PDA

View Full Version : ***Spoiler Fedor vs Arlovski ***



nick
25-01-2009, 11:56
http://www.mma-core.com/gifs/_Fedor_KO_s_Arlovski?gid=10000586&tid=100

http://www.mma-core.com/gifs/_Fedor_Emelianenko_KTFO_Andrei_Arlovski_Affliction _?gid=10000587&tid=100

Heerlijk :thup:

Octavius
25-01-2009, 11:57
Tja. Domme actie van Arlovski

PinPoint
25-01-2009, 12:05
Ow ow hij begon zo goed, zo overtuigend en kwa boksen (verder zijn ze niet gekomen) vond ik hem duidelijk beter dat Fedor...


maar WTF wilde hij daar nou. Een knie? Het ziet er uit als een beginners actie....zo jammer :wacko:

Het Beest
25-01-2009, 12:06
domme actie van Alovski of briljant geplaatst van Fedor?

anonymous001
25-01-2009, 12:07
domme actie van Alovski of briljant geplaatst van Fedor?

Het tweede...

Fedor vangt gewoon heel handig die duwtrap op...

TOON
25-01-2009, 12:10
arlovski was goed bezig....maar je mag gewoon geen fout maken tegen fedor...

Karel
25-01-2009, 12:11
moest eerst nog even kijken wat er ook al weer gebeurde, ergens dacht ik nog wel dat arlovski staand er nog wat van kon maken

Spike_tm
25-01-2009, 12:20
Het leek nog wel wat in het begin. Arlovski iets sneller met z'n handen. Maar je ziet Fedor rustig beginnen, kijken, aanvoelen. Voor de KO zie je hem Arlovski lokken. Handgebaar van kom maar. Arlovski overmoedig door het goede begin, denkt dat hij een vogeltje is met z'n gesprongen knie. Op het moment dat hij los komt mept Fedor het vogeltje tegen de vlakte. Kalm, berekenend, uitgekiende KO, gebruikmakend van de overmoed van Arlovski. Heerlijk...

El Bambino
25-01-2009, 12:25
Het leek nog wel wat in het begin. Arlovski iets sneller met z'n handen. Maar je ziet Fedor rustig beginnen, kijken, aanvoelen. Voor de KO zie je hem Arlovski lokken. Handgebaar van kom maar. Arlovski overmoedig door het goede begin, denkt dat hij een vogeltje is met z'n gesprongen knie. Op het moment dat hij los komt mept Fedor het vogeltje tegen de vlakte. Kalm, berekenend, uitgekiende KO, gebruikmakend van de overmoed van Arlovski. Heerlijk...

HAHAHAHA oooh wat lekker voor die Arlovski zeg.....de man heeft hoelang gtraind voor deze partij en allemaal blablabla en het duurt niet eens 1 ronde. Tja...Fedor verdient nog meer recpect...:thup:

Octavius
25-01-2009, 12:26
Wees eerlijk. Boksend was Fedor er niet gekomen. Overhand right zonder inleiding gooien. Ze dekking, body movement was nergens. Nee dit zou hij niet gered hebben staand. Hij kreeg al een paar goed geplaatste stoten als antwoord op zijn acties. Maar Arlovksi deed iets wat hij niet had moeten doen. Door die sprong heb je geen controle, uitweg etc. Fedor maakte daar mooi gebruik van en sloeg toe.

Maar plz ga niet doen alsof Fedor dit allemaal van te vorgen gepland had. Weet dat je van hem houd maar hij heeft geen glazen bol.

deco'o
25-01-2009, 12:28
Fedor had het staand moeilijk. Veel van zijn stoten kwamen niet goed aan, terwijl hij er wel een paar kreeg. Hij liep ook steeds naar achteren. Begreep eigenlijk niet goed waarom hij niet naar de grond ging. Maar ja uiteindelijk is het wel goed gekomen en dat is mooi.

TOON
25-01-2009, 12:31
Wees eerlijk. Boksend was Fedor er niet gekomen. Overhand right zonder inleiding gooien. Ze dekking, body movement was nergens. Nee dit zou hij niet gered hebben staand. Hij kreeg al een paar goed geplaatste stoten als antwoord op zijn acties. Maar Arlovksi deed iets wat hij niet had moeten doen. Door die sprong heb je geen controle, uitweg etc. Fedor maakte daar mooi gebruik van en sloeg toe.

Maar plz ga niet doen alsof Fedor dit allemaal van te vorgen gepland had. Weet dat je van hem houd maar hij heeft geen glazen bol.

alsof alles vanaf sec 1 zo bedacht was...nee geloof ik ook niet, ik geloof zelfs dat Fedor zelfs een beetje gefrustreerd begon te worden...maar goed, dat KAN natuurlijk niet want het is Fedor... Arlovski maakte een fout en hiij maakte dat meesterlijk af...maar het is bullshit om te zeggen dat dit precies volgens plan van fedor gelopen is...we hoeven Fedor niet groter te praten dan hij al is...

anonymous001
25-01-2009, 12:33
Wees eerlijk. Boksend was Fedor er niet gekomen.

Volgens mij was het toch echt een linkerhoek die het deed. Dacht dat dat bij boksen ook mag? ;)

Arlovski maakte een foutje, naar deze knock out was gewoon een staaltje perfecte timing en techniek...

En Fedor's stijl is onconventioneel, maar dat het er niet uitziet als Ernesto Hoost, betekent niet dat het technisch niet deugt of dat het niet werkt. En dat rare wegdraaien bij on-ingeleide stoten is volgens mij ook gewoon een goede setup voor een takedown. Maar die heeft ie niet meer nodig gehad...:whistling:

Octavius
25-01-2009, 12:34
Idd Toon. Fedor was gewoon traag met ze stoten. Je kon duidelijk zien dat Arlovski boksen had getraind.

El Bambino
25-01-2009, 12:34
Fedor had het staand moeilijk. Veel van zijn stoten kwamen niet goed aan, terwijl hij er wel een paar kreeg. Hij liep ook steeds naar achteren. Begreep eigenlijk niet goed waarom hij niet naar de grond ging. Maar ja uiteindelijk is het wel goed gekomen en dat is mooi.

Mee eens...maar je moet je voorstellen dat aan de top komen makkelijk is maar aan de top blijven zoals Fedor dat al jaren doet en iedereen verslagen heeft onmogelijk (bijna) is. Iedereen bestuudeert hoe Fedor te pakken is, Fedor wordt ook een dagje ouder, iedereen die hem uitdaagt is meer dan 200% gemotiveerd om Fedor te pakken, Fedor verslaat ze alsnog....Fedor is gewoon een legende aan het worde....achter Mohemmed Ali en Mike Tyson ! ! ! !

Octavius
25-01-2009, 12:35
Volgens mij was het toch echt een linkerhoek die het deed. Dacht dat dat bij boksen ook mag? ;)

Arlovski maakte een foutje, naar deze knock out was gewoon een staaltje perfecte timing en techniek...

En Fedor's stijl is onconventioneel, maar dat het er niet uitziet als Ernesto Hoost, betekent niet dat het technisch niet deugt of dat het niet werkt. En dat rare wegdraaien bij on-ingeleide stoten is volgens mij ook gewoon een goede setup voor een takedown. Maar die heeft ie niet meer nodig gehad...:whistling:

Fedor sloeg Arlovski neer met een rechtse overhand.

anonymous001
25-01-2009, 12:36
Fedor sloeg Arlovski neer met een rechtse overhand.

Ja. Rechts. Dus?

wrestler_nl
25-01-2009, 12:37
boksend deed Arlovski het veel beter dan Fedor...
paar goeie stoten maar fedor maakt het mooi af!!







ps: waar blijft 'The Persian Killer'.:rolleyes:

Fr3ddy
25-01-2009, 12:38
Maar goed.. Arlovski lacht zich de ballen uit zijn broek.. voorlopig pakt hij 1,5 miljoen dollar en Fedor maar 300000..

Het Beest
25-01-2009, 12:39
Was zeker niet gepland, maar z'n reflex was perfect. Die heb je of die heb je niet. Daar denk je tijdens de partij niet over na.

Blijft dus nog steeds over..... reflex of niet..... gepland of niet..... perfecte actie die counter.....

Het resultaat bewijst het. Arlovski gaat niet voor niets een tukkie doen.

123trisweat
25-01-2009, 12:39
overigens is Fedor's staand boksen gewoon niet goed genoeg. Lees: de bokstraining van het Red Devil team, kijk maar naar baby Fedor tegen Buentello. Baby fedor had ook niets in te brengen.

En aangezien Fedor niets aan zijn trainingsregime zegt te gaan doen, denk ik dat toekomstige langere tegenstanders ckr iets hebben om naar toe te werken.

Dus A. Overeem ga es kijken bij bokscoach Roach voor een maandje of 3 ;)




http://img.photobucket.com/albums/v646/kuzmich23/ept_sports_mma_experts-81199339-123.jpg

Mephisto
25-01-2009, 12:40
Fedor was niet in de problemen. Hij is op de grond en in de clinch absoluut de betere van Arlovski en zou hij staand echt in de problemen zijn geweest had hij niet gewacht om de afstand te verkleinen.

Arlovski bokste zeker goed maar Fedor gaf hem dan ook de ruimte. Je ziet Arlovski steeds "makkelijker" worden en bij de eerste gelegenheid dat hij zijn dekking laat zakken is het klaar. imho maakt Fedor goed gebruik van een fout van zijn tegenstander en dat is precies wat een goede vechter nog beter maakt.

Het Beest
25-01-2009, 12:41
Maar goed.. Arlovski lacht zich de ballen uit zijn broek.. voorlopig pakt hij 1,5 miljoen dollar en Fedor maar 300000..


Herinner me dat Tyson 100 miljoen bij elkaar vocht..... nu inmiddels vervlogen dromen..... and what if 's

Octavius
25-01-2009, 12:41
Ja. Rechts. Dus?

Op een domme actie van Arlovski. Gewoon goed gecounterd.

Daarvoor had hij stotend niet veel in te brengen. Arlovski had beter upper body movement waardoor hij makkelijk Fedor ze stoten ontweek en counterde. Fedor zijn dekking en stance zorgde ervoor dat zij de linkerhand van Arlovski moest pakken. Goed kan zo zijn dat hij dat wilde en voor de takedown ging maar dat is er niet van gekomen.

Maar ik snap dat je Fedor lover bent dus dan is het allemaal anders bekijken.

Mephisto
25-01-2009, 12:43
Volgens mij was het toch echt een linkerhoek die het deed. Dacht dat dat bij boksen ook mag? ;)
:whistling:


Ja. Rechts. Dus?

dat dus...

deco'o
25-01-2009, 12:44
hoop dat fedor nog een paar ufc gasten verslaat en dan stopt
Ik denk dat hij nog lang kan blijven domineren, maar het zou jammer zijn als hij een keer toevallig verliest omdat hij te lang doorgaat

Spike_tm
25-01-2009, 12:45
Wees eerlijk. Boksend was Fedor er niet gekomen. Overhand right zonder inleiding gooien. Ze dekking, body movement was nergens. Nee dit zou hij niet gered hebben staand. Hij kreeg al een paar goed geplaatste stoten als antwoord op zijn acties. Maar Arlovksi deed iets wat hij niet had moeten doen. Door die sprong heb je geen controle, uitweg etc. Fedor maakte daar mooi gebruik van en sloeg toe.

Maar plz ga niet doen alsof Fedor dit allemaal van te vorgen gepland had. Weet dat je van hem houd maar hij heeft geen glazen bol.

Ik geef ook aan dat Arlovski sneller was met z'n handen. Maar het is ook geen boks partij. Je ziet Fedor schakelen tijdens de partij. Na het standup begin wil hij naar een takedown toe, dat lukt dan niet. Plan drie is rustig afwachten, Arlovski in een fout lokken/ wachten tot Arlovski een fout maakt en afstraffen.
Van te voren gepland op een papiertje. Nee, dat niet. Maar wel zo compleet dat je kan schakelen tussen strategie tijdens de partij. Arlovski had 1 gameplan, standup proberen te scoren. Alleen die ene te geforceerde move werd afgestraft.
Arlovski de betere boxer, misschien wel. Maar het is MMA en Fedor is de meest complete vechter.

Octavius
25-01-2009, 12:48
Ik geef ook aan dat Arlovski sneller was met z'n handen. Maar het is ook geen boks partij. Je ziet Fedor schakelen tijdens de partij. Na het standup begin wil hij naar een takedown toe, dat lukt dan niet. Plan drie is rustig afwachten, Arlovski in een fout lokken/ wachten tot Arlovski een fout maakt en afstraffen.
Van te voren gepland op een papiertje. Nee, dat niet. Maar wel zo compleet dat je kan schakelen tussen strategie tijdens de partij. Arlovski had 1 gameplan, standup proberen te scoren. Alleen die ene te geforceerde move werd afgestraft.
Arlovski de betere boxer, misschien wel. Maar het is MMA en Fedor is de meest complete vechter.

Heb je ze beide voor de wedstrijd gebelt met de vraag. Hoi ik ben Spike wat is je gameplan voor vanavond.

anonymous001
25-01-2009, 12:50
Daarvoor had hij stotend niet veel in te brengen. Arlovski had beter upper body movement waardoor hij makkelijk Fedor ze stoten ontweek en counterde. Fedor zijn dekking en stance zorgde ervoor dat zij de linkerhand van Arlovski moest pakken. Goed kan zo zijn dat hij dat wilde en voor de takedown ging maar dat is er niet van gekomen.


Daar is het idd niet van gekomen. :) Ik zie het echt anders. Arlovski raakte meer, maar Fedor reageerde goed, liet zich niet uit de tent lokken en hield zijn koppie er bij.




Maar ik snap dat je Fedor lover bent dus dan is het allemaal anders bekijken.

Fedor is de beste vechter ter wereld (mee eens, toch? ik bedoel niet p4p), maar verder denk ik dat ik objectief naar zo'n partij kijk. Je hoort mij niet zeggen dat die actie voorspeld was door Fedor, of dat Arlovski geen enkele kans maakte, of dat Fedor god is, of weet ik veel. Hij verliest heus nog wel eens, maar niet gisteren, en dan kon je voor die knockout al aan zien komen.


Op een domme actie van Arlovski. Gewoon goed gecounterd.


Precies.

Dragao
25-01-2009, 12:50
Heb je ze beide voor de wedstrijd gebelt met de vraag. Hoi ik ben Spike wat is je gameplan voor vanavond.


:lol:

Defan
25-01-2009, 12:51
Iemand een link van deze partij...

anonymous001
25-01-2009, 12:51
dat dus...

Ah, je mag in het boksen alleen met links slaan? Wist ik niet, thanks.

Mephisto
25-01-2009, 12:51
Wie zich niet aan de strategie houdt verliest per definitie. Ik geloof ook niet dat Fedor schakelt. Ik geloof wel dat de laatste actie van Arlovski niet tot zijn strategie behoorde, en daar gaat 'ie ook nat.

123trisweat
25-01-2009, 12:52
hoop dat fedor nog een paar ufc gasten verslaat en dan stopt
Ik denk dat hij nog lang kan blijven domineren, maar het zou jammer zijn als hij een keer toevallig verliest omdat hij te lang doorgaat

hij moet zijn legacy dan maar doorgeven aan Mousasi. Mousasi gaat toch naar LHW/HW en traint nu al met Fedor. Ik zie nog wel een match tussen die 2 om het stokkie over te dragen:D

Mephisto
25-01-2009, 12:53
Ah, je mag in het boksen alleen met links slaan? Wist ik niet, thanks.

Pik, je beweert dat hij wint met een linker hoek en iemand verteld je dat het een overhand right was.

Maar blijf vooral lekker tof doen, siert je...

anonymous001
25-01-2009, 12:54
hoop dat fedor nog een paar ufc gasten verslaat en dan stopt
Ik denk dat hij nog lang kan blijven domineren, maar het zou jammer zijn als hij een keer toevallig verliest omdat hij te lang doorgaat

Niet mee eens. Een waardig kampioen verdedigt zijn titel. Maar het zou klote zijn als het bv. Lesnar wordt die hem uiteindelijk afpakt, het moet dan ook wel een waardig opvolger zijn (zoals hopelijk Mousasi, idd!)...

anonymous001
25-01-2009, 12:56
Pik, je beweert dat hij wint met een linker hoek en iemand verteld je dat het een overhand right was.

Maar blijf vooral lekker tof doen, siert je...

Wat the fuck maakt het nou uit of het links of rechts was?! Ik zeg dat hij een bokstechniek maakt en hij komt met het antwoord dat het niet links maar rechts was, ja, he, he, dat weet ik ook wel...:twak:

Misschien moet je even begrijpend proberen te lezen?

MB667
25-01-2009, 12:56
Helaas was ik moe toen in vannacht thuiskwam van een BOTE, er zaten echt een paar toppartijen tussen daar, dus ik heb het niet live kunnen aanschouwen. ik had het filmpje gestart van arlovski vs fedor en na de 1ste 3 minuten was er nog maar 1 minuut over, en aan de hand van het verloop van het gevecht d8 ik dat fedor het bij het korste eind ging trekken. En dan bam: Over. Thats just Fedor.
Fedor had het ook niet makkelijk tegen Cro Cop staand. Hij is gewoon de bom, klaar.

Ben benieuwd naar Barnett vs Fedor. Dat wordt me toch een vette partij! De Tering.

Mephisto
25-01-2009, 12:57
Wat the fuck maakt het nou uit of het links of rechts was?! Ik zeg dat hij een bokstechniek maakt en hij komt met het antwoord dat het niet links maar rechts was, ja, he, he, dat weet ik ook wel...:twak:

Misschien moet je even begrijpend proberen te lezen?

Misschien kun je dan beter zelf even je posts nalezen kerel, iedereen schijnt het te begrijpen... behalve jijzelf.

have a nice one...

anonymous001
25-01-2009, 13:01
Misschien kun je dan beter zelf even je posts nalezen kerel, iedereen schijnt het te begrijpen... behalve jijzelf.

have a nice one...

Iedereen? Jij bent iig de enige die me er over aan de kop zeurt...

Jij ook een goede middag verder, 'kerel'...

Mephisto
25-01-2009, 13:02
:hippi:

king
25-01-2009, 13:06
Wat een gezeur over het boksen van Fedor... Arlovski kreeg de kans een paar punches te plaatsen, Fedor liet hem komen en wachtte zijn kans af. Bij de eerste de beste fout van Arlovski strafte Fedor het genadeloos af. Dat is wederom pure klasse van de meester Fedor.

inc
25-01-2009, 13:11
soms proef ik dat er een aantal mensen fedor moe zijn en daar tegenover mensen staan die fedor als machine beschouwen,... het is een mens en het is een vechter niets meer niets minder. Ik denk oprecht dat hij verrast is door de snelheid van de stoten van AA en heeft 2,5 minuut nodig gehad om hier mee te dealen. het is te prematuur om te stellen dat AA beter bokste.... want a) slagen wisselingen waren minimaal en het IS GEEN BOKS WEDSTRIJD!!!!.

AA heeft het beste wat hij had gebracht... dit was voor 4 a 5 minuten genoeg om Fedor wakker te schudden... als de deze RECHTER HOEK niet was was het wel een andere stoot of gnp geweest....

Spike_tm
25-01-2009, 13:15
Heb je ze beide voor de wedstrijd gebelt met de vraag. Hoi ik ben Spike wat is je gameplan voor vanavond.
Nee, ik heb gekeken wat er gebeurde, maar blijkbaar heb jij een andere partij gezien.

Arlovski wilde alleen maar staand aan de slag, in alle interviews vooraf heeft z'n coach geroepen dat ze Fedor boksend gingen aanpakken. Je ziet hem in de clinch proberen te voorkomen dat het gevecht op de grond verder gaat.
Lijkt mij duidelijk dat hij alleen staande, boksend aan de slag wilde.

Fedor zie je staand beginnen, mee boksen, dat loopt niet super. Dan invechten naar de clinch en proberen om naar de grond te gaan. Dat lukt niet. Dan staand verder en op iets grotere afstand. Laat Arlovski naar hem komen.

Geen vreemde observatie toch?? Daaruit kan je toch afleiden wat het idee is waarmee ze in de ring staan. Als je het ander hebt gezien hoor ik het graag.

Tony Galento
25-01-2009, 13:16
Wees eerlijk. Boksend was Fedor er niet gekomen. Overhand right zonder inleiding gooien. Ze dekking, body movement was nergens. Nee dit zou hij niet gered hebben staand. Hij kreeg al een paar goed geplaatste stoten als antwoord op zijn acties. Maar Arlovksi deed iets wat hij niet had moeten doen. Door die sprong heb je geen controle, uitweg etc. Fedor maakte daar mooi gebruik van en sloeg toe.

Maar plz ga niet doen alsof Fedor dit allemaal van te vorgen gepland had. Weet dat je van hem houd maar hij heeft geen glazen bol.

Het unieke van Fedor is dat zijn wilde stoten vaak doel treffen. Daar heb je geen glazen bol voor nodig.

Octavius
25-01-2009, 13:28
Nee, ik heb gekeken wat er gebeurde, maar blijkbaar heb jij een andere partij gezien.

Arlovski wilde alleen maar staand aan de slag, in alle interviews vooraf heeft z'n coach geroepen dat ze Fedor boksend gingen aanpakken. Je ziet hem in de clinch proberen te voorkomen dat het gevecht op de grond verder gaat.
Lijkt mij duidelijk dat hij alleen staande, boksend aan de slag wilde.

Fedor zie je staand beginnen, mee boksen, dat loopt niet super. Dan invechten naar de clinch en proberen om naar de grond te gaan. Dat lukt niet. Dan staand verder en op iets grotere afstand. Laat Arlovski naar hem komen.

Geen vreemde observatie toch?? Daaruit kan je toch afleiden wat het idee is waarmee ze in de ring staan. Als je het ander hebt gezien hoor ik het graag.


Zoals je het nu neerzet is wel wat anders dan zeggen dat hij gameplan A heeft en B gaat doen en overschakeld naar C.

@ inc: Tuurlijk gaat AA tegen Fedor staand vechten. Op de grond is hij gewoon vele malen beter. En in de korte tijd kon je duidelijk zien dat Fedor het staant niet wilde. AA was te snel en te trefzeker. 1e takedown try werd gepareerd door AA en die werd door zijn eigen akties te overmoedig. Gevolg dat je gecounterd word.
Fedor lokte hem niet daar naar toe. Hij werd zelf naar achter getrapt. Tevens vocht hij de hele tijd naar achteren. Nier verwonderlijk op de wijze waarop AA vocht.

@Tony G: Boks technisch moeten veel MMA'ers nog leren. Maar je ziet een verandering in komen.

weks
25-01-2009, 13:36
tering 1 foutje
vond hem staand ook domineren
uiteindelijk gewoon weer een perfect geplaatste stoot
kijk wel uit naar fedor vs (de winnaar van yvel - barnett voordat ik per ongeluk een spoiler zet)

el bastardo
25-01-2009, 13:54
Ik geef ook aan dat Arlovski sneller was met z'n handen. Maar het is ook geen boks partij. Je ziet Fedor schakelen tijdens de partij. Na het standup begin wil hij naar een takedown toe, dat lukt dan niet. Plan drie is rustig afwachten, Arlovski in een fout lokken/ wachten tot Arlovski een fout maakt en afstraffen.
Van te voren gepland op een papiertje. Nee, dat niet. Maar wel zo compleet dat je kan schakelen tussen strategie tijdens de partij. Arlovski had 1 gameplan, standup proberen te scoren. Alleen die ene te geforceerde move werd afgestraft.
Arlovski de betere boxer, misschien wel. Maar het is MMA en Fedor is de meest complete vechter.
Helemaal mee eens. Het is een MMA pot en geen boks pot. Mee eens dat Arlovski tot op dat moment een betere indruk maakte, maar eens te meer laat Fedor zien dat ook kleine foutjes meteen worden afgestraft. Voor de rest blijft het speculeren. Wat als dit, wat als dat... Arlovski maakt een fout en Fedor straft het af. Jammer, want ik had graag een langere partij gezien tussen beide.

dimitri
25-01-2009, 14:02
tering 1 foutje
vond hem staand ook domineren


Ja, die paar minuten dat hij bij bewustzijn was, ging het nog niet zo slecht voor Arlovski.

El Bambino
25-01-2009, 14:05
Wat een gezeur over het boksen van Fedor... Arlovski kreeg de kans een paar punches te plaatsen, Fedor liet hem komen en wachtte zijn kans af. Bij de eerste de beste fout van Arlovski strafte Fedor het genadeloos af. Dat is wederom pure klasse van de meester Fedor.


Mee eens hoor, hou het simpel maakt het niet ingewikkelder dan het is, het is geen sterrenkunde tog? Arlovski is de betere bokser maar heeft geen KO power, Fedor is de mindere bokser maar als ie je raakt dan is het over. Simperl tog :whistling:

Lex
25-01-2009, 14:09
Hoe een wedstrijd ook begint....het gaat er uiteindelijk om hoe die eindigt.

MilfhunterMMA
25-01-2009, 14:16
Wat een gezeur over het boksen van Fedor... Arlovski kreeg de kans een paar punches te plaatsen, Fedor liet hem komen en wachtte zijn kans af. Bij de eerste de beste fout van Arlovski strafte Fedor het genadeloos af. Dat is wederom pure klasse van de meester Fedor.

spijkers met koppen! :thup:

Garcia
25-01-2009, 14:19
Ik moet zeggen dat ik persoonlijk vannacht em even kneep toen ik Fedor zag vechten. Hij was niet zo scherp als dat ik van hem gewend ben (kon ook door mijn vermoeidheid komen ;)) maar was bang dat als het een standup gevecht zou blijven dat Arlovski meer zou scoren daar hij beter was.
Het mooie van Fedor is dat hij openingen laat waar hij goed op kan counteren en dat bewees hij ook in deze partij.

Maar Fedor, niet meer doen, niet goed voor mijn zenuwen en mijn buren waren ook niet blij met mijn geschreeuw om half 6 in de ochtend :p

Emilio
25-01-2009, 14:22
zo dat fototje van Arlovski op grond. Hij lijkt wel dood met die starende blik...

T15Boxing
25-01-2009, 14:40
Het was echt een stand-up fight, meer een box wetstrijd. Zo zie je maar dat Fedor bagger is in een fist fight tegen een goed getrainde boxer. Wat deed hij nou, armen bij de heupen, vaag crouchen, linkerhand laag etc.

Maar toch credit voor zijn tactiek want ik geloof dat ik dit veel vaker heb gezien in box wetstrijden. Fedor liet hem komen en gaf hem te veel zelfvertrouwen, en kwam vulnerable over. En dan als je die moment hebt om toe te slaan doe je het. Hij had zo weinig tijd om toe te slaan en net op het juiste momen KO, puur instinct van Fedor.

Dat doet me denken aan een paar minuten voor the fight gister was nog zo'n promo clipje. Fedor zei op het laatst "I will make him pay for his mistakes". Correct.

amilster
25-01-2009, 14:41
Ik moet zeggen dat ik persoonlijk vannacht em even kneep toen ik Fedor zag vechten. Hij was niet zo scherp als dat ik van hem gewend ben (kon ook door mijn vermoeidheid komen ;)) maar was bang dat als het een standup gevecht zou blijven dat Arlovski meer zou scoren daar hij beter was.
Het mooie van Fedor is dat hij openingen laat waar hij goed op kan counteren en dat bewees hij ook in deze partij.

Maar Fedor, niet meer doen, niet goed voor mijn zenuwen en mijn buren waren ook niet blij met mijn geschreeuw om half 6 in de ochtend :p

X2 hier ik had ook echt de zenuwen, arlovsky kwam staand echt goed over en dattie geen KO power zou hebben lijkt me ook onzin, fedor heeft nu (eigenlijk na Sylvia al ) ook aan het grote publiek laten zien dat hij wel degelijk KO power heeft integendeel van wat Chuck ooit eens in een interview verkondigde en daaarom zo goed tegen fedor zou zijn opgewassen.


Je bent er trouwens weer vroeg bij, niet veel geslapen net als ik :D

anonymous001
25-01-2009, 14:44
Zo zie je maar dat Fedor bagger is in een fist fight tegen een goed getrainde boxer.

:lol:

Dat lijkt me inderdaad de enige juiste conclusie na gisteravond.

Het Beest
25-01-2009, 14:48
Maar Fedor, niet meer doen, niet goed voor mijn zenuwen en mijn buren waren ook niet blij met mijn geschreeuw om half 6 in de ochtend :p


geschikt
x ongeschikt

:smartass:

XedgeX
25-01-2009, 14:51
ze beard has lost...
zis is truly a black day for ze beard...

detje
25-01-2009, 14:51
Ja, die paar minuten dat hij bij bewustzijn was, ging het nog niet zo slecht voor Arlovski.hahaahaha:thup:

A.F.
25-01-2009, 15:52
begrijp me niet verkeerd ... ik ben fan van Fedor... maar volgens mij is er veeeeeeels te veel druk op die man gelegd... ik vond hem er niet scherp uitzien... zelfs een beetje zenuwachtig... Vraag me af of zijn laatste dagen voor het gevecht niet alleen maar intervieuws geven was etc. etc.

AA zag er veel scherper uit en bokste goed... vanuit de clinch hield ie het ook mooi staande! stom dat ie een vliegende knie probeert als je geen Bonjasky bent

Desalniettemin een mooie KO van FJodor

Biiyen
25-01-2009, 16:31
Ik vind het maar wazig dat hij nu in een keer helemaal into de heer is. Opkomen met kerk muziek en die rare priester in de ring. WTF is dat allemaal?

Chico
25-01-2009, 16:46
Ik vind het maar wazig dat hij nu in een keer helemaal into de heer is. Opkomen met kerk muziek en die rare priester in de ring. WTF is dat allemaal?
dat zag je ook al in "the baddest man".. vind het een vreemd gebeuren..

en ik zat hem wel ff te knijpen toen ik het gevecht bekeek... dacht straks krijgt fedor een goede en gaat ie neer... :( denk dat hij hier goed mee weg kwam...

Garcia
25-01-2009, 16:54
X2 hier ik had ook echt de zenuwen, arlovsky kwam staand echt goed over en dattie geen KO power zou hebben lijkt me ook onzin, fedor heeft nu (eigenlijk na Sylvia al ) ook aan het grote publiek laten zien dat hij wel degelijk KO power heeft integendeel van wat Chuck ooit eens in een interview verkondigde en daaarom zo goed tegen fedor zou zijn opgewassen.


Je bent er trouwens weer vroeg bij, niet veel geslapen net als ik :D

Ja klopt, was om 10.00 uur weer in de sportschool voor wat stootzaktraining.

tom l
25-01-2009, 17:03
Zag die KO zelfs niet komen. Een fout tegen Fedor en het is gedaan.

123trisweat
25-01-2009, 17:39
ps: kwam dit tegen
YouTube - Andrei Arlovski v Viacheslav Datsik (http://www.youtube.com/watch?v=GfEv8jA3USw)

amilster
25-01-2009, 17:40
Ja klopt, was om 10.00 uur weer in de sportschool voor wat stootzaktraining.


Pfff Bikkel! ik sport al vier jaar niet meer maar toen ik dat wel deed moest ik daar echt niet aan denken hoor dan was ik geen knip voor de neus waard.

Pepe the Ice-Murderer
25-01-2009, 18:28
pure klasse zou ik fedor's performance deze keer echt niet noemen. Hij weet wat hij doet ja dat wel, maar zo nonchalant...

En die ko is gewoon omdat Arlovski recht op Fedors overhand right sprong. Als hij staand was blijven swingen had hij niet neergegaan.

Blij dat Fedor gewonnen heeft, maar zoals ik 'm nu gezien heb geef ik Overeem een erg grote kans om te winnen!

anonymous001
25-01-2009, 18:45
pure klasse zou ik fedor's performance deze keer echt niet noemen. Hij weet wat hij doet ja dat wel, maar zo nonchalant...

En die ko is gewoon omdat Arlovski recht op Fedors overhand right sprong. Als hij staand was blijven swingen had hij niet neergegaan.

Blij dat Fedor gewonnen heeft, maar zoals ik 'm nu gezien heb geef ik Overeem een erg grote kans om te winnen!

Laat Overeem dat dan maar ook denken...:whistling:

"Springen op een overhand right", hmmm... interessante techniek, moet ik ook eens op gaan trainen.

(Trouwens, 'pure klasse', dat weet ik ook niet hoor, het was niet zo indrukwekkend als sommige van zijn andere partijen, maar hij won, en dat telt. O, en hij won met overmacht, en dat telt ook.)

Wiseguy
25-01-2009, 18:55
Mensen waar hebben we het over. Hij heeft 1e ronde op KO gewonnen hoe overtuigend moet het zijn?

dirk5
25-01-2009, 18:55
winnen in eerste ronde van Arlovski.....

En dan word er nogsteeds gezeurd, sjongejonge....

chief108
25-01-2009, 18:56
Ja klopt, was om 10.00 uur weer in de sportschool voor wat stootzaktraining.
topperrr....
ik was vanmiddag nog steeds dronken
mijn kater komt nu pas opzetten


Ja, die paar minuten dat hij bij bewustzijn was, ging het nog niet zo slecht voor Arlovski.
:lol:
beste samenvatting van het gevecht

Tony Galento
25-01-2009, 18:58
pure klasse zou ik fedor's performance deze keer echt niet noemen. Hij weet wat hij doet ja dat wel, maar zo nonchalant...

En die ko is gewoon omdat Arlovski recht op Fedors overhand right sprong. Als hij staand was blijven swingen had hij niet neergegaan.

Blij dat Fedor gewonnen heeft, maar zoals ik 'm nu gezien heb geef ik Overeem een erg grote kans om te winnen!

Grapjas. :D

Fasada
25-01-2009, 19:02
Het was toch al duidelijk dat Arlovski de betere staande vechter zou zijn... dus ben niet heel verrast dat Fedor het moeilijk had... Had gedacht dat Fedor naar de grond zou gaan en dan was het een andere wedstrijd, dit deed hij niet en won op een mooie KO door een fout van Arlovski.. Kan gebeuren hahah

Fedor is en blijft baas

Spike_tm
25-01-2009, 19:09
winnen in eerste ronde van Arlovski.....

En dan word er nogsteeds gezeurd, sjongejonge....
O néé... Fedor heeft het moeilijk. Het duurt nu al langer dan 30seconde. Hij is niet zo scherp vandaag..

Ik heb Fedor het al stukken moeilijker zien hebben en meer en hardere klappen zien krijgen (en toch winnen). Als de tegenstander niet binnen 30 sec KO is zit iedereen op het puntje van z'n stoel want spannend. Toegegeven, ik ook. Maar eigenlijk is het te gek voor woorden natuurlijk.

rafi
25-01-2009, 19:10
http://diy.despair.com/output/poster64165341.jpg

Defan
25-01-2009, 19:27
yep een kopstoot geven tegen fedors rechterhand is niet zo slim...

chief108
25-01-2009, 19:28
LOL @ die motivator....

tap-out
25-01-2009, 21:29
Vlak na het gevecht te zien te hebben dacht ik ook dat Arlovski de ronde gewonnen zou hebben. Maar dit is MMA en geen boksen. Fedor zou de ronde gewonnen hebben!

Een poster op sherdog wist het mooi te zeggen:

"Yeah, he (Fedor) won the round, big time. Imagine that punch that KOed arlovski, just floored/dazed him ,Big John didn't step in and stop the fight and Arlovski lasted the last 1:30 of the round of unanswered Fedor (ground) bombs. Who do you think would have gotten the 10-8 round?

Arlovski, for his 3 minutes of good boxing feeling out exchanges?

or

Fedor, for his one punch knockdown and 1:30 of GnP?"


Natuurlijk is het zonde dat Arlovski ging voor die vliegende knie......

Maar goed, ik heb Fedor niet heel erg hard zijn best zien doen on het gevecht naar de grond te krijgen (tegen HMC probeerde hij duidelijk no matter what...naar de grond te gaan).

Kennelijk maakte Fedor zich nog geen zorgen, althans niet genoeg om koste wat het kost naar de grond te proberen te gaan.

Er was een korte clinch, waarin Fedor de (iets) betere was. Wat betreft technisch boksen deed Arlovski het beter.

Maar eind van het liedje is wel dat Arlovski KO ging, het was geen lucky punch want de hoogte van de stoot was duidelijk aangepast aan het feit dat Arloski op dat moment in de lucht was. Ook is in de replay duidelijk te zien hoe Fedor met zijn linker arm een eventuele trap/knie van Arlovski tracht te blokkeren.

Dus wie had nou echt de betere stand up.....

Wel denk ik dat Arlovski mogelijk een blueprint heeft laten zien om Fedor te verslaan.

Ik kan alleen weinig HW's bedenken die dit zouden kunnen uitvoeren, weinigen hebben de boxing skills en hand speed van Arlovski. Zij die het wel hebben missen vaak weer de benodigde kin (net zoals Arlovski). Er blijven dus weinig over.....
(Mijn hoop rust trouwens op Barnett).

En al is er iemand dit dit wel zou kunnen uitvoeren, bestaat er nog de (grote) kans dat Fedor dan gaat voor een worp/takedown, met als gevolg een GnP of sub, zoals hij die wel eens eerder heeft laten zien.

Kortom, die 3 minuten waarin Arlovski voor stond op punten zeggen niets over een mogelijk andere winnaar van het gevecht, als Arloski niet KO was gegaan.

Wel kunnen andere HW's lering trekken uit dit gevecht en trachten Arlovski's gameplan te kopieren (dus geen flying knee) , van naar voren vechten met straight punches en jabs.

TOON
25-01-2009, 21:53
soms is sherdog best leuk om te lezen... op de opmerking dat AA de eerste ronde aan het winnen was, kwam de reply hoe je in godsnaam een ronde kunt winnen als je het einde van de eerste ronde niet eens haalt hahahahahaha

De dikke nudist
25-01-2009, 22:24
Vlak na het gevecht te zien te hebben dacht ik ook dat Arlovski de ronde gewonnen zou hebben. Maar dit is MMA en geen boksen. Fedor zou de ronde gewonnen hebben!

Een poster op sherdog wist het mooi te zeggen:

"Yeah, he (Fedor) won the round, big time. Imagine that punch that KOed arlovski, just floored/dazed him ,Big John didn't step in and stop the fight and Arlovski lasted the last 1:30 of the round of unanswered Fedor (ground) bombs. Who do you think would have gotten the 10-8 round?

Arlovski, for his 3 minutes of good boxing feeling out exchanges?

or

Fedor, for his one punch knockdown and 1:30 of GnP?"


Natuurlijk is het zonde dat Arlovski ging voor die vliegende knie......

Maar goed, ik heb Fedor niet heel erg hard zijn best zien doen on het gevecht naar de grond te krijgen (tegen HMC probeerde hij duidelijk no matter what...naar de grond te gaan).

Kennelijk maakte Fedor zich nog geen zorgen, althans niet genoeg om koste wat het kost naar de grond te proberen te gaan.

Er was een korte clinch, waarin Fedor de (iets) betere was. Wat betreft technisch boksen deed Arlovski het beter.

Maar eind van het liedje is wel dat Arlovski KO ging, het was geen lucky punch want de hoogte van de stoot was duidelijk aangepast aan het feit dat Arloski op dat moment in de lucht was. Ook is in de replay duidelijk te zien hoe Fedor met zijn linker arm een eventuele trap/knie van Arlovski tracht te blokkeren.

Dus wie had nou echt de betere stand up.....

Wel denk ik dat Arlovski mogelijk een blueprint heeft laten zien om Fedor te verslaan.

Ik kan alleen weinig HW's bedenken die dit zouden kunnen uitvoeren, weinigen hebben de boxing skills en hand speed van Arlovski. Zij die het wel hebben missen vaak weer de benodigde kin (net zoals Arlovski). Er blijven dus weinig over.....
(Mijn hoop rust trouwens op Barnett).

En al is er iemand dit dit wel zou kunnen uitvoeren, bestaat er nog de (grote) kans dat Fedor dan gaat voor een worp/takedown, met als gevolg een GnP of sub, zoals hij die wel eens eerder heeft laten zien.

Kortom, die 3 minuten waarin Arlovski voor stond op punten zeggen niets over een mogelijk andere winnaar van het gevecht, als Arloski niet KO was gegaan.

Wel kunnen andere HW's lering trekken uit dit gevecht en trachten Arlovski's gameplan te kopieren (dus geen flying knee) , van naar voren vechten met straight punches en jabs.

Zo, dat noemen we een Wall of Text.
Je bent een prima gozer, maar je moet niet zo veel nadenken.:D

ZakKa!
26-01-2009, 02:13
Fedor heeft gewoon weer een topprestatie geleverd. Ik heb genoten.

tap-out
26-01-2009, 09:07
@De dikke nudist...

ben jij formerly known as o11 ?

zeger89
26-01-2009, 09:42
Fedor heeft gewoon weer een topprestatie geleverd. Ik heb genoten.


x2

dirk5
26-01-2009, 09:48
Heb me trouwens kapot zitten lachen om Gegard die effe de tv uitzending kwam verstoren door recht door beeld heen te lopen, niet gezien?

http://i40.tinypic.com/ess3uh.jpg

Tony
26-01-2009, 10:23
lol @ gifje :)

MilfhunterMMA
26-01-2009, 11:48
Heb me trouwens kapot zitten lachen om Gegard die effe de tv uitzending kwam verstoren door recht door beeld heen te lopen, niet gezien?

http://i40.tinypic.com/ess3uh.jpg

ik vind dat hij dat mag.

dimitri
26-01-2009, 13:54
hahaahaha:thup:

Lachen met mijn grappen = REPS KRIJGEN !

deco'o
26-01-2009, 14:44
Lachen met mijn grappen = REPS KRIJGEN !


hahhhah

De man van 14K
26-01-2009, 14:50
faggots


ontopic: ik maakte me meer zorgen om Arlovski vs Fedor dan Barnett vs Fedor.
Staand is Barnett zowieso minder en.. op de grondo ook.
Dus houden we niet veel over.:D

Ton
26-01-2009, 15:04
faggots


ontopic: ik maakte me meer zorgen om Arlovski vs Fedor dan Barnett vs Fedor.
Staand is Barnett zowieso minder en.. op de grondo ook.
Dus houden we niet veel over.:D

Barnett op de grond minder dan Arlovski? Daar kan ik het echt niet mee eens zijn. Kijk alleen al eens naar de win statistieken van Barnett, volop submissions.

Barnett is een taaie motherfucker!

Tony
26-01-2009, 15:07
Barnett is een van de beste HW submission vechters die er rondloopt hoor... no doubt about it.

rafi
26-01-2009, 15:13
die vinger van appie die bij de op ring sta. komt een beetje amateur.... over.

http://i40.tinypic.com/ess3uh.jpg

De dikke nudist
26-01-2009, 15:51
@De dikke nudist...

ben jij formerly known as o11 ?


Dinsdag kom ik rollen bij Raf.

Je mist me, hmm?

De man van 14K
26-01-2009, 16:03
Barnett op de grond minder dan Arlovski? Daar kan ik het echt niet mee eens zijn. Kijk alleen al eens naar de win statistieken van Barnett, volop submissions.

Barnett is een taaie motherfucker!


minder dan Fedor bedoel ik.
Tussen staand is hij minder... en op de grond ook.

anonymous001
26-01-2009, 16:45
minder dan Fedor bedoel ik.
Tussen staand is hij minder... en op de grond ook.

Weet niet of ie het wint van Fedor, natuurlijk, maar Barnett is levensgevaarlijk voor iedere tegenstander. Compleet en beestachtig sterk...

Arlovski is een goede vechter, maar zou het denk ik niet halen tegen Barnett. Ik bedoel, vergelijk hun stats...

dirk5
26-01-2009, 16:52
luister gewoon naar Tito, die heeft altijd gelijk:

"You are the best pound for pound heavyweight in the world buddy"

dimitri
26-01-2009, 18:10
Barnett is een van de beste HW submission vechters die er rondloopt hoor... no doubt about it.

Ja, maar hij is allround maar in niets echt beter dan Fedor. Ik denk niet dat hij goed genoeg is om Fedor op de grond in de fout te laten gaan. En staand zal hij het niet beter doen dan een Crocop.

Arlovski kon nog hopen om Fedor eruit te boksen, maar wat moet Barnett doen? Er is volgens mij gewoon geen goede strategie voor hem, tenzij Fedor tegen de grond krijgen en er drie ronden op blijven liggen.

fedor
26-01-2009, 18:19
LES 1: Thou shall not try to rush Fedor

Ik heb inmiddels het gevecht een keer of 5 bekeken en dan komt Arlovski wel iets minder dominant over dan toen ik het zondagavond bekeek (was toen ook verblind door de stress waarschijnlijk :) ). De knal bracht me heel even terug naar het gevecht met CC. Fedor is even in onbalans door een knal van CC..CC denkt "ik rush 'm" *BOOM* overhand right van Fedor die net mist maar CC direct uit balans brengt...

Fedor vond ik niet geweldig maar wat ik vanuit mijn bronnen heb vernomen is zijn voorbereiding niet ook geheel vlekkeloos geweest. Voortaan maar wel een gameplan uittekenen. Hij was bijv. net zo zwaar als tegen Sylvia..dat is goed maar dan verwacht je een snelle clinch om het naar de grond te krijgen met gebruik van dat gewicht geen kickbox match met iemand die sneller is.

Verder ben ik het absoluut eens met 1 van de mannen hierboven die zei dat er teveel druk bij Fedor ligt.
Die druk is echt onmenselijk..elke vechter heeft al de druk van het vechten op zich. Fedor is daarnaast "the man to beat" plus dat hij de hele Affliction-M1Global promotion draagt..(want wat is de legimiteit van Affliction wanneer Fedor verliest?) dat is een hoop extra gewicht op je schouders om mee te nemen in een gevecht.
Ik denk dat je daarom ook kunt verklaren waarom je z'n "spritual advisor" opeens in beeld ziet verschijnen. Misschien de manier van Fedor om een beetje "sane" te blijven in alle hectiek om zijn persoon?

(Die Gary Millen bijv. moeten ze echt snel vanaf want die brengt een negatief sfeertje naar het Red devil kamp waar niemand op zit te wachten)
Ter illustratie..zie de ring van Fedor na zijn eerste bezoek in 2006 (pride) en vergelijk het met nu..dat doet wat met je..wie je ook bent..
Feit blijft dat ik het aan het bijna buitenaardse vind grenzen dat iemand ergens in de koude bergen van Rusland traint in een roestig zaaltje zonder echte top sparring partners en keer op keer "on top" uit de strijd komt terwijl het geen Amerikaan is...mijn held win-lose-or-draw Fedor!

Fedor 2006
http://img89.imageshack.us/img89/2700/fedor2006tu8.jpg

Fedor 2009
http://img134.imageshack.us/img134/1264/fedor2009ym6.jpg

123trisweat
26-01-2009, 23:53
je kan wel zien dat Fedor acteer lessen heeft gehad. Kijk hoe hij zijn hoofd meebeweegt met de stoot.

lijkt het net alsof hij geraakt wordt.

http://www.mts.net/%7Etylerh/body_shot.gif

Jeru
26-01-2009, 23:56
Dit is een heel raar clipje... Zo lijkt die partij net een work :confused:

anonymous001
26-01-2009, 23:58
Dit is een heel raar clipje... Zo lijkt die partij net een work :confused:

Dat zou ik wel heel knap vinden... Ze zouden echt heel vaak geoefend moeten hebben voor die knockout.

T15Boxing
27-01-2009, 00:20
Gewoon super reflexes of het nou ontwijken is of iets cools doen met zn heupen, je weet wel als ze rolle bollen:). Wat een atleet.

123trisweat
27-01-2009, 00:22
sorry kan het niet laten

http://i40.tinypic.com/vfec8l.gif

tap-out
27-01-2009, 12:15
Dinsdag kom ik rollen bij Raf.

Je mist me, hmm?


Jammer dan ben ik er niet, veel plezier.

Whats up met die nieuwe naam ipv o11 ?

Rol maar met samir, hij is super goed geworden, heb moeite met hem.

Kom je donderdag ook? Hoe is het met je schouder?

Mephisto
27-01-2009, 12:28
Dit is een heel raar clipje... Zo lijkt die partij net een work :confused:

http://amirhashemi.com/images/v9jyfmsg64n7xnaz00zs.gif

decide for yourselves... Arlovski lijkt me niet zo 'n acteur imo

edit: ok graaf tel had 'm ook al gepost (en in betere kwaliteit!) sorry...

Mr 1 Leg
27-01-2009, 18:36
mooi op de kin zat er wel echt op :thup:

De dikke nudist
27-01-2009, 18:52
Jammer dan ben ik er niet, veel plezier.

Whats up met die nieuwe naam ipv o11 ?

Rol maar met samir, hij is super goed geworden, heb moeite met hem.

Kom je donderdag ook? Hoe is het met je schouder?

chief108 is een backstabber. Dat is wat er met m'n nick is gebeurd.

Ik ben donderdag vrij dus ik ben er bij.

Pernik
28-01-2009, 09:18
Kwam dit tegen op you tube, mooie reactie van die kerel

YouTube - Me Watching Fedor Vs Arlovski - 01/24/09 - My Reaction (http://ru.youtube.com/watch?v=HfPkb4xgnkU)

dirk5
28-01-2009, 09:30
haha, "he almost killed him whooooooooooooh!"

chief108
28-01-2009, 09:56
chief108 is een backstabber. Dat is wat er met m'n nick is gebeurd.

Nick veranderen - www.MixFight.nl (http://www.mixfight.nl/forum/showthread.php?p=562718&highlight=dikke+nudist#post562718)

:lol:

michaell
30-01-2009, 17:46
http://s42.radikal.ru/i095/0901/5e/612db2a27654.gif