PDA

View Full Version : Henry Akdeniz daagt Khalid Bourdiff voor de Nl titel uit!



The Bulldog
27-01-2009, 00:37
dit las ik net op kickbox.nl....

nu ken ik Henry redelijk goed door mijn jaren bij Dervis Akdeniz in e gym...

en vroeg me af wat jullie er van denken...

Zoals ik Khalid heb zien knallen...heb ik sterk mijn twijfels of dit wel een slimme eerste partij is na de KO van Henry in Arnhem...
En ook weer een paar kilo`s lichter...

is niet niks...al denk ik door de stijl van beide mannen wel dat dit een knal partij kan worden./.....

De man van 14K
27-01-2009, 00:39
De hersencellen zijn er al aardig uitgeslagen bij Akdeniz...

MMAFAN-1122
27-01-2009, 00:40
Khalid wint op ko. tweede ronde!!!

Pride_187
27-01-2009, 00:45
Henry wie?

Ralph
27-01-2009, 00:46
Ik denk ook dat Khalid dit wel gaat klaren. Zou het eerlijk gezegd ook slimmer vinden als Henry eerst tegen wat mindere goden zijn ritme terugvindt.

anonymous001
27-01-2009, 00:46
Dacht dat Akdeniz inmiddels al veel zwaarder vocht?

The Bulldog
27-01-2009, 00:47
deed hij ook....in arnhem vocht ie tot 82 of zo iets...

wilde ook zwaarder knokken, maar misschien voelt ie zicht och beter op 76...

kan natuurlijk....conditioneel was ie op dat gewicht altijd bere goed...

Nickshooto
27-01-2009, 01:13
Khalid wint het op K.O, Al zal die het wel moeilijk krijgen als henry er hard voor traint.

biggz
27-01-2009, 01:28
Khalid

jerome-lebanner
27-01-2009, 03:58
henry heeft dan wel lef dit gaat hij absoluut verliezen hij daagt precies iemand uit die niet van ophouden weet. garantie verliest henry dit. wint hij dit wel dan zal ik me nooit meer vertonen hier bij mixfight!! en dan heb ik er blijkbaar geen kijk op mzzl

MB667
27-01-2009, 09:58
Weet niet wie er zou gaan winnen, zou wel in elk geval een vette pot zijn!

The Bulldog
27-01-2009, 10:27
Denk persoonlijk ook dat als Henry er vol voor gaat , hij in staat is het iedereen moeilijk te maken...

Maar ik stond echt te kijken van wat Khalid liet zien het weekend...

daarom vind ik het moeilijk kiezen...

Illest
27-01-2009, 10:35
:cool2:

Als ie z'n moeder thuis laat, is het publiek sowieso al winnaar

simtekf1
27-01-2009, 10:58
Ja idd, en die irritante toeters op de tribune mogen ook thuis blijven.
Anyway, ik ga all in op Khalid. :D

Hendy
27-01-2009, 13:25
Denk persoonlijk ook dat als Henry er vol voor gaat , hij in staat is het iedereen moeilijk te maken...

Maar ik stond echt te kijken van wat Khalid liet zien het weekend...

daarom vind ik het moeilijk kiezen...
2x Jammer dat er zo negatief over Akdeniz wordt gepraat.
Hij heeft toch al aardig wat bereikt.. vergeet niet dat Akdeniz nog erg jong is !

Effective
27-01-2009, 13:37
Stoere actie van Henry, maar denk dat hij te kort gaat komen op dit moment.

MB667
27-01-2009, 13:58
Vind het wel raar dat er zoveel mensen stemmen op Khalid Bourdiff. Dat hij top vocht in het toernooi, staat buiten kijf, maar om nu te zeggen dat hij 100% zeker wint van Akdeniz vind ik overdreven.

Is iedereen dit vergeten?

http://video.google.com/videoplay?docid=-5440207379834474907

Jarno
27-01-2009, 16:16
Vind het wel raar dat er zoveel mensen stemmen op Khalid Bourdiff. Dat hij top vocht in het toernooi, staat buiten kijf, maar om nu te zeggen dat hij 100% zeker wint van Akdeniz vind ik overdreven.

Is iedereen dit vergeten?

http://video.google.com/videoplay?docid=-5440207379834474907

Niet alleen die partij... hij heeft er meer gewonnen, maar de wedstrijd waarin hij het meeste indruk op me maakte was tegen Kaas...

Iedereen riep van te voren dat het een "walk-over" zou worden, maar Henry bood toen 5 ronden lang erg goed tegenstand, en wist er toen een draw uit te slepen...

Deze partij zal net als alle andere vooral te maken hebben met hoe de vorm van die dag is bij beide vechters... dus ik schat hem 50/50 in...

Illest
27-01-2009, 17:54
:cool2:

Akdeniz is zwaar overrated...

Jammer voor hem eigenlijk, want met goede begeleiding (planning voor wat betreft tegenstanders, training etc) had ie het ver kunnen schoppen..

Ik zie de toegevoegde waarde van z'n vader als trainer/coach niet terug in z'n prestaties.

@ Jarno

Die partijen tegen Najim en Spong zijn me toch wel wat meer bijgebleven.

matraz
27-01-2009, 18:30
Als ik die Hery voorbij zie komen dan kan ik niets anders concluderen dan dat ie werkelijk te veel klappen heeft gehad. en des te erger het dan is dat sommige hier stellen dat ie nog jong is...

Tuurlijk zal er wel wat potentie inzitten...maar misschien is het dan vertsandig een andere trainer te zoeken ofoz. of iig andere wedstrijd planner.
En de wijze waarop ie bij een wedstrijd opkomt...a.u.b. dat gaat nergerns over, kost je volledige warming-up!

PD_EC
27-01-2009, 18:33
denk dat dit een hele mooie pot wordt

Richelieu
27-01-2009, 19:20
Tja, ik zou niet weten wat zijn wedstijdplanning is Matraz. Vroeger post Henry zeer fanatiek op Fighttalk & Mixfight.nl maar dat is wat rustiger geworden. Met Akdeniz weet je het eigenlijk nooit. Heb hem vaak KO zien gaat (o.a. versus Imro Main & Najim Ethoullali), maar ook spetterende partijen zien vechten en deze zien te winnen.

Het zal moeten blijken of zijn keuze om tegen Bourdif te vechten een verstandige is! Wel is deze vechter natuurlijk helemaal hot dus vechten vanuit een underdog positie zou goed voor hem kunnen uitpakken bij een mogelijke winst.

Hammerkick
27-01-2009, 19:47
2x Jammer dat er zo negatief over Akdeniz wordt gepraat.
Hij heeft toch al aardig wat bereikt.. vergeet niet dat Akdeniz nog erg jong is !
Volledig mee eens !! Ik weet niet, wie van hier, Henry echt persoonlijk kent. Maar, ik ken hem van de gala's al jaren en hij is echt heel sympathiek. Ik vind het een schande, hoe hier over hem wordt gepraat !!

De man van 14K
27-01-2009, 20:07
niemand zegt dat hij niet sympathiek is.
Hij heeft gewoon een hoop partijen op KO verloren de laatste tijd.
Ik heb hem ook wel eens heel goed zien knokken, zoals oa in de B tegen Hoes en de onbeslist tegen Kaas maar de laatste tijd loopt het nou niet bepaald soepel...

The Bulldog
27-01-2009, 20:12
Hammerkick = correct

iedereen heeft recht op een mening , khad alleen een andere toon reacties verwacht als bij de buren...

psitief, negatief , critisch doch respectvol...(bijvoorbeeld)

Illest
27-01-2009, 20:24
Is niet disrespectvol bedoeld, maar Akdeniz heeft/had zeker de potentie...tis er alleen niet echt uitgekomen en dat is jammer.

en sorry niet iedereen kon die show in Arnhem waarderen, vandaar m'n 1e post.

grtz

Hammerkick
27-01-2009, 20:30
De hersencellen zijn er al aardig uitgeslagen bij Akdeniz...
Hey Rosso, komop man, moet jezelf eens lezen, wat je hier neer schrijft. Dat is echt respectloos !!

blackadder
27-01-2009, 22:02
Zou het niet weten.

De man van 14K
27-01-2009, 22:09
Hey Rosso, komop man, moet jezelf eens lezen, wat je hier neer schrijft. Dat is echt respectloos !!


hij is niet vaak KO gegaan de laatste tijd?

pwie
27-01-2009, 22:37
klinkt mischien raar en ik heb de partijen ook gezien dit weekend van hem maar ik denk dat Hendry dit gaat winnen en iets meer respect mag ook wel want is een sympatieke jongen. mooie pot succes.

marcelt
27-01-2009, 22:51
Henry is altijd top op te zien vechten, maar ook ik denk dat hij vaker KO is gegaan dan goed voor hem is. Harde klappen kosten je al hersencellen, dus laat staan een fiks aantal ko's .

BiCkOnE
27-01-2009, 22:58
Mijn stem gaat toch naar Khalid, ondanks Henry een topper is denk ik niet dat hij het deze keer redt....:confused:

misschien een ideetje om deze poll naar het wedkantoor te verhuizen als het zover is, kunnen we er nog wat aan verdienen..;)

Nolimit
28-01-2009, 08:52
Niet alleen die partij... hij heeft er meer gewonnen, maar de wedstrijd waarin hij het meeste indruk op me maakte was tegen Kaas...

Iedereen riep van te voren dat het een "walk-over" zou worden, maar Henry bood toen 5 ronden lang erg goed tegenstand, en wist er toen een draw uit te slepen...

Deze partij zal net als alle andere vooral te maken hebben met hoe de vorm van die dag is bij beide vechters... dus ik schat hem 50/50 in...

Kijk die wedstrijd tegen Kaas geloof ik gewoon niet! doorgestoken kaart in mijn ogen kaas had ik nooit zo slecht zien vechten dat kon natuurlijk door Henry komen maar misschien ook omdat henry in die periode in onderhandeling was met It's Showtime!

Dat hij vaak gewonnen heeft weten we inmiddels, dat hij een lange mindere periode heeft dat weten we ook!

Bourdiff heeft voor dit toernooi ook al van zich laten spreken, ben bang voor Henry dat dit toch ffies een stapje te snel is! maar goed je weet het nooit "de ring is vierkant"

Jarno
28-01-2009, 09:18
Kijk die wedstrijd tegen Kaas geloof ik gewoon niet! doorgestoken kaart in mijn ogen kaas had ik nooit zo slecht zien vechten dat kon natuurlijk door Henry komen maar misschien ook omdat henry in die periode in onderhandeling was met It's Showtime!

Dat hij vaak gewonnen heeft weten we inmiddels, dat hij een lange mindere periode heeft dat weten we ook!

Bourdiff heeft voor dit toernooi ook al van zich laten spreken, ben bang voor Henry dat dit toch ffies een stapje te snel is! maar goed je weet het nooit "de ring is vierkant"

Die wedstrijd was toen onder leiding van de WFCA, en die hadden toen niets met It's Showtime te maken, dus die theorie vind ik persoonlijk ver gaan...

Henry deed het toen gewoon goed, en Kaas heeft hem toen die dag onderschat... dat was alles imo...

Illest
28-01-2009, 17:09
@ Hammerkick

kan je je voorstellen dat sommige mensen Akdeniz niet meer zo serieus meer nemen? (vooral ook met die hele show met z'n moeder erbij)

The Bulldog
28-01-2009, 21:35
Kijk die wedstrijd tegen Kaas geloof ik gewoon niet! doorgestoken kaart in mijn ogen kaas had ik nooit zo slecht zien vechten dat kon natuurlijk door Henry komen maar misschien ook omdat henry in die periode in onderhandeling was met It's Showtime!


hmmm No Limit...

not classy....en jij weet heeeeel goed wat ik bedoel toch????

Nolimit
29-01-2009, 09:00
@ Hammerkick

kan je je voorstellen dat sommige mensen Akdeniz niet meer zo serieus meer nemen? (vooral ook met die hele show met z'n moeder erbij)

Mwahh... de show van zijn moeder, vind ik opzich geeneens zo storend ze laat gewoon graag zien dat ze de grootste fan van haar zoon is.

The Bulldog
29-01-2009, 12:21
en zoals wel vaker gaat de topic over Henry , maar komen we bij de manier van supporten van zijn moeder uit....

topic was de partij tussen Henry en Khalid toch...

anonymous001
29-01-2009, 12:29
en zoals wel vaker gaat de topic over Henry , maar komen we bij de manier van supporten van zijn moeder uit....

topic was de partij tussen Henry en Khalid toch...

x2

Ik snap niet dat dit topic zo raar moet lopen. Zo moeilijk was de vraag toch niet...

Ralph
29-01-2009, 12:36
Er spelen zo te lezen iig flink wat onderbuikgevoelens mee, zowel positief als negatief. Neemt niet weg dat Henry een vechter is met een aantrekkelijke vechtstijl, die nogal wisselvallig presteert. De laatste tijd zit ie een beetje in een dalletje en daarom vind ik het ook niet zo gek dat de meerderheid hier Bourdiff als favoriet ziet. En nu is het aan Henry om iedereen hun ongelijk te bewijzen.

matraz
29-01-2009, 12:42
ach wat maakt het uit...als het gesprek zo loopt dan loopt het zo....dan zal er dus wel behoefte zijn om over deze randzaken de spreken!! lang leve het Forum!!

Illest
29-01-2009, 12:53
en zoals wel vaker gaat de topic over Henry , maar komen we bij de manier van supporten van zijn moeder uit....

topic was de partij tussen Henry en Khalid toch...

Underdog je hebt gelijk, maar dat haalt niet weg dat ik (en het hele vak waar ik in zat) zich mateloos hebben gestoord aan die hele show.

on topic:

Khalid all the way

De man van 14K
29-01-2009, 13:03
aan de andere kant heeft die Superpiele wel mega veel partijen geknokt (vooral in de jeugd t/m B) geloof dat hij in totaal op wat zal het zijn 140 partijen staat??
Vroeger ging het hem in iedergeval beter af als de laatste tijd..

MRT
29-01-2009, 16:22
Ik hoop maar dat Henri zijn dekking dicht houdt en alle trappen en stoten probeert te ontwijken. Het is voor niemand -inclusief Henri- gezond om zo vaak en veel KO te gaan. Veel van Henri zijn partijen zijn spectaculair; dat is wat mij betreft niet 'im Frage'. Ik hoop maar dat als hij 45 jaar mag worden geen spijt krijgt van al die klappen op zijn hoofd incl. die vele zware KO's die hij heeft opgelopen. Hersencellen krijg je er in de loop der jaren niet bij ..... Bourdiff is een knokker en dit lijkt me een zeer onverstandige keuze als réntree na zijn laatste partij.