PDA

View Full Version : Powned & MMA



MARLOES
22-01-2009, 11:58
Kreeg ik net door van mijn broer:
website Geenstijl gaat een oublieke omroep beginnen dus... lekker belangrijk
of toch wel? zie punt #8 hier PowNed : 12 punten (http://www.powned.tv/12argumenten.html)

Allemaal lid worden dus! :)
Marloes

chief108
22-01-2009, 12:08
:wink:

in before facepalm... :fp:

Justinian
22-01-2009, 12:10
Ik had het gelezen, goed nieuws lijkt me!

Payne
22-01-2009, 12:13
Ben benieuwd... Zonder meer zal ik wel lid worden, echt veel vertrouwen dat we K1/MMA op de publieke omroep krijgen heb ik niet...
Toch zou het wel leuk zijn als er wat meer aandacht geschonken zou worden aan de vechters. Op dit moment worden ze door die links.. ehm softe publieke omroep gewoon de verdomhoek in getrapt. Zonder besteedde GS al aandacht aan de K1.
GeenStijl.TV : Rutger wil lowkick van Remy Bonjasky (http://www.geenstijl.tv/2008/04/rutger_wil_lowkick_van_remy_bo.html)

chief108
22-01-2009, 12:19
echt veel vertrouwen dat we K1/MMA op de publieke omroep krijgen heb ik niet...
ik ook niet

of we moeten een mixfight tv zender oprichten
maar vind maar eens 40,000 idioten zoals wij :lol:

Paganstars
22-01-2009, 12:42
denk dat dat wel moet lukken toch?

Payne
22-01-2009, 12:48
Misschien lukt dat aantal inderdaad wel, maar als je een omroep wil met staatsubsidie moet je volgens mij ook cultuur en kunstprogragramma's maken..
Zie je het al voor je? Kleien met Badr Hari en schilderen met Gilbert Yvel..
Mwa.. Ik niet echt..

The Bulldog
22-01-2009, 12:54
Twaalf argumenten om schoon schip te maken met Hilversum.


1. PowNed confronteertLiegende ministers, frauderende raadsleden, wereldvreemde rechters? Wij confronteren je met zaken die anders wel eens onder de pet zouden kunnen verdwijnen. Als eerste omroep van Hilversum denken wij dat jij de waarheid wel aankan. Zonder PowNed liep Hilversum immers nog steeds braaf door de prachtwijken achter Ella Vogelaar aan...

2. PowNed let op de centjesDe Publieke Omroep ontvangt jaarlijks 800 miljoen belastinggeld en nog krijgen ze de begroting niet rond. Niet zo verwonderlijk, wanneer je de kantoorpanden ziet waarin ze huizen, het wagenpark bekijkt waarin zij rijden en de salarissen aanschouwt die worden uitbetaald. Zo vliegt LLiNK-presentatrice Floortje Dessing de hele wereld over voor een salaris dat hoger is dan de minister-president. En de voorzitter van de VARA? Die strijkt ieder jaar schaamteloos 225.000 euro op. PowNed gaat Hilversum leren beter op jouw centjes te letten. Bewijzen dat het allemaal voor veel minder kan, met leukere programma’s en een evenwichtiger geluid.

3. PowNed is kritisch voor rechts en linksPowNed heeft geen politieke voorkeur, maar wij gaan wel graag op het links geslepen brilletje van Hilversum staan. Wie nu naar de publieke omroep kijkt, heeft regelmatig het idee zich te moeten schamen voor zijn of haar opvattingen. Met PowNed zul je erachter komen dat je rechterspeaker ook geluid maakt. Een evenwichtiger programma-aanbod dus. Kijkers zijn immers oud en wijs genoeg om zelf hun mening te bepalen.

4. PowNed teistert de machtGelden wetten en regels voor iedereen? Of alleen voor de gewone man? PowNed gaat roeren waar het stinkt. Ook als de wc bril van goud is. Gewoon omdat het kan. En omdat het moet. PowNed schurkt niet aan tegen macht, want macht corrumpeert.

5. PowNed. God is geen lidWij geloven pas iets als we het kunnen zien, ruiken, horen of vast kunnen pakken. Voor God ben je dan ook bij PowNed aan het verkeerde adres. Die heeft al omroepen genoeg aan zijn voeten liggen. Maar ook valse profeten als Al Gore kunnen op onze warme belangstelling rekenen.

6. PowNed denkt niet in hokjesKoning, Rechter, Marokkaan, iedereen is gelijk als ze voor onze camera staan. We gaan op onderzoek uit zonder ontzag voor titels of vooroordelen. Zonder angst voor klappen of rechtszaken. Met open vizier. We kletsen dus niet over mensen, maar gaan zelf met ze praten. Heel ontwapenend.

7. PowNed sloopt het Old Boys and Girls NetworkPowNed gaat voor frisse gezichten. Weg met die kleffe Hilversumse telefoonklapper. Types als Paul Rosenmöller, Freek de Jonge, Dolf Jansen en Ali B komen er bij ons niet in.

8. PowNed houdt van sportMaar niet perse van de favoriete sporten van Mart Smeets. Dus na het schaatsen komt bij ons geen schaatsen en daarna schaatsen. We gaan ook op zoek naar Nederlandse sportsterren die Hilversum steevast links laat liggen. Met PowNed krijgen door Hilversum geboycotte wereldtoppers als Remy Bonjasky eindelijk een podium.

9. PowNed is van jouAls je lid wordt van PowNed mag je niet alleen een beetje meekletsen voor de vorm. Onze leden zijn onze scherpe ogen, gespitste oren en onze grote mond. Je telt mee. Je doet mee en je beslist mee. PowNed leden zitten in ons bestuur. Daar waar je bij de andere omroepen slechts voor spek en bonen meetelt.

10. PowNed gaat zelf programma’s makenProgramma’s die kijkers willen zien, niet wat de programmamakers zelf leuk vinden. Wij gaan nieuwe programma’s op je loslaten, die we ook zelf gaan produceren. Dus sorry John, wij doen het straks in eigen beheer. Is veel leuker. Veel goedkoper ook. De nadruk zal liggen op nieuws, opinie en satire, zonder dat bekende opgeheven Hilversumse vingertje.

11. PowNed is bijna gratis5 Euro en 72 cent. Voor de prijs van twee bier (twee bier en een bessen voor wie buiten de Randstad woont) kun jij geschiedenis schrijven. Ga naar de registratiepagina (http://registratie.powned.tv/) en zorg er eigenhandig voor dat Hilversum nooit meer wordt zoals het was. Gratis tip. Een lidmaatschap op PowNed is het ideale verjaarscadeau voor al je vrienden en familie! Pak het mooi in, pakken wij straks in Hilversum uit.

12. PowNed niet goed? Geld terug met winst!Tot 1 april hebben we de tijd om 50.000 leden te werven. Twee weken na oprichting zitten we al bijna op de helft. Lukt het ons echter niet om de resterende leden te halen, dan krijg jij je geld terug. Plus een kwartje rente! Omgerekend is dat een rendement van 18 procent op jaarbasis. Een prima investering dus.

chief108
22-01-2009, 12:54
http://www.threadbombing.com/data/media/4/RimshotBadumtsh.jpg

Jochem
22-01-2009, 13:18
lid geworden. ben benieuwd.

Jeroen
22-01-2009, 13:29
PowNed is opgericht uit onvrede met het huidige publieke bestel. Niet alleen omdat veel kijkers op dit moment onvoldoende door Hilversum worden gehoord, maar tevens vanwege de vooringenomen journalistiek en de overvloed aan politiek correcte programma’s.

Gelukkig maken ze zich daar zelf niet schuldig aan... Ik schijt BALEN van die hele Geenstijl clic. Overal tegenaan trappen wil niet zeggen dat je met een open geest de boel benadert. Toegegeven, ik kon lachen om sommige items... maar het overgrote deel waar Geenstijl mee komt aanzetten, irriteer ik me dood aan. Rutger in Uruzgan was voor mij de druppel. Ik boycot dat brallende zooitje corpsballen.

chief108
22-01-2009, 13:33
Ik schijt BALEN van die hele Geenstijl clic.


Ik boycot dat brallende zooitje corpsballen.
http://www.threadbombing.com/data/media/4/RimshotBadumtsh.jpg

jammer dat ik je geen twee keer reps voor 1 post kan geven....

phranq
22-01-2009, 13:42
lid geworden. ben benieuwd.

x2

anonymous001
22-01-2009, 13:52
Gelukkig maken ze zich daar zelf niet schuldig aan... Ik schijt BALEN van die hele Geenstijl clic. Overal tegenaan trappen wil niet zeggen dat je met een open geest de boel benadert. Toegegeven, ik kon lachen om sommige items... maar het overgrote deel waar Geenstijl mee komt aanzetten, irriteer ik me dood aan. Rutger in Uruzgan was voor mij de druppel. Ik boycot dat brallende zooitje corpsballen.

x2 :mad: Zou ze liever een "gnp clinic" geven dan me er mee te associeren...

En, belangrijker, waar staat er MMA?! Toen er een keer een MMA filmpje op GeenStijl stond waren alle reacties dat MMA'ers lompe neanderthalers zijn...

Ik zeg, mixfight moet een eigen omroep oprichten!

Denk eigenlijk dat dat bijna zou moeten kunnen, als je het goed bengt...

HUNEBED
22-01-2009, 14:04
Met PowNed krijgen door Hilversum geboycotte wereldtoppers als Remy Bonjasky eindelijk een podium.


Onder welke steen hebben ze bij geenstijl de afgelopen jaren gelegen?

sikkwitttet
22-01-2009, 14:09
Onder welke steen hebben ze bij geenstijl de afgelopen jaren gelegen?


ze bedoelen op publieke zenders, heb ik behalve earts en bonjasky bij pauw en witteman nooit echt gezien. Zeg maar op nos sportjournaal, of wel?

anonymous001
22-01-2009, 14:09
ze bedoelen op publieke zenders, heb ik behalve earts en bonjasky bij pauw en witteman nooit echt gezien. Zeg maar op nos sportjournaal, of wel?

Holland Sport... :whistling:

PinPoint
22-01-2009, 14:09
Vooral PUNT 6 stoot mij tegen de scheen! 90%? ik doe het nog voorzichtig van hun reaguurders op dumpert, ook geenstijl, denken hier toch volslagen anders over.

Beetje jammer dat ze [lees geenstijl] dat niet zien. Het zal dus de verkeerde mensen trekken met uiteraard een enkeling uitgezonderd.

Ik word GEEN lid......

De man van 14K
22-01-2009, 14:34
Tijd voor wat Ownage.,

sebastiaan
22-01-2009, 14:51
Misschien lukt dat aantal inderdaad wel, maar als je een omroep wil met staatsubsidie moet je volgens mij ook cultuur en kunstprogragramma's maken..
Zie je het al voor je? Kleien met Badr Hari en schilderen met Gilbert Yvel..
Mwa.. Ik niet echt..


Schilderen met Gilbert Yvel! mwahaha,dat zou top vermaak zijn!
En kleien met badr hari! hahaha zo van:
En dan pakken we nu dit beeldje op,en die pleuren we op de grond,waarna we er op stampen! Dat mag niet...Maar fietsen op de stoep mag ook niet! En tadaaa,kunst ala hari!

chief108
22-01-2009, 16:17
En, belangrijker, waar staat er MMA?! Toen er een keer een MMA filmpje op GeenStijl stond waren alle reacties dat MMA'ers lompe neanderthalers zijn...

my point exactly...

http://www.threadbombing.com/data/media/4/RimshotBadumtsh.jpg



Ik zeg, mixfight moet een eigen omroep oprichten!

Denk eigenlijk dat dat bijna zou moeten kunnen, als je het goed bengt...
moeten we eerst 40,000 leden hebben
we zitten op MF op dit moment nog niet eens aan de 9000 (close, maar toch) waarvan er "maar" tussen de 3 en 4 honderd elke dag inloggen

Payne
22-01-2009, 16:28
moeten we eerst 40,000 leden hebben
Maar goed, er zijn natuurlijk meer (slechtere) vechtsportfora. Daar komt bij dat lang niet iedere vechtsportliefhebber zin heeft om lid te zijn van een forum.
De kijkcijfers van de afgelopen "It's showtime" waren toch 175.000 man.. En dat terwijl het op maandagavond om 23:00 uur pas werd uitgezonden. De meeste mensen moeten ook nog werken...
Dus op zich moet het in theorie mogelijk zijn, ware het niet dat je weer aan een lijst met eisen moet voldoen. Het kleien met Badr of het schilderen met Gilbert wordt toch niets. :lol:
Maar goed, dat er meer MMA/Kickboxing op TV moet moge duidelijk zijn.. Ook op zaterdag zou leuk zijn. Kan ik tenminste met een biertje en wat vrienden kijken zonder dat ik de volgende dag om 5 uur op moet..

Maar OT, ik verwacht echt niet dat dit op Powned komt..

Tsuki
22-01-2009, 16:49
geenstijl zuigt apenballen ............... stelletje losers zijn het ............

anonymous001
22-01-2009, 16:53
Ik zie Henk Schiffmacher wel een cultureel programma verzorgen op mixfight.tv...

chief108
22-01-2009, 18:39
LOL
Ome Henk verteld wel een verhaaltje voor de kijkbuiskindertjes van Mixfight