PDA

View Full Version : ULTIMATE FIGHTING CHAMPIONSHIP® ANNOUNCES LAUNCH OF UFC® GYMS



Il Loco
27-01-2009, 20:41
Las Vegas, NV (USA) – The fastest growing sports organization in the world, the Ultimate Fighting Championship® (UFC®) in partnership with New Evolution Fitness Company (NEFC), today announced plans to launch a nationwide and global network of UFC gyms.

“UFC Gyms (http://ufcgyms.com/) is something we’ve been looking at for a long time, it completely made sense to me when we found the right partner in Mark Mastrov – this is the guy who has created some of the most powerful fitness brands in the world,” said Dana White, UFC President. “UFC gyms are going to shake up the fitness industry the way UFC shook up the sports industry. All the energy and excitement that we have brought to the fight business we are now going to bring to the fitness business. There is going to be something for everybody at all levels – from first timers to world class athletes – we’re going to get people excited and motivated to work out and get in great shape.”

“UFC Gyms” will be the first major brand extension for the Ultimate Fighting Championship, the all-time industry leader in the sport of mixed martial arts. In alliance with NEFC owners Mark Mastrov and Jim Rowley, developers of many of the world’s most successful fitness brands, UFC Gyms will give UFC enthusiasts and fitness seekers alike the opportunity to practice the training techniques of famed UFC athletes, such as Georges St-Pierre and BJ Penn.

With a diverse, loyal fan base of millions in the United States and abroad, UFC Gyms (http://ufcgyms.com/) will become the fitness destination of choice, providing all-around training, conditioning and health options for men, women and children of all ages.

“I have been a long time fan and admirer of the UFC. An introduction from a friend, Perry Rogers, to Lorenzo Fertitta and Dana White of the UFC, immediately sparked the idea of combining the strength of the UFC with our expertise in the fitness industry," said Mark Mastrov, co-Founder, New Evolution Fitness Company. "The manner in which we approach business, the style in which we run our companies and the passion we share for fitness has made this an easy decision and a natural partnership. The fitness industry needs innovation, it needs something to get excited about and we all agree that UFC Gyms will deliver on that in every way."

Estimated by Forbes Magazine as a $1 billion enterprise, the UFC organization has grown into one of the most successful sports brands in history in less than eight years. Purchased in 2001 for approximately $2 million, the UFC is the world’s largest pay-per-view content provider and has programming in over 100 countries and territories around the world in 17 different languages. Last year, Anheuser-Busch, Inc. and Harley-Davidson Motor Company forged core sponsorships of UFC events, which have a viewership base of millions globally.

For more information about UFC Gyms, please visit UFCgyms.com.

sikkwitttet
27-01-2009, 23:10
Bla bla bla.leuk.nou zou het aanslaan buiten vs?

renamer
27-01-2009, 23:31
ik snap niet dat er mensen zijn die een produckt lanceren waar de website nog niet eens af is en het product slechts een idee is...

maar je kan uiteraard al wel gold member worden...

lopez86
28-01-2009, 00:36
Bla bla bla.leuk.nou zou het aanslaan buiten vs?

Is dat nodig dan?
UFC is van Zuid Amerika tot Canada een volkssport.

sikkwitttet
28-01-2009, 00:41
Is dat nodig dan?
UFC is van Zuid Amerika tot Canada een volkssport.

ufc een volksport???

hooguit is mma in de vorm die ze bij ufc doen bekent bij een breder publiek dan 5 of 10 jaar geleden. thats it. ze maken big bucks lijkt mij. veel amerikanen kennen het, en kijken er wel eens naar. maar zelf doen??? dus volksport nee. dat is toch basketball, honkball, ami football, en voor canada is dat ijshockey. en in zuid amerika, is dat gewoon voetbal.

lopez86
28-01-2009, 04:20
ufc een volksport???

hooguit is mma in de vorm die ze bij ufc doen bekent bij een breder publiek dan 5 of 10 jaar geleden. thats it. ze maken big bucks lijkt mij. veel amerikanen kennen het, en kijken er wel eens naar. maar zelf doen??? dus volksport nee. dat is toch basketball, honkball, ami football, en voor canada is dat ijshockey. en in zuid amerika, is dat gewoon voetbal.

Dat is geen antwoord op mijn vraag.

sikkwitttet
28-01-2009, 04:54
volgens mij toch wel hoor. ik zeg dat het geen echte breed gedrage volksport is. dus darom vroeg IK of het wel zou aanslaan buiten us of a. denk dat in grote steden in eerste instantie wel leuk zal draaien. maar toch wat willen ze nu? puur fitness maar dan ufc logo er in. of combo met mma trainen? dan is de vraag of het brede publiek er aan durft natuurlijk.

lopez86
28-01-2009, 10:58
Nou ik weet niet of je wel eens in Amerika bent geweest, maar als UFC vechter kun je praktisch gezien niet fatsoenlijk over straat.
Ik denk dat noord, zuid-amerika en canada markt genoeg is voor de UFC en dat het "brede" publiek overzee niet eens een issue is.

sebastiaan
28-01-2009, 12:22
Nou ik weet niet of je wel eens in Amerika bent geweest, maar als UFC vechter kun je praktisch gezien niet fatsoenlijk over straat.
Ik denk dat noord, zuid-amerika en canada markt genoeg is voor de UFC en dat het "brede" publiek overzee niet eens een issue is.

Amerikanen neigen sowieso niet heel erg buiten de eigen landsgrenzen te denken om de een of andere reden..
Ik weet niet of ik naar een UFC gym zou gaan...Zulke commercie doet pijn aan m'n ogen..

remco pardoel
28-01-2009, 13:18
In Europa zal het denk ik op de meeste plekken niet werken. Op Engeland, Zwitserland en Duitsland na.
In Nederland weigert men gewoon meer als €60 per maand te betalen om lid te mogen zijn van een goede club. Men valt al over een paar tientjes lidmaatschap.

Ik geloof zeker dat het een succes zal worden. zeker in de VS

sebastiaan
28-01-2009, 14:11
In Europa zal het denk ik op de meeste plekken niet werken. Op Engeland, Zwitserland en Duitsland na.
In Nederland weigert men gewoon meer als €60 per maand te betalen om lid te mogen zijn van een goede club. Men valt al over een paar tientjes lidmaatschap.

Ik geloof zeker dat het een succes zal worden. zeker in de VS

Nederlanders zullen dan wel cheap zijn..Maar in Amerika vragen ze soms wel astronomische bedragen voor een club!
Bas Rutten vraagt geloof ik iets van 250,- per maand! Relaxt voor hem,daar niet van.
Maar als ik kijk naar mijn reeele inkomen,dan moet ik bekennen dat meer dan 50,- p/m bij mij echt de max is! En dan wil ik wel met Ernesto Hoost kunnen trainen.

JP
28-01-2009, 14:29
Oma's van 60 die cardio traininen zoals GSP? Lachen...

Wiseguy
28-01-2009, 14:52
Als ze slim zijn laten ze hun vechters daar ook af en toe trainen dat trekt veel mensen.

sikkwitttet
28-01-2009, 15:20
Ja die vechters zyn bekend.oke.ma dan maakt het nog geen brede sport.dit is geen sport dat gem.ouder van zegt,is goed ukje geen bball voor jov maar lekker ufc.denk het niet

lopez86
28-01-2009, 17:03
Ja die vechters zyn bekend.oke.ma dan maakt het nog geen brede sport.dit is geen sport dat gem.ouder van zegt,is goed ukje geen bball voor jov maar lekker ufc.denk het niet

Ja maar dat is geen argument, een volkssport betekent niet dat "het hele volk" het moet beoefenen, het betekent dat de sport door de maatschappij geaccepteerd word.
Boksen is ook niet gezond, en ouders zeggen daar heus niet allemaal na het zien van een bokspartij tussen Mayweather en de la Hoya "ga jij maar lekker boksen".
Boksen is daar ook een volkssport, en UFC is boksen kwa populariteit ver overstegen, get my drift?

remco pardoel
28-01-2009, 19:42
Het ligt er gewoon aan wat je voor training over hebt
Ik vindt dat men in de USA daar gewoon wat reeler in is.
€ 150 of meer vindt ik ook teveel.
wat dacht je van $1000 voor een uurtje prive les met Randy Couture...

80 tot 100 is acceptabel. daar zal het ook naar toe moeten gaan in de toekomst.
"If you pay peanuts you get monkeys"

renamer
28-01-2009, 23:12
ik ben per maand rond de 100 pleuro kwijt aan contibutie.. (dat is incl de open mat op woensdag van bad boys die ik ook met enige regelmaat bezoek)

dus opzich is het niet heel vreemd..

sikkwitttet
29-01-2009, 00:00
kijk als sport school houder ken ik het begrijpen. maar als sporter zijnde zelf niet. want fuck man 100 euro ofzo????

dude ouders zeggen dan doei, want dat is voor 2 kinderen dan gewoon niet te betalen. en op de voetbal club ofwat dan ook(met sponsoren en subsidie enzo dat dan wel) zijn gewoon dan velen malen goedkoper.
kan begrijpen een goede trainer wil meer vangen, maar dan nog. ik kan dat nu van mijn studentenleventje niet betalen.
en natuurlijk zal het hier ook komen, maar hoop dat ik dan een sportschool heb tegen die tijd:P, dan mag het duur worden. eerder niet

sikkwitttet
29-01-2009, 00:04
Ja maar dat is geen argument, een volkssport betekent niet dat "het hele volk" het moet beoefenen, het betekent dat de sport door de maatschappij geaccepteerd word.
Boksen is ook niet gezond, en ouders zeggen daar heus niet allemaal na het zien van een bokspartij tussen Mayweather en de la Hoya "ga jij maar lekker boksen".
Boksen is daar ook een volkssport, en UFC is boksen kwa populariteit ver overstegen, get my drift?


ja boksen is algemeen oke daaro. maar dat is ook laatste 10 jaar wat minder geworden(komt omdat boksen zich zelf in de vingers snijd steeds)
en ufc is kwa populariteit misschien boksen overtroffen, maar geld zit toch nog steeds bij boksen(check die pay outs maar es). maar boksen ga je toch eerder doen dan echt mma vechten(als ''normaal'' persoon)

want ken niet veel mensen die gewoon in een keer met mma zijn begonnen. meestal via judo of van karate naar kickboxen dan naar mma ofzo. toch???/:thup: