PDA

View Full Version : Fedor Emelianenko opens NASDAQ



Marco (scheids)
21-01-2009, 21:01
Fedor Emelianenko while in New York opened the stock exchange session of world's famous NASDAQ by pushing the special ring button which traditionally announces the start of the day session. Only the well-known people got such an opportunity, among them George Bush, Michael Jackson, Svetlana Kuznetsova...

Today a lot of Affliction, M-1 and other organizations' were present during the opening of NASDAQ stock exchange. Welcome to the photo gallery where you might see Fedor Emelianenko, Tito Ortiz, Donald Trump, Tom Atencio, Vadim Finkelstein, Sergey Matvienko and many others...

http://www.m1mixfight.com/storage/images/5224.jpg

http://www.m1mixfight.com/storage/images/5223.jpg

http://mktvideo.nasdaq.com/MarketSiteOpenCloseVideos/200901/mo_012109.wmv

Jeru
21-01-2009, 21:08
Damn moet niet gekker worden!! Zullen Trump en Vadim een aardige centje voor hebben moeten neerleggen denk ik. Lekkere reclame!

BJJCORE
21-01-2009, 21:46
Heel dat Affliction wordt gebouwd om Fedor. Dit is oneerlijk ten opzichte van Arlovski en gaat dezelfde kant op als EliteXC. Men moet een gevecht promoten en niet 1 vechter telkens in de schijnwerpers met de eigenaar. Als Fedor verliest is Affliction gelijk zijn magie kwijt omdat overal de nadruk op Fedor wordt gelegd. Had dan de Nasdaq geopend met Fedor en Arlovski...dan promote je een party. Fedor is een geweldige sportman maar Affliction had ook de Fedor-show kunnen heten. We willen allemaal dat Affliction doorbreekt en ik hoop maar dat ze het bij het goede eind hebben, maar het gevoel betrekt mij gewoon dat Fedor MOET winnen dit weekend. Je kan niet alles om Fedor laten draaien anders zou hij op elke gala van Affliction moeten vechten om kaarten te verkopen. Naja laten we het beste er maar van hopen ... :confused:

BJJCORE
21-01-2009, 22:04
Ik denk dat Affliction liever Fedor als champ heeft dan Arlovski. De hele marketingmachine draait om Fedor en het geeft mij zo langzamerhand een Kimbo gevoel qua marketing. Alleen kan Fedor wel echt vechten :lol:
Wat ik bedoel is dat er te veel aandacht ligt bij Fedor in verhouding tot de rest van de partijen die ook best goed zijn. Ik hoop dat Affliction de grote concurrent wordt van de UFC en zou balen als de UFC een monopolypositie bekleed die ze nu bijna al hebben. De echte vechtfans kennen alle namen wel , maar ik denk dat veel casual publiek nog nooit van de rest heeft gehoord. Affliction staat gewoon voor een lastige taak en ik hoop dat hun aanpak de juiste is....dus I have a coke and a smile and just watch the show :)

De dikke nudist
21-01-2009, 22:12
Heel dat Affliction wordt gebouwd om Fedor. Dit is oneerlijk ten opzichte van Arlovski en gaat dezelfde kant op als EliteXC. Men moet een gevecht promoten en niet 1 vechter telkens in de schijnwerpers met de eigenaar. Als Fedor verliest is Affliction gelijk zijn magie kwijt omdat overal de nadruk op Fedor wordt gelegd. Had dan de Nasdaq geopend met Fedor en Arlovski...dan promote je een party. Fedor is een geweldige sportman maar Affliction had ook de Fedor-show kunnen heten. We willen allemaal dat Affliction doorbreekt en ik hoop maar dat ze het bij het goede eind hebben, maar het gevoel betrekt mij gewoon dat Fedor MOET winnen dit weekend. Je kan niet alles om Fedor laten draaien anders zou hij op elke gala van Affliction moeten vechten om kaarten te verkopen. Naja laten we het beste er maar van hopen ... :confused:

Haha, n00b.

Fedor verliest niet.

TheHagueBoxer
21-01-2009, 22:47
check dit filmpje ook

http://nl.youtube.com/watch?v=Nc3sh90tmSI&eurl=http://www.mmascraps.com/

te droog begin
- your going to open nasdaq, are you excited?
... what?
-are you excited?
No

einde is ook leuk

jesselaar
21-01-2009, 23:15
Ik denk dat Affliction liever Fedor als champ heeft dan Arlovski. De hele marketingmachine draait om Fedor en het geeft mij zo langzamerhand een Kimbo gevoel qua marketing. Alleen kan Fedor wel echt vechten :lol:
Wat ik bedoel is dat er te veel aandacht ligt bij Fedor in verhouding tot de rest van de partijen die ook best goed zijn. Ik hoop dat Affliction de grote concurrent wordt van de UFC en zou balen als de UFC een monopolypositie bekleed die ze nu bijna al hebben. De echte vechtfans kennen alle namen wel , maar ik denk dat veel casual publiek nog nooit van de rest heeft gehoord. Affliction staat gewoon voor een lastige taak en ik hoop dat hun aanpak de juiste is....dus I have a coke and a smile and just watch the show :)


een week geleden waren er alleen nog maar arlovski filmpjes ,dus dit is onzin en op de reclame promoten ze het evenement ,niet fedor dat hij er staat met tom en ortis is gewoon een foto .het is ook logish dat ze het main event en de kampioen promoten en als hij verliest (wat niet gebeurd)
krijg je een upset (dus veel aandacht)en zou een rematch helemaal giganties zijn .
dat affliction nog tijd nodig heeft is heel normaal voor pas een 2e show doen ze het helemaal niet slecht elite xc kan je niet vergelijken die hadden niet de beste hw divisie en was een show op kabel geen ppv dus een heel ander uitgangspunt

123trisweat
21-01-2009, 23:26
traint ie de komende dagen nog wel?? of alleen maar marketing verplichtingen???

Mr 1 Leg
22-01-2009, 07:09
x2 fedor is de man simpel oze andere de pitbull zal naar zijn baasje moeten luisteren rara wie is zijn baasje denk je fedor ;)