PDA

View Full Version : nu Margarito vs mosley Replay !!



Jani
25-01-2009, 13:44
enjoy

Justin.tv - Boxing (no live stuff): sports boxing (http://nl.justin.tv/fightman3d)

Ralph
25-01-2009, 13:47
Dank je!!!

Jani
25-01-2009, 13:52
eerste 3 ronde voor Mosley

wat een snelheid

Octavius
25-01-2009, 13:58
THNX.

Alleen jammer dat mensen in andere topic met uitslagen gaan spoileren.

Fr3ddy
25-01-2009, 14:14
Tja... awesome

Jani
25-01-2009, 14:19
SPOILER omdat het niet in de titel staat !!

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!































SPOILER !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


DAMN dit had ik niet verw8 (Mosley wint op tko in ronde 9 na het domineren van de hele partij)

Wat een prestatie van Mosley !!

keiharde snelle stoten,schitterend voetenwerk. Prachtig

Die man heeft echt niemand ontlopen in zijn bokscarriere

TheHagueBoxer
25-01-2009, 19:54
WOW wat een partij! Mosley zag er 10000 x beter uit dan in zijn laatste partij... ik had hem heel erg onderschat. Margarito had gewoon bijna niks in te brengen, imo heeft hij niet een ronde verloren, en hij is gewoon TKO gegaan... respect voor Mosley!!!

quote van de avond door Lederman: 'Mosley has hit him with everything except the stool and the referee'

edit: wat was dat trouwens voor actie van margarito?? hij was van te voren betrapt met iets in zijn bandages wat hard wordt als het nat word, en is daarna 3x opnieuw ingewikkeld?? heel raar, wie weet had hij dat ook in z'n bandages tegen cotto

Wiseguy
25-01-2009, 20:07
Ja ik wist wel dat hij het kon :D:D

Jani
26-01-2009, 11:30
edit: wat was dat trouwens voor actie van margarito?? hij was van te voren betrapt met iets in zijn bandages wat hard wordt als het nat word, en is daarna 3x opnieuw ingewikkeld?? heel raar, wie weet had hij dat ook in z'n bandages tegen cotto

Ik heb de partij vanaf de bel gezien dus dat heb ik gemist.
het zou me erg tegen vallen van Margarito als het iets illegaals was
maar wat ik las op een site word het onderzocht:

There was some controversy about Margarito’s hand wraps prior to the fight. Apparently Richardson observed some type of illegal substance being used during the wrapping of Margarito’s hands and the California State Athletic Commission forced the “Tijuana Tornado” to re-wrap his hands several times. The Commission has reportedly seized two pads used by Margarito and is investigating.

“That didn’t bother me,” stated Mosley in regard to the hand wrap incident. “I don’t think Margarito was trying to do something illegal. I am sure it was a misunderstanding.”

Ronald
26-01-2009, 12:39
Heel bijzonder wat Mosley hier deed, en dat op z'n 37e. Het maakt die gewichtsklasse nog mooier dan die al was.

Jani
26-01-2009, 13:34
Het maakt die gewichtsklasse nog mooier dan die al was.

idd een geweldige gewichtklasse, en ik snap wel waarom Mayweather met pensioen is.

met Mosley,Cotto,Margarito,Judah,Berto,Clottey en De la Hoya.

Hatton en Pacqiuao die soms omhoog gaan naar dat gewicht.

en natuurlijk Paul Williams,al weet ik niet of hij nog in die gewichtsklasse gaat boksen,aangezien hij op 11 April tegen Winky wright bokst tot 73 kilo.

TheHagueBoxer
26-01-2009, 16:26
idd een geweldige gewichtklasse, en ik snap wel waarom Mayweather met pensioen is.

met Mosley,Cotto,Margarito,Judah,Berto,Clottey en De la Hoya.

Hatton en Pacqiuao die soms omhoog gaan naar dat gewicht.

en natuurlijk Paul Williams,al weet ik niet of hij nog in die gewichtsklasse gaat boksen,aangezien hij op 11 April tegen Winky wright bokst tot 73 kilo.

ik weet bijna zeker dat we mayweather weer gaan zien dit jaar. hij heeft in een interview al iets gezegd dat hij er over na zou denken als er genoeg geld te verdienen valt ( moet geen probleem zijn) plus dat hij veel geld aan de belastingdienst schuldig is, had volgens mij iets te maken met dat verhaal dat er 7 miljoen aan juwelen uit z'n huis was gestolen... de ultieme matchup nu is mayweather vs mosley!!

Ronald
26-01-2009, 22:19
ik weet bijna zeker dat we mayweather weer gaan zien dit jaar.
Ik denk het ook maar ik ben bang dat dat Mayweather vs Pacquiao wordt. Jammer, want zelf zou ik het liefst Mayweather vs Paul Williams zien.