft hij er niets ergs aan overgehouden.

kooivechter
20-01-2009, 21:34
robbed van de wedstrijd en bijna z'n oog door henderson. jammer hoop dat hij snel weer in actie komt.

Judas
20-01-2009, 21:47
robbed van de wedstrijd.

?

Guile
20-01-2009, 21:54
Ja robbed? Ik heb de match nog niet teruggekeken, maar leek toch wel terechte dec voor Hendo. Dan die judge die 30-27 had voor Franklin haha, beetje afgeleid door mev. Celeste...en terecht :D

BiCkOnE
20-01-2009, 22:17
shit happens....

HUNTER
21-01-2009, 00:09
robbed? get a life dude

En franklin was niet echt lucky. Eerst knallen ze in ronde 1 met hun koppen tegen elkaar, Franklin 2 dikke cuts in zijn inhammen, dan trapt ie vol op een blok van Henderson, springt zijn scheen open. En dan in de eerste ronde nog die vervelende, maar in mijn ogen zeker niet bewuste vinger in zijn oog.

Hoop dat ie snel weer kan knallen, want hoewel ik zwaar voor Hendo was, vind ik Franklin wel een van de meer attractieve vechters in de UFC

kooivechter
21-01-2009, 22:52
robbed? get a life dude

En franklin was niet echt lucky. Eerst knallen ze in ronde 1 met hun koppen tegen elkaar, Franklin 2 dikke cuts in zijn inhammen, dan trapt ie vol op een blok van Henderson, springt zijn scheen open. En dan in de eerste ronde nog die vervelende, maar in mijn ogen zeker niet bewuste vinger in zijn oog.

Hoop dat ie snel weer kan knallen, want hoewel ik zwaar voor Hendo was, vind ik Franklin wel een van de meer attractieve vechters in de UFC

ik vertellen waarom ik er zo over denk dude!
De wedstrijd was zeker niet overduidelijk voor henderson. dat weten we allemaal. Als je ook kijkt naar de statistieken van sherdog. Dan was het ook erg close

Misschien dat ik niet weet waar de jury naar kijkt of wat zwaarder laten wegen. Maar zoals ik het zag controleerde franklin de stand up en was de agressor voor het hele gevecht. Je kreeg op het eind ook het gevoel dat henderson steeds meer klappen kreeg, en een tko wel is in de lucht kon hangen aan het eind, maar goed dat ter zijde. Naast de take downs en de ground en pound in de 1e ronde deed Henderson verder niet zo veel. Hij had Franklin neer ongeveer 5 minuten in het hele gevecht, waarin hij alleen in de 1e ronde wat schade toe bracht. Franklin controleerde verder makkelijk de resterende 10 minuten van het gevecht met superior striking. Daarom was de score in mijn ogen 29-28 franklin zonder twijfels. Ik denk dat er een ufc agenda achter dit gevecht zat. Het is tenslotte geen worstel gevecht….. franklin die wint, maar goed een eventuele 2e gevecht tussen hendo- Silva is waarschijnlijk aantrekkelijker.

Hier een late reactie van franklin hoe hij naar de pot keek.
Rich Franklin on UFC 93 main event: "I thought I won the fight" | MMAjunkie.com
(http://mmajunkie.com/news/13774/rich-franklin-on-ufc-93-main-event-i-thought-i-won-the-fight.mma)

mama
22-01-2009, 00:45
Heb je die partij nu dan wel bekeken?

Mr 1 Leg
22-01-2009, 07:58
mooi oogje kan gebeuren ;)

kooivechter
22-01-2009, 14:07
Heb je die partij nu dan wel bekeken?

?

anonymous001
22-01-2009, 14:13
Kooivechter, je moet echt nog een keer naar die partij kijken.

Ik had vrij veel geld op Franklin staan, dus ik was behoorlijk partijdig, maar evengoed konden mijn poezen nog zien dat Hendo gewonnen had...

fedor
22-01-2009, 16:37
franklin die wint, maar goed een eventuele 2e gevecht tussen hendo- Silva is waarschijnlijk aantrekkelijker.

Hier een late reactie van franklin hoe hij naar de pot keek.
Rich Franklin on UFC 93 main event: "I thought I won the fight" | MMAjunkie.com
(http://mmajunkie.com/news/13774/rich-franklin-on-ufc-93-main-event-i-thought-i-won-the-fight.mma)
Ik kan me de reactie van Ace wel een beetje voorstellen...maar zolang je het niet afmaakt kun je niets van de judges zeggen...die doen "hun best" met de regels zoals ze die individueel interpreteren.

Het is nu de bedoeling dat Hendo het USA team gaat leiden en Bisping het UK team in de volgende TUF en die coaches vechten tegen elkaar...over een gevecht tegen Silva hoor je nog niemand..

kooivechter
22-01-2009, 21:16
Kooivechter, je moet echt nog een keer naar die partij kijken.

Ik had vrij veel geld op Franklin staan, dus ik was behoorlijk partijdig, maar evengoed konden mijn poezen nog zien dat Hendo gewonnen had...

dat heb ik ook zeker wel gedaan. En zo'n poes van je zou ik best willen hebben, als je ze mij vertelt waar ik ze kan kopen. Daarnaast was ik niet de enige die er zo over dacht als je kijkt naar sherdog. 250 mensen hadden gestemd wie de partij had gewonnen. 150 stemde voor henerson en 100 mensen voor rich, dus helemaal out of the blue komt het natuurlijk niet. maar goed ben de beroerste niet en zal het misschien nog eens bekijken.

HUNTER
23-01-2009, 00:47
als sherdog het zegt is het waar...... yeah ik heb nog nooit zo'n zooitje numb nuts bij elkaar gezien.

En het is nu eenmaal zo dat je bij MMA, en zeker bij de UFC gewoon veel punten scoort met takedowns. Met een redelijke standup game ga je geen potten breken bij de jury. Hendo was meteen vanaf het begin aanvallen, had Franklin tegen de kooi aan, en zette behoorlijk wat druk. Takedown en hop 10-9 de eerste ronde. Tweede ronde ook; twee takedowns, controle op de grond en staand niet in gevaar gekomen. Weer 10-9. Hendo twee rondes voor dus op rozen..... Hij hoefde alleen maar die grote blow uit de weg te blijven en dan was hij er. Franklin kon hem toch niet naar de grond brengen en dat gebeurde ook niet. Laatste ronde 10-9 voor Franklin en dus terecht 29-28 voor Henderson. Kan er weinig anders van maken hoor

Chico
23-01-2009, 03:17
ik heb de dvd toevallig net gekeken (shogun zoog)...

maar vond het overduidelijk henderson... snapte ook niet dat het split was eigenlijk..