PDA

View Full Version : Overeem tekent bij UFC als er genoeg betaald wordt



marcelt
21-01-2009, 17:10
http://www.fightersonlymagazine.co.uk/news/viewarticle.php?id=1705

el bastardo
21-01-2009, 17:13
Zal me benieuwen. Wil hem erg graag in de UFC zien!

marcelt
21-01-2009, 17:19
Zekers!

RayOmac
21-01-2009, 17:56
Zal me benieuwen. Wil hem erg graag in de UFC zien!

Waarom zou je dat willen?

Tony
21-01-2009, 18:42
Geef een reden waarom je dat niet zou willen?

Feit is dat alistair op t moment echt op zijn top zit... juist nu moet ie bij de meest competitieve organisatie zitten... de UFC dus..

Al vind ik persoonlijk wel dat Affliction op het moment de beste HW's in huis heeft.

remco pardoel
21-01-2009, 18:51
Wie wil er niet vechten als ze genoeg betaald krijgen

Tony
21-01-2009, 19:09
Bob Sapp?

Judas
21-01-2009, 19:18
Wie wil er niet vechten als ze genoeg betaald krijgen

Psies! Vanaf 25k wil ik ook wel KO gaan:D

el bastardo
21-01-2009, 19:32
Waarom zou je dat willen?
Idd, waarom niet. UFC is op dit moment het grootste platvorm en voor Alistair een plek om zichzelf nog meer op de kaart te zetten. Daarbij zou ik hem graag een aantal HW uit de UFC in de knoop zien leggen. Startend met Lesnar.
Ik zie hem gewoon graag vechten en in de UFC is tegenstand genoeg voor hem. Meer dan bij dream denk ik.

renamer
21-01-2009, 19:38
tot how zwaar is de hw klasse eigenlijk?

Pride_187
21-01-2009, 19:48
265 lbs = +- 120 kg max.

Jeru
21-01-2009, 19:49
265 pond. (120.201978 kg)

edit: pride was me net voor ;)

niels
21-01-2009, 20:15
Alistair zat op zijn laatste gevecht op 115 KG als ik het niet mis heb.
Hij kan het iedereen heel moeilijk maken in de UFC als je het mij vraagt

Sterker nog, ik denk dat hij een zeer potentieel kandidaat is voor de HW Titel

jesselaar
21-01-2009, 23:44
ik denk dat alistair minimaal 1,5 jaar verder is voordat hij uberhaubt een titel shot krijgt dan moet hij alles winnen. want ze zitten helemaal niet te wachten op een nederlandse kampioen net zo min als op fedor want ze hebben lesnar en mir ,die vinden het wel prima zo

Mr 1 Leg
22-01-2009, 06:57
ik vindt zeker dat onze alister daar thuis hoort in de UFC

chief108
22-01-2009, 09:26
Wie wil er niet vechten als ze genoeg betaald krijgen
QFT...
het gaat om de pegels, niet om het het spelletje

alhoewel....
wees Fedor niet een 2 mil dollar deal af omdat hij dan geen Sambo partijen mocht draaien?
oh well...
die gast is ook niet menselijk natuurlijk :borg:

ben benieuwd wat ze hem bieden dus

Tony
22-01-2009, 09:32
Een zak knikkers en een bos wortels....

meer heeft Fedor niet nodig.

chief108
22-01-2009, 09:34
da's in Rusland meer waard als die paar dollars :p

Tsuki
22-01-2009, 09:35
1e partij : alistair vs kongo
alistair vs conzaga
alistair vs hearing
alistair vs noguera

A-team
22-01-2009, 09:38
QFT...
het gaat om de pegels, niet om het het spelletje

alhoewel....
wees Fedor niet een 2 mil dollar deal af omdat hij dan geen Sambo partijen mocht draaien?
oh well...
die gast is ook niet menselijk natuurlijk :borg:

ben benieuwd wat ze hem bieden dus

Dan zal hij met Sambo wel meer verdienen!

chief108
22-01-2009, 09:39
lijkt me sterk... :wink:

MataLeo
22-01-2009, 09:41
Allistair zou zeker grote kans maken op een paar overwinngen !!!

Good luck

Tony
22-01-2009, 09:54
Ik denk dat Ali op het moment iedereen in de UFC kan hebben.. Dus ook een Lesnar en Nogueira en Couture.

Ik hoop alleen dat ze niet direct Overeem tegen Hardonk gaan zetten (omdat Hardonk toch wel een beetje de rol van gatekeeper heeft (ovegenomen van eddie sanchez)

DannyvK
22-01-2009, 10:03
Woehoe ik hoop het ook :)

Mule-Kick
22-01-2009, 10:31
Goed nieuws, lijkt me geweldig om Ali in UFC te zien. Denk dat hij best paar mooie partijen daar kan neerzetten. Gaat Ali trouwens die strikeforce titel van em ooit nog verdedigen?

A.F.
22-01-2009, 11:31
krijg een beetje dit gevoel...

Alistair: hey Bas.... show me the money... zeg het dan...

Bas: show me the money

Alistair: HARDER... ik wil het je harder horen zegen

Bas: SHOW ME THE MONEY

Alistair: NOG HARDER

Bas : SSSSHHHHOOOOWWWW MEEEE THE MONEYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYY

;)

chief108
22-01-2009, 11:38
http://www.threadbombing.com/data/media/4/RimshotBadumtsh.jpg

tom l
22-01-2009, 11:38
Alistair zat op zijn laatste gevecht op 115 KG als ik het niet mis heb.
Hij kan het iedereen heel moeilijk maken in de UFC als je het mij vraagt

Sterker nog, ik denk dat hij een zeer potentieel kandidaat is voor de HW Titel

X2

Ik denk dat Alistair tegen alle heavyweights uit de ufc een grote kans maakt om te winnen.

Mr 1 Leg
22-01-2009, 13:12
hij heeft zeker een grote kans ben ik helemaal mee eens

anonymous001
22-01-2009, 13:17
1e partij : alistair vs kongo
alistair vs conzaga
alistair vs hearing
alistair vs noguera

Ook knap, drie van de vier namen verkeerd spellen... ;)

cloudwalker000
22-01-2009, 13:31
hmmm.. ben benieuwd

Tsuki
22-01-2009, 15:43
Ook knap, drie van de vier namen verkeerd spellen... ;)

shit heb ik er 1 goed ...................DAMNIT

Guile
22-01-2009, 15:52
X2

Ik denk dat Alistair tegen alle heavyweights uit de ufc een grote kans maakt om te winnen.

Op grond waarvan?

Verloren van de UFC LHW vechters Liddel en Shogun. Ook nog van little Nog en dan zal hij big Nog wel verslaan?

Die Hari KO was zeker mooi, maar ben je dan meteen een favoriet voor de UFC belt?


Het gaat wel erg snel hier :D

anonymous001
22-01-2009, 16:00
Op grond waarvan?

Verloren van de UFC LHW vechters Liddel en Shogun. Ook nog van little Nog en dan zal hij big Nog wel verslaan?

Die Hari KO was zeker mooi, maar ben je dan meteen een favoriet voor de UFC belt?


Het gaat wel erg snel hier :D


Hij is enorm gegroeid, een erg complete en sterke vechter. Zijn worstelskills zijn onnederlands goed, en tot slot ligt het niveau bij de UFC zwaargewichten niet zo hoog...

wrestler_nl
22-01-2009, 16:04
Ik denk dat Overeem nog geen titelkandidaat is,,,
het zou wel leuk zijn als hij naar de ufc gaat maar tegen vechters als;
Mir
Big NOG
Couture
lesnar
maakt hij geens kans denk ik

oliebol
22-01-2009, 16:17
hoop zeker dat dit doorgaat, is ook goed voor het mma in Nederland lijkt me. ik hoop dat er dan ook eens wat meer aandacht aan besteed word door de media.
zou wel mooi zijn:)

anonymous001
22-01-2009, 16:19
Ik denk dat Overeem nog geen titelkandidaat is,,,
het zou wel leuk zijn als hij naar de ufc gaat maar tegen vechters als;
Mir
Big NOG
Couture
lesnar
maakt hij geens kans denk ik

Ik denk dus van wel. Tegen Couture zeker, dat wordt niet eens spannend...

tom l
22-01-2009, 17:01
Ik denk dat Overeem nog geen titelkandidaat is,,,
het zou wel leuk zijn als hij naar de ufc gaat maar tegen vechters als;
Mir
Big NOG
Couture
lesnar
maakt hij geens kans denk ik

Volgens mij moet jij Alistair gewoon niet en ga je af op je emoties. Als je echt denkt dat Overeem de power/skills niet heeft om het deze 4 moeilijk te maken, zonder dat je je laat leiden door je mening over Ali O, dan vind ik dat maar heel vreemd... Ik zeg niet dat Overeem ze zou verpletteren, maar ik ga ervan uit dat hij wel een gedegen kans maakt.

tom l
22-01-2009, 17:03
Op grond waarvan?

Verloren van de UFC LHW vechters Liddel en Shogun. Ook nog van little Nog en dan zal hij big Nog wel verslaan?

Die Hari KO was zeker mooi, maar ben je dan meteen een favoriet voor de UFC belt?


Het gaat wel erg snel hier :D

Man, ga je echt beweren dat de Ali O van nu te vergelijken is met die van vroeger, toen hij nog light heavyweight vocht tegen Liddel en shogun?!!?? Onder welke rots heb jij de laatste jaren gezeten? Hij is een fokking monster geworden! Overigens zeg ik dit niet omdat Overeem één van mijn favoriete vechters is, maar het is gewoon de realiteit.

blue2000
22-01-2009, 17:19
Tegen Lesnar lijkt mij wel een mooie pot. Big NOG en Mir denk ik (nog) niet. Zijn gewoon beter op de grond!

Hoe dan ook, hoe meer NL-ders in de UFC hoe beter!

Fasada
22-01-2009, 17:27
Ik denk dat Overeem nog geen titelkandidaat is,,,
het zou wel leuk zijn als hij naar de ufc gaat maar tegen vechters als;
Mir
Big NOG
Couture
lesnar
maakt hij geens kans denk ik

Denk dat Dana White er anders over denkt anders gaat hij echt niet zoveel geld voor hem neer tellen.
Voor de mensen die zijn verliespartijen gaan gebruiken om te beweren dat hij geen kans kan maken zijn erg naief. Hij was toen een stuk jonger en lichter. Zelfs tegen Liddell en Nog bood hij goed partij in die tijd. Hij is veel completer geworden en sterker. Ik zal niet zeggen dat hij meteen kampioen wordt maar de kansen zijn echt wel aanwezig.

Collina
22-01-2009, 17:34
@ Guile,

Volgens mij heb je idd onder een steen gelegen. Uiteraard had hij verloren van Chuck Liddell, wel te verstaan in 2003. We leven nu in 2009!

Ik moet wel eerlijk toegeven, Alistair had deze partij in handen, (zie youtube) maar helaas.

Maar even om het even:

Vitor Belford - Winst Alistair
Sergie Kharitonov - Winst Alistair (1-1) De winst van Alistair heeft youtube volgens mij eraf gehaald omdat deze te hard was. (denk ik)
Igor Vonchanchyn - Winst Alistair
Mark Hunt - Winst Alistair
Cro cop - meningen over verdeeld, mijn beleving- Winst Alistair
Paul Buenetello - Winst Alistair
Badr Hari - Winst Alistair op K1.
Zou de deal doorgaan op MMA - Winst Alistair.

HW heeft hem goed gedaan. Perfecte keuze!

But seriously, als ik youtube reacties lees (Guile je bent niet de enige), zijn er dus echt mensen die wedstrijden vergelijken vanaf 1999 tot heden.

"Alistair can not win from Igor, come on...even Bobby Hoffman kicked his ass"!! En blijkbaar menen zij het ook.
Ik kan me nog herhinneren dat Alistair moest invallen voor Joop Kasteel, hij was toen net een maand 20 jaar.

Maar goed, we zullen het zien allemaal.


Greetz
Collina.

dimitri
22-01-2009, 17:38
http://www.fightersonlymagazine.co.uk/news/viewarticle.php?id=1705


Ja ik ook, wat een verassing :-)

Guile
22-01-2009, 17:59
Ja Collina, ik heb al die partijen gezien van Overeem. Wel grappig dat je zelf Pride GP partijen erbij haalt, maar dat je die verliespartijen tegen Shogun, little Nog en Arona voor het gemak even vergeet.


Die eerste partij tegen Kharititonov van youtube gehaald omdat ie te hard was? Volgens mij verdraait Kharitonov een schouder en wordt daardoor enorm gesloopt door Overeem. In de rematch rent Overeem door de ring met Kharitonov er achteraan. Andere HW match tegen Werdum verliest hij ook nog eens.

Je kunt wel zeggen dat Overeem beter is geworden, maar zijn andere vechters dan stil blijven staan? CC is minder geworden en net op dat moment vecht hij tegen Overeem. Belfort groot talent, overwinning op Silva legendarisch. Maar heeft die belofte nooit kunnen waarmaken.

Overwinningen op Buentello en Goodridge zijn leuk, maar zeggen mij niet zoveel, dat is toch geen vergelijkingsmateriaal ten opzichte van bijv. Frank Mir.

micha
22-01-2009, 18:05
Alistair is gewoon de man

lopez86
22-01-2009, 18:16
Mensen zeggen wel eens dat je zo goed bent als je laatste wedstrijd.
Als dat zo is Alistair één van de meest potente HW vechters uit europa.
Maar ergens, heeft hij nog veel waar te maken.
Natuurlijk heeft hij zijn laatste 6 partijen overtuigend gewonnen met de KO op Badr als kroon, maar dat waren geen van alle vergelijkingsmateriaal met legitieme top 10 superheavyweights.
Het blijft gewoon een vraagstuk totdat hij daadwerkelijk iemand tegenover zich krijgt die óók in zijn prime zit.
1 ding blijft zeker, en dat is dat hij de potentie heeft.
Maar hij is er nog niet, zoals sommige mensen stug blijven beweren.


Alistair is gewoon de man

Jaaaahaaaa we weten het wel.

jesselaar
22-01-2009, 18:32
Ja Collina, ik heb al die partijen gezien van Overeem. Wel grappig dat je zelf Pride GP partijen erbij haalt, maar dat je die verliespartijen tegen Shogun, little Nog en Arona voor het gemak even vergeet.


Die eerste partij tegen Kharititonov van youtube gehaald omdat ie te hard was? Volgens mij verdraait Kharitonov een schouder en wordt daardoor enorm gesloopt door Overeem. In de rematch rent Overeem door de ring met Kharitonov er achteraan. Andere HW match tegen Werdum verliest hij ook nog eens.

Je kunt wel zeggen dat Overeem beter is geworden, maar zijn andere vechters dan stil blijven staan? CC is minder geworden en net op dat moment vecht hij tegen Overeem. Belfort groot talent, overwinning op Silva legendarisch. Maar heeft die belofte nooit kunnen waarmaken.

Overwinningen op Buentello en Goodridge zijn leuk, maar zeggen mij niet zoveel, dat is toch geen vergelijkingsmateriaal ten opzichte van bijv. Frank Mir.


x2 kijk alistair is voor nederland en japan leuk maar voordat je fedor gaat uitdagen op sherdog moet je eerst 3-4 andere top 10 vechters verslaan
daarbij wil ik hem nu graag een keer langer dan 10 minuten zien vechten tegen coulture,lesnar,aa ,zie ik hem ook wel winnen maar barnet,mir ,nog,silvia,alexander,FEDOR gaat hij niet redden.
dana; alistair your huge
alistair; not so huge as brock lesnar
ik vond alistair zn antwoord wel heel sterk en ik hoop dat hij het gaat waarmaken

rai
22-01-2009, 18:47
Overeem vs Lesnar?? Er kan toch geen enkele twijfel bestaan of Overeem kans maakt tegen Lesnar?? Overeem is gewoon een betere vechter dan hem.

TOON
22-01-2009, 19:21
er worden weer appels met peren vergeleken....alsof een partij van vijf jaar geleden in een gewichtsklasse lager nog relevant is....

en trouwens who cares!!! denk aan die fantastische match-ups die er gaan volgen, dan praten we daarna wel over het niveau van Overeem...

A.F.
22-01-2009, 19:27
Overeem lijkt op die ene video wel 7o kilo....

dus dat is idd appels met peren vergelijken

wrestler_nl
22-01-2009, 20:34
Volgens mij moet jij Alistair gewoon niet en ga je af op je emoties. Als je echt denkt dat Overeem de power/skills niet heeft om het deze 4 moeilijk te maken, zonder dat je je laat leiden door je mening over Ali O, dan vind ik dat maar heel vreemd... Ik zeg niet dat Overeem ze zou verpletteren, maar ik ga ervan uit dat hij wel een gedegen kans maakt.

nee,,,het heeft niets te maken met alistair mogen of niet. maar ik denk gewoon dat hij geen kans maakt tegen die 4 vechters!! Is toch niets mis mee??

micha
22-01-2009, 20:40
Ik zou hem heel graag tegen Heath Herring zien

761217186
22-01-2009, 23:49
Ja Collina, ik heb al die partijen gezien van Overeem. Wel grappig dat je zelf Pride GP partijen erbij haalt, maar dat je die verliespartijen tegen Shogun, little Nog en Arona voor het gemak even vergeet.


Die eerste partij tegen Kharititonov van youtube gehaald omdat ie te hard was? Volgens mij verdraait Kharitonov een schouder en wordt daardoor enorm gesloopt door Overeem. In de rematch rent Overeem door de ring met Kharitonov er achteraan. Andere HW match tegen Werdum verliest hij ook nog eens.

Je kunt wel zeggen dat Overeem beter is geworden, maar zijn andere vechters dan stil blijven staan? CC is minder geworden en net op dat moment vecht hij tegen Overeem. Belfort groot talent, overwinning op Silva legendarisch. Maar heeft die belofte nooit kunnen waarmaken.

Overwinningen op Buentello en Goodridge zijn leuk, maar zeggen mij niet zoveel, dat is toch geen vergelijkingsmateriaal ten opzichte van bijv. Frank Mir.

sterke post, ik kan me wel vinden in dit verhaal. Overheem is inderdaad erg goed de laatste tijd... maar in mijn beleving is het nog iets te vroeg om hem tot de absolute top 5 HW te laten horen. Wat niet wegneemt dat het best mogelijk is dat hij een van de beste is.. maar laat hij het eerst maar eens zien tegen bijv. Mir & Fedor

The Bulldog
23-01-2009, 00:10
helemaal met de post guille en 76...... eens....lesnar

Collina
23-01-2009, 11:25
@ Guile
Uiteraard vergeet in zijn verlies partijen niet. Ik suggereer hiermee dat Alistair gasten op zeer hoog niveau (Pride) heeft verslagen toen hij nog -93kilo was.

But overall:
Na zijn overwinning op Paul Buentello (Heavyweight Strikeforce) gaf hij een kort interview waarom hij Heavyweight is gaan vechten.

*Continu letten op je voeding (om niet zwaarder te worden)
*Twee per jaar een ontslakkingskuur
*Op gewicht te blijven (-93kilo) terwijl je een lengte hebt van 1.95.

Elke topsporter weet dat dit soort aspecten uiteindelijk impact hebben op je prestaties.

Maar als je in je gehele vechtcarrière maar één keer een Submission hebt gehad (by Fabricio Werdum), en alle wedstrijden op Heavyweight hebt gewonnen en ook nog eens in mijn beleving de beste K1 vechter van de wereld (Badr Hari) hebt verslagen op legendarische wijze, behoor je in mijn ogen zeker in de top5.

Het is persoonlijk: maar ik ben van mening dat Alistair kans maakt tegen elke vechter op het hoogste niveau. Fedor vs Overeem 50-50.

Zijn grond technieken zijn uitermate goed! Staand vechten heeft hij al bewezen en de KO in zijn vuisten en knieën… als je ze ontvangt……. kan je ze na 16 of 32 tellen pas navertellen.

Het is wel duidelijk, Alistair staat in de picture, 2009 is een belangrijk jaar met veel ontwikkelingen.

Greetz
Collina

DonChoa
23-01-2009, 11:40
iedereen heeft zo z'n eigen mening over Alistair, ik ken em nu al zo'n 5 jaar en voor mij blijft het een top gozer en een fijne persoonlijkheid, wat vechten betreft vind ik dat hij een mooie comeback maakt na een paar zware nederlagen, en heeft hij duidelijk zijn plaats gevonden in de hw.dus waarom heeft niet iedereen hem credit, want hij is een van de weinige die NL nog op de mma-kaart zet, mensen die zeggen dat zijn partijen tegen goodridge en buentello mismatches zijn begrijp ik niet, wat willen jullie dan zeggen, dat hij als comeback meteen tegen Fedor had moeten staan om zich te bewijzen?dat slaat op niks, ik vind dat hij goed bezig is zo en beetje bij beetje zal hij tegen alle top hw staan met als ultieme doel Fedor, we zullen zien.

chief108
23-01-2009, 11:58
ik ben van mening dat Alistair kans maakt tegen elke vechter op het hoogste niveau. Fedor vs Overeem 50-50.

:rotflmao:

grappenmaker

Guile
23-01-2009, 12:36
Goed lezen Don Choa, ik vraag waarom Alistair de voornaamste kandidaat is om de UFC HW div. te gaan slopen? Laat staan Fedor. Door die KO tegen Hari, dat lijkt mij erg weinig houvast. Wil je soms beweren dat Buentello en Goodridge een maatstaf zijn voor de top van de HW? Kom op zeg, Kharitonov en Werdum zitten daar veel dichter bij en bekijk die resultaten eens.

Er is niemand die beweert dat Overeem niet goed bezig is, iedereen zegt juist dat hij goed bezig is (ik ook). Mensen denken altijd wanneer je iemand kritisch volgt dat je iets tegen die persoon hebt, wat een onzin. Hou je gewoon eens aan de feiten.

The Bulldog
23-01-2009, 12:43
Tja het gaat nu toch niet over de persoon Allistair??????maar over de vechter...

Als ik zie hoe deze vechter is gegroeid...letterlijk en figuurlijk....als ik zie met wel gemak hij CC domineerde....(wat in de UFC ook niet zo gebeurde op GG na) als ik zie hoe Allistair naast zijn top grond werk nu ook staan gigantisch is gegroeid...kan ik maar 1 conclusie trekken....2009 is het jaar dat hij moet gaan bewijzen dat hij top van de wereld is...hij zegt van wel...(wat getuigd van vertrouwen en vastberadenheid)...ik zou het graag zien een nl mma knokker die gaat huishouden in die divisie, maar vraag me af of de UFC wel de juiste plek daarvoor is...

affliction heeft in mijn ogen tocht echt de echte toppers op hw staan nu...alleen Mir en Lesnar in de UFC....(ja Lesnar zie ik als een top 5 knokker ja)

Ik zeg Allistair maak je woorden waar....zou top zijn.....
Ik denk dat ie ver gaat komen.....maar op Fedor zal stranden...

dirk5
23-01-2009, 12:51
Sherdog is natuurlijk absolute top wanneer het gaat over fighter bashen, maar heb tijdens het lezen van het volgende topic behoorlijk vaak gelold:

Overeem ~ - Sherdog Mixed Martial Arts Forums (http://www.sherdog.net/forums/f61/overeem-mahmoud-ahmadinejad-dodging-me-905221/)

Collina
23-01-2009, 13:27
:rotflmao:

grappenmaker

@ Chief108

15 december 2008 Alistair Overeem vs. Badr Hari. (K1 fight)

Collina: Ik denk dat Alistair deze partij gaat winnen op KO binnen 2minuten!

Dan zou er een grote kans bestaan dat jij (Chief108) zou zeggen: Collina, Grappenmaker!

chief108
23-01-2009, 13:28
Sherdog is natuurlijk absolute top wanneer het gaat over fighter bashen, maar heb tijdens het lezen van het volgende topic behoorlijk vaak gelold:

Overeem ~ - Sherdog Mixed Martial Arts Forums (http://www.sherdog.net/forums/f61/overeem-mahmoud-ahmadinejad-dodging-me-905221/)
hilarisch!!!! :lol:

chief108
23-01-2009, 13:36
@ Chief108

15 december 2008 Alistair Overeem vs. Badr Hari. (K1 fight)

Collina: Ik denk dat Alistair deze partij gaat winnen op KO binnen 2minuten!

Dan zou er een grote kans bestaan dat jij (Chief108) zou zeggen: Collina, Grappenmaker!
heb even gechecked, maar nee, dat heb ik niet gezegd
heb er eigenlijk helemaal niet op gereageerd

ben eigenlijk wel klaar met dat hele gezeik allemaal

Collina
23-01-2009, 13:45
heb even gechecked, maar nee, dat heb ik niet gezegd
heb er eigenlijk helemaal niet op gereageerd

ben eigenlijk wel klaar met dat hele gezeik allemaal

Het was niet de bedoeling om je monddood te maken, maar om een dialoog aan te gaan. Mijn beleving Alistair vs. Fedor 50-50. Jouw beleving, een mismatch omdat Fedor te makkelijk zou winnen. Vandaar je opmerking "grappenmaker"!

Uiteindelijk zullen we het allemaal wel zien, laten we eerst maar eens kijken of deze partij komt. Ik kijk er wel naar uit!

chief108
23-01-2009, 13:48
Sherdog is natuurlijk absolute top wanneer het gaat over fighter bashen, maar heb tijdens het lezen van het volgende topic behoorlijk vaak gelold:

Overeem ~ - Sherdog Mixed Martial Arts Forums (http://www.sherdog.net/forums/f61/overeem-mahmoud-ahmadinejad-dodging-me-905221/)

aantal leuke quotes van die thread:



Overeem ~ "Mahmoud Ahmadinejad is dodging me"
Appearantly Overeem wants Mahmood for his next fight, but the guy keeps dodging him....
The fight was supposed to take place in Iran for Mahmood's special jacket.

http://www.debbieschlussel.com/archives/ahmadinejadtime.jpg

other people who are dodging Overeem...

Hitler
cro cop
fedor
mike Tyson
kimbo
Gandhi
Nelson Mandela



Rumor is Hitler committed suicide when he learned that Overeem would be born in the future and challenge him.


Overeem reminds me of the anecdote aboute "uncatchable Joe"

- Who is that?
- That is uncatchable Joe
- Is he really so good? Why can't anyone in the world catch him?
- Cos nobody needs him


poor overeem none likes him lolol

jesselaar
23-01-2009, 14:30
@ Guile
Uiteraard vergeet in zijn verlies partijen niet. Ik suggereer hiermee dat Alistair gasten op zeer hoog niveau (Pride) heeft verslagen toen hij nog -93kilo was.

But overall:
Na zijn overwinning op Paul Buentello (Heavyweight Strikeforce) gaf hij een kort interview waarom hij Heavyweight is gaan vechten.

*Continu letten op je voeding (om niet zwaarder te worden)
*Twee per jaar een ontslakkingskuur
*Op gewicht te blijven (-93kilo) terwijl je een lengte hebt van 1.95.

Elke topsporter weet dat dit soort aspecten uiteindelijk impact hebben op je prestaties.

Maar als je in je gehele vechtcarrière maar één keer een Submission hebt gehad (by Fabricio Werdum), en alle wedstrijden op Heavyweight hebt gewonnen en ook nog eens in mijn beleving de beste K1 vechter van de wereld (Badr Hari) hebt verslagen op legendarische wijze, behoor je in mijn ogen zeker in de top5.

Het is persoonlijk: maar ik ben van mening dat Alistair kans maakt tegen elke vechter op het hoogste niveau. Fedor vs Overeem 50-50.

Zijn grond technieken zijn uitermate goed! Staand vechten heeft hij al bewezen en de KO in zijn vuisten en knieën… als je ze ontvangt……. kan je ze na 16 of 32 tellen pas navertellen.

Het is wel duidelijk, Alistair staat in de picture, 2009 is een belangrijk jaar met veel ontwikkelingen.

Greetz
Collina
maar goed dat het JOU MENING EN PERSOONLIJK IS want sem,en remy steken met kop en schouders boven badr uit ,en dan 50-50 tegen FEDOR kijk iedereen mag zn mening hebben en je mag best fan van iemand zijn (alistair is gewoon de beste mma hw van nl op dit moment) maar wacht nou maar eens tot hij alexander of silvia verslaat dan kan je een beetje die richting op gaan denken nu heeft hij een halfe koreaan,hunt,goodriche ,en een no contest tegen cc ,dit is geen vergelijkings materiaal en eerder krijgt hij die kans om tegen fedor te vechten toch niet omdat het simpelweg op dit moment TOTAAL GEEN WAARDE HEEFT (behalfe in japan dan)

dirk5
23-01-2009, 14:35
Whoehoe...

White belt fight

Collina
23-01-2009, 15:06
maar goed dat het JOU MENING EN PERSOONLIJK IS want sem,en remy steken met kop en schouders boven badr uit ,en dan 50-50 tegen FEDOR kijk iedereen mag zn mening hebben en je mag best fan van iemand zijn (alistair is gewoon de beste mma hw van nl op dit moment) maar wacht nou maar eens tot hij alexander of silvia verslaat dan kan je een beetje die richting op gaan denken nu heeft hij een halfe koreaan,hunt,goodriche ,en een no contest tegen cc ,dit is geen vergelijkings materiaal en eerder krijgt hij die kans om tegen fedor te vechten toch niet omdat het simpelweg op dit moment TOTAAL GEEN WAARDE HEEFT (behalfe in japan dan)

Zoals het een persoonlijke mening van jou is dat Remy en Sem met kop en schouders boven Badr uitsteekt :whistling:
(Tenzij je dit letterlijk bedoeld als je het over Sem hebt, maar dat is niet wat je bedoelt toch?).

Seriously,
Totaal geen waarde behalve in Japan? Dit ga je vast niet menen toch?

Maar goed, ik hou voet-bij-stuk: Mocht het zover zijn geeft ik Alistair zeker 50% kans tegenover Fedor.

Hij heeft de kwaliteiten om hem te verslaan, en het omgekeerde is ook waar wat de meesten zullen verwachten. Fedor wint, maar zet al mijn Vcash500 ;) op blaster disaster

Wiseguy
23-01-2009, 15:23
maar goed dat het JOU MENING EN PERSOONLIJK IS want sem,en remy steken met kop en schouders boven badr uit ,en dan 50-50 tegen FEDOR kijk iedereen mag zn mening hebben en je mag best fan van iemand zijn (alistair is gewoon de beste mma hw van nl op dit moment) maar wacht nou maar eens tot hij alexander of silvia verslaat dan kan je een beetje die richting op gaan denken nu heeft hij een halfe koreaan,hunt,goodriche ,en een no contest tegen cc ,dit is geen vergelijkings materiaal en eerder krijgt hij die kans om tegen fedor te vechten toch niet omdat het simpelweg op dit moment TOTAAL GEEN WAARDE HEEFT (behalfe in japan dan)

Remy en Schilt steken zeker niet met kop en schouders boven uit.

Heb je geen k-1 gekeken het afgelopen jaar?

leks
23-01-2009, 15:32
Voorop ik hoop dat Alistair een groots jaar tegemoet gaat.

Ik ben zelf ook altijd wat kritisch op Alistair en dat komt niet omdat ik hem geen grootse vechter acht.

Het zit um er meer in dat ik Alistair in gemiddeld veel van de partijen waar hij tegen hoogstaande tegenstand heeft gevochten, niet zozeer heb zien verliezen, maar heb zien teleurstellen, vaak ook nog na een indrukwekkende start.

Ik weet er is altijd veel gespeculeerd, zijn stamina, zijn gewicht, zijn mentale weerbaarheid. Volgens mij is hier nooit een bevredigend antwoord op geweest.

Ja ok nu is hij zwaarder, ziet er goed uit en presteert voorlopig erg goed. Zijn achterban roept meteen dat hij nu op een voor hem beter gewicht zit en verwacht dat idreen alle voorgaande teleurstellingen dan maar moet vergeten.

Maar zo werkt dat natuurlijk niet.

Zijn lijst is in ieder geval 29-11-0

Dat is een mooie lijst, maar dat is toch geen lijst van de absolute top, misschien moeten we ons niet meteen blindstaren op wat hij in potentie kan, maar het per gevecht bekijken, want anders had ie al kampioen bij Pride moeten zijn geweest.

jesselaar
23-01-2009, 16:37
Zoals het een persoonlijke mening van jou is dat Remy en Sem met kop en schouders boven Badr uitsteekt :whistling:
(Tenzij je dit letterlijk bedoeld als je het over Sem hebt, maar dat is niet wat je bedoelt toch?).

Seriously,
Totaal geen waarde behalve in Japan? Dit ga je vast niet menen toch?

Maar goed, ik hou voet-bij-stuk: Mocht het zover zijn geeft ik Alistair zeker 50% kans tegenover Fedor.

Hij heeft de kwaliteiten om hem te verslaan, en het omgekeerde is ook waar wat de meesten zullen verwachten. Fedor wint, maar zet al mijn Vcash500 ;) op blaster disaster


remy had al een knock down gescoord bij badr en remy onderbrak zn acties waardoor frustatie de overheid nam en ik zie badr ook niet van sem winnen dit gaat hem gewoon niet lukken en de toekomst zal het uitwijzen
daarbij is in de usa alistair nog geen top 5 dus niet intresant op dit moment voor fedor laat hem eerst maar van alexander winnen voordat hij zn grote broer uitdaagt en dan silvia ,barnet daarna heeft hij bij winst pas
recht van spreken mocht je je v cash in real cash willen veranderen ga ik graag de weddenshap met je aan

The Bulldog
23-01-2009, 17:05
Zijn lijst is in ieder geval 29-11-0

Dat is een mooie lijst, maar dat is toch geen lijst van de absolute top, misschien moeten we ons niet meteen blindstaren op wat hij in potentie kan, maar het per gevecht bekijken, want anders had ie al kampioen bij Pride moeten zijn geweest.

Lijst van Randu Couture is minder mooi.....en dat is toch echt een topper...dus vind dat geen vergelijk als ik eerlijk ben...

jesselaar
23-01-2009, 18:54
Remy en Schilt steken zeker niet met kop en schouders boven uit.

Heb je geen k-1 gekeken het afgelopen jaar?


ja, en ik zag badr verliezen van remy .ik zag hm een down krijgen tegen zimmerman ik zag sem die gepiepeld werd door geen wildcard te krijgen door zo zijn titel niet te kunnen verdedigen en wat waren die jappanners blij dat ze hem voor de 2e keer uit de finale konden houden allemaal politiek
badr is natuurlijk wel een groot talent maar als je zoveel downs krijgt heeft het gewoon tijd nodig om mentaal weer op het rechte pad te komen dat gaat niet zo snel kijk maar , die partij tegen alistair is daar het bewijs van in mijn ogen

lopez86
23-01-2009, 21:52
Lijst van Randu Couture is minder mooi.....en dat is toch echt een topper...dus vind dat geen vergelijk als ik eerlijk ben...

x2, een startlijst zeg uiteindelijk heel weinig over een vechter.
"Je bent zo goed als je laatste partij".

marrilia
24-01-2009, 11:38
ondanks alle commentaar hier hoop ik dat alistair tekent bij de UFC (als dat niet doorgaat dan maar affliction?).
Want het kijkt toch nog even wat prettiger wanneer er wat meer hollanders meedoen!

http://img262.imageshack.us/img262/1672/23vgt4hzu4.gif

Jamila
24-01-2009, 12:34
ik denk dat alistair minimaal 1,5 jaar verder is voordat hij uberhaubt een titel shot krijgt dan moet hij alles winnen. want ze zitten helemaal niet te wachten op een nederlandse kampioen net zo min als op fedor want ze hebben lesnar en mir ,die vinden het wel prima zo

Als we het blog van Dana White bekijken dan kunnen we zien dat de interesse in Alistair Overeem heel erg groot is, dus anders dan dat jesselaar eerder stelt dat men niet zit te wachten op Alistair Overeem. Alistair heeft tot toe al zijn partijen in Amerika gewonnen en is al enorm populair in The States. Buiten zijn explosieve vechtstijl heeft hij ook nog the looks. Bovendien zijn het niet de downs die Badr heeft opgelopen, maar de topvorm van Alistair Overeem die Badr naar het canvas stuurde. Ook is Alistair nog steeds regerend wereldkampioen bij Strike Force, dit zelf zonder contract dat wil zeggen dat Strike Force waarschijnlijk ook op de knieen ligt voor Alistair Overeem. Zover ik weet duurt het contract bij Dream ook niet zo lang meer. Alistair is hotter dan hot. Het gaat er nu om wie biedt het beste. Dat wil niet zeggen het meest.

Alistair succes, je hebt het verdient.

Golden Glory Powerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

Tot morgen bij Beast of the East ...............

Gr, Jamila:thup:

Collina
24-01-2009, 12:54
Als we het blog van Dana White bekijken dan kunnen we zien dat de interesse in Alistair Overeem heel erg groot is, dus anders dan dat jesselaar eerder stelt dat men niet zit te wachten op Alistair Overeem. Alistair heeft tot toe al zijn partijen in Amerika gewonnen en is al enorm populair in The States. Buiten zijn explosieve vechtstijl heeft hij ook nog the looks. Bovendien zijn het niet de downs die Badr heeft opgelopen, maar de topvorm van Alistair Overeem die Badr naar het canvas stuurde. Ook is Alistair nog steeds regerend wereldkampioen bij Strike Force, dit zelf zonder contract dat wil zeggen dat Strike Force waarschijnlijk ook op de knieen ligt voor Alistair Overeem. Zover ik weet duurt het contract bij Dream ook niet zo lang meer. Alistair is hotter dan hot. Het gaat er nu om wie biedt het beste. Dat wil niet zeggen het meest.

Alistair succes, je hebt het verdient.

Golden Glory Powerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

Tot morgen bij Beast of the East ...............

Gr, Jamila:thup:

Helemaal eens Jamila,

Greetz Collina

A.F.
24-01-2009, 16:29
Als we het blog van Dana White bekijken dan kunnen we zien dat de interesse in Alistair Overeem heel erg groot is, dus anders dan dat jesselaar eerder stelt dat men niet zit te wachten op Alistair Overeem. Alistair heeft tot toe al zijn partijen in Amerika gewonnen en is al enorm populair in The States. Buiten zijn explosieve vechtstijl heeft hij ook nog the looks. Bovendien zijn het niet de downs die Badr heeft opgelopen, maar de topvorm van Alistair Overeem die Badr naar het canvas stuurde. Ook is Alistair nog steeds regerend wereldkampioen bij Strike Force, dit zelf zonder contract dat wil zeggen dat Strike Force waarschijnlijk ook op de knieen ligt voor Alistair Overeem. Zover ik weet duurt het contract bij Dream ook niet zo lang meer. Alistair is hotter dan hot. Het gaat er nu om wie biedt het beste. Dat wil niet zeggen het meest.

Alistair succes, je hebt het verdient.

Golden Glory Powerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

Tot morgen bij Beast of the East ...............

Gr, Jamila:thup:

Jamila ...

lees het stukje van Jesselaar nog eens goed...

wat staat er?? Dat ze niet op alistair wachten ... nee nee..

Jesselaar zegt: ze zitten niet op een nederlandse kampioen te wachten ... want ze hebben Mir en Lesnar... begrijpelijk... want amerikanen vinden zichzelf fantastisch en ze moeten en zullen ook echt een amerikaan kampioen proberen te houden...

Ga eerst eens begrijpend lezen voordat je weer op hoge poten commentaar begint te leveren...

ok?

gr. flipperrrrrrrr :thup:

TOON
24-01-2009, 17:00
flipper rulezzzzzzzzzzzzzzzz!!!!

Collina
24-01-2009, 17:08
Jamila ...

lees het stukje van Jesselaar nog eens goed...

wat staat er?? Dat ze niet op alistair wachten ... nee nee..

Jesselaar zegt: ze zitten niet op een nederlandse kampioen te wachten ... want ze hebben Mir en Lesnar... begrijpelijk... want amerikanen vinden zichzelf fantastisch en ze moeten en zullen ook echt een amerikaan kampioen proberen te houden...

Ga eerst eens begrijpend lezen voordat je weer op hoge poten commentaar begint te leveren...

ok?

gr. flipperrrrrrrr :thup:

@ Flipper,

Tip: Probeer eerst te begrijpen voordat je zelf begrepen wil worden. Lees alle eerdere post van Jesselaar en je zult begrijpen wat Jamila bedoeld.

Volgens Jesselaar is Alistair de beste MMA vechter van Nederland, (kan ik zeker in komen) maar behoord hij niet in aan de TOP en heeft hij ook totaal geen waarde, (alleen in Japan), deze uitspraak deel ik zeker niet.

Overigens begrijp ik wel wat je bedoeld met: Ze zitten niet te wachten op een Nederlandse Champ, maar dit is niet wat Jesselaar bedoede. (zie vorige post)

Enjoy the weekend.

Groet,
Collina

chief108
24-01-2009, 17:23
Afscheid Jamila ..... - www.MixFight.nl (http://www.mixfight.nl/forum/showthread.php?t=88589)

MilfhunterMMA
24-01-2009, 17:24
is die graftak nou nog niet opgehoepeld?

wrestler_nl
24-01-2009, 17:29
Ook is Alistair nog steeds regerend wereldkampioen bij Strike Force


hahahaha wereldkampioen???? Hij heeft die belt al anderhalf jaar maar heeft hem nog nooit verdedigd,,,,wat voor wereldkampioen ben je dan,,,,trouwens hoe kan je wereldkampioen worden als je van paul buentello wint????
Ik vind het grappig dat je zegt ''nog steeds wereldkampioen''

A.F.
24-01-2009, 17:42
Tip: Probeer eerst te begrijpen voordat je zelf begrepen wil worden.

oowkee... dat is er eentje uit een gelukskoekkie...

Guile
24-01-2009, 18:01
Alistair heeft tot toe al zijn partijen in Amerika gewonnen en is al enorm populair in The States. :


Dit is niet helemaal waar, de rematch Shogun-Overeem was in de VS. Als ik het goed heb was dat hetzelfde event waar Henderson Silva ko slaat.

Dat hij enorm populair is weet ik niet, MMA is wel enorm populair :D

dirk5
24-01-2009, 18:07
Ik ben fervent lezer van sherdog, en als er 1 vechter de afgelopen maand voor de gek is gehouden dan is het Allistair wel.

Mensen beschouwen hem meestal niet als gevaar. Zijn run bij HW is zeer indrukwekkend, maar zoals ze op sherdog al zeggen: zijn tegenstanders waren niet van top 10 formaat.

Er zijn er steeds meer die denken dat hij tot geweldigge dingen tot staat is (zoals ik al langer denk) maar hij zal bij ufc toch meer mikpunt van roidsspot worden. Dat is natuurlijk niet leuk, maar moet als drijveer werken om anders te tonen.

chief108
24-01-2009, 18:11
Ik ben fervent lezer van sherdog, en als er 1 vechter de afgelopen maand voor de gek is gehouden dan is het Allistair wel.

LOL...
heb al heel wat grappige shit gelezen ja

denk dat zeggen dat hij daar populair is niet echt een goede weergave van de werkelijkheid is :lol:

YoMarK
24-01-2009, 18:42
trouwens hoe kan je wereldkampioen worden als je van paul buentello wint????
Ik snap wat je bedoeld, maar Buentello is echt geen koekie(geen top10 of 20, maar toch een behoorlijke vechter).

TOON
24-01-2009, 19:13
LOL...
heb al heel wat grappige shit gelezen ja

denk dat zeggen dat hij daar populair is niet echt een goede weergave van de werkelijkheid is :lol:

daar lijkt het niet op nee....al zijn er nog wel van die dappere gasten die het voor hem opnemen om vervolgens weer genadeloos afgestraft te worden....maar op sherdog zag ik op een gegeven moment Overeems verliespartij tegen Hoffman uit het jaar 1867 zelfs voorbij komen als reden dat hij het niet ging redden in de UFC..... ongelofelijk....

YoMarK
24-01-2009, 21:10
denk dat zeggen dat hij daar populair is niet echt een goede weergave van de werkelijkheid is :lol:
Of hij 'positief' populair is weet ik niet.
Maar als het aantal threads op sherdog representief is voor hoeveel mensen hem willen zien vechten(winnen of verliezen), dan gaan er zeker mensen kaartjes/PPV's kopen.

wrestler_nl
24-01-2009, 21:36
Ik snap wat je bedoeld, maar Buentello is echt geen koekie(geen top10 of 20, maar toch een behoorlijke vechter).

er zijn maar 21 hw weight vechters hahaha:lol::lol: neejoh joke,,,,
maar ik vind hem geen vechter om voor de titel te laten vechten

Collina
25-01-2009, 12:32
oowkee... dat is er eentje uit een gelukskoekkie...

Eerst begrijpen, dan begrepen worden.

Auteur
Stephen R. Covey: 'The Seven Habits of Highly Effective People'
De zeven eigenschappen van effectief leiderschap.

Dus niet uit een gelukskoekie flipper, heb je het weer niet begrepen!

Tip: Je onwetendheid toegeven is de eerste stap om kennis te vergaren. (deze komt wel uit een gelukskoekkie) :eek:


Groet,
Collina