PDA

View Full Version : aanstaande zondag Dutch open shinkyokushin



mawashi
28-01-2009, 18:50
Osu forummers,

Zondag 1 februari aanstaande wordt in Ureterp (vlak bij Drachten), in sporthal De Wier voor de 4e keer het Dutch open (shin)kyokushin karate gehouden. naast het Dutch open zal ook het Nederlands kampioenschap kyu graden gehouden worden. de entree is 12 euro, de aanvang van het toernooi is 11 uur. adres sporthal: Telle 21 Ureterp.
http://www.kyokushin-karate.org/index.html
meer info: http://www.kyokushin-karate.org/index.html
http://www.kyokushin-karate.org/NSKO%20Dutch%20Open%202009%20zonder%20sponser.jpg-for-web-large.jpg
http://www.kyokushin-karate.org/index.html

PatrickZondag
28-01-2009, 20:11
Dat wordt weer knokken voor mij:D:D
Nog meer van hier?

Ronald
28-01-2009, 20:12
Dat wordt weer knokken voor mij:D:D
Nog meer van hier?
Yep, maar voor mij wordt het plaatjes schieten ;)

HUNEBED
28-01-2009, 21:47
ah meneer Zondag ook van de partij hiero, werd tijd mienjonguh

chief108
28-01-2009, 21:52
see what the cat dragged in...

dus je moet aan de bak Patrick?
succes gozer!!

PatrickZondag
28-01-2009, 22:20
see what the cat dragged in...

dus je moet aan de bak Patrick?
succes gozer!!

Bedankt Chief!:D


ah meneer Zondag ook van de partij hiero, werd tijd mienjonguh

Jaja moet toch een keer gebeuren ja:D
Maar ben niet zo'n praatert;)

chief108
28-01-2009, 22:58
we verwachten nu wel twee dingen van je:
dat je hier regelmatig gaat posten
en dat je met een grote prijs weer terug naar ZOD komt

PatrickZondag
28-01-2009, 23:10
we verwachten nu wel twee dingen van je:
dat je hier regelmatig gaat posten
en dat je met een grote prijs weer terug naar ZOD komt

Ik zal proberen aan alle 2 de dingen te gaan voldoen.
En als ik met een grote prijs terug kom, post ik dat zeker wel ff.
Maybe wel met een filmpje:eek: als mij dat gaat lukken:rolleyes:

:osu:

paulreilman58
29-01-2009, 00:09
patrick succes! ik zie je 14februari!!

jan sensei kyokushin
29-01-2009, 09:05
Osu succes Patrick ik weet dat jij de juiste instelling hebt en de kokoro spirit van een krijger om te winnen ga er voor kyokushin Patrick
respect !!
(ps) en welkom op mixfight .

:neversurrender:
:osu:

chief108
29-01-2009, 09:17
that's the spirit Patrick!

we zien je post en filmpje zondagavond dus? :rolleyes:

MiNoS
29-01-2009, 13:29
ah meneer Zondag ook van de partij hiero, werd tijd mienjonguh


Heey moattie ga je zelf ook vechten?

PatrickZondag
29-01-2009, 21:21
patrick succes! ik zie je 14februari!!
Zeker zie ik je daar weer!:D


Osu succes Patrick ik weet dat jij de juiste instelling hebt en de kokoro spirit van een krijger om te winnen ga er voor kyokushin Patrick
respect !!
(ps) en welkom op mixfight .

:neversurrender:
:osu:
Osu Sensei jan, bedankt voor het compliment en ga uiteraard mijn iuterste best doen!:smash:


that's the spirit Patrick!

we zien je post en filmpje zondagavond dus? :rolleyes:

Ja gaan we proberen!!:D;)

Effective
30-01-2009, 22:21
Weet iemand hoe het progamma er zondag uitziet? Ik kan pas rond een uur of drie, wil graag weten of het moeite is dan nog te komen. Gaat mij met name om kumite senioren.

Patrick succes!:thup:

jan sensei kyokushin
31-01-2009, 08:27
Weet iemand hoe het progamma er zondag uitziet? Ik kan pas rond een uur of drie, wil graag weten of het moeite is dan nog te komen. Gaat mij met name om kumite senioren.

Patrick succes!:thup:Osu er zijn eerst kata kampioenschappen denk ik zoals andere jaren ik ben er 3 jaar achter elkaar geweest namelijk ;)dan beginnen ze met kumite dat is denk ik om en uur of 13:30 tegen 15uur is er pauze denk ik dan beginnen de kwart finale,s enz het is meest om 18 uur afgelopen inclucief prijsuitrijking , dus ik denk dat je nog tijd zat hebt Effective :)
sportgroeten
jan osu

PD_EC
31-01-2009, 12:11
Succes Patrick

PatrickZondag
31-01-2009, 12:53
Succes Patrick

Thnx kerel:D
Ga mijn best doen:D

mawashi
31-01-2009, 12:58
Weet iemand hoe het progamma er zondag uitziet? Ik kan pas rond een uur of drie, wil graag weten of het moeite is dan nog te komen. Gaat mij met name om kumite senioren.

na de pauze (ongeveer 3 uur waarschijnlijk) komen er als het goed is nog 32 finalepartijen van kumite zowel internationaal als van het kyu graden toernooi.

PD_EC
31-01-2009, 15:36
Thnx kerel:D
Ga mijn best doen:D

dat verwachten wij ook van jou:thup:

Effective
01-02-2009, 22:22
Heb je niet zien knokken Patrick, ik heb alleen de laatsten gezien, vanaf dat Van Maanen onderuit ging op een onreglementaire techniek (stoot in gezicht?) Wel mooie partijen van Haverkamp gezien, gefeliciteerd Tim!

Ronald
01-02-2009, 22:38
Ik ben vandaag ook wezen kijken. Was echt top en weer eens heel anders dan een kickboks/mma-gala. Morgen zal ik een fotoverslagje online gooien.

jan sensei kyokushin
02-02-2009, 11:39
Osu dus TIM Haverkamp heeft gewonnen klasse Tim gefeliciteerd je bent een topper met de juiste mentaliteit en inzet de spirit van een krijger jammer dat ik er niet was , en patrickzondag ??? nr 2 of 3 ???? is ook en toppertje ;)
jammer ik kon niet heen omdat ik naar het kickbox gala in huize maas groningen ben gegaan met de Bus mijn auto was stuk en had een uitnodiging gekregen van dat gala maar ik ben er alle 3vorige keren wel geweest in drachten en had gedacht dat ze mij nu niet zouden vergeten maar helaas wel dus jammer kyokushin gaat bij voor boven alles normaal , maar niet getreurt komen meer kyokushin gala,s
respect !!
osu

Wiseguy
02-02-2009, 11:48
Ik heb weinig verstand van karate maar is Timothy Petersen geen topper hierin?

jan sensei kyokushin
02-02-2009, 12:00
Ik heb weinig verstand van karate maar is Timothy Petersen geen topper hierin?;) yep en talent maar ik kan niet alle op noemen maar die doet toch semie contact bij de K.B.N dat is weer anders :)Timothy doet geen fulcontact :whistling: dacht ik
sportgroeten
osu

Chimofu
02-02-2009, 12:47
;) yep en talent maar ik kan niet alle op noemen maar die doet toch semie contact bij de K.B.N dat is weer anders :)Timothy doet geen fulcontact :whistling: dacht ik
sportgroeten
osu

Helemaal correct Shihan.

Hij is een topper in het semi contact.

Osu Timothy (weer een andere)

jan sensei kyokushin
02-02-2009, 13:27
Helemaal correct Shihan.

Hij is een topper in het semi contact.

Osu Timothy (weer een andere)Osu ik weet welke :lol:
respect !!
osu

PatrickZondag
02-02-2009, 15:34
Eerste ronde ben ik uitgelood tegen een pool, die kon/wou op het laatst niet meer.
De 2e ronde moest ik wel tegen een pool, maar die was net iets te sterk voor mij:crying:
Hij heeft een waarschuwing gekregen voor het slaan op de rug, wat ook wel tijd werd nadat hij het al 3x had gedaan.
En heb jammer genoeg toch verloren op punten.:boos:

chief108
02-02-2009, 15:37
zonde man....

jan sensei kyokushin
02-02-2009, 17:38
Eerste ronde ben ik uitgelood tegen een pool, die kon/wou op het laatst niet meer.
De 2e ronde moest ik wel tegen een pool, maar die was net iets te sterk voor mij:crying:
Hij heeft een waarschuwing gekregen voor het slaan op de rug, wat ook wel tijd werd nadat hij het al 3x had gedaan.
En heb jammer genoeg toch verloren op punten.:boos:Osu patrick je was er bij dat is ook belangrijk meedoen en winst en verlies liggen nu eenmaal (soms )dicht bij elkaar als het om de punten gaat , ik weet dat jij de juiste instelling hebt en spirit van een ras kyokushin volgende keer beter zeg maar ;)
never surender never !!
respect !!!
osu

Mr 1 Leg
02-02-2009, 17:57
in ieder geval je was er en RESPECKT en jan de groeten van mij OSU :thup: en aan elke vechter die er heeft gevochten petje af SIMPEL :thup: