PDA

View Full Version : Gilbert vs.... *spoilers*



Justinian
27-01-2009, 18:14
Ik heb geruchten gehoord dat Gilbert mogelijk tegen Arlovski vecht tijdens de volgende editie van Affliction. Geen verkeerde matchup voor Gilbert lijkt me.

Ralph
27-01-2009, 18:15
Vet hoor! Ik had hem liever tegen Buentello of baby-Fedor gezien, maar als ie Arlovski weet te pakken.... zou vet zijn.

rai
27-01-2009, 18:17
Ik ben benieuwd of Arlovski zijn boxing skills al wat verbeterd zijn. Zal hij nodig hebben in een stand up war tegen Yvel;)

MB667
27-01-2009, 18:20
arlovski: 2 keer neergaan door een vliegende knie tijdens 2 affliction evenementen:D

rai
27-01-2009, 18:23
Als hij zich maar houd aan de almachtige gameplan van Roach dan gaat toch wel goed komen?
Misschien moet hij geen baard laten staan, misschien jeuken die haartjes zo verschikkelijk dat het hem afleid:lol:

Kaun
27-01-2009, 19:05
Als hij zich maar houd aan de almachtige gameplan van Roach dan gaat toch wel goed komen?
Misschien moet hij geen baard laten staan, misschien jeuken die haartjes zo verschikkelijk dat het hem afleid:lol:

Arlovski zonder baard is als de kerstman zonder baard

Jani
27-01-2009, 19:07
Dat zou een hele gave partij zijn,omdat ik denk dat Yvel dit zeker gaat winnen.

kan Gilbert mooi het salaris van Arlovski overnemen

rai
27-01-2009, 19:07
Arlovski zonder baard is als de kerstman zonder baard
De kerstman kan Fedor ook niet verslaan:cool2:

PD_EC
27-01-2009, 19:18
Yvel vs Arlovski en ik blijf het zegggen Yvel vs A.overeem

Jeru
27-01-2009, 19:31
Arlovski, Buentello, Sylvia, Sidelnikov. Veel partijen waar Gilbert een goede kans maakt.

chief108
27-01-2009, 19:35
top...
zal een mooie rampartij worden

wrestler_nl
27-01-2009, 19:44
vs Alorvski...
mooie partij maar ik denk dat Arlovski zou winnen

Vs Buentello en/of Baby fedor...
BRUTE KO winst voor Gilbert

rai
27-01-2009, 20:00
[quote=wrestler_nl;683693]vs Alorvski...
mooie partij maar ik denk dat Arlovski zou winnen
waarom?

TOON
27-01-2009, 20:05
zie Yvel liever eerst tegen Buentello...en vervolgens tegen Arlovski...maar ben al blij dat ie weer aan de slag kan op zo'n internationaal podium!! Yvel rules!!

rai
27-01-2009, 20:06
Lijkt mij ook. Buentello moet ie echt kunnen pakken en daarnaa komt dat bokstalent wel aan de beurt.

The Bulldog
27-01-2009, 20:14
dan mag ie een mooie standup battle gaan neerzetten...lijkrt me vet.....

Payne
27-01-2009, 20:22
Ik zou Gilbert maar wat graag zien winnen met een knockout tijdens staand gevecht of een GnP.

MilfhunterMMA
27-01-2009, 20:34
ik hoop dat gilbert nog eens wat worstelen gaat leren. tegen buentello, dat is echt een vette matchup voor hem.

rai
27-01-2009, 20:43
Ik met veel respect en bewondering gekeken naar Yvel tegen Barnett. Hij heeft het hart van een leeuw. Dat Barnett hem niet heeft kunnen submitten, zegt dat iets over het feit dat Gilbert zijn groundwork flink verbeterd heeft?

YoMarK
27-01-2009, 21:25
zegt dat iets over het feit dat Gilbert zijn groundwork flink verbeterd heeft?
Ik denk van wel. Helaas kon Barnett hem vrij gemakkelijk neerhalen(en hem daar houden), dus daar valt veel te verbeteren.
Dat Gilberts striking geweldig is werd ook weer bevestigd, Barnett moest er niets van hebben.
Barnett heeft het slim gevochten, geen risico genomen.

payap
27-01-2009, 21:48
Ga proberen van de week een fotocollage te maken van Gilbert @ Affliction

http://img261.imageshack.us/img261/7848/000dd2.jpg

Biiyen
27-01-2009, 21:57
Arlovski is een gunstige partij voor Yvel, en daarnaast een super partij voor het publiek. Ik hoop dat Affliction 3 wel een beetje snel komt heb geen zin om weer een half jaar te moeten wachten.

Tony Galento
27-01-2009, 22:07
ik hoop dat gilbert nog eens wat worstelen gaat leren. tegen buentello, dat is echt een vette matchup voor hem.

Een paar maandjes stage bij Barnett lijkt me een goed idee.

chief108
27-01-2009, 22:11
Ik hoop dat Affliction 3 wel een beetje snel komt heb geen zin om weer een half jaar te moeten wachten.
x2

maar aangezien het De Grote Fedor Show is en hij gezegd heeft dat hij 3 keer wou/ zou vechten dit jaar verwacht ik wel dat het weer maanden gaat duren voordat de volgende komt helaas

De man van 14K
27-01-2009, 22:12
geweldig hopelijk krijgt hij op deze manier een platvorm om vaker te vechten en is het niet slechts een enkele kans die verkeken is na deze partij..

LJ Silver
27-01-2009, 22:32
is er een post interview van barnett - yvel?

ben wel benieuwd wat josh had te zeggen na de partij. En wat hij zei toen gilbert tikte, want toen hing josh voorover en zei wat tegen gilbert.

We kunnen natuurlijk ook een Mixfight prijsvraag houden. Wat zei Josh Barnett tegen Gilbert Yvel toen deze afklopte?

payap
27-01-2009, 22:55
is er een post interview van barnett - yvel?

ben wel benieuwd wat josh had te zeggen na de partij. En wat hij zei toen gilbert tikte, want toen hing josh voorover en zei wat tegen gilbert.

We kunnen natuurlijk ook een Mixfight prijsvraag houden. Wat zei Josh Barnett tegen Gilbert Yvel toen deze afklopte?

Was op de persconferentie na afloop en Josh BArnett was vol lof over Gilbert. Helaas heb ik niet helemaal meegekregen omdat ik druk was met foto's schieten. Hij had het iets over de hardste tegenstander die hij had bevochten en wenste toekomstige tegenstanders van Gilbert sterkte toe. Dat zouden ze nodig hebben tegen iemand die zo hard was en fighting spirit als Gilbert had.

De man van 14K
27-01-2009, 23:14
haha Barnett is altijd aardig als hij gewonnen heeft van iemand ;)

BiCkOnE
27-01-2009, 23:15
Arlovski, Buentello, Sylvia, Sidelnikov. Veel partijen waar Gilbert een goede kans maakt.


...en waar de spetters vanaf knallen!! Bring it on!! :twak:

De man van 14K
27-01-2009, 23:17
Het zou ook wel erg gaaf zijn als Manhoef een kans kreeg om een partij bij Affliction te knokken btw..

marcelt
27-01-2009, 23:22
Arlovski vs Gilbert kan een mooie slaanderij worden!

wrestler_nl
28-01-2009, 00:18
@ RAI

ik denk dat arlovski veel sneller en techniser bokst dan yvel,,,,Hij is ook beter op de grond lijkt me,,,,Yvel is wel sterker maar heeft geen takedowndefense

DUS....:rolleyes:

anonymous001
28-01-2009, 00:37
Dat wint Yvel. Weet ik -bijna- zeker...

Arlovski kan nooit dat geweld weerstaan, en kan ook niet iets anders bedenken om er tegenin te brengen. Denk ik.

sikkwitttet
28-01-2009, 00:48
ja nou eerst half jaar wachten tot aan kondiging van nr 3. dan kijken of ze er nog mee door gaan, financieel haalbaar is enz.

dan kijken of yvel in ami land wel genoeg door die partij bekent is geworden, en kijken of publiek hem nog wil(denk toch wel van wel)

dan kijken wie ie krijgt. en arlovski moet die baard laten staan, want jaah iedereen kent toch die ex van em???? daar zit volgens mij nog wel wat smaak/geur in. dus die gaat hij nooit af doen, ff flink sniffen, dan weer door trainen.

en zo baard was toch volgens elitexc de reden warom een echte vechter als slice nooit kon neergaan.(dachten ze toen op dat moment) en toen kwam hier ook die discussie van op gang, wel of geen baard.

maar chuck norris die gast had pas een baard. en achter die baard zat... juist another fist.(family guy)

shakie
28-01-2009, 01:08
Hoop dat gilbert wint,maar word heeel lastig voor m...arlovski is all round gezien de betere vechter....ik ben zeker benieuwd:thup:

spacebox
28-01-2009, 03:46
@ RAI

ik denk dat arlovski veel sneller en techniser bokst dan yvel,,,,Hij is ook beter op de grond lijkt me,,,,Yvel is wel sterker maar heeft geen takedowndefense

DUS....:rolleyes:

IDD gilbert heeft geen tackdown verdedediging jammer maar helaas "Hij is een topper"
jammer van zijn laatste partij Maar ik zie hem wel graag vechten deze keer voor winst.
SUC6 GILBERT Jij bent Da BOMB

hurricaneyvel
28-01-2009, 13:39
heren ik heb tijdens mijn partij veel fouten gemaakt onder andere mij veelste snel naar de grond laten trekken...

eigen domme schuld

maar daar wordt aan gewerkt

en josh zei niks tegen mij maar hij riep: hij tikt hij tikt...

hij was namelijk net iets blijer dan mij dat ik tikt te want hij kon niet meer

peaceeee

dirk5
28-01-2009, 14:03
Super dat je hier reageerd Gilbert. Dat je je naar de grond laat trekken door Josh is zeker geen schande, had alleen gehoopt dat je het iets langer staand zou kunnen houden.

Verder heb je laten zien dat je uit het goede hout bent gesneden door heel zijn kop beurs te slaan vanaf je rug, Misschien dat mensen hier in het vervolg aan denken als ze de naam Yvel horen inplaats aan de dingen uit het verleden.

Verder al iets bekend of je er volgende Affliction weer bij bent?

Jani
28-01-2009, 14:08
Superr dat je hier post Gilbert !

Ik heb genoten van je partij,en ik vond dat je je erg goed verweerde tegen een van de beste worstelaars/grondvechters in het zwaargewicht .

Ik kijk zeker uit naar je volgende partij.

chief108
28-01-2009, 14:56
mooie partij thnx...

dikke frizzls

makavelli
28-01-2009, 19:09
Kerel, het was een van de beste partijen die ik ooit gezien heb, het publiek ging uit zijn dak.
Welke andere vechter kan meer als 10 volle min GNP weerstaan?
Ik ken geen andere vechter die zo mentaal sterk is.

X2! was echt zwaar onder de indruk van de metale kracht die gilbert liet zien!
en dan ook nog josh zijn kop bewerken vanaf je rug!
met een betere takedown defence kan gilbert iedereen pakken!!

TOON
28-01-2009, 19:24
hehehehe ja die kop van Barnett zag er goed uit ja! was een puike partij om naar te kijken iig!!!

rai
28-01-2009, 19:30
@ RAI

ik denk dat arlovski veel sneller en techniser bokst dan yvel,,,,Hij is ook beter op de grond lijkt me,,,,Yvel is wel sterker maar heeft geen takedowndefense

DUS....:rolleyes:
Who needs takedowndefense against arlovski anyway? :whistling: Yvel gaat gewoon Arlovski pakken omdat hij gewoon de skills heeft dat te doen nuff said

wrestler_nl
28-01-2009, 20:18
Who needs takedowndefense against arlovski anyway? :whistling:


True...maar toch ik denk dat andrei zou winnen,,:D

a.s.c.
28-01-2009, 20:40
Ik zie Gilbert winnen van Arlovski. Gilbert is staand beter (meer power, meer agressiviteit en allround) en heeft daarbij niet alleen een betere kin maar weet ook hoe je een goede gesprongen knie moet maken :D. De takedown wint arlovski, maar als Barnett Gilbert vanuit mount haast niet kan stoppen dan wordt dat voor Arlovski helemaal moeilijk.

Ben
28-01-2009, 21:15
Ik zie Gilbert winnen van Arlovski. Gilbert is staand beter (meer power, meer agressiviteit en allround) en heeft daarbij niet alleen een betere kin maar weet ook hoe je een goede gesprongen knie moet maken :D. De takedown wint arlovski, maar als Barnett Gilbert vanuit mount haast niet kan stoppen dan wordt dat voor Arlovski helemaal moeilijk.x2

amilster
28-01-2009, 22:18
Arlovski zou echt super zijn ja, dat ligt Yvel ook veel beter dan zoals al eerder gezegd een van de beste HW op de grond die ook nog eens de nodige kilo's zwaarder weegt en weet hoe hij dat kan gebruiken.
Maar met dit optreden heeft Yvel een gouden indruk achter gelaten en ik denk ik dat hij de stijl heeft die het Amerikaanse publiek wel weet te waarderen, ik denk dat hij het bij de UFC ook zwaar goed zou doen en daar is nog alle kans voor.

El Bambino
28-01-2009, 22:33
Top hoor van Gilbert om de moeite te nemen en hier te reageren. Gilbert heeft zijn visitekaartje afgegeven bij die Yankees! In Nederland is gilbert de beste MMA vechter, puur natuur en op mentaliteit! Het zegt genoeg dat mening toppers zoals Barnett meteen een grondgevecht aangaan met Ivel want anders overleven ze het niet!

De man van 14K
28-01-2009, 22:36
Fuck het winnen of verliezen, we moeten onze NL helden gewoon vaker in actie zien en dikke partijen zien knokken!
yvel moet vaker knokken!

chief108
28-01-2009, 22:59
Fuck het winnen of verliezen, we moeten onze NL helden gewoon vaker in actie zien en dikke partijen zien knokken!
yvel moet vaker knokken!
Listen to Da Man!!!

cornelus
29-01-2009, 01:40
Woooooooooooooow Yvel is a badasssssssssssss (zojuist even partij gezien) :cool2::eek::fp:

Mule-Kick
29-01-2009, 09:30
Yvel vs. Arlovski zou vette partij zijn, aangezien arlovski het waarschijnlijk ook staande wil houden voorspel ik zowieso een KO voor een van beide.