PDA

View Full Version : Persbericht It's Showtime!!!



adenane
27-01-2009, 11:41
PERSBERICHT

Kickboksen staat de laatste jaren volop in de belangstelling, zowel onder beoefenaars als onder bezoekers van evenementen. Europees marktleider in het organiseren van kickboksevenementen is European Fighting Network. Wij organiseren onder de naam IT'S SHOWTIME door geheel Europa grootse evenementen. Het jaarlijkse IT'S SHOWTIME-evenement in de Amsterdam ArenA is zelfs uitgegroeid tot het allergrootste en spectaculairste kickboksevenement ter wereld. Dit evenement zal ook dit jaar weer meer dan 20.000 bezoekers trekken en in meer dan 100 landen worden uitgezonden. Dit jaar zal ons evenement in de Amsterdam ArenA plaatsvinden op zaterdag 16 mei.

Op de aanstaande editie zal er in de Amsterdam ArenA een wedstrijd plaatsvinden welke bezoekers zal trekken uit de gehele wereld en die miljoenen tv-kijkers aan de buis zal kluisteren. Op 16 mei zal namelijk DE wedstrijd van het jaar worden gevochten in de Amsterdam ArenA!

Hierbij willen wij u uitnodigen om op de officiële persconferentie aanwezig te zijn, waar deze partij bekend zal worden gemaakt. Om u alvast een beetje warm te maken kan ik u nu al mededelen wie een van deze twee vechters is, namelijk.......'s werelds meest besproken vechter van dit moment: BADR HARI! Badr zal voor het eerst in 4 jaar weer in Nederland vechten en hij wilde alleen tegen de allersterkste tegenstander knokken die er maar te bedenken is, om zo te laten zien dat hij echt de nummer 1 in de kickbokswereld is.

De persconferentie vindt donderdag 29 januari om 14:00 uur plaats in de persconferentiezaal van Ajax in de Amsterdam ArenA. Indien u aanwezig wilt zijn, dient u dit voor woensdag 17:00 uur aan ons kenbaar te maken.
N.B.: Geef ons ook even het kenteken van uw auto door, zodat u op het ArenA-dek kunt parkeren.

De matchmaking die nu al bekend is voor IT'S SHOWTIME op 16 mei in de Amsterdam ArenA is als volgt:

Badr Hari vs ?????
Melvin Manhoef vs Stefan Leko
Gokhan Saki vs Tyrone Spong
Errol Zimmerman vs Mourad Bouzidi
Andy Souwer vs Chahid Oulad El Hadj
Gago Drago vs William Diender
Joerie Mes vs Alviar Lima
Giorgio Petrosyan vs Faldir Chahbari
Nieky Holzken vs Sahin 'Kaas' Yakut
Rico Verhoeven vs Brian Douwens
Imro Main vs Sem Braan
Orono Vor Petchpoon vs Hassan El Hamzaoui
Chris Ngimbi vs Dennis Schneidmiller
Bjorn Bregy vs Tegenstander nog niet bekend
Murat Direkci vs Tegenstander nog niet bekend


Vriendelijke groeten,

Simon Rutz

EINDE PERSBERICHT



Tegen wie zal Badr Hari uitkomen??? :whistling::whistling:

Ralph
27-01-2009, 11:46
Ok dan! Dat wordt dan Sem Schilt of Remy Bonjasky.
Wel jammer dat er echt helemaal geen MMA op het programma staat, maar dat is ook wel te begrijpen.

Tsuki
27-01-2009, 11:47
geen MMA is geen kaartje ...................

TOON
27-01-2009, 11:48
Ok dan! Dat wordt dan Sem Schilt of Remy Bonjasky.
Wel jammer dat er echt helemaal geen MMA op het programma staat, maar dat is ook wel te begrijpen.

idd Schilt of Bonjasky....

rafi
27-01-2009, 11:48
ik denk sem schilt omdat badr wil laten zien dat hij de beste is.

PinPoint
27-01-2009, 11:53
Ik ga ook voor Schilts! Dat gaat Hari dus niet redden......


Het jaarlijkse IT'S SHOWTIME-evenement in de Amsterdam ArenA is zelfs uitgegroeid tot het allergrootste en spectaculairste kickboksevenement ter wereld.

Nu weet ik het zeker.........Die Rutz lijdt echt aan grootsheidwaan. Wat een onzin zeg het ALLERgrootste kickboks evenement......

Omdat er de meeste partijen gedraaid worden? Yeah Right!

Slome
27-01-2009, 11:54
Als je het over de allerbeste hebt, dan moet het wel Remy Bonjasky zijn, hij draagt de K-1 GP titel!!!!

Maar fijn dan Badr weer wil vechten in NL!!! Thks It's Showtime:thup:

harold
27-01-2009, 11:57
ik denk Sem Schilt, maar hoop op Remy, want die hebben nog wat goed te maken lijkt me.

chief108
27-01-2009, 12:01
geen MMA is geen kaartje ...................
geen MMA is een misser........

PinPoint
27-01-2009, 12:04
Geen MMA is een misser?

IK heb de indruk dat dat in Ned. nog niet groot genoeg is. Ook vermoed ik dat de meeste door gewinterde kick/thai-boksers MMA niet kunnen waarderen.

Persoonlijk vind ik de afwisseling wel leuk......

joost
27-01-2009, 12:06
Top fightcard :)

alleen jammer dat er geen MMA is :(

Fasada
27-01-2009, 12:08
Ik denk dat het Remy Bonjasky is, als er 1 partij is die iedereen wil zien is dat het wel. Je moet niet vergeten dat veel mensen die een kaartje kopen, K-1 volgen alleen op tv.
Veel vrienden van mij hebben geen verstand van K-1 maar als het gaat om Badr Hari dan weten ze meteen alles beter hahah Nee de partij Badr vs Bonjasky heeft zo'n lading dat ik geen betere match kan verzinnen voor de Arena. Het heeft alles in zich.. dat bewees de finale al... Vrienden van mij zijn pro of anti, de discussie die hier werd gevolgd liet al zien dat de partij enorm leeft...

Ik hoop zo op deze partij, zou een instant klassieker worden..

In nederland, amsterdam vs amsterdam, bad blood... wordt gekkenhuis

DonChoa
27-01-2009, 12:10
ze zouden beter die beloofde MMA-partij tussen Alistair en Badr organiseren, zal een hoop schelen in de ticketverkoop

Robbie!
27-01-2009, 12:11
Geen MMA is idd wel jammer, maar wel een super line up zeg. Kan me niet voorstellen dat Bonjasky deze partij zal aannemen, dus moet wel Schilt zijn dan. Maar als het wel Remy zou zijn, dan zijn idd alle ogen gericht op deze partij.

ol4a
27-01-2009, 12:11
Ik ben sinds kort ook MMA beoefenaar en grote fan ervan en vind het zeker een gemis dat er geen MMA is op de komende editie van It's Showtime.

Ik heb nu zelfs moeite een hele avond thaibox/K1 wedstrijden te bekijken, terwijl ik jaren niets anders deed.

dirk5
27-01-2009, 12:12
Geen MMA is een misser?

IK heb de indruk dat dat in Ned. nog niet groot genoeg is. Ook vermoed ik dat de meeste door gewinterde kick/thai-boksers MMA niet kunnen waarderen.

Persoonlijk vind ik de afwisseling wel leuk......

Hoe wil je het groot krijgen wanneer het niet te zien is op grote galas?

Verplicht iedereen 2 uur naar een wat leuke partijen grondwerk laten kijken (Hellboy-Alvarez als voorbeeld) en iedereen die zijn smoel opentrekt en boe roept 2000 volt op zijn flikker.

Zo kunnen we in een keer 20.000 mensen wat verstand bij brengen.

Jeru
27-01-2009, 12:17
Geen Europese K-1 GP dit jaar???

Tony Galento
27-01-2009, 12:20
Geen MMA is een misser?

IK heb de indruk dat dat in Ned. nog niet groot genoeg is. Ook vermoed ik dat de meeste door gewinterde kick/thai-boksers MMA niet kunnen waarderen.

Persoonlijk vind ik de afwisseling wel leuk......


Dat heeft ook te maken met het niveau van MMA in Nederland. Het muay-thai is van wereldniveau, mma niet.

Triangleman
27-01-2009, 12:22
Ik zal MMA niet missen met zo'n line-up, ik kom sowieso.
Ik moet zeggen dat ik het Nederlandse MMA minder interessant vind dan het Nederlandse kickboxen.

Op Beast of the East of zo is het vet al Dion, Latoel, Jocz ed komen, maar in de arena hoeft dat van mij niet.

Jeru
27-01-2009, 12:22
Dat heeft ook te maken met het niveau van MMA in Nederland. Het muay-thai is van wereldniveau, mma niet.

Are you trippin' son?

Manhoef, Yvel, Mousasi, Overeem.... kan wel een aantal leuke partijtjes bedenken van deze 4 met andere wereldtoppers....

Mavi
27-01-2009, 12:31
Ik hoop dat het Bonjasky wordt!! Wordt een knalpartij!!!

Highline
27-01-2009, 12:32
hele strakke match making tot nu toe :d, ik heb er zin in

en idd geen k-1 gp dit jaar?

mama
27-01-2009, 12:36
Dat heeft ook te maken met het niveau van MMA in Nederland. Het muay-thai is van wereldniveau, mma niet.

waar heb je de laatste tijd gezeten?
onder een steen oid?

sikkwitttet
27-01-2009, 12:37
Geen Europese K-1 GP dit jaar???


das eigelijk ook wel zo. waar zit het gp gedeelte???
en ja kut man van geen mma. want bij zo top evenement kwam meestal toch wel een top mma partij of 2. die dan weer niet door gingen:blush:

maar degene die wel doorgingen vond ik uhm eigelijk niet zo intressant. maar mis nu wel het mma gedeelte. want rutz het dan wel the cash om echt internationale topper te laten komen. bv moussasi vs ??? jah wie??

Payne
27-01-2009, 12:51
Vette lineup! Zend SBS/RTL het eigenlijk uit hier? Hopelijk niet weer in gedeeltes in ieder geval...

chief108
27-01-2009, 12:56
Dat heeft ook te maken met het niveau van MMA in Nederland. Het muay-thai is van wereldniveau, mma niet.
dames en heren: de domste post van 2009 meldt zich aan!!!!

MB667
27-01-2009, 13:01
Dus Overeem Yvel wordt dadelijk voor de 3de keer geprobeerd tijdens glory in Amsterdam?

rene37
27-01-2009, 13:13
No way dat Bonjasky tegen Hari gaat... That ain't happen..
Dan zal het idd Sem moeten zijn....

HUNTER
27-01-2009, 13:20
Tsuki = correct

dan betaal ik liever wat meer en ga ik naar de UFC in Keulen. Heel erg jammer dat het Nederlandse MMA door deze promoter zo in de steek wordt gelaten......

Tsuki
27-01-2009, 13:34
Tsuki = correct

dan betaal ik liever wat meer en ga ik naar de UFC in Keulen. Heel erg jammer dat het Nederlandse MMA door deze promoter zo in de steek wordt gelaten......

nu is hunter weer correct ..................... :thup:

BiCkOnE
27-01-2009, 13:36
Dat heeft ook te maken met het niveau van MMA in Nederland. Het muay-thai is van wereldniveau, mma niet.


Are you trippin' son?


Manhoef, Yvel, Mousasi, Overeem.... kan wel een aantal leuke partijtjes bedenken van deze 4 met andere wereldtoppers....


X2
lange winterslaap achter de rug waarschijnlijk...:wft:

chief108
27-01-2009, 13:41
nu is hunter weer correct ..................... :thup:
Tsuki = correct

Mephisto
27-01-2009, 13:53
Tsuki = correct

x2

simtekf1
27-01-2009, 14:19
Wow, Giorgio Petrosyan vs Faldir Chahbari.
Ben heeeel erg benieuwd wat dat gaat worden.

Verder hoop ik stiekem niet op een 3de partij tussen Hari en Bonjasky.
Laat hem maar tegen Schilt vechten, kijken wat dat word.

adenane
27-01-2009, 14:31
No way dat Bonjasky tegen Hari gaat... That ain't happen..
Dan zal het idd Sem moeten zijn....

Waarom niet dan? Vergeet niet dat er 28 maart ook een World GP is in Yokohama en als daar al de pot Hari tegen Schilt is, lijkt het me sterk dat ze 6 weken later weer tegen elkaar moeten. Dan is Hari-Bonjasky gewoon een reële matchmaking...En aangezien ze nog wat unfinished business hebben samen: BRING IT ON! zou ik zeggen :thup::thup:

sikkwitttet
27-01-2009, 14:33
we(mean i want) stevelmans

en mma, met nog meer mma
echt veel mma

sikkwitttet
27-01-2009, 14:33
:fp:
dames en heren: de domste post van 2009 meldt zich aan!!!!


heheh ja

jiggy
27-01-2009, 14:49
Wow, Giorgio Petrosyan vs Faldir Chahbari.
Ben heeeel erg benieuwd wat dat gaat worden. haha dat was ook het eerst wat ik me afvroeg, maar zonder twijfel de itaiaan:box: die kerel is wel echt een machine hoor!!

Kingster
27-01-2009, 14:51
Ik mis kyshenko op de kaart. Het zou een mooie pot zijn geweest tegen petrosyan.
Van mij mag badr tegen schilt vechten maar ik denk dat het tegen bonjasky gaat worden.

Dus geen k-1 tournament?

Gerben Zonderland
27-01-2009, 14:55
geen MMA is geen kaartje ...................


Dat is inderdaad balen:boos::boos::crying::crying:

lopez86
27-01-2009, 14:58
Nu weet ik het zeker.........Die Rutz lijdt echt aan grootsheidwaan. Wat een onzin zeg het ALLERgrootste kickboks evenement......

Omdat er de meeste partijen gedraaid worden? Yeah Right!

epic fail ---> "omdat er de meeste partijen gedraait worden"
:fp::fp::fp:

omdat de hele onderste ring + voetbal veld gebruikt worden natuurlijk!
de arena bied dit jaar plaats aan 40.000 bezoekers.
dat maakt het dus idd met recht het grootste kickboxevenement ter wereld (als het nog doorgaat natuurlijk).

rene37
27-01-2009, 15:01
Waarom niet dan? Vergeet niet dat er 28 maart ook een World GP is in Yokohama en als daar al de pot Hari tegen Schilt is, lijkt het me sterk dat ze 6 weken later weer tegen elkaar moeten. Dan is Hari-Bonjasky gewoon een reële matchmaking...En aangezien ze nog wat unfinished business hebben samen: BRING IT ON! zou ik zeggen :thup::thup:

Ik denk dat Bonjasky toch wel zo erg de buik vol heeft van die Hari gast..
Dat het alleen nog gaat gebeuren tijdens een grandprix, door eventuele loting..

Kingster
27-01-2009, 15:02
40k bezoekers gaat hem niet worden, gewoon weer 20k. Dit stond in het interview met rutz in de ringsport.

simtekf1
27-01-2009, 15:17
Idd, anders werden de kosten te hoog ofzo.
En dat toernooi van de K-1 komt nog wel hoor, maar ik denk dat ze op de FEG zitten te wachten.

Oosterbaan
27-01-2009, 15:33
Bestel alvast tissue's voor badjas harry!

MB667
27-01-2009, 15:37
geen toernooi meer trouwens?

54321
27-01-2009, 15:41
dit was een mooi podium geweest voor overeem vs fedor

Jarno
27-01-2009, 15:44
Lees nu al een paar keer de vraag over het toernooi, maar zouden jullie het K1 toernooi op dit evenement echt missen dan??

Met uitzondering van de laatste editie las, en hoorde ik alleen maar negatieve berichten hierover... En waren de meeste van mening dat het gala werd gedragen door de losse partijen...

adenane
27-01-2009, 15:47
Ik denk dat Bonjasky toch wel zo erg de buik vol heeft van die Hari gast..
Dat het alleen nog gaat gebeuren tijdens een grandprix, door eventuele loting..


Dan lijkt het me juist nu een uitgelezen mogelijkheid om daar voor eens en voor altijd mee af te rekenen, mocht Remy echt zo goed zijn als dat ie denkt dat ie is..Ik ga geen kant kiezen voor beide maar Remy is 2x als winnaar uitgeroepen. Een keer op decision waar je een extra ronde zou verwachten, een keer afgelopen GP en we weten allemaal hoe dat is ge-eindigt. Waarom nu niet in Amsterdam tegen elkaar? Kunnen ze allebei voor eens en altijd de openstaande rekeningen vereffenen!!!!

Wiseguy
27-01-2009, 15:53
dames en heren: de domste post van 2009 meldt zich aan!!!!

Ben het neit met je eens.

Er zijn misschien 4 nederlandse toppers op het gebied van mma en daarvoor zul je ook nog tegenstanders moeten regelen.

Als je kijkt naar het kickboxen barst het van de toppers in nederland. Dus is het niveau van MMA idd laag in verhouding met het kickboxen.

Gerben Zonderland
27-01-2009, 15:54
Hari vs Schilt. Hmmm...kan wel eens uit de hand gaan lopen :twak:als Hari zich weer misdraagt. Zou zo maar kunnen, want hij gaat dat never en nooit redden tegen Schilt. :whistling:

Ralph
27-01-2009, 15:56
Ik denk dat Schilt te groot is voor 'em.... krijgt ie niet veel tegen gedaan. En als ie trucjes probeert uit te halen, gaat Schilt natuurlijk voor de takedown en de GnP. Misschien trouwens wel een goed scenario voor Schilt... vinden ze hem vast wel weer interessant in Japan als ie dat doet :)

rai
27-01-2009, 16:14
Stiekem hopen dat ik in de line up Yvel vs Overeem zag staan, eerst met een oog toen met twee, nog maar eens goed kijken ..............en kutzooi hij staat niet op de lijst. Ik had het ook niet verwacht, maar een man mag altijd hoop hebben toch?
Simon gooi er eens een toffe mma partij in man!!!!!

adenane
27-01-2009, 16:20
ja hoor, Rechtvaardige Remy vs Boze Badr deel II! The story continues. Wordt prachtig weekend; Naar de Arena, snel naar huis samenvatting op SBS en daarna tot maandagochtend dicussieren op Mixfight! Neem maandag vrij.


Deel 3 eigenlijk! Want na de eerste partij was Boze Badr boos omdat ie het onterecht vond dat de partij naar Remy ging. Dan zou de partij van 6 december deel 2 moeten zijn en nu hopelijk deel 3! Ieder jaar een deel, lijkt The lord of the Rings wel :thup:

badrdemo
27-01-2009, 16:25
PERSBERICHT

Kickboksen staat de laatste jaren volop in de belangstelling, zowel onder beoefenaars als onder bezoekers van evenementen. Europees marktleider in het organiseren van kickboksevenementen is European Fighting Network. Wij organiseren onder de naam IT'S SHOWTIME door geheel Europa grootse evenementen. Het jaarlijkse IT'S SHOWTIME-evenement in de Amsterdam ArenA is zelfs uitgegroeid tot het allergrootste en spectaculairste kickboksevenement ter wereld. Dit evenement zal ook dit jaar weer meer dan 20.000 bezoekers trekken en in meer dan 100 landen worden uitgezonden. Dit jaar zal ons evenement in de Amsterdam ArenA plaatsvinden op zaterdag 16 mei.

Op de aanstaande editie zal er in de Amsterdam ArenA een wedstrijd plaatsvinden welke bezoekers zal trekken uit de gehele wereld en die miljoenen tv-kijkers aan de buis zal kluisteren. Op 16 mei zal namelijk DE wedstrijd van het jaar worden gevochten in de Amsterdam ArenA!

Hierbij willen wij u uitnodigen om op de officiële persconferentie aanwezig te zijn, waar deze partij bekend zal worden gemaakt. Om u alvast een beetje warm te maken kan ik u nu al mededelen wie een van deze twee vechters is, namelijk.......'s werelds meest besproken vechter van dit moment: BADR HARI! Badr zal voor het eerst in 4 jaar weer in Nederland vechten en hij wilde alleen tegen de allersterkste tegenstander knokken die er maar te bedenken is, om zo te laten zien dat hij echt de nummer 1 in de kickbokswereld is.

De persconferentie vindt donderdag 29 januari om 14:00 uur plaats in de persconferentiezaal van Ajax in de Amsterdam ArenA. Indien u aanwezig wilt zijn, dient u dit voor woensdag 17:00 uur aan ons kenbaar te maken.
N.B.: Geef ons ook even het kenteken van uw auto door, zodat u op het ArenA-dek kunt parkeren.

De matchmaking die nu al bekend is voor IT'S SHOWTIME op 16 mei in de Amsterdam ArenA is als volgt:

Badr Hari vs ?????
Melvin Manhoef vs Stefan Leko
Gokhan Saki vs Tyrone Spong
Errol Zimmerman vs Mourad Bouzidi
Andy Souwer vs Chahid Oulad El Hadj
Gago Drago vs William Diender
Joerie Mes vs Alviar Lima
Giorgio Petrosyan vs Faldir Chahbari
Nieky Holzken vs Sahin 'Kaas' Yakut
Rico Verhoeven vs Brian Douwens
Imro Main vs Sem Braan
Orono Vor Petchpoon vs Hassan El Hamzaoui
Chris Ngimbi vs Dennis Schneidmiller
Bjorn Bregy vs Tegenstander nog niet bekend
Murat Direkci vs Tegenstander nog niet bekend


Vriendelijke groeten,

Simon Rutz

EINDE PERSBERICHT



Tegen wie zal Badr Hari uitkomen??? :whistling::whistling:


Zet Hesdy Gerges tegen Bjorn Bregy!!!
Toppartij!!!

Highline
27-01-2009, 16:39
Lees nu al een paar keer de vraag over het toernooi, maar zouden jullie het K1 toernooi op dit evenement echt missen dan??

Met uitzondering van de laatste editie las, en hoorde ik alleen maar negatieve berichten hierover... En waren de meeste van mening dat het gala werd gedragen door de losse partijen...

vind het op zich wel mooi en gaaf zon toernooi hebben, mits er dan natuurlijk echt goede zwaargewichten instaan, toernooi van afgelopen jaar vond ik persoonlijk een leuk toernooi

MRT
27-01-2009, 16:42
Leuke partijen al is Leko vs Manhoef m.i. een beetje een mismatch. Geen GP en dat zal dan ook in houden dat landen waar dit evenement normaliter uitgezonden wordt wellicht niet op de buis gebracht gaat worden. Mocht Amsterdam het dan in 2009 niet worden, waar zal dan de GP in Europa gehost worden? Ik ben benieuwd.

Tony Galento
27-01-2009, 16:42
Are you trippin' son?

Manhoef, Yvel, Mousasi, Overeem.... kan wel een aantal leuke partijtjes bedenken van deze 4 met andere wereldtoppers....

Mousasi is wereldtop, de rest zit er tegenaan.

Op het mma-niveau van Mousasi kan je in Nederland op muaythai gebied zo drie blikken opentrekken.

A.F.
27-01-2009, 16:48
ja hoor, Rechtvaardige Remy vs Boze Badr deel II! The story continues. Wordt prachtig weekend; Naar de Arena, snel naar huis samenvatting op SBS en daarna tot maandagochtend dicussieren op Mixfight! Neem maandag vrij.

WIl je zeggen dat je werkt dan! :fp:

het word schilt vs hari.....wedje leggen iemand?

Illest
27-01-2009, 16:49
:cool2:

Hari vecht weer in Nederland? Ik kan je nu al vertellen dat ze 'm op een hells fluitconcert gaan trakteren (net als toen ie neerging tegen Leko)

Ik hoop ook op Remy...weet zeker dat Remy weer wint....Hari heeft maar 1 gameplan....naar voren, naar voren en nog eens naar voren...

I't gonna be f-ing sweet...yeah...f-ing sweet baby...

ps:

geen toernooi en geen mma?...mmmmm.

het begint steeds meer een slap aftreksel van een Japans toernooi te worden....altijd dezelfde vechters ook....dat vind ik wel jammer...

rai
27-01-2009, 16:57
Op 16 mei staat er in ieder geval couscous op het menu

doom
27-01-2009, 17:05
Rutz neemt geen jongens van Harinck (Boycot?) valt me steeds op.Ze vechten overal maar niet bij Show time?

marcelt
27-01-2009, 21:59
Alle keren in de Arena geweest en heb er weer zin in. Toppplek in vak 114.
Tuurlijk moet Badr tegen Schilt. Hij kijkt op Remy neer dus zal hij Schilt wel als allerbeste zien. Als Sem hem flink afdroogt is de avond voor mij al geslaagd.
K1 GP zit er vast wel bij, maar is meestal het minder interessante gedeelte alhoewel het afgelopen jaar wel tof was.
Inderdaad top line up, maar had er ook wel graag een paar top MMA partijen tussen gezien. Idd. liever geen NL middenmoters. Gelukkig hebben ze geen bokspartijen meer zoals ze een paar jaar wel deden.

De man van 14K
27-01-2009, 22:09
Opzich vind ik het wel leuk als er partijen tussen zitten van jongens die tegen de top aan zitten en er echt voor willen gaan.
Verder heb ik me in het verleden ook wel eens zitten ergeren aan het gala, sterker nog; vorig jaar was leuk maar de 2 jaren daarvoor heb ik wel veel berichten gezien van mensen die zeiden NOOIT meer heen te gaan. Ook toen werd door oa. Chief nog opgemerkt dat iedereen er gewoon weer het jaar erna bij is, en nu dus ook.
Ik moet zeggen; de line up is gewoon goed. Daar is niets op af te dingen en gelukkig hebben we geen sparrings partij van Hoost en Aerst (evengoed respect voor die knakkers) en een wegrennende Bob Sapp of een Bjorn Bergy die een bedroevend saai toernooi wint..
Nu maar hopen dat het gala volledig aan de verwachting voldoet!

renamer
27-01-2009, 22:24
heel simpel deze keer: geen mma is geen enamer...

komop man showtime.. onder welke steen zitten jullie?

marcelt
27-01-2009, 22:24
Vorig jaar was fantastisch en idd. die teleurstellingen van andere jaren herken ik wel, maar ik wilde altijd het jaar erna wel weer. Er waren naast mindere dingen ook altijd topgevechten.

De man van 14K
27-01-2009, 22:28
precies, de card is altijd al helemaal te gek geweest maar er zijn genoeg bizarre dingen gebeurt de afgelopen jaren. Maar als ik dit zo zie denk ik dat ik toch weer van de party ben :)

De man van 14K
27-01-2009, 22:55
het enige zware aan die avond is dat er geen MMA partijen zijn die gebruikt kunnen worden om eten en drinken te gaan halen.

Dennis
27-01-2009, 23:13
een rematch tegen Aerts zou ook wel een kunnen, Aerts heeft wat recht te zetten

sikkwitttet
28-01-2009, 04:04
ik zeg ook aerts

marcelt
28-01-2009, 05:52
Ik moet wel mijn fluiten gaan oefenen want dat kan ik niet goed. Maar in plaats daarvan zal ik heel hard Boe-en tegen Badr met wat scheldwoorden tussendoor.

doom
28-01-2009, 07:52
Peter Aerts volle bak

zosja
28-01-2009, 08:28
Ik moet wel mijn fluiten gaan oefenen want dat kan ik niet goed. Maar in plaats daarvan zal ik heel hard Boe-en tegen Badr met wat scheldwoorden tussendoor.
waarom, iedereen kan een keer de mist in gaan.
ik probeer hier niemand teontlasten, maar denk je zelf eens in hoeveel druk op deze vechters staat, als scheids in de ringvoel je vooral de 1e 2 min die spanning.
neemt niet niet weg dat je altijd je emotie in bedwang moet houden.
ik als scheids heb ook nog wel eens de neiging om hardhandig op te treden als een vechter na herhaaldelijke vermaningen niet luisterd naar jou als scheids.
maar dat doe ik dan verbaal.
mijn inziens moet je als scheids altijd kort op de vechters staan, vooral om dat er altijd minimaal drie cameras op het gebeuren gericht zijn.

naar aanleiding van de uitzending van maandag avond heb ik heel veel negatieve reacties gehad.
mensen vroegen mij of dat allemaal wel mocht met die ellebogen.
ik denk dat dit een stapje terug is bij het nieuwe publiek dat eurosport kijkt.
het had mijn inziens ook beter uitgelegt moeten worden.
laat volgende keer op zijn thais vechten maar dan zonder ellebogen.
grt joop ubeda.

simtekf1
28-01-2009, 10:10
Aerts vecht hoogst waarschijnlijk niet in Amsterdam.
Kwam hem zaterdag tegen op BOTE en heb hem gevraagd of hij in Amsterdam zou vechten. (ik zat zelf aan een rematch met Hari te denken)
Helaas vertelde hij me dat hij het waarschijnlijk niet doet, omdat hij meer dan de helft van het geld dat hij krijgt zo kan inleveren. (het levert dus weinig op om hier te vechten)
Maar misschien bedenkt hij zich nog.

Een rematch met Hari komt er zeker wel zei die. (dat was mn 2de vraag hehe)
Dat was het 1ste wat hij deed na zijn verliespartij, een rematch aanvragen. :D

PinPoint
28-01-2009, 10:52
Hoe wil je het groot krijgen wanneer het niet te zien is op grote galas?

Verplicht iedereen 2 uur naar een wat leuke partijen grondwerk laten kijken (Hellboy-Alvarez als voorbeeld) en iedereen die zijn smoel opentrekt en boe roept 2000 volt op zijn flikker.

Zo kunnen we in een keer 20.000 mensen wat verstand bij brengen.


Het is duidelijk dat ze jou al wat vaker die 2000 volt op je donder hebben gegeven......:fp: :D

matraz
28-01-2009, 11:11
kijk veel meer uit naar een partij tussen SPong en Saki....En zo staan er nog wel een paar andere mooie tussen..

MEt die Badri Hari heb ik het wel gehad...elke keer die heisa om hem heen! Hij wil graag een Ali of Tyson reputatie opbouwen alleen begrijpt ie niet dat ie zn praatjes dan moet waar maken en echt de beste moet zijn. Volgens mij is het wel bewezen dat ie dat niet is....en wat nu als ie een geintje flikt op Showtime,zoals in de K1, terwijl er miljoenen mensen kijken...!!

payap
28-01-2009, 11:45
naar aanleiding van de uitzending van maandag avond heb ik heel veel negatieve reacties gehad.
mensen vroegen mij of dat allemaal wel mocht met die ellebogen.
ik denk dat dit een stapje terug is bij het nieuwe publiek dat eurosport kijkt.
het had mijn inziens ook beter uitgelegt moeten worden.
laat volgende keer op zijn thais vechten maar dan zonder ellebogen.
grt joop ubeda.

De WFCA heeft toch een sectie muaythai met ellebogen. Jerry Morris is hier toch wereldkampioen (tegen Chabrani).

Justinian
28-01-2009, 16:27
Aerts vecht hoogst waarschijnlijk niet in Amsterdam.
Kwam hem zaterdag tegen op BOTE en heb hem gevraagd of hij in Amsterdam zou vechten. (ik zat zelf aan een rematch met Hari te denken)
Helaas vertelde hij me dat hij het waarschijnlijk niet doet, omdat hij meer dan de helft van het geld dat hij krijgt zo kan inleveren. (het levert dus weinig op om hier te vechten)
Maar misschien bedenkt hij zich nog.

Een rematch met Hari komt er zeker wel zei die. (dat was mn 2de vraag hehe)
Dat was het 1ste wat hij deed na zijn verliespartij, een rematch aanvragen. :D
Thanks voor de info!

MJOKKIE
28-01-2009, 17:53
[qu
ote=Slome;683422]Als je het over de allerbeste hebt, dan moet het wel Remy Bonjasky zijn, hij draagt de K-1 GP titel!!!!


Hij draagt de belt, maar dat maakt hem niet de beste. Zeker zonder Sem niet. Remy redt het niet tegen Sem, en ook niet tegen Peter.

Wheelie
28-01-2009, 19:11
Het is Badr Hari vs Sem Schilt en dan hoop ik dat het contract ondertekend is

Biiyen
28-01-2009, 20:06
Als Badr wil bewijzen dat hij de sterkste is dan zal hij tegen Sem moeten. Bonjasky mag dan wel de kroon hebben maar we weten allemaal dat dit alleen zo is omdat Sem niet meedeed.

Sem is de beste en sterkste K1 vechter en daarmee is elke discussie eigenlijk gesloten.