PDA

View Full Version : ok...affliction 2 en nu???



A.F.
25-01-2009, 15:04
Dana White en menigeen is negatief geweest over de toekomst van Affliction. Na vannacht hoop ik echt dat ze doorgaan! Vond het een leuk gala met mooie partijtjes! En ik hoop echt dat ze een zware concurrent voor de UFC kunnen worden!

Alleen maar beter voor iedereen.

Wat vinden jullie? Denken jullie?

blackadder
25-01-2009, 15:05
Ja.

Jeru
25-01-2009, 15:07
Zou mooi zijn als ze een concurrent kunnen worden. Ze moeten alleen meer gala's neerzetten, want 2 per jaar is wel te weinig.

raveboy
25-01-2009, 15:43
Ze duren wel net zolang als 4 gala's bij elkaar pff, wat heb ik lopen wachten vanacht, die kutreclames en dat gelul er doorheen.
Op een of andere manier vind ik de ring niet zo super meer, of het is door het plubliek of hoe het gefilmd is, maar ik kon er maar niet in komen.


Zou mooi zijn als ze een concurrent kunnen worden. Ze moeten alleen meer gala's neerzetten, want 2 per jaar is wel te weinig.

anonymous001
25-01-2009, 15:47
Ze duren wel net zolang als 4 gala's bij elkaar pff, wat heb ik lopen wachten vanacht, die kutreclames en dat gelul er doorheen.
Op een of andere manier vind ik de ring niet zo super meer, of het is door het plubliek of hoe het gefilmd is, maar ik kon er maar niet in komen.

Volgens mij duurde BOTE gisteren aanzienlijk langer, maar dat met die ring, dat heb ik ook. Kan ook aan de beeldkwaliteit liggen. Maar zeker de eerste Affliction moest ik echt weer even omschakelen...

Bij Yvel- Barnett zat ik me er ook de hele tijd aan te ergeren dat er geen kooi was om tegenop te kruipen, danwel vast te zetten... De UFC heeft me...:(

MilfhunterMMA
25-01-2009, 15:54
echt goede partijen en goede matchups, alleen ik vind een kooi ook echt beter voor mma. misschien kunnen ze een soort vierkante kooi met schuine hoeken ontwerpen zodat vechters wel vastgezet kunnen worden

amilster
25-01-2009, 16:45
LOL @ forumbroeders hier, ik merkte dat ik ook de octagon miste terwijl ik niet zo heel lang geleden nog liep te schreeuwen dat ik de pride ring miste....UFC got me 2

Ik vind alles er bij de UFC ook veel gelikter uitzien maar das ook niet zo gek met al die ervaring.

Tsja de card was goed vanacht maar de entourage kwam op mij toch wat circus tent achtig over...

Biiyen
25-01-2009, 16:53
IK hoop dat het doorgaat maar het zou me niet verbazen als ze stoppen omdat ze teveel geld verliezen. Want ze betalen exorbitant...




Bij Yvel- Barnett zat ik me er ook de hele tijd aan te ergeren dat er geen kooi was om tegenop te kruipen, danwel vast te zetten... De UFC heeft me...:(

Indeed, kooi is beter dan ring. Dat is wel bewezen.

Wheelie
25-01-2009, 17:18
IK hoop dat het doorgaat maar het zou me niet verbazen als ze stoppen omdat ze teveel geld verliezen. Want ze betalen exorbitant...



Donald Trump kan wel wat missen :D

Biiyen
25-01-2009, 17:22
Donald Trump kan wel wat missen :D

Zaken zijn zaken, aan het einde van de rit is handjes schudden met Fedor niet waarom Trump erin is gestapt. En wat als Barnett van Fedor wint? Want eerlijk is eerlijk, het is gewoon de grote Fedor show.

JP
25-01-2009, 18:00
Tom Atencio in the Affliction press conference just hinted pretty strongly that Affliction may not be around much longer.
Atencio's remarks were, "There has to be competition, whether it's us or somebody else. Hopefully there's somebody out there that will continue to give [these fighters] a home and hopefully it will be us."


Bron: ***contains spoilers***
http://www.cbssports.com/mcc/blogs/entry/8345253/13176756

appelsap
25-01-2009, 20:01
De La Hoya/Golden Boy wil in MMA. Zou me niks verbazen als die het overnemen en Affliction er mee stopt. Uiteindelijk gaat het om het kleding merk (leuk shirtje gekregen gisteren in de bar waar ik zat te kijken) Affliction. Naam is gemaakt dus nu mogen de profs het gaan doen....
Paquiao-Hatton en Fedor-....... op een kaart.....
Oscar make it happen!

De dikke nudist
25-01-2009, 20:04
Al die vreselijk lelijke shirts die iedereen aanheeft storen me mateloos.

TOON
25-01-2009, 20:05
in al hun lelijkheid begin ik ze langzamerhand wel mooi te vinden....voor op wansmaak-woensdag bijvoorbeeld.... of carnaval....

TheHagueBoxer
25-01-2009, 20:16
GBP gaat alleen maar om geld, DLH heeft er vaak genoeg voor gezorgd dat ipv de matchups die je wil zien, alleen matchups gebeuren die veel geld opbrengen... Ik ben meer van het boksen dan van het mma, maar ik zou zeker niet blij zijn als GBP affliction overneemt... DLH mag lekker wegblijven met z'n gebleekte tanden en z'n nep glimlach ( uiteraard wel respect voor z'n prestaties als bokser maar dat staat hier buiten)

daarbij zie ik persoonlijk liever boksen en mma gescheiden van elkaar, boksen is gewoon een totaal andere sport IMO

PinPoint
25-01-2009, 20:21
Ik denk niet dat het beter is voor de concurentie. Tenzij vechters niet meer onder één organisatie gaan vallen. En dus kunnen uitkomen waar ze willen....

Je krijgt nu dan een beetje wat je in het boksen al ziet meerdere zwaar gewicht titels maar wie is nu de beste.

Is dat Fedor of is dat (wie is het nu bij de UFC eigenlijk, brock?)

Want zoals het nu dus is geregeld, voor zover ik weet, kunnen deze twee nooit tegen elkaar uitkomen. En dat is toch een groot gemis (niet zo zeer deze twee heren want Brock kan ik missen als kiespijn)

TheHagueBoxer
25-01-2009, 20:26
Ik denk niet dat het beter is voor de concurentie. Tenzij vechters niet meer onder één organisatie gaan vallen. En dus kunnen uitkomen waar ze willen....

Je krijgt nu dan een beetje wat je in het boksen al ziet meerdere zwaar gewicht titels maar wie is nu de beste.

Is dat Fedor of is dat (wie is het nu bij de UFC eigenlijk, brock?)

Want zoals het nu dus is geregeld, voor zover ik weet, kunnen deze twee nooit tegen elkaar uitkomen. En dat is toch een groot gemis (niet zo zeer deze twee heren want Brock kan ik missen als kiespijn)

meerdere titels is echt onvermijdelijk denk ik, het feit is dat er veel geld in zit en UFC gaat onmogelijk de enige blijven met die contracten dat je alleen daar mag vechten. Maar het is te hopen dat er niet zoveel organisaties als boksen komen. Op dit moment is een UFC titel nog wel het meest betekenisvol denk ik, alhoewel dat voor heavyweight al niet meer geld.

Jarno
25-01-2009, 21:17
Het goeie wedstrijd commentaar van Tito was een aangename verrassing vanacht...

Biiyen
25-01-2009, 21:48
Het goeie wedstrijd commentaar van Tito was een aangename verrassing vanacht...

inderdaad, Tito deed het niet slecht. Het enige wat me mateloos irriteerde was die vreselijke man met die satan stem. Mijn god, ik werd er echt bang van! Dacht serieus. die komt drek door mijn tv en eet mijn kat op.

Jeru
25-01-2009, 21:51
Hij deed het goed, maar wat me een beetje irriteert aan Tito is dat hij er echt van houdt om zichzelf te horen praten. Hij houdt gewoon niet op. Zo wordt het wel een beetje de Tito show :D

Maar hij deed het inderdaad beter dan ik had verwacht.

Jarno
25-01-2009, 22:08
Hij deed het goed, maar wat me een beetje irriteert aan Tito is dat hij er echt van houdt om zichzelf te horen praten. Hij houdt gewoon niet op. Zo wordt het wel een beetje de Tito show :D

Maar hij deed het inderdaad beter dan ik had verwacht.

Dat van die Tito show had ik in het begin met Bas Rutten :hugegrin:
Die vond ik in het begin echt te veel grappig doen om het grappig doen...

sikkwitttet
26-01-2009, 00:22
met eigelijk iedereen boven eens. woaw.

maar affliction jaahhhh, euhm niet 1,5 miljoen voor arlovsky dokken lijkt mij toch iets beter om te overleven. toch?

en met die ring, neeyh pride had de show en alles om die ring cool te maken. en hier is dat toch niet gelukt, en jah ufc heeft mij ook wel meer te pakken. maar ufc doet ook zo veel dingen goed(dingen die pride vroeger deden, dus misschien is die overnamen dan toch weer goed geweest in die zin voor ufc), zoals leuke show er omheen, zorgen dat jij nr1 bent. commentaar vind ik met de keer beter worden(zie rogan echt aan top met fightproffessor en rutten, goldie word beter, en ik hoop steeds op die ene zin; AND IT IS ALL OVER, ... KNOCKED OUD .... man i love it) die game word hopelijk vet. en ze gaan door. en komen naar europa dat vind ik ook wel weer stoer steeds

maar ook wat tito toen zei, on the ground is not where you wanna be in mma/ eeuhm?????????? wel als je guard hebt en er mee overweg kan, en dat was toen(lauzon vs green). en zo had ie nog wel wat meer zinnetjes waar de wenkbrauw om hoog kroop van eeeuhhhmm wtf?

tom l
26-01-2009, 01:25
Ik snap de haat tov de ring van velen hier niet voor mma.

Vroeger toen pride nog de shit was, volgde ik de ufc zelfs niet echt en was ik echt gekant tegen het concept van een kooi. Nu vind ik een kooi wel ok, maar je gaat mij nooit horen klagen dat affliction nog altijd een ring verkiest boven een kooi, niet in het minste om mma als echte 'sport' aanvaard te doen worden voor het grote publiek.

Of het nu in een ring is of een kooi, mij maakt het niet uit, mma blijft de puurste vorm van competitie.