PDA

View Full Version : Leroy Kestner in K-1 MAX Toernooi



RINGS INFO
26-01-2009, 00:27
Aangezien Tarik El Idrissi tijdens het gala 'Beast of the East' een ernstige blessure heeft opgelopen kan hij, logischerwijs, niet deelnemen aan de NL K-1 MAX op 1 maart a.s.
Wij vinden het in de eerste plaats buitengewoon vervelend voor Tarik dat hij wederom met zoveel pech te maken krijgt, maar zijn er zeker van dat hij de spirit heeft om ook deze tegenvaller te verwerken. Zijn kans komt zeker nog wel.

Voor de vrij gekomen plaats komen zeer veel vechters in aanmerking. Nederland kent in de klasse -70kg een groot aantal, min of meer gelijkwaardige vechters.
Wij hebben besloten de reserve-partij ongemoeid te laten en te kiezen voor een nieuw talent in deze klasse. Leroy Kestner is welliswaar een beginnende A-vechter, maar iedereen die deze (jonge) jongen heeft zien vechten, zal moeten beamen dat hij zeer veel talent heeft. Overigens heeft Kestner een groot aantal partijen gevochten met indrukwekkend resultaat.

Wij zijn dan ook van mening dat hij het de overige 7 vechters zeker niet makkelijk zal maken en dat hij mogelijk voor een verrassing zou kunnen zorgen. Graag geven wij hem deze kans.

De loting is op 19 februari a.s. Dan weten we tegen wie Leroy Kestner in de 1e ronde staat.

n.k.b.b.
26-01-2009, 02:15
Leroy Keaster van Afafa uit Zandvoort getraind door proffesor Peter Koopman krijgt de kans van zijn leven!

Bert Kops
26-01-2009, 09:36
Jammer dat jullie die naam zo verkrachten...

Het is Leroy Kaestner!

Richelieu
26-01-2009, 10:47
Bedankt voor de info Bert. Wel een hele grote kans en een perfecte gelegenheid voor Kaestner om zich bij een groot publiek breed te kunnen profileren! We gaan het aankomende 17 februari zien welke vechters tegen elkaar zullen strijden voor het felbegeerde ticket naar Japan!

De man van 14K
26-01-2009, 11:12
aardige knokker die Leroy, en hij heeft zoveel partijen in de B gedraaid dat hij toch een behoorlijke record heeft.. Dus onervaren wil ik hem niet noemen.

Fr3ddy
26-01-2009, 13:06
Denk dat hij zeker wel zijn mannetje staat tussen de grote namen

Gerben Zonderland
26-01-2009, 13:09
Hij heeft wel 20 B partijen gedraaid geloof ik, dus deze jongen is niet zo onervaren als men denkt. Hele taaie vechter.

Illest
26-01-2009, 14:18
:cool2:

Met alle respect, maar als je ziet wat het publiek nu misloopt (El Idrissi) en wat je er nu voor terug krijgt (Keastner)

Nee, ik vind het geen goede keuze van de organisatie. Vooral niet als je kijkt wat we in die klasse hebben rondlopen.
En dat ie 20 B partijen nodig had om naar de A te gaan..tja...

Ik vind dit een gemiste kans van de organisatie om een waardige vervanger voor Tarik te vinden.

Ik baalde sowieso al dat ie was uitgevallen en nog veel meer!

lopez86
26-01-2009, 14:22
Jammer dat jullie die naam zo verkrachten...

Het is Leroy Kaestner!

ook niet Bert, het is Leroy Keastner :p

Fr3ddy
26-01-2009, 16:22
Jammer dat jullie die naam zo verkrachten...

Het is Leroy Kaestner!

ook niet Bert, het is Leroy Keastner :p

Haha, een gevalletje 'EPIC FAIL' Bert :hugegrin:



@ Illest,

ik denk dat je je echt vergist in de kwaliteiten van Kestner/Kaestner/Keastner! Hij heeft slechts 1 of 2 partijen in de B verloren en een hoop van zijn winstpartijen beslist hij voortijdig. Die jongen heeft een zware KO in huis.

In zijn A-klasse debuut in september won hij van Marvin Sansaar..

Ik denk juist dat het een goede keuze is van de organisatie om er een relatief onbekend talent in te gooien. Hij heeft een zeer aantrekkelijke vechtstijl en hij heeft ook niks te verliezen tegen de grote namen. Juist daardoor is hij in mijn ogen een gevaarlijke outsider in het toernooi.

Toen Stevelmans de K-1 Max won waren er ook een aantal namen die niet meededen maar die op papier wel meer kans zouden maken.. ik bedoel maar..

Sammy
26-01-2009, 16:33
Met alle respect voor Leroy K., maar ik denk dat andere vechters in die gewichtsklasse zich meer bewezen hebben en derhalve ook meer recht zouden hebben om aan dit toernooi mee te mogen doen. Volgens mij heeft deze jongen ongeveer drie A-partijen gedraaid, waarvan hij er tenminste 1 verloren heeft (tegen een jongen van Moesid Gym). Nee, ik vind dit een beetje teleurstellend....

Illest
26-01-2009, 17:01
Haha, een gevalletje 'EPIC FAIL' Bert :hugegrin:



@ Illest,

ik denk dat je je echt vergist in de kwaliteiten van Kestner/Kaestner/Keastner! Hij heeft slechts 1 of 2 partijen in de B verloren en een hoop van zijn winstpartijen beslist hij voortijdig. Die jongen heeft een zware KO in huis.

In zijn A-klasse debuut in september won hij van Marvin Sansaar..

Ik denk juist dat het een goede keuze is van de organisatie om er een relatief onbekend talent in te gooien. Hij heeft een zeer aantrekkelijke vechtstijl en hij heeft ook niks te verliezen tegen de grote namen. Juist daardoor is hij in mijn ogen een gevaarlijke outsider in het toernooi.

Toen Stevelmans de K-1 Max won waren er ook een aantal namen die niet meededen maar die op papier wel meer kans zouden maken.. ik bedoel maar..

Ik vind Warren van een heel ander niveau. Ok, hij was toen ook de outsider, maar is toch wel van een andere klasse dan Keastner.
Ik heb begrepen dat ie bij Team Aerts traint, misschien dat ie er daarom in staat?

heb 'm ook een paar keer zien vechten, leuke vechter, maar niet K1-max waardig....nu nog niet althans. Maar goed, het zij zo.
Wie weet verrast ie ons nog...maar tegen gelouterde A-klassers als Pique, Gunyar en Belaini zie ik hem geen furore maken...

Kameleon
26-01-2009, 17:05
Haha, een gevalletje 'EPIC FAIL' Bert :hugegrin:



@ Illest,

ik denk dat je je echt vergist in de kwaliteiten van Kestner/Kaestner/Keastner! Hij heeft slechts 1 of 2 partijen in de B verloren en een hoop van zijn winstpartijen beslist hij voortijdig. Die jongen heeft een zware KO in huis.

In zijn A-klasse debuut in september won hij van Marvin Sansaar..

Ik denk juist dat het een goede keuze is van de organisatie om er een relatief onbekend talent in te gooien. Hij heeft een zeer aantrekkelijke vechtstijl en hij heeft ook niks te verliezen tegen de grote namen. Juist daardoor is hij in mijn ogen een gevaarlijke outsider in het toernooi.

Toen Stevelmans de K-1 Max won waren er ook een aantal namen die niet meededen maar die op papier wel meer kans zouden maken.. ik bedoel maar..

Mee eens Freddy. Ik was er bij toen hij Marvan Sansaar versloeg. Dat was echt een super wedstrijd. Sansaar ging er uit omdat hij niet tegen het geweld van Keastner op kon. Sansaar staat in de reserve-partij, dus waarom zou hij dan niet in het toernooi kunnen? denkt men dat het een 'walk-over' wordt? Waarom mag Sansaar dan wel meedraaien?

Jeru
26-01-2009, 18:41
Leroy Ketser kan nu al niet meer verliezen. Zware underdog dus misschien krijgen zijn tegenstanders nog last van onderschatting ;)

Octavius
26-01-2009, 20:30
ook niet Bert, het is Leroy Keastner :p

Het is toch gewoon Kaestner. Althans dat typt hij zelf.

Slome
26-01-2009, 20:41
leroy kaestner en zo is het en niet anders.... lkkr een sloper uit hoofdorp erbij:thup:

Fightchick
29-01-2009, 12:10
Leuk voor hem. Heb hem een paar keer zien knokken en was erg onder de indruk!