PDA

View Full Version : BOTE was wederom top!!



jordylicious
25-01-2009, 12:31
Heb gister wederom genoten van een top gala!!
Mooie partijen zowel MMA en Muay-Thai..
Het 8mans toernooi hele mooie potten tussen Lima-Diender & een spetterende finale die terecht is gewonnen door Khalid!!
Moet zeggen Dave vd Ploeg, hele mooie prestatie neergezet!! Go on!!

Helaas El Drissi, sterkte met je herstel..

Wat vonden jullie??

PerfectTeam
25-01-2009, 12:52
Voor ons de absolute topper van de avond, de winstpartij van Cindy Dandois tegen Marloes Coenen in haar 1 ste mma gevecht. Cindy heeft haar roots in het judo en is een 5 maanden geleden begonnen met mma training.

Christophe
25-01-2009, 12:56
:eek: Cindy Dandois gewonnen van Marloes Coenen?!? Ongelooflijk, is daar ook beeldmateriaal van?!

MB667
25-01-2009, 13:02
bourdif vocht echt top. bourdif vs van der ploeg en vs lima en lima vs diender waren de hoogtepunten. robert jocs was ook weer geweldig.

Kingster
25-01-2009, 13:02
Ik heb het hier op m`n pc, moet het nog knippen en uploaden. Zal het vanavond online zetten. Heb vandaag gebrek aan een ding en dat is tijd :(

Heb helaas weinig kunnen opnemen van bote. Stream klapperede eruit en sbs liet weinig zien.

Justinian
25-01-2009, 13:14
Voor ons de absolute topper van de avond, de winstpartij van Cindy Dandois tegen Marloes Coenen in haar 1 ste mma gevecht. Cindy heeft haar roots in het judo en is een 5 maanden geleden begonnen met mma training.
Dat is een hele prestatie! Ik heb de partij zelf helaas niet kunnen zien, omdat Martin de partij erna had, maar dit had ik niet verwacht. Ben erg benieuwd naar de partij.

simtekf1
25-01-2009, 13:27
De partijen waren opzich goed maar ik vond het zelf echt veel te druk en te warm.
Half 6 kwam ik binnen en de eerste keer dat ik ergens kon zitten was rond half 12.
Vorig jaar was het een stuk beter qua bezoekers.

PD_EC
25-01-2009, 13:30
vond het een mooi gala met mooie partijen

761217186
25-01-2009, 13:35
Cindy kan als ze het staande nog beter voor elkaar heeft op het hoogste niveau in de MMA wereld mee, deze vrouw zal alleen nog beter beter worden. top prestatie!!!

anonymous001
25-01-2009, 14:18
Waar was die Latoel eigenlijk mee bezig?

Speelde er iets tussen die twee, of wat?

Ringmaster
25-01-2009, 14:24
Ik vond het een topgala!
Partij van de avond was voor mij Diender tegen Lima. Die dingt wat mij betreft ook meteen mee naar de titel voor beste partij 2009. Beide vechters waren onvermoeibaar en bleven maar komen, wat je van te voren al weet, maar toch was de strijd echt ongelooflijk intens en spannend.
Nou was dat acht man toernooi sowieso goed gematcht, waardoor er stuk voor stuk mooie partijen tot stand kwamen. Zo was de finale tussen Lima en Bourdiff ook echt een thriller!
Daarnaast was, buiten de mooie partijen om, de accomodatie ook erg goed geregeld. En dat je geen zitplaats hebt, ja... Dan moet je eerder komen ;)

Wheelie
25-01-2009, 14:36
Ik vond het ook een topgala, goede partijen en helemaal uitverkocht.
Diender vs Lima was echt een kraker, wat een partij.
Ik vond dat Lima in de finale te veel kreeg met die extra ronde, die had hij niet verdiend IMO.
Cindy Dandois die wint van Marloes Coenen, top prestatie, gefeliciteerd.
De rest van de MMA partijen viel me een beetje tegen, behalve de snelle overwinning van Latoel
Spong ziet er echt goed uit op dit gewicht, kijk erg uit naar zijn partij tegen Saki
Kraus was in de house, ook een goede overwinning.

Beast of the East :thup:

Fonz
25-01-2009, 14:50
Diender was echt super gisteren....tering wat is dat een vechter zeg. Hij maakt een goede kans in de K-1 MAX denk ik..

the boxer
25-01-2009, 15:20
:eek: Cindy Dandois gewonnen van Marloes Coenen?!? Ongelooflijk, is daar ook beeldmateriaal van?!


SBS 6 - Home (http://www.sbs6.nl)

grtz

761217186
25-01-2009, 15:30
Waar was die Latoel eigenlijk mee bezig?

Speelde er iets tussen die twee, of wat?

hoe bedoel je?

bedoel je de reacties van beide kanten na de (t)KO?
dit is dus wat adrenaline met een mens kan doen;)

anonymous001
25-01-2009, 15:38
hoe bedoel je?

bedoel je de reacties van beide kanten na de (t)KO?
dit is dus wat adrenaline met een mens kan doen;)

Beide kanten? Tredowski probeerde half bewusteloos te vluchten... Daarna was hij begrijpelijkerwijs een beetje geirriteerd...

Het was wel duidelijk dat Latoel een adrenalineshotje kreeg, maar vond dat hij wel erg uit de band sprong... Badr Hari leek er een lieve jongen bij. En ook na afloop leek hij bepaald geen spijt te hebben. Ik bedoel, ik snap het wel, die rush en de agressie enzo, maar ik dacht, misschien speelt er iets tussen die twee, ofzo...

Trouwens, over agressie gesproken, ik heb ontzettend genoten van de partijen van Diender, daar spatte de agressie en de vechtwil echt van af.

marcelt
25-01-2009, 16:47
Kraus Stevelmans was schitterend .

En voor beelden Cindy- Marloes :
http://www.sbs6.nl/web/show/id=136189/langid=43

Cindy was inderdaad erg goed. Pas een half jaar bezig sjonge.

Perfectteamcindy
25-01-2009, 17:08
SBS 6 - Home (http://www.sbs6.nl)

grtz

Ik wil marloes toch ook nog even bedanken voor deze kans!

dietrik
25-01-2009, 17:23
Net even de beelden op sbs bekeken, maar buiten een paar goed geplaatste stoten had Coenen weinig in te brengen. Je eerste MMA partij en dan zo vechten tegen een gevestigde naam.

Wim
25-01-2009, 17:35
Proficiat Cindy! Prachtige prestatie! Ben echt benieuwd naar de beelden...

Guytje
25-01-2009, 17:37
Het was een geweldige avond!!
Heel spannend tornooi!!
Kraus was ook helemaal top weer!!
Hans Stringer, wat een controle!!

anonymous001
25-01-2009, 17:51
Hans Stringer, wat een controle!!

Ben echt benieuwd wie hem kan stoppen. Als hij goed gebracht wordt (en daar ga ik van uit), kunnen we daar echt nog heel veel plezier van beleven in de toekomst...

PD_EC
25-01-2009, 18:00
Die kleine opstootjes naast de ring vond ik jammer

En de valse melding dat iedereen zo snel mogelijk het gebouw moest verlaten leek grappig (maar moet niet te vaak gebeuren)

voor de rest was alles :thup:

anonymous001
25-01-2009, 18:50
Die kleine opstootjes naast de ring vond ik jammer

En de valse melding dat iedereen zo snel mogelijk het gebouw moest verlaten leek grappig (maar moet niet te vaak gebeuren)


Welke opstootjes? Ik heb niets gezien? (heb wel de laatste 6 of 7 of weet ik veel hoeveel partijen moeten missen :()

Die brandmelding leek helemaal niet grappig, en was het al helemaal niet. Het kan maar zo dat een stel dronken dikzakken het op een rennen zet en dan wordt mijn kleine vriendinnetje wellicht verdrukt. Niets grappigs aan. Als ze weten wie het deed, wil ik het ook wel weten.

Perfectteamcindy
25-01-2009, 18:54
Net even de beelden op sbs bekeken, maar buiten een paar goed geplaatste stoten had Coenen weinig in te brengen. Je eerste MMA partij en dan zo vechten tegen een gevestigde naam.
Dank je :-)
Ja stoten ontwijken daar moet ek nog wat aan werken,
dat zie je wel aan mijn gezicht...
maar ben nu van september bezig dus kan nog groeien he :-)

Perfectteamcindy
25-01-2009, 18:55
Proficiat Cindy! Prachtige prestatie! Ben echt benieuwd naar de beelden...
Dank je Wim!

Meiyo
25-01-2009, 18:56
Bote was inderdaad top al duurde het voorprogramma veel te lang.

tom l
25-01-2009, 21:59
Voor ons de absolute topper van de avond, de winstpartij van Cindy Dandois tegen Marloes Coenen in haar 1 ste mma gevecht. Cindy heeft haar roots in het judo en is een 5 maanden geleden begonnen met mma training.

Dat is ongelofelijk! Gewonnen van Marloes Coenen in haar eerste mma gevecht... Dikke proficiat aan Cindy Dandois en het hele Perfect team!

Justinian
25-01-2009, 22:15
Net even de beelden op sbs bekeken, maar buiten een paar goed geplaatste stoten had Coenen weinig in te brengen. Je eerste MMA partij en dan zo vechten tegen een gevestigde naam.
Ben het met je eens... althans voor wat betreft je tweede zin ;) Je eerste partij knokken tegen een topper als Marloes en ook nog winnen: respect daarvoor!

Met de eerste zin ben ik het niet eens. Ik heb vanmiddag de partij bekeken op SBS. Wat me opviel is dat Marloes het staande gevecht domineerde met trappen en stoten. Cindy maakte fraaie takedowns - judo he ;) Eenmaal op de grond aangekomen had Cindy een aantal keren een 'eerste houdgreep-controle'; toch vond ik Marloes sterker ogen tijdens het grondgevecht doordat ze actief op zoek ging naar de submissions. Ze leek een aantal keren gevaarlijk dichtbij te komen met sankakus en een armklem. Dat Cindy er steeds uit wist te komen getuigt van een erg sterk debuut! Desalniettemin vind ik niet dat je kunt stellen dat Marloes weinig had in te brengen, integendeel zelfs.

Denk dat vooraf niemand - uitgezonderd de mensen uit het team van Cindy - dit verloop hadden durven te voorspellen. Ben benieuwd naar de volgende partijen van Cindy. Gefeliciteerd met deze winst in ieder geval!

chief108
25-01-2009, 22:32
was echt een verrassende overwinning van Cindy
dikke vette props daarvoor!

JvB
25-01-2009, 22:41
Gala was idd heel erg druk en het was echt te warm. Idd duurde het voorprogramma veel te lang, zeker omdat er al zoveel partijen op het programma stonden.
Negatief vond ik ook het toezicht/beveiliging, op de tribune en zeker het balkongedeelte was er totaal geen toezicht. Dit leidde er oa toe dat iedereen gewoon zat te roken.

Positief is uiteraard het geweldige (volle) programma, zeker afgezet tegen die 30 euro. Ik vind het toch jammer dat elk gala ontsierd wordt door bedenkelijke jurybeslissingen. Wat mij betreft, als objectief toeschouwer, had Diender meer recht om naar de finale te gaan. Daar kwam nog eens bij dat Lima in de finale dik had verloren van Khalid, en een extra ronde dus absoluut niet op zijn plaats was.

Ik hoop wel dat beide heren op het volgende gala weer tegenover elkaar staan, zoals voorgesteld, want Lima had een duidelijk zwaarder programma om in de finale te komen, dan Khalid.

Positief was ook dat men buiten extra wc's had, ik kon me niet herinneren dat die er vorige keer waren dus dat is een vooruitgang.

Al met al aardige partijen met een enkele uitschieter, maar wat mij betreft mag het ook om 12 uur afgelopen zijn. Zeker als je nog een eind moet rijden. De beveiliging heb ik weinig eerder zo beperkt aanwezig gezien.

Karel
25-01-2009, 22:41
jammer dat ik niet geweest ben, was net als vorig jaar weer mooie partijen...
en met diender weet je twee dingen zeker, het wordt een harde partij en het bitje gaat minimaal een keer op de grond

fightingfist
26-01-2009, 00:00
Klas H toernooi was echt een geweldig toernooi zeg. v/d Ploeg tegen vatnikai, Diender - Lima en Bourdiff - Lima echt drie super wedstrijden. Heb er van genoten !

Mavi
26-01-2009, 00:25
Hele leuke partijen gezien!

Ik ben er mee eens dat het voorprogramma te lang duurde. 9 uur op de altijd comfortabele bankjes is me toch wat te lang. Even lekker op je gemak je benen strekken is ook niet echt een optie omdat je je zitplek dan wel kan vergeten.

Verder een prima avond gehad!

Nickshooto
26-01-2009, 00:39
Alles is terug te zien op.

Shooto Deventer (http://www.tatsujindojo.nl/media.php) !

Kingster
26-01-2009, 00:46
Alles is terug te zien op.

Shooto Deventer (http://www.tatsujindojo.nl/media.php) !

Ben ook al druk bezig, morgen weer verder.
http://nl.youtube.com/user/Patrbr

Perfectteamcindy
28-01-2009, 21:45
Dat is ongelofelijk! Gewonnen van Marloes Coenen in haar eerste mma gevecht... Dikke proficiat aan Cindy Dandois en het hele Perfect team!
Dank je :rolleyes:
We hebben hier hard voor gewerkt:thup:

Perfectteamcindy
28-01-2009, 21:46
Ben het met je eens... althans voor wat betreft je tweede zin ;) Je eerste partij knokken tegen een topper als Marloes en ook nog winnen: respect daarvoor!

Met de eerste zin ben ik het niet eens. Ik heb vanmiddag de partij bekeken op SBS. Wat me opviel is dat Marloes het staande gevecht domineerde met trappen en stoten. Cindy maakte fraaie takedowns - judo he ;) Eenmaal op de grond aangekomen had Cindy een aantal keren een 'eerste houdgreep-controle'; toch vond ik Marloes sterker ogen tijdens het grondgevecht doordat ze actief op zoek ging naar de submissions. Ze leek een aantal keren gevaarlijk dichtbij te komen met sankakus en een armklem. Dat Cindy er steeds uit wist te komen getuigt van een erg sterk debuut! Desalniettemin vind ik niet dat je kunt stellen dat Marloes weinig had in te brengen, integendeel zelfs.

Denk dat vooraf niemand - uitgezonderd de mensen uit het team van Cindy - dit verloop hadden durven te voorspellen. Ben benieuwd naar de volgende partijen van Cindy. Gefeliciteerd met deze winst in ieder geval!
Dank je,...
Ik hoop eveneens dat er nu sneller en meer partijen zullen volgen :)

chief108
28-01-2009, 21:53
was echt een toppartij Cindy!

thnx, we hebben genoten

Perfectteamcindy
28-01-2009, 22:01
was echt een toppartij Cindy!

thnx, we hebben genoten
Graag gedaan, heb er alles uitgehaald wat er tot nu toe inzat...
Ik mag ni klagen voor 5 maand trainen en 6 weekjes thaiboks maar hoop in de toekomst nog veel te groeien en meer partijen te draaien...

xxx