PDA

View Full Version : Shane Mosley vs. Antonio Margarito Video - Boxing



TheForce
25-01-2009, 18:58
Shane Mosley vs. Antonio Margarito Video - Boxing (http://mixedmartialartvideos.com/2009/01/24/shane-mosley-vs-antonio-margarito-video-boxing/)

T15Boxing
26-01-2009, 19:44
Was echt drama Zaterdag. Zo zie je maar weer, krijg genoeg stoten tegen je hoofd in genoeg fights en zelfs de hardste chin word gecracked. Vraag maar aan Hunt of Sefo.

TheHagueBoxer
26-01-2009, 20:30
Was echt drama Zaterdag. Zo zie je maar weer, krijg genoeg stoten tegen je hoofd in genoeg fights en zelfs de hardste chin word gecracked. Vraag maar aan Hunt of Sefo.

is toch juist mooi man... ik ging kijken om margarito weer te zien slopen, maar de manier waarom shane hem aanpakte liet me toch met een zeer tevreden gevoel na de wedstrijd. Zolang het een goeie wedstrijd is vind ik het niet erg als mijn favoriete vechter niet wint

T15Boxing
26-01-2009, 23:16
is toch juist mooi man... ik ging kijken om margarito weer te zien slopen, maar de manier waarom shane hem aanpakte liet me toch met een zeer tevreden gevoel na de wedstrijd. Zolang het een goeie wedstrijd is vind ik het niet erg als mijn favoriete vechter niet wint

Ja je bent slim dat je je niet hecht aan een vechter, dat doe ik helaas te veel. Vandaar dat ik het niet kan hebben als mn favoriete vechter niet wint:D
Respect voor Mosley. Hij heeft jaren lang niet zo mooi gevochten.