PDA

View Full Version : Tommy Depret vs. Paul Dayley ......



Jamila
22-01-2009, 20:43
Golden Glory management is overeengekomen met Ultimate Gladiators U.K. dat Tommy Depret op 29 maart zal aantreden tegen de bekende en goede vechter Paul Daley. Mocht Tommy deze partij winnen zal dit voor hem nieuwe deuren voor hem openen, zoals bijv. UFC U.K.
Veel succes Tommy.

Golden Glory Powerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

Gr, Jamila:thup:

micha
22-01-2009, 20:45
WAR TOMMY

Jani
22-01-2009, 20:58
Daley vecht ook al op 20 februari tegen Nick Thompson in Canada.

Ik heb Depret nog nooit zien knokken,

maar Daley is in een behoorlijke form,met zijn laatste 2 partijen tegen Schields en Alessio die hij won op ko.


YouTube - Paul Daley Highlight Reel (http://nl.youtube.com/watch?v=ai94Bq5YBS8)

PD_EC
22-01-2009, 20:59
succes tommy

micha
22-01-2009, 20:59
Tommy heeft nog nooit verloren.....

Mr 1 Leg
22-01-2009, 21:22
hij vecht eerst tegen wim de putter .dan 18feb naar de usa seatle dan in belgie nog een partij en in soa paolo brazil moet hij ook vechten druk programma voor ons pretje WARRRRRRRRRRRRRRRRRRRR tommy ik ken je je kunt het beest PERFECTTEAM RULES ;)

Mr 1 Leg
22-01-2009, 21:27
HIJ HEEFT NIET VOOR NIKS DIE AWRD GEKREGEN VOOR DE BESTE BELGIESCHE MMA vechter en ik heb ook een award gekregen micha voor de moedigste en uitzonderlijkste vechter hij past mooi op mij kast ik heb er zwaar voor getraind en tommy ook ik train samen met hem en andere van onze club power trainen doen we ook samen een beetje kracht kan geen kwaad ;) kill daily simpel ik geloof in je pretje :thup: en dat ook dankzij oze coaches da mag ook gezegd worden dat we er allemaal staan die van ons club

lunatic
22-01-2009, 22:33
wordt een pittige pot!
Paul is erg scherp!
net nog met hem getraind. Mooie pot!!!

Tony
22-01-2009, 22:37
Zware dobber voor Tommy.... Keep fingers crossed..

Justinian
22-01-2009, 22:38
Top, succes Tommy!

Pepe the Ice-Murderer
23-01-2009, 01:01
Eerst Wim Deputter, dan de volgende stap, Tommy man, ge gaat een zware carriere tegemoet!

WARRRR TOMMY :-D

Mr 1 Leg
23-01-2009, 08:58
tommy staat ook heel scherp hij gaat een zwaar jaar tegemoed maar ons pretje mogen ze ni onderschatten hij gaat dit jaar nog meer uitblinken daar ben ik zeker van ik train en roll veel met tommy en ik kan 1ding zeggen 15 partijen mma ongeslagen en 2 thaibox partijen ook gewonnen hij gaat er stevig tegen aan geloof me maar ik kom ni voor niks na elke training met een blauw oog naar huis of een gezwollen gezicht voor zijn gewicht is hij een topper meer ga ik ni zeggen PERFECTTEAM RULES ANTWERPEN we mogen blij zijn met een trainer zoals ben dandois geloof me hard werken is de boodschap :thup:

PerfectTeam
23-01-2009, 09:23
Daley vecht ook al op 20 februari tegen Nick Thompson in Canada.

Ik heb Depret nog nooit zien knokken,

maar Daley is in een behoorlijke form,met zijn laatste 2 partijen tegen Schields en Alessio die hij won op ko.


YouTube - Paul Daley Highlight Reel (http://nl.youtube.com/watch?v=ai94Bq5YBS8)

Hij verloor van Jake Shields op armbar. ;)

PerfectTeam
23-01-2009, 09:26
Na onze voorbereiding op Deputter zullen we alle ogen zetten op dit gevecht. Daley gaat niet weten wat hem overkomt als hij tegen een striker van formaat als Tommy komt. Deze partij gaat een knaller van formaat worden.

Depret Rules

PerfectTeam
23-01-2009, 09:37
Na onze voorbereiding op Deputter zullen we alle ogen zetten op dit gevecht. Daley gaat niet weten wat hem overkomt als hij tegen een striker van formaat als Tommy komt. Deze partij gaat een knaller van formaat worden.

Depret Rules

Het blijkt dan ook nog eens de main event te zijn!

goro
23-01-2009, 09:54
Ik betwijfel het, want hij gaat niet meer kunnen stappen na zijn partij tegen Wim.

Eerst een halfjaartje recupereren!

PerfectTeam
23-01-2009, 09:59
Ik betwijfel het, want hij gaat niet meer kunnen stappen na zijn partij tegen Wim.

Eerst een halfjaartje recupereren!

Grapjas ;), laten we wachten tot na het gevecht met zulke commentaren.

goro
23-01-2009, 10:02
Grapjas ;), laten we wachten tot na het gevecht met zulke commentaren.
Lets fight and see! :Dhaha!

tom l
23-01-2009, 11:27
Ik denk ook dat Wim de eerste nederlaag gaat vormen voor Depret. Als Wim met een goed gameplan komt en het gevecht naar de grond krijgt denk ik dat het Wim op submission gaat worden. Voor zover ik weet heeft Depret nog niet gevochten tegen tegenstanders met een grondniveau dat vergelijkbaar is met dat van Wim (ik kan me vergissen, want ik weet niet wie alle 15 tegenstanders waren, dus verbeter waar nodig:)) en ik denk dat dat het verschil gaat maken.

Op welk gewicht gaat dit gevecht trouwens plaatsvinden? Want Wim vecht tegenwoordig toch -70 en vecht tommy niet -78 ofzo?

A.F.
23-01-2009, 12:08
Na onze voorbereiding op Deputter zullen we alle ogen zetten op dit gevecht. Daley gaat niet weten wat hem overkomt als hij tegen een striker van formaat als Tommy komt. Deze partij gaat een knaller van formaat worden.

Depret Rules

Daley is het wel gewend hoor om tegen strikers van formaat te staan....

Dont u worry!

PerfectTeam
23-01-2009, 13:21
Ik denk ook dat Wim de eerste nederlaag gaat vormen voor Depret. Als Wim met een goed gameplan komt en het gevecht naar de grond krijgt denk ik dat het Wim op submission gaat worden. Voor zover ik weet heeft Depret nog niet gevochten tegen tegenstanders met een grondniveau dat vergelijkbaar is met dat van Wim (ik kan me vergissen, want ik weet niet wie alle 15 tegenstanders waren, dus verbeter waar nodig:)) en ik denk dat dat het verschil gaat maken.

Op welk gewicht gaat dit gevecht trouwens plaatsvinden? Want Wim vecht tegenwoordig toch -70 en vecht tommy niet -78 ofzo?

Goed dat Tommy blijkbaar zwaar onderschat wordt op zijn grondkwaliteiten. Ik kan je gerust zeggen dat hij best goed zijn plan trekt en dat hij heel moeilijk te submitten is. Gevecht zal plaatsvinden op 73 kg.

Slome
23-01-2009, 13:30
Tommy heeft nog nooit verloren.....

Fedor zijn opvolger:fp:

lunatic
23-01-2009, 13:45
Daley is het wel gewend hoor om tegen strikers van formaat te staan....

Dont u worry!

:thup:

goro
23-01-2009, 13:51
haha!

breen07
23-01-2009, 14:05
Ben er bijna zeker van dat Tommy dit gaat winnen, hij is voor mij de onbetwiste nr 1 in België en ben zeer vereerd dat ik in zijn club mag trainen! WAAAAAAARRRRR TOMMY!

sanmiguel
23-01-2009, 18:16
Goed dat Tommy blijkbaar zwaar onderschat wordt op zijn grondkwaliteiten. Ik kan je gerust zeggen dat hij best goed zijn plan trekt en dat hij heel moeilijk te submitten is. Gevecht zal plaatsvinden op 73 kg.

+1 Maar Wim best ook niet onderschatten.
Voor mij is 50/50... Wel voorkeur voor Wim maar ik wens het best voor Depret
Greetz

A.F.
23-01-2009, 19:13
heb net ff tommy ze laatste partij zitten kijken ... tegen cengiz dana...en moet zeggen dat ie het niet af kon maken staand... en dan moet je nagaan dat Paul 20 keer beter staand is als Cengiz ...

dus ben echt heel erg benieuwd naar dat striken van formaat....

Nopain85
23-01-2009, 19:16
Na onze voorbereiding op Deputter zullen we alle ogen zetten op dit gevecht. Daley gaat niet weten wat hem overkomt als hij tegen een striker van formaat als Tommy komt. Deze partij gaat een knaller van formaat worden.

Depret Rules

Als je goed kijkt weet jij zelf ook dat daley als striker beter is.

Perfectteamcindy
23-01-2009, 19:46
Wij geven onzen tommy 100 percent het vertrouwen dat hij verdient!
Go Tommy!

dave11021979
23-01-2009, 22:01
of dat deputter dit nu wint(wat ik onderschat) of paul dayley, dit kan altijd.
Maar langs de andere kant wie zoveel partijen doet en eveneens alle partijen aanpakt daar heb ik alle respect voor.
Eveneens als niemand hem een kans geeft(karatas oktay) dan presteert hij het toch wel effe.
Niemand is perfect maar ons pretje heeft wel alleen maar winst partijen gedraaid dus zijn strategie zal wel goed zitten
alles moet gevochten worden,en alle respect voor onze tommy kom het hem maar is voordoen dan:eek:
tommy rules
grtz

A.F.
23-01-2009, 22:11
Ooowkeee....

Nuthugging all the way baby...

Tommy gaat zeker ver komen. Maar om nou als trainer te zeggen dat daley superieure striking gaat meemaken terwijl Daley met de beste kickboksers bij ons traint

Ben benieuwd

Wheelie
24-01-2009, 12:39
Ik heb Tommy Depret tegen Oktay gezien en dat was echt een WAR.
Staand vond ik hem erg goed en hij kan ook aardig incasseren.
Ben benieuwd naar deze partij, hij kan zich wel kn de kijker vechten.

Wim
25-01-2009, 15:55
Goed dat Tommy blijkbaar zwaar onderschat wordt op zijn grondkwaliteiten. Ik kan je gerust zeggen dat hij best goed zijn plan trekt en dat hij heel moeilijk te submitten is. Gevecht zal plaatsvinden op 73 kg.

Ik onderschat Tommy zijn grondwerk echt niet hoor, onderschat nooit een tegenstander. En uiteindelijk is dat het enige dat telt voor onze partij... ;)

Wat betreft zijn partij tegen Paul Daley... Ik wens Tommy hiervoor alle succes toe. Paul Daley vind ik één van de beste Europese MMA-vechters. Ongeacht de uitslag, mijn respect heeft Tommy wel.

Massi
08-02-2009, 21:47
ik train met paul nu elke dag en we maken elkaar steeds beter.. ik zet al me geld op paul want hij gaat zeker winnen..hahah.. ik vecht zelf ook op dat gala en zal ook een mooie pot neer zetten.
.

Mr 1 Leg
08-02-2009, 22:00
ik train met paul nu elke dag en we maken elkaar steeds beter.. ik zet al me geld op paul want hij gaat zeker winnen..hahah.. ik vecht zelf ook op dat gala en zal ook een mooie pot neer zetten.
.je gaat je geld verliezen simpel tommy zal daily slopen mijn vriend en ik zal mijn geld op jou tegenstander zetten want als je al zo iemand onderschat ben je slecht bezig man ik denk dan ook dat jouw wedstrijd verkeerd zal aflopen in ieder geval veel succes je zult het nodig hebben met zoon ingesteldheid ONDERSCHAT NIEMAND HAHAHAHAHA PERFECTTEAM RULES kill him tommy je kunt ni naar da gezijk van een ander luisteren geen woorden maar daden ik ga nog lachen massi tot hoeveel kan ik inzetten op jou tegenstander want ik wil geld verdienen?

JP
08-02-2009, 22:09
Damn die HL van Daley ziet er best zot uit.

lunatic
08-02-2009, 22:09
voel je niet gelijk zo aangevallen man.

Peace.

Jani
08-02-2009, 22:11
je gaat je geld verliezen simpel tommy zal daily slopen mijn vriend en ik zal mijn geld op jou tegenstander zetten want als je al zo iemand onderschat ben je slecht bezig man ik denk dan ook dat jouw wedstrijd verkeerd zal aflopen in ieder geval veel succes je zult het nodig hebben met zoon ingesteldheid ONDERSCHAT NIEMAND HAHAHAHAHA PERFECTTEAM RULES

Ik denk niet dat ze Depret zullen onderschatten

maar het is toch logisch dat hij positief denkt over zijn Training partner

Ik denk ook dat Daley wint op ko,hij heeft gewoon zoveel meer ervaring.

lopez86
08-02-2009, 22:41
of dat deputter dit nu wint(wat ik onderschat) of paul dayley, dit kan altijd.
Maar langs de andere kant wie zoveel partijen doet en eveneens alle partijen aanpakt daar heb ik alle respect voor.
Eveneens als niemand hem een kans geeft(karatas oktay) dan presteert hij het toch wel effe.
Niemand is perfect maar ons pretje heeft wel alleen maar winst partijen gedraaid dus zijn strategie zal wel goed zitten
alles moet gevochten worden,en alle respect voor onze tommy kom het hem maar is voordoen dan:eek:
tommy rules
grtz

Moet je er wél bij zeggen dat Oktay een punt aftrek kreeg omdat hij zijn voet vasthield nadat de ref break had gezegd, en oktay hem vervolgens los trapte.
Dan had de uitslag wel eens heel anders kunnen zijn.

tom l
08-02-2009, 23:30
je gaat je geld verliezen simpel tommy zal daily slopen mijn vriend en ik zal mijn geld op jou tegenstander zetten want als je al zo iemand onderschat ben je slecht bezig man ik denk dan ook dat jouw wedstrijd verkeerd zal aflopen in ieder geval veel succes je zult het nodig hebben met zoon ingesteldheid ONDERSCHAT NIEMAND HAHAHAHAHA PERFECTTEAM RULES kill him tommy je kunt ni naar da gezijk van een ander luisteren geen woorden maar daden ik ga nog lachen massi tot hoeveel kan ik inzetten op jou tegenstander want ik wil geld verdienen?

Waarom direct zo aangevallen voelen? Niemand onderschat Tommy, maar om nu met 100 procent blind vertrouwen te zeggen dat hij Daley volledig gaat slopen? Dat is het soort nuthugging dat naar naïviteit neigt. Geen enkele Europese vechter in die gewichtsklasse 'sloopt' Paul Daley zo maar ff. Tommy heeft zeker een kans, maar doe is even normaal! Die blinde, kort door de bocht reacties slagen echt op weinig.

A.F.
08-02-2009, 23:37
je gaat je geld verliezen simpel tommy zal daily slopen mijn vriend en ik zal mijn geld op jou tegenstander zetten want als je al zo iemand onderschat ben je slecht bezig man ik denk dan ook dat jouw wedstrijd verkeerd zal aflopen in ieder geval veel succes je zult het nodig hebben met zoon ingesteldheid ONDERSCHAT NIEMAND HAHAHAHAHA PERFECTTEAM RULES kill him tommy je kunt ni naar da gezijk van een ander luisteren geen woorden maar daden ik ga nog lachen massi tot hoeveel kan ik inzetten op jou tegenstander want ik wil geld verdienen?

hey MR1LEg...

kom op man! ik weet dat je met tommy traint en fan van hem bent!!!

Wij trainen met Paul en denken dat hij gaat winnen en niet Tommy!!! Moeten we dan nu ook zo idioot als jou gaan reageren????

Nee toch...

Dus mr1leg.....chillllllllll man...

Mr 1 Leg
09-02-2009, 06:45
hey MR1LEg...

kom op man! ik weet dat je met tommy traint en fan van hem bent!!!

Wij trainen met Paul en denken dat hij gaat winnen en niet Tommy!!! Moeten we dan nu ook zo idioot als jou gaan reageren????

Nee toch...

Dus mr1leg.....chillllllllll man...mijn excucces maar je moet mij ook begrijpen ik heb respect voor elke vechter dit geld ook voor jullie en mijn forumbroeders nogmaals sorry dat ik zo heb gerageerd we zullen zien mogen de beste winnen meer zeg ik ni alleen PS flipper ik ben chilllllllllllllll man ;)

Justinian
14-02-2009, 22:15
S.v.p. ontopic blijven mensen; deze topic gaat over Tommy vs Paul en niet over de partij Tommy vs Wim.

Wim
14-02-2009, 22:31
hola... censuur :)

Justinian
14-02-2009, 23:03
hola... censuur :)
We moderaten streng maar rechtvaardig, althans dat proberen we ;)

Christophe
15-02-2009, 08:00
We moderaten streng maar rechtvaardig, althans dat proberen we ;)

En terecht!







... of is dat ook nuthugging?! :p

ICON
15-02-2009, 12:07
hebben tommy en wim tegen elkaar gevochten?? wat is de uitslag?

ICON
15-02-2009, 12:07
;)

Christophe
15-02-2009, 16:19
hebben tommy en wim tegen elkaar gevochten?? wat is de uitslag?

Hehehehe ... humor, got to love it! :thup:

Wheelie
15-02-2009, 21:22
hebben tommy en wim tegen elkaar gevochten?? wat is de uitslag?

Banned :cool2:

nicolas the red
16-02-2009, 13:13
Ik heb Tommy Depret tegen Oktay gezien en dat was echt een WAR.
Staand vond ik hem erg goed en hij kan ook aardig incasseren.
Ben benieuwd naar deze partij, hij kan zich wel kn de kijker vechten.
x2

oktay vs tommy was geschift

Mr 1 Leg
16-02-2009, 15:38
x2

oktay vs tommy was geschiftx3 dat was een droom match nicolas vant begin tot het einde