PDA

View Full Version : M-1 CHALLENGE SEATTLE 21/2/2009



topfighter
28-01-2009, 11:56
M-1 Challenge Seattle 21-02-2009

№ fighters name Team name VS Team name fighters name Pound Kg Start time End time

main fights
1 Juha – Pekka Vainikainen Finland VS Benelux Danny van Bergen 154 - 70 kg
2 Janne Tulirinta Finland VS Benelux Tommy Depret 167,2 - 76 kg
3 Lucio Linhares Finland VS Benelux Raymond Jarman 184,8 -84 kg
4 Marcus Vänttinen Finland VS Benelux Jochim Rijmen 204,6 -93 kg
5 Toni Valtonen Finland VS Benelux Sander Duyvis HW + 93 kg
superfight
6 Dohyung Kim Korea VS Imprial RD Mikhail Malyutin 154 - 70 kg
7 Myungho Bae Korea VS Imprial RD Erik Oganov 167,2 - 76 kg
8 Hyungyu Lim Korea VS Imprial RD Dmitry Samoylov 184,8 -84 kg
9 Jae Young Kim Korea VS Imprial RD Mikhail Zayats 204,6 -93 kg
10 Sangsoo Lee Korea VS Imprial RD Oleksiy Oliynyk HW + 93 kg

11 Bobby Green USA Team West VS Brazil Naja Flavio Roberto Alvaro 154 - 70 kg
12 USA Team West VS Brazil Naja Eduardo Pamplona 167,2 - 76 kg
13 Reggie Orr USA Team West VS Brazil Naja Juliano Cioffi Belgine 184,8 -84 kg
14 Raphael Davis USA Team West VS Brazil Naja Jair Gonçalves Junior 204,6 -93 kg
15 Carl Seumanutafa USA Team West VS Brazil Naja José Edson dos Santos França HW + 93 kg

topfighter
28-01-2009, 11:56
M-1 Challenge Seattle 21-02-2009

№ fighters name Team name VS Team name fighters name Pound Kg Start time End time

main fights
1 Juha – Pekka Vainikainen Finland VS Benelux Danny van Bergen 154 - 70 kg
2 Janne Tulirinta Finland VS Benelux Tommy Depret 167,2 - 76 kg
3 Lucio Linhares Finland VS Benelux Raymond Jarman 184,8 -84 kg
4 Marcus Vänttinen Finland VS Benelux Jochim Rijmen 204,6 -93 kg
5 Toni Valtonen Finland VS Benelux Sander Duyvis HW + 93 kg
superfight
6 Dohyung Kim Korea VS Imprial RD Mikhail Malyutin 154 - 70 kg
7 Myungho Bae Korea VS Imprial RD Erik Oganov 167,2 - 76 kg
8 Hyungyu Lim Korea VS Imprial RD Dmitry Samoylov 184,8 -84 kg
9 Jae Young Kim Korea VS Imprial RD Mikhail Zayats 204,6 -93 kg
10 Sangsoo Lee Korea VS Imprial RD Oleksiy Oliynyk HW + 93 kg

11 Bobby Green USA Team West VS Brazil Naja Flavio Roberto Alvaro 154 - 70 kg
12 USA Team West VS Brazil Naja Eduardo Pamplona 167,2 - 76 kg
13 Reggie Orr USA Team West VS Brazil Naja Juliano Cioffi Belgine 184,8 -84 kg
14 Raphael Davis USA Team West VS Brazil Naja Jair Gonçalves Junior 204,6 -93 kg
15 Carl Seumanutafa USA Team West VS Brazil Naja José Edson dos Santos França HW + 93 kg

SUCCES VOOR BENELUX TEAM!!!!

payap
28-01-2009, 12:52
Wordt weer knallend seizoen met de M-1 Challenge!

Sterke tegenstander Finland en het BEnelux team zal ad bak moeten..

Hieronder de foto met de tegenstander van Raymond Jarman Lucio Linhares die met eens tevig Ground and Pund zijn Amerikaanse tegenstander de schrik op het lijf jaagt.

Gaat een mooie pot tussen die twee worden. Raymond kan aan de bak!

http://s434.photobucket.com/albums/qq62/Eckringa/2009/Mixfightpressphoto/Foto03.jpg

Wiseguy
28-01-2009, 13:17
Russische team is ongewijzigd gebleven dus die zullen wel winnen

remco pardoel
28-01-2009, 13:20
De eerste wordt de zwaarste wedstrijd voor het Nederlands team...
misschien zouden jullie als forumbroeders linkjes van de partijen van de tegenstanders kunnen / willen plaatsen voor de mannen van het team.

Zo kunnen we een passend strijplan maken voor de onze mannen...

ChimiChero
28-01-2009, 14:24
Succes !!

Perfectteamcindy
28-01-2009, 21:38
Succes,... en knallen TOMMY!
2 Janne Tulirinta Finland VS Benelux Tommy Depret 167,2 - 76 kg :-)

Hiro
28-01-2009, 22:28
Is Jarman niet wat te licht voor -84? Niet dat hij het niet goed zou doen maar nu krijg je hetzelfde als Kamil en Romano die eigenlijk te licht zijn voor de gewichtsklasse waarin ze vechten. Maarja anyway succes aan alle vechters!

bcb
21-02-2009, 09:09
Zijn hier live beelden van te vinden ??

Barang
21-02-2009, 09:50
Zijn hier live beelden van te vinden ??

Het gala begint vannacht onze tijd 3.00 uur tot 6.30 uur.
Je kan dit live volgen om www.M1mixfight.com (http://www.M1mixfight.com)
Het Benelux team begint als eerste.:thup:

bcb
21-02-2009, 11:29
Het gala begint vannacht onze tijd 3.00 uur tot 6.30 uur.
Je kan dit live volgen om www.M1mixfight.com (http://www.M1mixfight.com)
Het Benelux team begint als eerste.:thup:

Heel goed mercikes ...heb namelijk nog geen enkele wedstrijd van tommy gemist dus dit is geweldig nieuws ....zit zeker gekluisterd achter me pc om 3uur dan .........
ben eens eve gaan kijken waar die live beelden zijn als ik vannacht om 3uur naar daar ga krijg ik onmiddelijk de beelden van seattle voorgeschoteld ??

Barang
21-02-2009, 11:40
Heel goed mercikes ...heb namelijk nog geen enkele wedstrijd van tommy gemist dus dit is geweldig nieuws ....zit zeker gekluisterd achter me pc om 3uur dan .........
ben eens eve gaan kijken waar die live beelden zijn als ik vannacht om 3uur naar daar ga krijg ik onmiddelijk de beelden van seattle voorgeschoteld ??

yep

bcb
21-02-2009, 12:00
yep

Zalig mercikes ga iets vroeger kijken op die die site....moest het niet lukken laat ik hier iets weten nog is merci he :-) !!!!

jesselaar
21-02-2009, 12:03
eerst ufc dan m1 dit word knallen

bcb
21-02-2009, 22:00
Is het normaal als ik nu op die site van www.m1mixfight.com (http://www.m1mixfight.com) op de live beelden klik dat ze nu zeggen dat je wegens tv rechten niets kan zien in belgie of is het pas tegen 3uur dat je kan zien ??

Barang
21-02-2009, 22:13
Is het normaal als ik nu op die site van www.m1mixfight.com (http://www.m1mixfight.com) op de live beelden klik dat ze nu zeggen dat je wegens tv rechten niets kan zien in belgie of is het pas tegen 3uur dat je kan zien ??


correctie + 1 uur zomertijd dus start 4.00 uur

micha
21-02-2009, 22:15
war Tommy!!

A.F.
21-02-2009, 22:36
war Tommy!!

ja .. tommy zit als enige in team benelux toch...

sukkel

bcb
22-02-2009, 01:06
ja .. tommy zit als enige in team benelux toch...

sukkel


sukkel ????

bcb
22-02-2009, 01:09
correctie + 1 uur zomertijd dus start 4.00 uur

Dus dat maakt niet uit of je in belgie tv rechten hebt of niet ze zenden dat sowieso uit of niet ? want het is op de site zelf dat ze zeggen dat je het in belgie niet kan zien ? was aan het denken dat jij in nederland woont ofzo zodat jij dat wel kan zien ? kan dat ? sorry he man maar zou zo graag die fights live willen zien .....

is het pas om 4uur dat ze dat dan uitzenden hier ofzo ??

jurgen ruymbeek
22-02-2009, 11:36
iemand uitslagen van de Belgen
gelezen Tommy verloren en
Jochem wat heeft hij gedaan ????,,

topfighter
22-02-2009, 13:53
iemand uitslagen van de Belgen
gelezen Tommy verloren en
Jochem wat heeft hij gedaan ????,,

laatste moment vervangen door jason jones....

761217186
22-02-2009, 16:24
ik dacht dat Raymond Jarman ook moest vechten in de M1? of zit ik er helemaal naast??

scallerules
22-02-2009, 21:09
heeft pretje verloren ofwa???

jurgen ruymbeek
22-02-2009, 23:03
jammer dat Jochem nie knokte ....geblesseerd ??

en ja hoorde of las toch da Tommy verloren had

topfighter
23-02-2009, 00:39
jammer dat Jochem nie knokte ....geblesseerd ??

en ja hoorde of las toch da Tommy verloren had

jochim werd vervangen omdat de coaches dachten dat Jason jones meer geschikt was voor tegen finland uit te komen...was echt in topvorm..zal dit laten zien op 11 april bij battle of the south tegen ac antonia

bcb
23-02-2009, 16:31
heeft pretje verloren ofwa???

Ja brotherke spijtig genoeg wel ......ge moet is gaan kijken op www.m1mixfight.com (http://www.m1mixfight.com) daar staan fotos ....heb hem nog niet gehoord maar als ge hem ziet kijken naar die gast denk ik dat hij zwaar teleurgesteld is en hem had kunne pakken maar ja het is ni zo....geloof me we hebben het beste nog niet gezien van pretje brother wait and see ....and then all wil believe me .......

PerfectTeam
23-02-2009, 17:11
Terug van de VS, nog totaal uitgeput van de trip even de resultaten van Team Benelux waarvan Remco Pardoel en ik de coaches zijn toelichten. Danny opent de M-1 show met een knappe unanimous decision winst tegen Juha-Pekka Vainikainen. Danny vecht vooral vooruit tegen zijn veel langere tegenstander en weet de partij in backmount te eindigen. Het startschot bleek gegeven te zijn. Dan gaat het iets minder. Tommy Depret komt uit tegen ervaren grappler Jane Tulrinta, die bij een eerste stootwisseling een double leg weet te scoren. Tommy probeert uit de grondsituatie te ontsnappen maar wordt ingeklemt met een anaconda choke. Tommy kan niet anders dan tappen. Vervolgens is het aan Kamil Uygun die inspringt voor Raymond Jarman wiens papieren niet inorde waren. Kamil onderging ongeveer hetzelfde lot als Depret en werd onmiddelijk neergehaald met een takedown. De uitstekende grondvechter Lucio Linhares weet de rug te nemen en over te gaan naar een armbar wat meteen einde partij betekende. Jammer voor onze 2 strikers, hadden liever meer gezien. Jason Jones die inspringt voor Jochim Rijmen, die geen toelating kreeg van de Amerikaanse commissie wegens te weinig ervaring, weet zijn partij uit te vechten maar ontbreekt aan vechtlust en verliest zijn partij op decision. In de laatste partij wil Sander Duyvis de Fin Tony Valtonen een hoek geven, maar mist. De Fin duikt voor een takedown en heft de 115 kg wegende Sander van de mat. Sander valt en is op slag ko. Jammer van dit resultaat, maar we zullen sterker en beter terugkomen.

Mr 1 Leg
23-02-2009, 17:21
Terug van de VS, nog totaal uitgeput van de trip even de resultaten van Team Benelux waarvan Remco Pardoel en ik de coaches zijn toelichten. Danny opent de M-1 show met een knappe unanimous decision winst tegen Juha-Pekka Vainikainen. Danny vecht vooral vooruit tegen zijn veel langere tegenstander en weet de partij in backmount te eindigen. Het startschot bleek gegeven te zijn. Dan gaat het iets minder. Tommy Depret komt uit tegen ervaren grappler Jane Tulrinta, die bij een eerste stootwisseling een double leg weet te scoren. Tommy probeert uit de grondsituatie te ontsnappen maar wordt ingeklemt met een anaconda choke. Tommy kan niet anders dan tappen. Vervolgens is het aan Kamil Uygun die inspringt voor Raymond Jarman wiens papieren niet inorde waren. Kamil onderging ongeveer hetzelfde lot als Depret en werd onmiddelijk neergehaald met een takedown. De uitstekende grondvechter Lucio Linhares weet de rug te nemen en over te gaan naar een armbar wat meteen einde partij betekende. Jammer voor onze 2 strikers, hadden liever meer gezien. Jason Jones die inspringt voor Jochim Rijmen, die geen toelating kreeg van de Amerikaanse commissie wegens te weinig ervaring, weet zijn partij uit te vechten maar ontbreekt aan vechtlust en verliest zijn partij op decision. In de laatste partij wil Sander Duyvis de Fin Tony Valtonen een hoek geven, maar mist. De Fin duikt voor een takedown en heft de 115 kg wegende Sander van de mat. Sander valt en is op slag ko. Jammer van dit resultaat, maar we zullen sterker en beter terugkomen.thanks coach voor de info spijtig maar ja niks aan te doen op naar de volgende uitdaging PERFECTTEAM RULES :thup:

bcb
23-02-2009, 19:19
heeft pretje verloren ofwa???
het was submission by choke .........

bcb
23-02-2009, 19:57
Terug van de VS, nog totaal uitgeput van de trip even de resultaten van Team Benelux waarvan Remco Pardoel en ik de coaches zijn toelichten. Danny opent de M-1 show met een knappe unanimous decision winst tegen Juha-Pekka Vainikainen. Danny vecht vooral vooruit tegen zijn veel langere tegenstander en weet de partij in backmount te eindigen. Het startschot bleek gegeven te zijn. Dan gaat het iets minder. Tommy Depret komt uit tegen ervaren grappler Jane Tulrinta, die bij een eerste stootwisseling een double leg weet te scoren. Tommy probeert uit de grondsituatie te ontsnappen maar wordt ingeklemt met een anaconda choke. Tommy kan niet anders dan tappen. Vervolgens is het aan Kamil Uygun die inspringt voor Raymond Jarman wiens papieren niet inorde waren. Kamil onderging ongeveer hetzelfde lot als Depret en werd onmiddelijk neergehaald met een takedown. De uitstekende grondvechter Lucio Linhares weet de rug te nemen en over te gaan naar een armbar wat meteen einde partij betekende. Jammer voor onze 2 strikers, hadden liever meer gezien. Jason Jones die inspringt voor Jochim Rijmen, die geen toelating kreeg van de Amerikaanse commissie wegens te weinig ervaring, weet zijn partij uit te vechten maar ontbreekt aan vechtlust en verliest zijn partij op decision. In de laatste partij wil Sander Duyvis de Fin Tony Valtonen een hoek geven, maar mist. De Fin duikt voor een takedown en heft de 115 kg wegende Sander van de mat. Sander valt en is op slag ko. Jammer van dit resultaat, maar we zullen sterker en beter terugkomen.


Domme seg wel zonde voor het team ......en vooral zonde voor tommy natuurlijk voor iedereen maar als vriend en fan zal ik maar zeggen echt wel zonde...ben eens gaan kijken aangezien ik er geen bal van ken wat een double leg en anaconda choke eigenlijk is ....
daim die gast moest echt wel uit de voeten kunnen !!!! maar heads up....het beste moet nog komen hoop ik ...!!! :-) dit is ervaring voor het hele team misschien datgene wat sommige nodig hebben denk ik dan als niet kenner van de sport......

Barang
23-02-2009, 20:00
je kan de beelden zien op ons bekende live forum....en dan naar videovault.
1e vijf partijen is het benelux team

Marco (scheids)
23-02-2009, 20:05
Jammer van dit resultaat, maar we zullen sterker en beter terugkomen.

That's the spirit !!!:thup:

bcb
23-02-2009, 21:47
je kan de beelden zien op ons bekende live forum....en dan naar videovault.
1e vijf partijen is het benelux team
verdomme vind dat live forum maar niet ..... :-)