PDA

View Full Version : Sunny Boy flex op pads



Dragon Tail
23-01-2009, 12:01
Sunny Boy flex op pads... (enige gelijkenis met bestaande personen berust op louter toeval)


Bij de melding: We're sorry, this video is no longer available', gewoon met je muis dubbelklikken op het plaatje.

r090KRy9yac

Slome
23-01-2009, 12:16
leuk, maar niet speciaal; snel moe... (ik had beter niet kunnen posten...)

Khanom Thom
24-01-2009, 00:55
Goed van die kleine, ik zal z'n moeder ook nog willen zien op de patches... ;)

Justinian
24-01-2009, 10:44
leuk, maar niet speciaal; snel moe... (ik had beter niet kunnen posten...)
Misschien had hij er al een hele training op zitten?
Hoe oud is hij eigenlijk DT?

Jeru
24-01-2009, 11:05
Leuk om zo'n jong gozertje aan het werk te zien. Ga zo door ;)

Dragon Tail
24-01-2009, 16:05
Misschien had hij er al een hele training op zitten?
Hoe oud is hij eigenlijk DT?

Klopt. Ik had 'Slome' al verteld dat dit aan het eind van de training was en dus wat moe. We dachten we doen nog wat effe voor de video.
En dit is ook pas de tweede keer of zo dat hij op de pads ging. Zoveel ervaring heeft hij daar dus niet mee. Is pas 11 jaar, training moet dus ook nog een beetje relaxed blijven.
Als het wat serieuzer wordt stuur ik hem wel naar jou toe voor extra grondtraining. UFC kan wel jong talent gebruiken. ;)

BTW. Zij ouder heeft ook een keer padwork gehad, maar die lag al dood op de grond na een paar keer meppen. Dacht zeker dat ik patch-work bedoelde i.p.v. pad-work?

MilfhunterMMA
24-01-2009, 18:19
voor een 11 jarige is het echt goed.

$un$hine
29-01-2009, 23:06
Op de eerste padtraining leek er ook een aardig bezweet door de 11-jarig :lol:
Toen was winst het resultaat, hopen dat het dit keer weer lukt!!

http://img216.imageshack.us/img216/3733/img39tp4.jpg

Mickey
30-01-2009, 09:39
Klopt. Ik had 'Slome' al verteld dat dit aan het eind van de training was en dus wat moe. We dachten we doen nog wat effe voor de video.
En dit is ook pas de tweede keer of zo dat hij op de pads ging. Zoveel ervaring heeft hij daar dus niet mee. Is pas 11 jaar, training moet dus ook nog een beetje relaxed blijven.
Als het wat serieuzer wordt stuur ik hem wel naar jou toe voor extra grondtraining. UFC kan wel jong talent gebruiken. ;)

BTW. Zij ouder heeft ook een keer padwork gehad, maar die lag al dood op de grond na een paar keer meppen. Dacht zeker dat ik patch-work bedoelde i.p.v. pad-work?

Weet je zeker dat jij niet degene was die dood op de grond lag naar een paar meppen? Ze steekt wel een kop boven je uit en in mijn ervaring kan ze altijd wel redelijk lang doorgaan..

:D

Dragon Tail
30-01-2009, 09:51
Weet je zeker dat jij niet degene was die dood op de grond lag naar een paar meppen? Ze steekt wel een kop boven je uit en in mijn ervaring kan ze altijd wel redelijk lang doorgaan..

:D

Lang doorgaan?
Hebben we het over hetzelfde? :D