PDA

View Full Version : Schilt tegen Hari in ArenA *edit, nu met foto's*



Bossie
29-01-2009, 08:12
AMSTERDAM - Drievoudig K-1-wereldkampioen Sem Schilt gaat de strijd aan met Badr Hari.

Voor zowel Schilt als Hari zal de druk enorm groot zijn in de aanloop naar dit droomgevecht. Schilt is gebrand op revanche, nadat hij eind vorig jaar door de Japanse K-1-organisatie buitenspel is gezet.

Voor Hari staat er veel op het spel, omdat hij onlangs geconfronteerd werd met twee grote decepties. De Amsterdammer verloor de grote K-1-finale in Yokohama vanwege een diskwalificatie, waarna hij op oudejaarsdag zwaar onderuit ging tegen Alistair Overeem.

Bron: Telegraaf.nl

Hier vast een paar foto's, ons verslag komt morgen online.


http://i434.photobucket.com/albums/qq62/Eckringa/2009/Persconferentie/30.jpg
http://i434.photobucket.com/albums/qq62/Eckringa/2009/Persconferentie/31.jpg
http://i434.photobucket.com/albums/qq62/Eckringa/2009/Persconferentie/32.jpg

Richelieu
29-01-2009, 08:13
Bron: Telegraaf.nl (hoezo sensatie...is de rest van de line-up niet interessant genoeg om te vermelden?)

Nickshooto
29-01-2009, 09:06
Er is al een ander topic met de rest van de partijen.

Badr Hari vs Sem Schilt
Melvin Manhoef vs Stefan Leko
Gokhan Saki vs Tyrone Spong
Errol Zimmerman vs Mourad Bouzidi
Andy Souwer vs Chahid Oulad El Hadj
Gago Drago vs William Diender
Joerie Mes vs Alviar Lima
Giorgio Petrosyan vs Faldir Chahbari
Nieky Holzken vs Sahin 'Kaas' Yakut
Rico Verhoeven vs Brian Douwens
Imro Main vs Sem Braan
Orono Vor Petchpoon vs Hassan El Hamzaoui
Chris Ngimbi vs Dennis Schneidmiller
Bjorn Bregy vs Tegenstander nog niet bekend
Murat Direkci vs Tegenstander nog niet bekend

Duss... Vandaar denk ik :)

meneer
29-01-2009, 09:12
kan me wel een mooier droomgevecht voorstellen.... zonder sem en badr

Highline
29-01-2009, 09:17
Er is al een ander topic met de rest van de partijen.

Badr Hari vs Sem Schilt
Melvin Manhoef vs Stefan Leko
Gokhan Saki vs Tyrone Spong
Errol Zimmerman vs Mourad Bouzidi
Andy Souwer vs Chahid Oulad El Hadj
Gago Drago vs William Diender
Joerie Mes vs Alviar Lima
Giorgio Petrosyan vs Faldir Chahbari
Nieky Holzken vs Sahin 'Kaas' Yakut
Rico Verhoeven vs Brian Douwens
Imro Main vs Sem Braan
Orono Vor Petchpoon vs Hassan El Hamzaoui
Chris Ngimbi vs Dennis Schneidmiller
Bjorn Bregy vs Tegenstander nog niet bekend
Murat Direkci vs Tegenstander nog niet bekend

Duss... Vandaar denk ik :)

denk dat Richelieu in de Telegraaf bedoelde....

el bastardo
29-01-2009, 09:21
En weer een pittige voor Badr. Zie hem niet zomaar van Sem winnen.

YoMarK
29-01-2009, 09:25
Ondanks dat er geen MMA bijzit(wat ik jammer vind), is dit toch een hele gave lineup. :thup:

Richelieu
29-01-2009, 09:31
denk dat Richelieu in de Telegraaf bedoelde....

Klopt! Echt weer zo'n sensatieblaadje als de Telegraaf die het natuurlijk lekker aandikt. Als ik naar de mm kijk vind ik bijvoorbeeld Souwer vs Oulad & Saki vs Spong veel spannender dan deze partij.

Justinian
29-01-2009, 09:33
Hele mooie matchmaking!

dirk5
29-01-2009, 09:37
WAR SEMMY!!!

Illest
29-01-2009, 10:07
:cool2:

nu maar hopen dat ie zich tegen Sem misdraagt

that would be f-ng sweet


(natrappen Hari, je kan het!)

Octavius
29-01-2009, 10:12
Wist het al lang. Maar ze houden vandaag een persconferentie waar het nieuws naar buiten gebracht zou worden. Komt de Telegraaf er nu al mee.

Volgende keer toch een embargo op je persbericht zetten.

chief108
29-01-2009, 10:22
lullig....

A-team
29-01-2009, 10:25
Schilt is gebrand op revanche, nadat hij eind vorig jaar door de Japanse K-1-organisatie buitenspel is gezet.

Hij verloor toch zelf!

Denk dat schilt gaat winnen!

chief108
29-01-2009, 10:32
in een worst case scenario wordt dit weer een fluitconcert...
Badr die niets in te brengen heeft tegen een tactisch vechtende Semmy...
allebei al niet echt populair in de ArenA

hoop dat ik ongelijk krijg

De man van 14K
29-01-2009, 10:33
gezien de resultaten in het verleden kon je nog wel eens gelijk gaan krijgen...

cloudwalker000
29-01-2009, 10:38
Er is al een ander topic met de rest van de partijen.

Badr Hari vs Sem Schilt
Melvin Manhoef vs Stefan Leko
Gokhan Saki vs Tyrone Spong
Errol Zimmerman vs Mourad Bouzidi
Andy Souwer vs Chahid Oulad El Hadj
Gago Drago vs William Diender
Joerie Mes vs Alviar Lima
Giorgio Petrosyan vs Faldir Chahbari
Nieky Holzken vs Sahin 'Kaas' Yakut
Rico Verhoeven vs Brian Douwens
Imro Main vs Sem Braan
Orono Vor Petchpoon vs Hassan El Hamzaoui
Chris Ngimbi vs Dennis Schneidmiller
Bjorn Bregy vs Tegenstander nog niet bekend
Murat Direkci vs Tegenstander nog niet bekend

Duss... Vandaar denk ik :)

zoo das een beste line-up uuuuuh.. lekker hoor

cloudwalker000
29-01-2009, 10:41
in een worst case scenario wordt dit weer een fluitconcert...
Badr die niets in te brengen heeft tegen een tactisch vechtende Semmy...
allebei al niet echt populair in de ArenA

hoop dat ik ongelijk krijg

with all due respect maar ik denk zeker niet dat dit een fluitconcert wordt.
Althans ik vind Hari altijd een spektakel om te zien!

Vind Sem geen ruk aan, sorry.

Fightchick
29-01-2009, 10:50
Ik ben ook benieuwd hoe Badr ontvangen wordt door het publiek. Ik vind hem ook een topvechter. Maar ja, eerst dat natrap incident en toen de MMA partij tegen Overeem die hij opeens niet meer wilde. Daar maakt ie zich niet populair mee.

Ik denkt trouwens dat ie zeker kans maakt tegen Sem.

matraz
29-01-2009, 11:29
Hoop toch dat die Badri een pak slaag krijgt....al zal het dan natuurlijk ook weer niet aan hem liggen!!

simtekf1
29-01-2009, 11:38
Hoop toch dat die Badri een pak slaag krijgt....al zal het dan natuurlijk ook weer niet aan hem liggen!!

Verklaar jezelf nader?

Illest
29-01-2009, 12:02
in een worst case scenario wordt dit weer een fluitconcert...
Badr die niets in te brengen heeft tegen een tactisch vechtende Semmy...
allebei al niet echt populair in de ArenA

hoop dat ik ongelijk krijg

Nou, gezien de reputatie van Badr zal hij wel worden uitgefloten. Sem is op voorhand al de favoriet. Die kan tegen Hari echt niks fout doen.

De druk ligt bij Hari en niet bij Schilt. Ik zie Schilt overigens niet 1,2,3 winnen. Het wordt een lastige, maar hele interessante partij die alle kanten op kan.

Verdomme, hij heeft wel lef hoor die Hari.
Na die k.o. tegen Leko (met een opkomst van een half uur!) werd ie door iedereen uitgefloten. Ik zou echt niet meer in de Arena willen vechten.

dtgerald
29-01-2009, 12:10
Klopt! Echt weer zo'n sensatieblaadje als de Telegraaf die het natuurlijk lekker aandikt. Als ik naar de mm kijk vind ik bijvoorbeeld Souwer vs Oulad & Saki vs Spong veel spannender dan deze partij.
Dat wel ja, maar ze besteden er wel aandacht aan.

wrestler_nl
29-01-2009, 12:16
ik hoop dat schilt wint op ko ,,,,ik denk dat badr niet veel kans maakt tegen schilt!!!
erg mooie line-up trouwens

Fasada
29-01-2009, 12:26
Toch verrassend alhoewel het nu heel logisch klinkt. Dacht namelijk echt dat het Bonjasky of Aerts zou worden... Zware pot weer voor Badr maar wel weer interessant zeg...

Tony Galento
29-01-2009, 12:27
Nou, gezien de reputatie van Badr zal hij wel worden uitgefloten. Sem is op voorhand al de favoriet. Die kan tegen Hari echt niks fout doen.

De druk ligt bij Hari en niet bij Schilt. Ik zie Schilt overigens niet 1,2,3 winnen. Het wordt een lastige, maar hele interessante partij die alle kanten op kan.

Verdomme, hij heeft wel lef hoor die Hari.
Na die k.o. tegen Leko (met een opkomst van een half uur!) werd ie door iedereen uitgefloten. Ik zou echt niet meer in de Arena willen vechten.

Ik zou het eerder overmoed noemen.

Als Badr zo doorgaat is hij binnen een paar jaar op. Veels teveel klappen gehad in een te korte tijd.

anonymous001
29-01-2009, 12:39
Wist het al lang. Maar ze houden vandaag een persconferentie waar het nieuws naar buiten gebracht zou worden. Komt de Telegraaf er nu al mee.

Volgende keer toch een embargo op je persbericht zetten.

Dat is wel echt een klotestreek... :mad:

anonymous001
29-01-2009, 12:40
Ik ben ook benieuwd hoe Badr ontvangen wordt door het publiek. Ik vind hem ook een topvechter. Maar ja, eerst dat natrap incident en toen de MMA partij tegen Overeem die hij opeens niet meer wilde. Daar maakt ie zich niet populair mee.

Ik denkt trouwens dat ie zeker kans maakt tegen Sem.

Als je zo praat over groot kampioen, laat die 'sorry' dan ook maar zitten...

edit: shit, sorry ik reageerde op cloudwalker... :blush:

JeMalleMoer
29-01-2009, 12:46
Badr zal wel uitgefloten worden. De arena zit altijd vol met die van die mongolen. Vooral op de tweede ring. Zie vorige jaren (bregy bijv). Daarom snap ik niet waarom hij daar gaat staan.

blazin.arr0w::::
29-01-2009, 13:03
Badr wordt niet uitgefloten want hij komt op met de tune van het programma "het spijt me" :D

Maar goed, wel interressante match-up.

BiCkOnE
29-01-2009, 13:05
in een worst case scenario wordt dit weer een fluitconcert...
Badr die niets in te brengen heeft tegen een tactisch vechtende Semmy...
allebei al niet echt populair in de ArenA

hoop dat ik ongelijk krijg

Denk dat het fluitconcert wel uit zal blijven, het is toch een "thuiswedstrijd" voor Badr, ondanks zijn vreemde uitspattingen blijf ik het toch een topvechter vinden, tactisch en fysiek is hij erg sterk hopelijk houd hij deze keer zijn kop er een beetje bij, maar wordt een pittig gevecht wat zowel Badr als Sem niet zomaar even afwerkt.
De rest van de line up super!!

LET THE BEATINGS BEGIN!! :twak:

BiCkOnE
29-01-2009, 13:07
Badr wordt niet uitgefloten want hij komt op met de tune van het programma "het spijt me" :D

Maar goed, wel interressante match-up.

LOL, zou me ook niets verwonderen, heb hem met vreemdere nummertjes op zien komen..

Wiseguy
29-01-2009, 13:16
Badr in Nederland is een unieke kans om hem aan het werk te zien!

chief108
29-01-2009, 13:22
Badr wordt niet uitgefloten want hij komt op met de tune van het programma "het spijt me" :D

LOL....:lol:

blackadder
29-01-2009, 14:04
Ik hoop dat Schilt hem total loss slaat!!!:thup:

Kingster
29-01-2009, 14:48
Zekers een mooie line up, nu maar hopen dat het ook allemaal intact blijft.

Mocht schilt winnen, dan zal het vast minimaal 4 jaar duren voordat badr weer eens in nederland vecht. :rolleyes:

Sjaak
29-01-2009, 16:38
Wordt een kort droomgevecht en weer een zware KO voor Badr, Semmy vreet hem op

Wiseguy
29-01-2009, 16:42
Dat zeiden de meeste ook over Badr tegen Aerts en over Badr tegen Feitosa maar we weten allemaal hoe die partijen zijn verlopen.

Effective
29-01-2009, 16:47
Boeiende pot!!! Ga voor winst op KO voor Sem!

bryan
29-01-2009, 16:52
ben niet snel voor schilt.. maar sem mag deze klus binnen 5 minuten klaren van mij...

schilt op KO pretty please...

Mephisto
29-01-2009, 17:01
Badr is supergefocused, helemaal voorbereid en ik denk dat het een verrassende pot wordt. Algemeen publiek vind Badr juist top, alleen Mixfightpubliek vindt Badr over het algemeen niks. Dus wordt hij zeker niet uitgefloten! Zien hem nu eindelijk! En wees eerlijk Badr heeft wel ballen om in de Arena te staan!

Wat is het verschil tussen algemeen publiek en Mixfight-publiek (:whistling:)

Ik spreek behoorlijk wat mensen die niet eens tot het kickbokspubliek horen maar soms wel eens wat opvangen op tv en in de krant en die moeten hem ook niet. Badr heeft veel goodwill verspeeld en het zal nog even duren voordat deze schade is hersteld. Arena is wellicht een goede start...

Wiseguy
29-01-2009, 17:03
Op dit forum word er vaak met 2 maten gemeten. Yvel word beschouwd als held terwijl hij al vaak gedisqualificeerd is en zelfs een scheidsrechter heeft aangevallen. Terwijl Badr voor veel minder gehaat word.

A.F.
29-01-2009, 17:15
Wat blijft hangen bij mixfightpubliek is zijn overtredingen...Bij algemeen publiek dat het een keiharde knokker is.

En Arena is misschien een kans om mixfighters te overtuigen dat het toch een goede vechter is, buiten een paar incidenten

hey Roy... Badrarchist :thup:

Ik heb een weddenschap gewonnen... wat was het nou?

juutje geeltje meiertje?

A.F.
29-01-2009, 17:22
Wat denk je? Juutje!!
Kom je morgen uitbetalen. 10.00 gym
hahaha

hahahahah.... 10uur? pffffffff....

laat dan maar zitten :pimp:

LJ Silver
29-01-2009, 17:35
Vandaag voor It's Showtime film opnames gemaakt met oa. Badr en Sem. Ze werkte allemaal erg goed en geduldig mee, en die Sem heeft wel hele scherpe opmerkingen. Had ik niet verwacht, toffe kerel.

PD_EC
29-01-2009, 17:40
hoop dat het een mooie beukpartij wordt

Ronald
29-01-2009, 17:43
Mooie partij voor Sem... vervelend voor Badr.

BiCkOnE
29-01-2009, 17:58
Wat blijft hangen bij mixfightpubliek is zijn overtredingen...Bij algemeen publiek dat het een keiharde knokker is.

En Arena is misschien een kans om mixfighters te overtuigen dat het toch een goede vechter is, buiten een paar incidenten


Gelukkig ben ik "algemeen mixfight publiek"
Overtredingen?.......ja
Keiharde knokker?...JA
Ga dit vecht bekijken, zonder terug te kijken naar het verleden...

TOON
29-01-2009, 18:02
zooooooo mooie partij...twee van de betere K1 vechters van dit moment tegen elkaar in de Arena...wat wil je nog meer?!

denk dat het moeilijk wordt voor Badr....heeft toch de reputatie dat ie iets te snel gaat zitten, en ik denk niet dat Schilt hem dan terug in de partij laat komen...

Guillermo
29-01-2009, 18:02
Badr gets his ass whooped 100%. En die mongolen die in de Arena komen kennende wordt hij nog uitgefloten ook als hij opkomt. Ik denk dat we een kleine bet moeten maken in het wedkantoor of hij wordt uitgefloten of niet, i wanna get rich! :thup:

Wiseguy
29-01-2009, 18:04
zooooooo mooie partij...twee van de betere K1 vechters van dit moment tegen elkaar in de Arena...wat wil je nog meer?!

denk dat het moeilijk wordt voor Badr....heeft toch de reputatie dat ie iets te snel gaat zitten, en ik denk niet dat Schilt hem dan terug in de partij laat komen...

Ja maar het laatste wat badr zal doen is schilt tijd en ruimte geven. Als Schilt onder druk komt te staan is hij op zijn zwakst kijk maar naar zijn partij tegen aerts.

Spike_tm
29-01-2009, 18:05
Het is te hopen voor Badr dat hij de de stopstoot van Sem niet gaat blocken met z'n kin. Op een of andere manier doet hij dat in iedere partij, een stoot blocken met z'n kin. Zo stevig is die kin niet, dus ik snap niet waarom hij die tactiek hanteerd. Hoewel hij meestal wel weer opkrabbeld en dan alles of niks er in vliegt. Ik denk dat hij na een stopstoot van Sem niet meer opkrabbeld.
Ik ben niet zo'n fan van Badr na z'n escapades, zeker niet door de reactie van hem achter af.
Maargoed, Sem vind ik ook totaal niet boeiend om te zien vechten. Z'n stijl staat me gewoon niet aan. Je moet hem wel nageven, z'n stijl past goed bij z'n motoriek, dus hij doet wat hij moet doen. Ik vind het alleen niet mooi om te zien.
Boeit me niet zoveel wie er wint, andere partijen van de line-up zijn een stuk leuker.

BJJrajawali
29-01-2009, 18:07
Ik denk toch dat Gadvr Hari gaat winnen...... mits hij in Antwerpen wint en niet geblesseerd raakt..... Als die in antwerpen een pak slaag krijgt den kik niet eens dat die in de arena vecht

Sjaak
29-01-2009, 18:12
Mooie partij voor Sem... vervelend voor Badr.

Je zegt het zelfde als ik alleen wat tactischer :D

TOON
29-01-2009, 18:18
Ja maar het laatste wat badr zal doen is schilt tijd en ruimte geven. Als Schilt onder druk komt te staan is hij op zijn zwakst kijk maar naar zijn partij tegen aerts.

badr heeft een spectaculaire stijl met als vervelend gevolg voor hemzelf dat zn verdediging soms op plan 2 komt...daar gaat Sem gebruik van maken...ik hoop pas laat in de 3e, zodat ik wel lang kan genieten van deze pot!! Denk niet dat Schilt zich nog een keer laat foppen zoals destijds tegen Aerts...

blackadder
29-01-2009, 18:25
Ja maar het laatste wat badr zal doen is schilt tijd en ruimte geven. Als Schilt onder druk komt te staan is hij op zijn zwakst kijk maar naar zijn partij tegen aerts.
Zou hij daar niet van geleerd hebben denk je?

Wiseguy
29-01-2009, 18:30
Zou hij daar niet van geleerd hebben denk je?

Time will tell.

ashi76
29-01-2009, 18:31
Vervelend voor badr, das dan 3x op rij niet winnen.
Sem op K.O. 1e ronde.

Wiseguy
29-01-2009, 18:32
Vervelend voor badr, das dan 3x op rij niet winnen.
Sem op K.O. 1e ronde.

Hij moet volgende week tegen een belg die geef ik 1 minuut.

ashi76
29-01-2009, 18:32
Welke belg ?

anonymous001
29-01-2009, 18:35
Vervelend voor badr, das dan 3x op rij niet winnen.
Sem op K.O. 1e ronde.

Snap het eerlijk gezegd niet zo goed van zijn management. Hij is eindelijk doorgebroken naar de absolute top. Waarom dan nu zulke risico's? Waarom niet effe een wat makkelijker partijtje? Dan treft ie Schilt vanzelf wel in de finale. Vind dit een beetje een gevaarlijke strategie...

Wel mooi voor de fans natuurlijk. Hopen dat ze er allebei vol voor gaan...

MJOKKIE
29-01-2009, 18:43
Klopt! Echt weer zo'n sensatieblaadje als de Telegraaf die het natuurlijk lekker aandikt. Als ik naar de mm kijk vind ik bijvoorbeeld Souwer vs Oulad & Saki vs Spong veel spannender dan deze partij.

Beste Richelieu. Doorgaans kom je met zinnige posts maar vandaag kraam je onzin uit. Lekker makkelijk met de goegemeente op de Telegraaf kakken. Voorlopig het enige dagblad dat uberhaupt serieus aandacht aan onze sport besteed. Daarmee informeren ze een breed publiek, dat geen flauw benul heeft wie die Chalid Oulad is en dat ook geen moer kan schelen.
Badr en Sem zijn de bekende namen. Bovendien zie ik het sensatiegehalte niet. Als je toch vanachter je keybord stelling wil nemen, doe dat dan naar kranten als de Volkskrant, NRC, AD en de Pers, of naar de NOS, de staatsomroep die kickboksen categorisch buiten de deur houdt.:twak:

Osu

marcelt
29-01-2009, 18:49
AMSTERDAM - Drievoudig K-1-wereldkampioen Sem Schilt gaat de strijd aan met Badr Hari.

Voor zowel Schilt als Hari zal de druk enorm groot zijn in de aanloop naar dit droomgevecht. Schilt is gebrand op revanche, nadat hij eind vorig jaar door de Japanse K-1-organisatie buitenspel is gezet.

Voor Hari staat er veel op het spel, omdat hij onlangs geconfronteerd werd met twee grote decepties. De Amsterdammer verloor de grote K-1-finale in Yokohama vanwege een diskwalificatie, waarna hij op oudejaarsdag zwaar onderuit ging tegen Alistair Overeem.

Bron: Telegraaf.nl

ONE MORE DECEPTIE VOOR BADR :thup:

marcelt
29-01-2009, 18:57
Op dit forum word er vaak met 2 maten gemeten. Yvel word beschouwd als held terwijl hij al vaak gedisqualificeerd is en zelfs een scheidsrechter heeft aangevallen. Terwijl Badr voor veel minder gehaat word.

Veel minder? > naslaan en trappen naar opponent op de grond terwijl de scheids er al tussen is . Een tegenstander proberen neer te hoeken bij een persconferentie. En dan heb ik het nog niet over al zijn verbale diarree gehad.
DE dingen van Yvel vind ik ook niet zo mooi. Maar hij zegt tenminste dat hij inziet dat hij het niet had moeten doen en fout is geweest.

sjaakie'tje
29-01-2009, 19:03
Badr heeft zeker de ingredienten om Schilt te verslaan. Reach + speed + power + boxing skills. Hari kan iedereen verslaan, maar tegelijkertijd ook van iedereen verliezen. Zijn voornaamste probleem in deze partij zal zijn kin zijn, want zo'n linkse jab van Semmy kan al genoeg zijn ...

Illest
29-01-2009, 19:06
Badr is supergefocused, helemaal voorbereid en ik denk dat het een verrassende pot wordt. Algemeen publiek vind Badr juist top, alleen Mixfightpubliek vindt Badr over het algemeen niks. Dus wordt hij zeker niet uitgefloten! Zien hem nu eindelijk! En wees eerlijk Badr heeft wel ballen om in de Arena te staan!

Hey Roy,

De laatste keer tegen Leko heeft zowat heel de Arena Badr uitgefloten hoor...dus of ze hem zo top vinden dat zou ik zo net nog niet weten.
Waarom denk je dat ie niet meer in de Arena wilde vechten....

Bossie
29-01-2009, 19:29
Badr vecht dus 8 Februari Antwerpen , 28 Maart Tokio en 16 Mei Arena. Zou het niet beter zijn dat hij een maand of 6 rust pakt na deze partijen. 7 Partijen in 6 Maanden lijkt me een beetje teveel inclusief downs en een zware ko.

Weet iemand trouwens wanneer de loting is voor 28 maart in tokio.

Pride_187
29-01-2009, 19:32
Schilt? Nog meer gratis dakschade voor Badr.

T15Boxing
29-01-2009, 19:49
Dit zou een geweldige comeback kunnen worden van Badr. Wordt de eerste die Schilt KO slaat en ga door met winnen tot de big thing.

Ik hoor veel van Badr moet rust nemen etc en ik had hetzelfde gevoel. Maar rolle bollende Ali sloeg hem in wat, 1 minuut KO? Daar kunnen veel vechters tegen want je chin wordt maar met een paar harde klappen gecracked.
Het zijn de volle wetstrijden van 3 rondes vol met stoten en trappen tegen je hersenen die het meest beschadigend zijn.

Maar goed. Ik zie een keiharde KO victory van Badr met zijn explosieve counter punches en hij houdt Semmy op afstand met zn kicks.

Badr komt altijd hard terug, en ik heb spijt voor Semmy dat hij zn wrath moet voelen.


hij komt op met de tune van het programma "het spijt me" :D

Is dat zo?

Jessica
29-01-2009, 20:06
Op dit forum word er vaak met 2 maten gemeten. Yvel word beschouwd als held terwijl hij al vaak gedisqualificeerd is en zelfs een scheidsrechter heeft aangevallen. Terwijl Badr voor veel minder gehaat word.

ik vind dat jij je te vaak negatief uitlaat over dit forum en de mensen erop en dus krijg jij van mij..........NEG.REPS.

Mike
29-01-2009, 20:32
Op dit forum word er vaak met 2 maten gemeten. Yvel word beschouwd als held terwijl hij al vaak gedisqualificeerd is en zelfs een scheidsrechter heeft aangevallen. Terwijl Badr voor veel minder gehaat word.


Yvel heeft zelf reflectie en komt voor zijn fouten uit en geeft aan ook spijt te hebben van bepaalde acties. Dat zag je ook bij InsideMMA laatst. Hij leert ervan en praat foute dingen achteraf niet goed. Hij komt op mij over als iemand die zichzelf bewust en/of onbewust behoorlijk heeft ontwikkeld op mentaal en persoonlijk gebied de afgelopen jaren. Die indruk krijg ik niet bij Badr Hari. Entegendeel zelfs

badr hari zit duidelijk nog in de ontkenningsfase en ik vraag me af of hij daar ooit uit zal komen.

ik hoop het voor hem want dan zou hij mentaal sterker worden en dus ook een betere vechter worden.

Jessica
29-01-2009, 20:34
luister Roy, deze persoon is zelf absoluut niet objectief.
Ik heb geen zin er verder op in te gaan, we hebben met z'n allen al 'n heel badr verhaal achter de rug.

edit: mike = correct

Wiseguy
29-01-2009, 20:35
Yvel heeft zelf reflectie en komt voor zijn fouten uit en geeft aan ook spijt te hebben van bepaalde acties. Dat zag je ook bij InsideMMA laatst. Hij leert ervan en praat foute dingen achteraf niet goed. Hij komt op mij over als iemand die zichzelf bewust en/of onbewust behoorlijk heeft ontwikkeld op mentaal en persoonlijk gebied de afgelopen jaren. Die indruk krijg ik niet bij Badr Hari. Entegendeel zelfs

badr hari zit duidelijk nog in de ontkenningsfase en ik vraag me af of hij daar ooit uit zal komen.

ik hoop het voor hem want dan zou hij mentaal sterker worden en dus ook een betere vechter worden.

Tuurlijk betuigt hij spijt anders zou hij niet meer in de bak komen in de VS.
Of hij het meende is de vraag.
Het zelfde geld voor Badr die ook spijt betuigde.

Mike
29-01-2009, 20:37
dat is wel erg flauw wiseguy

spijt betuigen is al lastig genoeg

dan doe je het en dan is het nog niet goed genoeg

ik heb er wel respect voor

Wiseguy
29-01-2009, 20:42
dat is wel erg flauw wiseguy

spijt betuigen is al lastig genoeg

dan doe je het en dan is het nog niet goed genoeg

ik heb er wel respect voor

Ja daar is lef voor nodig en verdient zeker respect. Ik vind het daarom ook terecht dat Yvel weer een kans heeft gekregen probeerde alleen aan te geven hoe er met 2 maten gemeten word.

@ Jessica..

Veel blabla maar weinig inhoud. In jou ogen ben ik niet objectief. Dit komt waarschijnlijk omdat wij niet dezelfde mening delen. Om mij gelijk uit te maken voor een naarling bij je neg rep comment vind ik erg kinderachtig.
Op een forum word nou eenmaal gediscusseerd dat ik het niet met je eens ben wil niet zeggen dat ik je een naar mens vind maar jij denkt er blijkbaar anders over en dat zegt meer over jou dan over mij.

PigDog
29-01-2009, 20:46
Badr maakt geen kans tegen Sem.....
Had liever een rematch gezien tegen Bonjaski, maar dan een partij met respect....

Wiseguy
29-01-2009, 20:49
Bij de comment van haar negrep stond er naarling. Ze wil niet begrijpen dat als ik het niet met haar eens ben het geen aanval is op haar persoonlijkheid maar op haar (gebrek aan) argumenten.

Glen
29-01-2009, 20:50
@ Wiseguy én Jessica, jullie Badderen het maar samen uit (via PM ofzo).
Schilt en Hari gaan voor een mooie partij zorgen!

Jessica
29-01-2009, 20:52
je valt in herhaling en ja beter tegen jouzelf gezegt dan publiekelijkmaar bijdeze : "Ïk vind jou 'n naarling, 'n onsympatieke doordrammende stekend blinde betweter:........en je krijgt geen hondje!

Wiseguy
29-01-2009, 21:03
je valt in herhaling en ja beter tegen jouzelf gezegt dan publiekelijkmaar bijdeze : "Ïk vind jou 'n naarling, 'n onsympatieke doordrammende stekend blinde betweter:........en je krijgt geen hondje!

http://img145.imageshack.us/img145/1198/redcard3yb1.gif

Jessica
29-01-2009, 21:03
IK UITERAARD ;)

ben je nou boos omdat je geen hondje krijgt

PigDog
29-01-2009, 21:11
Ik denk dat Badr wel degelijk een kans maakt tegen Sem. Is een dubbele revanche voor Badr; Arena&Schilt

OK, laten we even de punten nagaan...
-Badr heeft een goeie linker direkte die veel doorkomt en voor veel schade zorgde bij de tegenstander.
-Sem heeft daar geen last van omdat zijn reach navenant groter is.
-Badr heeft veel power in zijn stoten.
-Sem ook...
-Badr heeft snelheid, hij is veel sneller als Sem...
-Sem heeft zijn knieën om Badr te neutraliseren.
-Badr heeft een glazen kin, en gaat veel neer..
-Sem heeft dat juist niet, ik denk dat zijn powerknieën voor een KO bij Badr gaan zorgen, ook al zitten ze op zijn dekking...

Hoewel Badr dus veel kwaliteiten bezit die het elke tegenstander moeilijk zou maken, heeft Sem gewoon meer voordelen met tegenstanders zoals Badr. En het is een taaie, moeilijk te bevechten MF.
En laten we nu alsjeblieft eens ophouden met het geijkte praatje dat Sem een lelijke vechtstijl heeft... Dat doet er niet toe, hij is er niet om een schoonheidsprijs te winnen, maar het is een topvechter die er met hart en nieren voor traint en gaat en verdiend net zoveel respect als onze andere grootheden, zoals Aerts of Hoost....

PigDog
29-01-2009, 21:12
IK UITERAARD ;)

ben je nou boos omdat je geen hondje krijgt

Kijk maar uit, straks krijgt hij je poesje...

Jessica
29-01-2009, 21:30
Kijk maar uit, straks krijgt hij je poesje...

[quote Roy sier; wie,......Sem?]

:lol:

Biiyen
29-01-2009, 21:58
Sem op KO, dit is geen goeie tegenstander voor Badr. Hij had al problemen met de lengte van Hong Man Choi. En nu krijgt hij iemand net zo imposant als HMC met dat verschil dat Sem ook nog kan vechten.

Karel
29-01-2009, 22:04
had hari niet zo klein ingeschat vergeleken met schilt :eek:

misschien idd niet zo'n goede keuze, maar wel een partij die ik nog eens wilde zien, toch twee die elkaar moeten ontmoeten

wrestler_nl
29-01-2009, 22:27
Op dit forum word er vaak met 2 maten gemeten. Yvel word beschouwd als held terwijl hij al vaak gedisqualificeerd is en zelfs een scheidsrechter heeft aangevallen. Terwijl Badr voor veel minder gehaat word.

-tegenstander natrappen en stoten (bonjasky)
-tegenstander 'een homo' noemen (bonjaksy)
-Trainer van tegenstander aanvallen (bonjasky)
- geen excuses aanbieden (Remy)
-tegenstander tijdens persconferentie proberen ko te slaan(p. Graham)
- altijd bullshit praten over tegenstanders!!

Durfal
29-01-2009, 22:31
Het wordt gewoon Semmy die wint , getergd door de belachelijke corrupte beslissing de regerend 3 voudig kampioen niet eens een reserve partij aan te bieden.
Badr heeft te weinig incasserings vermogen tegen een Hard hitter als Semmy is.
Ok Schilt komt vaak door zijn postuur wat onbeholpen over, maar is dit beslist niet!!
Voorts ben ik het eens met de lieden die beweren dat een nog zo jonge vechter als Hari is hij ongezond veel vaak zware partijen vlak achter elkaar afwerkt.
Dit lijkt me persoonlijk roofbouw op een jonge atleet en een vreemd stukje management...

Karel
29-01-2009, 22:49
schilt heeft een oom in marokko

wrestler_nl
29-01-2009, 22:52
Melvin Manhoef vs Stefan Leko very nice....manhoef winst op (zware) ko
Gokhan Saki vs Tyrone Spong ook een mooie partij....hoop op winst voor spong... wil hem in de toekomst wel in de k1 wgp zien:thup::thup:
Errol Zimmerman vs Mourad Bouzidi zimmerman wint denk ik wel op ko...:thup:

Karel
29-01-2009, 22:54
cursus citeren gevolgd?

anonymous001
29-01-2009, 22:55
Drago -Diender is natuurlijk ook interessant... Denk dat Drago em toch wel pakt...

wrestler_nl
29-01-2009, 22:56
ben het met je eens.


gelukkig:D

T15Boxing
29-01-2009, 22:56
-tegenstander natrappen en stoten (bonjasky)
-tegenstander 'een homo' noemen (bonjaksy)
-Trainer van tegenstander aanvallen (bonjasky)
- geen excuses aanbieden (Remy)
-tegenstander tijdens persconferentie proberen ko te slaan(p. Graham)
- altijd bullshit praten over tegenstanders!!

It puts asses into seats.


Voor een kerel zo groot en sterk als Schilt is hij wel erg bang en terughoudend als een tegenstander hem agressief aanvalt. Ik vraag me nog steeds af waarom Badr dat niet deed tegen Hong man pop maar ik denk dat een gemiddelde stoot van zo'n reus veel harder aankomt. Kijk maar naar Sefo tegen Schilt. Lijkt wel een feather fist KO punch maar schijn bedriegt.
Badr is zelf ook aardig lang met een goede reach armen en benen. Hij moet echt zn snelheid gebruiken tot hij de kans krijgt om Schilt de mat in te boren.
Badr TKO RO 2.

BiCkOnE
29-01-2009, 23:17
-tegenstander natrappen en stoten (bonjasky)
-tegenstander 'een homo' noemen (bonjaksy)
-Trainer van tegenstander aanvallen (bonjasky)
- geen excuses aanbieden (Remy)
-tegenstander tijdens persconferentie proberen ko te slaan(p. Graham)
- altijd bullshit praten over tegenstanders!!

Helemaal correct....
...ook helemaal correct is : 70 Fights 63 Wins 6 Losses 1 Draw 51 KOs
K-1 18 Fights 13 Wins 5 Losses 12 (T)KOs

Niet iemand die je zomaar neerlegt!
Ik onderschat Sem zeker niet, maar andrsom ook niet, heb hem vaker na een "zware" Knockdown zien winnen.

Al met al een partij waar wij allen blijkbaar naar uitkijken...the Badr haters as well as the lovers!

anonymous001
29-01-2009, 23:24
tijd, sorry

Ja, en 'Drago'. ;)

Dragon Tail
30-01-2009, 08:47
Klopt! Echt weer zo'n sensatieblaadje als de Telegraaf die het natuurlijk lekker aandikt. Als ik naar de mm kijk vind ik bijvoorbeeld Souwer vs Oulad & Saki vs Spong veel spannender dan deze partij.


Beste Richelieu. Doorgaans kom je met zinnige posts maar vandaag kraam je onzin uit. Lekker makkelijk met de goegemeente op de Telegraaf kakken. Voorlopig het enige dagblad dat uberhaupt serieus aandacht aan onze sport besteed. Daarmee informeren ze een breed publiek, dat geen flauw benul heeft wie die Chalid Oulad is en dat ook geen moer kan schelen.
Badr en Sem zijn de bekende namen. Bovendien zie ik het sensatiegehalte niet. Als je toch vanachter je keybord stelling wil nemen, doe dat dan naar kranten als de Volkskrant, NRC, AD en de Pers, of naar de NOS, de staatsomroep die kickboksen categorisch buiten de deur houdt.:twak:

Osu

Jongens geen ruzie maken.
De De Telegraaf maakt vandaag weer goede promotie voor onze mooie sport.


Bron: http://www.telegraaf.nl/telesport/3125192/__Schilt_en_Hari_beloven_vuurwerk__.html?p=2,1

Vandaag in de De Telegraaf:

Schilt en Hari beloven vuurwerk door Dennis Galema

AMSTERDAM - "Voor wat Sem Schilt in zijn carrière heeft bereikt, moet ik mijn pet afzetten", klonk het respectvol uit de mond van Badr Hari. De 24-jarige K-1-vechter treedt op zaterdag 16 mei tijdens het It's Showtime Gala in de Amsterdam ArenA aan tegen de drievoudig wereldkampioen uit Zuidlaren. Een titanenstrijd waar Hari reikhalzend naar uitkijkt. "Ik ben nu al gemotiveerd voor deze mooie uitdaging. Sem is een van de sterkste vechters in de wereld, maar ik slacht hem wel af", grijnsde Hari zelfverzekerd.


http://images2-telegraaf.nl/multimedia/archive/00602/schilt_jpg_602498d.jpg
Sem Schilt en Badr Hari hebben nu al zin in hun onderlinge ontmoeting in de Amsterdam ArenA.

De Amsterdammer van Marokkaanse afkomst betrad medio 2005 voor het laatst de ring in zijn eigen stad. Na een pijnlijke nederlaag tegen Stefan Leko werd hij destijds uitgejoeld door het kritische Nederlandse vechtsportpubliek. Jarenlang had Hari er geen trek in om in Nederland te vechten. Onlangs veranderde hij echter van gedachten. "Het is tijd voor mijn terugkomst. Ik kon uit meerdere tegenstanders kiezen, maar ik wil het alleen tegen de allerbeste opnemen, in plaats van tegen Jan uit de biertent. Het kan me niets schelen hoe de toeschouwers ditmaal reageren. Ik verwacht geen heldenopkomst, maar ook geen fluitconcert."

Omdat Schilt net als Hari bereid was om financieel flink wat water bij de wijn te doen, kon organisator Simon Rutz gistermiddag in de persruimte van Ajax een droompartij presenteren. "Het gevecht tussen deze twee wereldtoppers zal wereldwijd door miljoenen mensen bekeken worden. Deze partij hoort hier in de ArenA thuis", zei Rutz, die tevens de manager van Hari is.

Schilt verklaarde verrast te zijn dat hem de mogelijkheid is geboden om in Nederland uit te komen tegen Hari. "Dit leek me meer een wedstrijd voor in Japan, maar het is een heel goede zet van de organisatie. Voor mij een ideale kans om te laten zien dat ik nog niet afgeschreven ben."

De 35-jarige zwaargewicht, bijgenaamd de 'Hightower', bekende de afgelopen maanden uit een dal te zijn geklauterd. Vorig jaar september wist hij zich niet te kwalificeren voor de K-1 World GP Final. Na het verlies tegen Peter Aerts in Seoel miste de Drent opnieuw de waardering van de Japanse K-1-organisatie voor zijn prestaties. "Ik heb een paar maanden in een dip gezeten, maar moet nu ophouden met gepikeerd doen. Na het zien van de finale in Yokohama raakte ik ervan overtuigd dat mijn tijd weer is aangebroken. De partij tegen Badr is een investering voor de toekomst."

Ook zijn vijftien centimeter kleinere opponent heeft een moeilijke periode achter de rug. De diskwalificatie in de grote K-1-finale (6 december) en zijn nederlaag op knock-out tegen Alistair Overeem (oudejaarsdag) kwamen hard aan bij Hari. "De decembermaand was vooral tussen mijn oren zwaar. In de ArenA wil ik weer winnen, op een manier zoals het moet", zinspeelde Hari op een knock-outzege. Schilt is gewaarschuwd.

Marco
30-01-2009, 09:03
Hari gaat alleen maar boksen tegen Schilt en ik denk dat dat aan beide kanten knockdowns op levert, volgens mij wint Hari op k.o. Schilt had ook moeite met een opdringerige Aerts en ik denk dat Hari met zijn lange armen en m.i. beter timing dan Aerts heel veel raak zal slaan...

T15Boxing
30-01-2009, 18:09
Hari gaat alleen maar boksen tegen Schilt en ik denk dat dat aan beide kanten knockdowns op levert, volgens mij wint Hari op k.o. Schilt had ook moeite met een opdringerige Aerts en ik denk dat Hari met zijn lange armen en m.i. beter timing dan Aerts heel veel raak zal slaan...

Tegen die andere reus was het juist een kick naar de body waarmee hij uiteindelijk won. Hari is atletisch genoeg, gewoon Semmy's lichaam kapot slaan en trappen.

PD_EC
30-01-2009, 18:11
ziet er super goed uit , ben benieuwd wie van Giorgio Petrosyan kan winnen

Judas
30-01-2009, 18:23
Hari gaat alleen maar boksen tegen Schilt en ik denk dat dat aan beide kanten knockdowns op levert, volgens mij wint Hari op k.o. Schilt had ook moeite met een opdringerige Aerts en ik denk dat Hari met zijn lange armen en m.i. beter timing dan Aerts heel veel raak zal slaan...

Ja maar Aerts moest ook best wat tikken eten met die manier van vechten. Badr heeft een stuk minder sterke kin dan Aerts, dus weet niet of hij zo opdringerig/wild er in kan gaan als Aerts ivm afhouders, knieeen en jab's van Schilt.
Denk dat het voor beiden een zware pot zal worden, maar zet toch m''n geld op Schilt!

PigDog
31-01-2009, 01:30
ziet er super goed uit , ben benieuwd wie van Giorgio Petrosyan kan winnen

Op het moment nog niemand...

blackadder
31-01-2009, 02:09
Op het moment nog niemand...
Hij is nog niet tegen Andy Souwer geweest.

Mephisto
31-01-2009, 13:27
gewoon Semmy's lichaam kapot slaan en trappen.

jawel... "gewoon", wat een genie!!! daar was nog niemand op gekomen... ehhh, Sem... als jij nu even in die hoek gaat staan, dan doe ik even m'n ding"

Het was alleen een f*kking opgave om dit bij Hong Man Choi voor elkaar te krijgen... Ga Choi asjeblieft nu niet vergelijken met Sem. Ik zeg Sem op 1st round KO.

b.t.w. Sem leert vast van zijn fouten, staan ook een paar aardige trainers in de hoek. Beetje naïef om te denken dat Badr het kunstje van beter kan herhalen...

T15Boxing
31-01-2009, 18:39
jawel... "gewoon", wat een genie!!! daar was nog niemand op gekomen... ehhh, Sem... als jij nu even in die hoek gaat staan, dan doe ik even m'n ding"

Wederom blijkt sarcasme hier weer heel populair te zijn:lol:


Het was alleen een f*kking opgave om dit bij Hong Man Choi voor elkaar te krijgen... Ga Choi asjeblieft nu niet vergelijken met Sem. Ik zeg Sem op 1st round KO.

Net zoals het een grote opgave zal worden tegen Schilt. Ik gaf alleen een voorbeeld van eerdere partijen die hier een beetje op kunnen lijken.



b.t.w. Sem leert vast van zijn fouten, staan ook een paar aardige trainers in de hoek. Beetje naïef om te denken dat Badr het kunstje van beter kan herhalen...


Hypocrisy much?
Dat geldt ook voor Badr.
Wie heeft Schilt eerder gevochten die een beetje te vergelijken is met Hari?

ICON
31-01-2009, 18:43
Wederom blijkt sarcasme hier weer heel populair te zijn:lol:




Wie heeft Schilt eerder gevochten die een beetje te vergelijken is met Hari?


Josh barnett?

Het Beest
31-01-2009, 19:00
Badr pletten and bye bye