PDA

View Full Version : Eindelijk duidelijkheid over aleks e



tap-out
29-01-2009, 16:10
Hoi ,

Een tijdje terug waren er allerlei discussies over de tatoos van aleks e en en roman zentsov.

Was het nou wel of niet rechts-extremistisch ?

Voor eens en altijd duidelijk , wel dus:

Zentsov (op bijeenkomst rechts-extremisten):
Translated version of http://www.demushkin.com/index.php?news=2237 (http://translate.google.com/translate?hl=en&sl=ru&tl=en&u=http://www.demushkin.com/index.php%3Fnews%3D2237&prev=_t)


Visie van holocaust:
Translated version of http://www.demushkin.com/page8.php (http://translate.google.com/translate?hl=en&sl=ru&tl=en&u=http://www.demushkin.com/page8.php&prev=_t)

Wel raar dat Apy Echteld en Vadim Finkelstin (spelling?) (deels) hun promotie / management doen, gezien hun achtergrond.

Vraag me af of fedor er ook een rechts extremistische denkwijze op na houd.
Zoiets gaat er meestal met de paplepel in...


Zeg niet dat het zo is , ik vraag het me gewoon af.....


aleks met dezelfde groep:
YouTube - Terror Machine Slavonic union (http://nl.youtube.com/watch?v=Zi0koCYRMeU)


rond 1:33


Have fun, Peace.....

chief108
29-01-2009, 16:13
http://207.199.174.56/img/fRIHxrJARF_bill_ajntsa.jpg

dirk5
29-01-2009, 16:15
achja, iedereen gelooft ergens in en staat ergens voor. Zolang het bij poseren met een gun blijft boeit het mij verder niks.

Dat van Zentsov is trouwens niks nieuws, heb hier wel vaker filmpjes voorbij zien komen waarin hij seminars geeft aan kaalkopjes.

Tony
29-01-2009, 16:15
Tja... om een of andere manier boeit me dit niet zo... Terwijl ik die hele kwestie rondom die nazi-gast (met "i have a small penis tattoo) wél om van te kotsen vind..

Misschien omdat het van die onbereikbare russen zijn.. is toch een wereld op zich met hun eigen geschiedenis... i dunno..

maar toch thanks voor de update.

Slome
29-01-2009, 16:18
Shizzle:fp:

dirk5
29-01-2009, 16:23
Vind het trouwens ook een misleidende titel, dacht dat dit ging over het wel dan niet "bad blood" van Aleks en dat hij daarom nooit in Amerika zal vechten.

Over dat gerucht heb ik ook niks meer gehoord.

tap-out
29-01-2009, 16:25
@ tony


Ja , maar je moet toegeven dat die "i have a small penis" tatoo wel funny was toen je het voor het eerst zag.....


Wow ik zie een nieuw TUF concept voor me.......

Nu hebben we team USA vs team UK

ooit wellicht...
team neo-nazi vs team black ghetto.....?

Nee even zonder dollen, ik ben van mening dat ze die gasten niet moeten laten vechten.
Geeft de sport een slechte naam IMO.

The Persian Killer
29-01-2009, 16:33
http://i117.photobucket.com/albums/o52/Goddhand/smacktalk12/Zentsov_Weigh_In.jpg

renamer
29-01-2009, 16:33
ach ja.. ik sta ook met meerdere grote namen op de foto.. als ik nou gewoon een filmje maak en die foto's ertussen zet hoeft nog niet te zeggen dat hun het met mij eens zijn...

anonymous001
29-01-2009, 17:22
Vraag me af of fedor er ook een rechts extremistische denkwijze op na houd.
Zoiets gaat er meestal met de paplepel in...


Ik heb in ieder geval niet de indruk dat Fedor een lefty is (per slot van rekening vriendjes met de ultranationalistische dictator Poetin)... Maar zolang hij zich op de vlakte houdt en zich niet bemoeit met die kale psychopaten, vind ik het prima.

Wiseguy
29-01-2009, 17:39
Dit zijn dingen die ik niet wil weten over vechters. Ik wil graag op kwailiteiten afgaan en niet op politieke voorkeur maar dat is lastig als je eenmaal dit soort dingen weet. Zou nu al per definitie altijd tegen Aleks E zijn.

Tsuki
29-01-2009, 17:50
fakking russen ook altijd ..................

Wiseguy
29-01-2009, 18:00
En wat dacht je van die tattoo op zn rug.

"Gott Mit Uns (http://en.wikipedia.org/wiki/Gott_Mit_Uns)", meaning “God is with us” in German: for Aleksander, it’s a symbol of revival. This tattoo caused a controversy, since this slogan was written on belt buckles of German soldiers in the Second and Third Reich.

Jessica
29-01-2009, 18:04
Dit zijn dingen die ik niet wil weten over vechters. Ik wil graag op kwailiteiten afgaan en niet op politieke voorkeur maar dat is lastig als je eenmaal dit soort dingen weet. Zou nu al per definitie altijd tegen Aleks E zijn.

zelf als de feiten voorzich spreken blijf jij je kop in 't zand steken,dus kan me bij jou in z'n geheel niet voorstellen dat je dat nu anders zou hebben, TENZIJ je anti-blank bent uiteraard.

Wiseguy
29-01-2009, 18:07
zelf als de feiten voorzich spreken blijf jij je kop in 't zand steken,dus kan me bij jou in z'n geheel niet voorstellen dat je dat nu anders zou hebben, TENZIJ je anti-blank bent uiteraard.

Dus omdat ik er moeite mee heb dat een vechter zie profileert als een nazi ben ik anti-blank.

Te vaak op je hoofd gevallen toen je jong was?

A.F.
29-01-2009, 18:12
En wat dacht je van die tattoo op zn rug.

"Gott Mit Uns (http://en.wikipedia.org/wiki/Gott_Mit_Uns)", meaning “God is with us” in German: for Aleksander, it’s a symbol of revival. This tattoo caused a controversy, since this slogan was written on belt buckles of German soldiers in the Second and Third Reich.

Ja dusssssssssss????????????????????????/

Tering hey gasten....

Zijn we vergeten wat er op de zijkant van onze allerliefste gulden stond????

GOD ZIJ MET ONS!!!!! Precies hetzelfde... tsja,...

Dus als ik morgen god zij met ons tattoeer dan word het een controversie???( niet dat ik net zo bekend ben als Aleks )
Ok .. als Peter Earts het doet

Nou?

dirk5
29-01-2009, 18:12
Dus omdat ik er moeite mee heb dat een vechter zie profileert als een nazi ben ik anti-blank.

Te vaak op je hoofd gevallen toen je jong was?

dude, als het woord in hoofdletters staat betekend niet dat je er over heen moet lezen :D

verder moet je gewoon iedereen in zijn waarde laten, ook al tikt zijn klok anders dan de jouwe. Zolang hij met zijn sport bezig is en niet in het weekend negers loopt te bashen is er toch niks aan de hand?

Of ben je ook tegen vechters die een SP tattoo hebben omdat je zo'n grote Balkenende fan bent.

Wiseguy
29-01-2009, 18:16
Ja dusssssssssss????????????????????????/

Tering hey gasten....

Zijn we vergeten wat er op de zijkant van onze allerliefste gulden stond????

GOD ZIJ MET ONS!!!!! Precies hetzelfde... tsja,...

Dus als ik morgen god zij met ons tattoeer dan word het een controversie???( niet dat ik net zo bekend ben als Aleks )
Ok .. als Peter Earts het doet

Nou?

Dat is appels met peren vergelijken.

Het is een kreet van de nazi. Aleks heeft het in het duits op zijn rug dus dat lijkt me vrij duidelijk.

Wiseguy
29-01-2009, 18:18
dude, als het woord in hoofdletters staat betekend niet dat je er over heen moet lezen :D

verder moet je gewoon iedereen in zijn waarde laten, ook al tikt zijn klok anders dan de jouwe. Zolang hij met zijn sport bezig is en niet in het weekend negers loopt te bashen is er toch niks aan de hand?

Of ben je ook tegen vechters die een SP tattoo hebben omdat je zo'n grote Balkenende fan bent.

Ik laat hem ook in zijn waarde ik geef alleen aan dat ik niet iemand kan supporten die er zulke ideeen op nahoudt. Een de SP is wel wat anders dan de NAZI.

anonymous001
29-01-2009, 18:21
Deze discussie hebben we toch al lang gehad? Toen kwam er ook niets uit als ik het me goed herinner...

http://www.mixfight.nl/forum/showthread.php?t=84732&highlight=aleksander+emelianenko

A.F.
29-01-2009, 18:23
Dat is appels met peren vergelijken.

Het is een kreet van de nazi. Aleks heeft het in het duits op zijn rug dus dat lijkt me vrij duidelijk.

ja.. een kreet van de nazi die inhet nederlands op onze gulden stond....

nazistisch land hé

Wiseguy
29-01-2009, 18:27
Vanaf 1818 (http://nl.wikipedia.org/wiki/1818) (koning Willem I (http://nl.wikipedia.org/wiki/Willem_I_der_Nederlanden)) heeft elke Nederlandse vorst of vorstin één of meer 'eigen' guldens gekregen, met kop, omcirkeld door de tekst 'koning(in) der Nederlanden'. Ook werd in 1818 (http://nl.wikipedia.org/wiki/1818) het kantschrift God zij met ons (http://nl.wikipedia.org/wiki/God_zij_met_ons) ingevoerd.

Al voor Hitler aan de macht kwam. Of zou hitler het hebben afgekeken van de gulden : rolleyes:

Hoe dan ook de link tussen got mitt uns ( duits terwijl aleks russisch is) en de swastika op zijn knie word dan al snel gelegd met de NAZIE.

Mephisto
29-01-2009, 19:10
Dat is appels met peren vergelijken.

Het is een kreet van de nazi. Aleks heeft het in het duits op zijn rug dus dat lijkt me vrij duidelijk.

Fout...

"Nobiscum Deus" (Gott mit Uns) is een strijdkreet uit het laat-Romeinse en Byzantijnse tijdperk dat door alle eeuwen heen in verschillende talen om verschillende redenen is gebruikt (zie de Nederlandsche gulden)

"Gott mit Uns" is een spreuk die door de Pruisen (het Hertogdom Hohenzollern) op hun wapenschild werd gebruikt. Grote delen van wat nu de voormalige Sovjet Unie is was vroeger onderdeel van Groot-Pruisen. Dit zou een verklaring kunnen zijn waarom daar nog Duits wordt gebezigd. (bijv. in tatoeages)

In de Eerste Wereldoorlog (Ten tijde van het Duitse Keizerrijk (1871 tot 1918) het door jou genoemde Tweede Rijk dat geen flikker te maken heeft met het Derde Rijk, de term is verzonnen in 1933 door de schrijver Arthur Moeller van den Bruck) stond de tekst "Gott mit Uns" op de helm van Duitse soldaten als symbool van de Protestantse achtergrond van hun Keizerrijk.

In de Tweede Wereldoorlog vocht iedere zichzelf respecterende Nazi in de Waffen-SS, zij hadden de tekst "Meine Ehre heißt Treue" op de riem. Klein, maar in jou betoog toch wel een zeer belangrijk detail.

"Suum Cuique" of "Ieder het Zijne" is de wapenspreuk van koning Frederik I van Pruisen. "Jedem das Seine" is door de Nazi's gebruikt op de toegangspoort van Buchenwald. Edit: dit om aan te geven dat men in het Derde Rijk niet erg origineel was en makkelijk pikte, dit is ook bekend van de Swastika.

Ik wordt zo moe van discussies waarin feiten worden gebruikt waarvan men niet de betekenis of de geschiedenis kent. Het zijn veronderstellingen in de zin van; iedere Moslim-terrorist roept "Allah Ackbar" dus iedereen die dit roept is een Moslim-terrorist. Over appels en peren gesproken.

TOON
29-01-2009, 19:14
het enige wat ik in dat filmpie zie is Aleks E met twee van die gasten op een foto....voor hetzelfde geld is die foto bij een supermarkt op de hoek genomen toen ze meloenen gingen kopen voor op kamp.... weten wij veel....

ze hebben er zelf nooit iets over gezegd dat ze lid zijn van zo'n groepen en ik heb ze ook nooit het gedachtengoed van neo-nazi's uit horen spreken.....dus dan zijn ze het ook niet voor mij.....

en deze discussie schijnt om het half jaar weer eens gevoerd te moeten worden....eigenlijk kansloos dat ik post in dit topic...

Wiseguy
29-01-2009, 19:29
Fout...

"Nobiscum Deus" (Gott mit Uns) is een strijdkreet uit het laat-Romeinse en Byzantijnse tijdperk dat door alle eeuwen heen in verschillende talen om verschillende redenen is gebruikt (zie de Nederlandsche gulden)

"Gott mit Uns" is een spreuk die door de Pruisen (het Hertogdom Hohenzollern) op hun wapenschild werd gebruikt. Grote delen van wat nu de voormalige Sovjet Unie is was vroeger onderdeel van Groot-Pruisen. Dit zou een verklaring kunnen zijn waarom daar nog Duits wordt gebezigd. (bijv. in tatoeages)

In de Eerste Wereldoorlog (Ten tijde van het Duitse Keizerrijk (1871 tot 1918) het door jou genoemde Tweede Rijk dat geen flikker te maken heeft met het Derde Rijk, de term is verzonnen in 1933 door de schrijver Arthur Moeller van den Bruck) stond de tekst "Gott mit Uns" op de helm van Duitse soldaten als symbool van de Protestantse achtergrond van hun Keizerrijk.

In de Tweede Wereldoorlog vocht iedere zichzelf respecterende Nazi in de Waffen-SS, zij hadden de tekst "Meine Ehre heißt Treue" op de riem. Klein, maar in jou betoog toch wel een zeer belangrijk detail.

"Suum Cuique" of "Ieder het Zijne" is de wapenspreuk van koning Frederik I van Pruisen. "Jedem das Seine" is door de Nazi's gebruikt op de toegangspoort van Buchenwald. Edit: dit om aan te geven dat men in het Derde Rijk niet erg origineel was en makkelijk pikte, dit is ook bekend van de Swastika.

Ik wordt zo moe van discussies waarin feiten worden gebruikt waarvan men niet de betekenis of de geschiedenis kent. Het zijn veronderstellingen in de zin van; iedere Moslim-terrorist roept "Allah Ackbar" dus iedereen die dit roept is een Moslim-terrorist. Over appels en peren gesproken.

reps voor deze uitleg.

dirk5
29-01-2009, 19:43
Iedereen denkt altijd wel dat de term "oogjes dicht en snaveltje"s toe uit de het grote Dierenbos komt maar voordat deze term werd gebruikt in de fabeltjeskrant is hij op een andere manier bekend geworden.

In het jaar 1685 toen de spechten nog onderdrukt werden door de Kraaien werd deze term gebruikt als welkom voor spechten die de werkkampen in moesten. Ze wilden hiermee zeggen: alles wat hier gebeurd blijft binnen de hekken en wanneer dit niet gebeurd zullen er consequenties volgen.
Alle spechten werden gekortwiekt en verplicht tot het maken van kleerhangers. Omdat dit nogal moeilijk was zonder vleugels zijn er in deze tijd veel spechten gesneuveld....

In de jaren 1595-1602 is het nieuws van deze kampen toch naar buiten gekomen. Het verzet is begonnen bij Ed en Willem bever, die met zelfgemaakte houten vleugels 1 voor 1 alle spechten wilden laten ontsnappen. Helaas werd dit plan snel doorzien door de kraaien en werden beide bevers gecastreerd...

Omdat de rest van het grote dierenreik niet langer door kon gaan met de slogan "wir haben est niet gewust" zijn alle beesten begonnen aan een groot offensief en hebben zij de spechten voor altijd verlost van de kraaien.

Om te zorgen dat deze gruwelijkheden nooit werden vergeten is de serie Fabeltjeskrant opgericht met als eind slogan "oogjes dicht en snaveltjes toe"

Maakt dit meneer de Uil een Nazi? Ik denk het niet.

Heeft dit verhaal enige verband met dit topic? ik denk het niet.

chief108
29-01-2009, 19:50
Bas Boon... is it joe?!?!?

anonymous001
29-01-2009, 19:52
:lol:

dirk5
29-01-2009, 20:16
helaas heren, geen Bas, gewoon iemand die ook goed is in zeveren :D

marcelt
29-01-2009, 20:27
achja, iedereen gelooft ergens in en staat ergens voor. Zolang het bij poseren met een gun blijft boeit het mij verder niks.

.


Niet zo luchthartig reageren iedereen . Deze mensen vermoorden met regelmaat buitenlanders. Ze zijn extreem gewelddadig en er komen er steeds meer in Rusland. Toevallig net even een zwanger Oesbeeks meisje gezien op tv die in elkaar werd geslagen .

YoMarK
29-01-2009, 20:29
http://207.199.174.56/img/fRIHxrJARF_bill_ajntsa.jpg
Precies...
Volgens mij was dit al best duidelijk.

MilfhunterMMA
29-01-2009, 20:35
Fout...

"Nobiscum Deus" (Gott mit Uns) is een strijdkreet uit het laat-Romeinse en Byzantijnse tijdperk dat door alle eeuwen heen in verschillende talen om verschillende redenen is gebruikt (zie de Nederlandsche gulden)

"Gott mit Uns" is een spreuk die door de Pruisen (het Hertogdom Hohenzollern) op hun wapenschild werd gebruikt. Grote delen van wat nu de voormalige Sovjet Unie is was vroeger onderdeel van Groot-Pruisen. Dit zou een verklaring kunnen zijn waarom daar nog Duits wordt gebezigd. (bijv. in tatoeages)

In de Eerste Wereldoorlog (Ten tijde van het Duitse Keizerrijk (1871 tot 1918) het door jou genoemde Tweede Rijk dat geen flikker te maken heeft met het Derde Rijk, de term is verzonnen in 1933 door de schrijver Arthur Moeller van den Bruck) stond de tekst "Gott mit Uns" op de helm van Duitse soldaten als symbool van de Protestantse achtergrond van hun Keizerrijk.

In de Tweede Wereldoorlog vocht iedere zichzelf respecterende Nazi in de Waffen-SS, zij hadden de tekst "Meine Ehre heißt Treue" op de riem. Klein, maar in jou betoog toch wel een zeer belangrijk detail.

"Suum Cuique" of "Ieder het Zijne" is de wapenspreuk van koning Frederik I van Pruisen. "Jedem das Seine" is door de Nazi's gebruikt op de toegangspoort van Buchenwald. Edit: dit om aan te geven dat men in het Derde Rijk niet erg origineel was en makkelijk pikte, dit is ook bekend van de Swastika.

Ik wordt zo moe van discussies waarin feiten worden gebruikt waarvan men niet de betekenis of de geschiedenis kent. Het zijn veronderstellingen in de zin van; iedere Moslim-terrorist roept "Allah Ackbar" dus iedereen die dit roept is een Moslim-terrorist. Over appels en peren gesproken.

Tsja, dat hij de spreuk "Gott Mit Uns" gebruikt wekt toch wel degelijk de suggestie dat hij geinspireerd is door de het derde rijk, omdat de meeste mensen de spreuk kennen van WOII. Er vanuit gaande dat hij geen nazistisch gedachtegoed aanhangt is het toch vreemd dat een Rus Duitse teksten op zich heeft laten tatoeeren die verbanden vertonen met WOII. Ook zijn de extreem rechtse bewegingen groot in Rusland. Deze context beschouwende lijkt het mij waarschijnlijk dat hij nazistisch gedachtegoed aanhangt of heeft aangehangen. Maar blijkbaar is hij geen actief aanhanger, want ik heb ook regelmatig foto's gezien waarop hij aan het trainen is met enkele donkere Nederlandse kickboksgrootheden.

Mike
29-01-2009, 21:07
Fout...

"Nobiscum Deus" (Gott mit Uns) is een strijdkreet uit het laat-Romeinse en Byzantijnse tijdperk dat door alle eeuwen heen in verschillende talen om verschillende redenen is gebruikt (zie de Nederlandsche gulden)

"Gott mit Uns" is een spreuk die door de Pruisen (het Hertogdom Hohenzollern) op hun wapenschild werd gebruikt. Grote delen van wat nu de voormalige Sovjet Unie is was vroeger onderdeel van Groot-Pruisen. Dit zou een verklaring kunnen zijn waarom daar nog Duits wordt gebezigd. (bijv. in tatoeages)

In de Eerste Wereldoorlog (Ten tijde van het Duitse Keizerrijk (1871 tot 1918) het door jou genoemde Tweede Rijk dat geen flikker te maken heeft met het Derde Rijk, de term is verzonnen in 1933 door de schrijver Arthur Moeller van den Bruck) stond de tekst "Gott mit Uns" op de helm van Duitse soldaten als symbool van de Protestantse achtergrond van hun Keizerrijk.

In de Tweede Wereldoorlog vocht iedere zichzelf respecterende Nazi in de Waffen-SS, zij hadden de tekst "Meine Ehre heißt Treue" op de riem. Klein, maar in jou betoog toch wel een zeer belangrijk detail.

"Suum Cuique" of "Ieder het Zijne" is de wapenspreuk van koning Frederik I van Pruisen. "Jedem das Seine" is door de Nazi's gebruikt op de toegangspoort van Buchenwald. Edit: dit om aan te geven dat men in het Derde Rijk niet erg origineel was en makkelijk pikte, dit is ook bekend van de Swastika.

Ik wordt zo moe van discussies waarin feiten worden gebruikt waarvan men niet de betekenis of de geschiedenis kent. Het zijn veronderstellingen in de zin van; iedere Moslim-terrorist roept "Allah Ackbar" dus iedereen die dit roept is een Moslim-terrorist. Over appels en peren gesproken.


je hebt wel gelijk maar je begrijpt denk ik ook dat ieder weldenkend mens de associatie met nazi's en de holocaust krijgt bij het zien van dergelijke spreuken en afbeeldingen. Tis wel duidelijk in welke context je de tattoos moet plaatsen.

verder is het idd een kansloze discussie die ieder jaar terugkomt. we komen er niet uit helft voor helft tegen.

Mensen die dit soort denkbeelden hebben en ze ook nog op deze wijze tentoonstellen zijn imo beperkt en gevaarlijk voor de maatschappij.

maar ja who cares, als wesley sneijder een hakenkruis op zijn borstkastje zet zal je daar ook niemand over horen toch. moet ie gewoon zelf weten.De KNVB zal t ook niet boeien. Sporters hebben toch niet een voorbeeld functie voor de jeugd ofzo dus ik snap alle ophef niet zo. Sponsors zijn er ook dol op :D .

Nazi's verdienen net als andere mensen een publiek podium om hun haat jegens andere rassen te tonen en promoten. Daar is nog nooit ellende van gekomen.......................... :D

sikkwitttet
30-01-2009, 00:33
het is toch flink verdacht.

ook al betekend een swastika in ruslan wat anders(in vele culturen komt dit voor, kelten, indiers enz) maar in rusland komt dit voor in de gevangenis(waar iedere tatoo wat betekend, swastika is afzetten tegen regering enz)
zal mijn moeder(russisch) vragen of ze eens kan kijken wat hij zegt en wat er allemaal staat(kan het zelf lezen, maar niet 100%)
dus laat binnenkort weten, ik hoop dat het niet zo is. Maar ga er zelf wel een beetje van uit. Wnat dit komt veel voor in rusland, jammer genoeg.huilhuilhuil

Biiyen
30-01-2009, 00:55
Denk dat als je in Rusland in de bak hebt gezeten en daar min of meer een mannetje was dat je die reputatie ook meeneemt naar buiten. Mensen die je hebben geholpen in de bak die vergeet je niet eenmaal daarbuiten. En daarbij het is altijd handig als je mensen kent die een beetje kunnen opruimen, dat houdt je leven lekker schoon.

jesselaar
30-01-2009, 01:31
er is weer een nieuwe jamilla opgestaan halleluja

Glen
30-01-2009, 09:09
er is weer een nieuwe jamilla opgestaan halleluja
Vreselijk, toch ??

MB667
30-01-2009, 09:24
Dit is toch wel de ultieme bevestiging dat het racisten zijn.

123trisweat
30-01-2009, 09:50
Niet zo luchthartig reageren iedereen . Deze mensen vermoorden met regelmaat buitenlanders. Ze zijn extreem gewelddadig en er komen er steeds meer in Rusland. Toevallig net even een zwanger Oesbeeks meisje gezien op tv die in elkaar werd geslagen .
+1 dat is nu meer de huidige toestand in Rusland (en zal alleen maar toenemen met de credit crunch).

Wil me niet met de ideologisch discussie bezighouden, maar wel met de alg. ontwikkeling van Aleks E. of wellicht het gebrek aan. Als rus lijkt het me sterk dat Aleks E. niet weet wat het symbool van 4 vierkantjes (ook als swastika te zien) betekend. Hij had de foto ook kunnen weigeren.

en...........ach

Tony Galento
30-01-2009, 10:42
Dat is appels met peren vergelijken.

Het is een kreet van de nazi. Aleks heeft het in het duits op zijn rug dus dat lijkt me vrij duidelijk.


Het is een romeins credo dat als sinds de 17e eeuw door Duitse troepen wordt gebruikt.

Geen kreet van de nazi's dus.

Tony Galento
30-01-2009, 10:44
het enige wat ik in dat filmpie zie is Aleks E met twee van die gasten op een foto....voor hetzelfde geld is die foto bij een supermarkt op de hoek genomen toen ze meloenen gingen kopen voor op kamp.... weten wij veel....

ze hebben er zelf nooit iets over gezegd dat ze lid zijn van zo'n groepen en ik heb ze ook nooit het gedachtengoed van neo-nazi's uit horen spreken.....dus dan zijn ze het ook niet voor mij.....

en deze discussie schijnt om het half jaar weer eens gevoerd te moeten worden....eigenlijk kansloos dat ik post in dit topic...


Ik herinner me dat Aleks zich nogal lovend over Mohammed Ali uitliet.

Dat lijkt me niets voor een 'nazi'.

YoMarK
30-01-2009, 11:32
Tony Galento, stop met die onzin aub. Je kan er over zeggen wat je wil, maar Aleks en Roman hebben niet alleen banden met extreem rechtse groeperingen, ze hebben ook de tats die bevestigen hoe ze er over denken.

Een hakenkruis(Swastika, wat jij wil) een oud symbool, met oorspronkelijk een (andere)betekenis, maar in de hedendaagse tijd betekend het iets heel anders.
Het zelfde verhaal met "Got Mit Uns". Afzonderlijk gezien onschuldige duitse woorden, maar bij mekaar genomen(en zeker als tattoo) draag je daar(NU!) een bepaald idee mee uit.

anonymous001
30-01-2009, 12:08
YoMark=correct

Kunnen we nu ophouden met dit gezeur?

Tony Galento
30-01-2009, 12:11
Tony Galento, stop met die onzin aub. Je kan er over zeggen wat je wil, maar Aleks en Roman hebben niet alleen banden met extreem rechtse groeperingen, ze hebben ook de tats die bevestigen hoe ze er over denken.

Een hakenkruis(Swastika, wat jij wil) een oud symbool, met oorspronkelijk een (andere)betekenis, maar in de hedendaagse tijd betekend het iets heel anders.
Het zelfde verhaal met "Got Mit Uns". Afzonderlijk gezien onschuldige duitse woorden, maar bij mekaar genomen(en zeker als tattoo) draag je daar(NU!) een bepaald idee mee uit.


Word je ook zo opgewonden als een neger met Malcolm X dweept? Of een progressief met z'n Che Guevara shirt?

Die selectieve verontwaardiging is hypocriet en grotesk.

sikkwitttet
30-01-2009, 12:40
and the hits just keep on cumming, jumjum swallow it bitch. its that time of hte year again, issie wrong not, thats the mixfight question.

tap-out
30-01-2009, 12:43
Aan de mensen die zeggen dat "hij alleen maar op de foto staat met die lui".

Even een vergelijking trekken:

Dat klopt, maar men gaat toch ook niet "voor de lol" op de foto, met de KKK, als je het niet tenminste deels eens bent met het gedachtegoed er achter.

Dus kom me niet vertellen, dat zulke foto's nietszeggend zijn.

Begrijp me niet verkeerd, hij moet vooral doen waar hij achter staat mits daar geen geweld,
aan te pas komt (buiten de ring/kooi). Maar zijn denkbeelden lijken me dus duidelijk.

Ach ja, als je maar schik hebt in het leven........

Overigens blijf ik het jammer vinden dat mensen met NAZI en SS tatoos mee mogen doen in diverse vechtsport competities.

Ik zie dit bij NOC/NSF (vecht)sporten niet zo snel gebeuren (zonder enige bestraffing).....

Om dit soort dingen denk ik dat kickboksen en MMA nooit NOC/NSF erkenning zal krijgen.

Remy Bonjasky amateur sportman van het jaar anyone ?.......

dirk5
30-01-2009, 12:48
http://www.chthonian.org/pics/full/funny-pictures-cat-pidgeons-star-wars.jpg

tap-out
30-01-2009, 13:36
Tony Galento, stop met die onzin aub. Je kan er over zeggen wat je wil, maar Aleks en Roman hebben niet alleen banden met extreem rechtse groeperingen, ze hebben ook de tats die bevestigen hoe ze er over denken.

Een hakenkruis(Swastika, wat jij wil) een oud symbool, met oorspronkelijk een (andere)betekenis, maar in de hedendaagse tijd betekend het iets heel anders.
Het zelfde verhaal met "Got Mit Uns". Afzonderlijk gezien onschuldige duitse woorden, maar bij mekaar genomen(en zeker als tattoo) draag je daar(NU!) een bepaald idee mee uit.

I feel you... I do....

Maar wat advies: let it go man ....just let it go....sommige mensen snappen het niet, willen het niet snappen en zullen het ook nooit snappen, dus bespaar je de moeite.

Kennelijk vinden sommige mensen het normaal dat mensen (vechters) met een hakenkruis op lijf rond willen lopen (zogenaamd zonder het gedachtegoed wat daarbij hoort te steunen).

So just let it go.... Het feit dat ze dat normaal vinden, zou voor jou voldoende indicatie moeten zijn, dat er met deze mensen geen discussie mogelijk is.

Laat iedereen lekker doen wat hij of zij correct acht. Vreemdelingenhaat zal toch ALTIJD een onderdeel van elke samenleving blijven.

Ik hoop nu wel op een toekomstige match tussen Aleks E en A.Overeem, ik hoop dat Overeem hem ongenadig KO mept,
wellicht dat hij wat verstand in hem kan meppen. Wat nou Ubermensch?


Have fun..Peace

P.S. YoMark ik zag je avatar....komt duke nukem forever ooit nog uit of niet?

Tony Galento
30-01-2009, 13:43
I feel you... I do....

Maar wat advies: let it go man ....just let it go....sommige mensen snappen het niet, willen het niet snappen en zullen het ook nooit snappen, dus bespaar je de moeite.

Kennelijk vinden sommige mensen het normaal dat mensen (vechters) met een hakenkruis op lijf rond willen lopen (zogenaamd zonder het gedachtegoed wat daarbij hoort te steunen).

So just let it go.... Het feit dat ze dat nomaal vinden, zou voor jou voldoende indicatie moeten zijn, dat met deze mensen geen discussie mogelijk is.

Laat iedereen lekker doen wat hij of zij correct acht. Vreemdelingenhaat zal toch ALTIJD een onderdeel van elke samenleving blijven.



Have fun..Peace

Vreemdelingenhaat is inderdaad onderdeel van elke samenleving. Dat is geen blanke uitvinding.

Wiseguy
30-01-2009, 13:49
http://www.dailymotion.com/video/x1la0p_mirko-cro-cop-vs-aleksander-emelian_sport

:)

tap-out
30-01-2009, 14:57
Vreemdelingenhaat is inderdaad onderdeel van elke samenleving. Dat is geen blanke uitvinding.

Zal je mij ook nooit horen zeggen, dat het een blanke uitvinding was....

Desalnietemin is het in mijn optiek verkeerd. Jij mag vinden wat je wilt, al ga je (of zit je al)
zelf ook bij zo een groepering, maakt me niet uit, zolang je maar schikt hebt, en er geen geweld bij komt kijken.

Have fun....Peace

tap-out
30-01-2009, 15:00
http://www.dailymotion.com/video/x1la0p_mirko-cro-cop-vs-aleksander-emelian_sport

:)

Nee die was nog niet hard genoeg, ik doelde meer op zoiets wat vitor met lindland deed of wat rashad met chuck deed (duurde echt lang voodat ze weer bij zinnen waren)

Maar ook weer niet zo grof als wat rampage met wanderlei deed (die extra 2 punches op de grond waren echt niet nodig).

Iets een beetje er tussen in......

Maar wie weet komt dat nog wel.....(ik hoop op overeem vs aleks e).

tap-out
30-01-2009, 15:08
per ongeluk dubbel gepost....

Tony Galento
30-01-2009, 16:02
Zal je mij ook nooit horen zeggen, dat het een blanke uitvinding was....

Desalnietemin is het in mijn optiek verkeerd. Jij mag vinden wat je wilt, al ga je (of zit je al)
zelf ook bij zo een groepering, maakt me niet uit, zolang je maar schikt hebt, en er geen geweld bij komt kijken.

Have fun....Peace


Je gaat nu insinueren dat ik misschien wel bij SS zit? :D

Wat mij irriteert is dat de verontwaardiging selectief is.

Kijk naar het begrip 'White Power'. Dat wordt gezien als fout.

Black Power daarentegen als een vorm van emancipatie.

En wat voor politieke voorkeuren vechters hebben interesseert me geen reet. En ik heb ook liever niet dat ze die uitdragen. Of het nou een white supremacist is, een Che Guevara fanboy, een Hamas supporter of een Malcolm X figuur die teveel clips heeft gezien.

sikkwitttet
30-01-2009, 16:20
Hehe.het gaat nergens meer over.en dat zonder jamilla.cudos people

anonymous001
30-01-2009, 16:39
Je gaat nu insinueren dat ik misschien wel bij SS zit? :D

Wat mij irriteert is dat de verontwaardiging selectief is.

Kijk naar het begrip 'White Power'. Dat wordt gezien als fout.

Black Power daarentegen als een vorm van emancipatie.

En wat voor politieke voorkeuren vechters hebben interesseert me geen reet. En ik heb ook liever niet dat ze die uitdragen. Of het nou een white supremacist is, een Che Guevara fanboy, een Hamas supporter of een Malcolm X figuur die teveel clips heeft gezien.

Wat is er mis met Hamas?! :mad:






(ik denk, als we dan toch aan het ontsporen zijn, kunnen we het maar beter goed aanpakken :lol:)

De man van 14K
30-01-2009, 17:35
dit is rijp voor off-topic..
En over 3 posts rijp voor de pit.

Mephisto
30-01-2009, 17:50
je hebt wel gelijk maar je begrijpt denk ik ook dat ieder weldenkend mens de associatie met nazi's en de holocaust krijgt bij het zien van dergelijke spreuken en afbeeldingen. Tis wel duidelijk in welke context je de tattoos moet plaatsen.

verder is het idd een kansloze discussie die ieder jaar terugkomt. we komen er niet uit helft voor helft tegen.

Mensen die dit soort denkbeelden hebben en ze ook nog op deze wijze tentoonstellen zijn imo beperkt en gevaarlijk voor de maatschappij.

maar ja who cares, als wesley sneijder een hakenkruis op zijn borstkastje zet zal je daar ook niemand over horen toch. moet ie gewoon zelf weten.De KNVB zal t ook niet boeien. Sporters hebben toch niet een voorbeeld functie voor de jeugd ofzo dus ik snap alle ophef niet zo. Sponsors zijn er ook dol op :D .

Nazi's verdienen net als andere mensen een publiek podium om hun haat jegens andere rassen te tonen en promoten. Daar is nog nooit ellende van gekomen.......................... :D

Ik reageerde eigenlijk alleen op de opmerking dat Gott mit Uns een Nazi spreuk zou zijn. Wat mensen met een spreuk doen of er zelf achter zoeken moeten ze zelf weten. Als hij het zo heeft bedoeld (wat toch wel waarschijnlijk lijkt) heeft 'ie zich niet echt verdiept denk ik zo.

En wat die kansloze discussie betreft... daar heb ik op Mixfight juist de mooiste momenten beleeft... ;)

chickenwing
30-01-2009, 18:05
mja allemaal bijzaak imo ..ik denk dat er ook in ons land zat vechtertjes van islamititische afkomst zijn die er ook nog wel wat anti westerse opvattingen op na houden!....als we dat allemaal moeten gaan onderzoeken analiseren etc dan kunnen we beter de politiek in gaan...in de ring is juist de enige plek waar die dingen geen waarde hebben en niet tellen laat dat zo blijven ongeacht iemands opvattingen en fight!

Tony Galento
30-01-2009, 18:29
Ik reageerde eigenlijk alleen op de opmerking dat Gott mit Uns een Nazi spreuk zou zijn. Wat mensen met een spreuk doen of er zelf achter zoeken moeten ze zelf weten. Als hij het zo heeft bedoeld (wat toch wel waarschijnlijk lijkt) heeft 'ie zich niet echt verdiept denk ik zo.

En wat die kansloze discussie betreft... daar heb ik op Mixfight juist de mooiste momenten beleeft... ;)


Ik denk dat je wel wat anders aan je hoofd hebt als je in Rusland achter het gaas zit.

anonymous001
30-01-2009, 18:34
http://www.travellerspoint.com/flags/245-lgflag.gif

Marco
30-01-2009, 18:36
kansloze topic dit...

Wiseguy
30-01-2009, 18:36
mja allemaal bijzaak imo ..ik denk dat er ook in ons land zat vechtertjes van islamititische afkomst zijn die er ook nog wel wat anti westerse opvattingen op na houden!....als we dat allemaal moeten gaan onderzoeken analiseren etc dan kunnen we beter de politiek in gaan...in de ring is juist de enige plek waar die dingen geen waarde hebben en niet tellen laat dat zo blijven ongeacht iemands opvattingen en fight!

Ja maar die hebben het niet op hun lichaam getattooeerd.

A.F.
30-01-2009, 18:37
http://www.sepiamutiny.com/sepia/images/275px-Confederate_Navy_Jack.svg%5B1%5D.png

Marco
30-01-2009, 18:39
http://www.vlaggen.fiberworld.nl/friesland/leeuwarden.gif

Tony Galento
30-01-2009, 18:40
http://weeswaakzaam.punt.nl/upload/back/Israel_vlag.jpg

Tony Galento
30-01-2009, 18:41
Ja maar die hebben het niet op hun lichaam getattooeerd.

Dan is het niet erg natuurlijk.

Biiyen
30-01-2009, 19:09
Marokkanen en Turken lopen hier al schreeuwend "Hamas Hamas Joden aan het gas" door onze centra. 100% van alloe Marokkanen en Turken is het daarmee eens. Dat is ook racisme en al dat wat slechts is. Ik stel voor dat we alle Marokkaanse en Turkse vechters uitsluiten van deelname aan evenementen.

Judas
30-01-2009, 19:10
http://img209.imageshack.us/img209/5166/sotruepj4.gif (http://imageshack.us)
http://img209.imageshack.us/img209/sotruepj4.gif/1/w499.png (http://g.imageshack.us/img209/sotruepj4.gif/1/)

Judas
30-01-2009, 19:13
http://img98.imageshack.us/img98/7644/78706337ca2.png (http://imageshack.us)
[URL=http://g.imageshack.us/img98/78706337ca2.png/

Wiseguy
30-01-2009, 19:15
Marokkanen en Turken lopen hier al schreeuwend "Hamas Hamas Joden aan het gas" door onze centra. 100% van alloe Marokkanen en Turken is het daarmee eens. Dat is ook racisme en al dat wat slechts is. Ik stel voor dat we alle Marokkaanse en Turkse vechters uitsluiten van deelname aan evenementen.

Wat een volslagen onzin. Ik reken Aleks toch niet af op wat andere russen hebben gedaan maar om wat hij op zijn lichaam heeft veel mensen zien dat als aanstootgevend.

@ Tony Galento

Dat is zeker erg maar die personen houden het voor zichzelf. Zodra je het op je lichaam zet propogeer je het.

dirk5
30-01-2009, 19:17
zo kan het dus ook:

http://www.theage.com.au/ffximage/2007/01/02/star_wars_narrowweb__300x369,0.jpg

Biiyen
30-01-2009, 20:25
Wat een volslagen onzin. Ik reken Aleks toch niet af op wat andere russen hebben gedaan maar om wat hij op zijn lichaam heeft veel mensen zien dat als aanstootgevend.

@ Tony Galento

Dat is zeker erg maar die personen houden het voor zichzelf. Zodra je het op je lichaam zet propogeer je het.

http://i105.photobucket.com/albums/m236/Trelane1/Movies/WhySoSerious.jpg

Tony Galento
30-01-2009, 20:34
Wat een volslagen onzin. Ik reken Aleks toch niet af op wat andere russen hebben gedaan maar om wat hij op zijn lichaam heeft veel mensen zien dat als aanstootgevend.

@ Tony Galento

Dat is zeker erg maar die personen houden het voor zichzelf. Zodra je het op je lichaam zet propogeer je het.

Wat niet weet, wat niet deert?

Als Alex een hamer en sikkel had getatoeerd had je niemand gehoord.

Is het aantal mensen dat aanstoot neemt het criterium of de hoeveelheid mensen die door het systeem zijn afgeslacht? Er werd gezegd dat Aleks zich had moeten verdiepen in hetgeen wat op zijn lichaam staat. Misschien moeten mensen die selectief aanstoot nemen dat ook eens doen.

ijsbier
30-01-2009, 20:48
er zitten ook behoorlijk wat islamtische vechters uit de kaukasus op die sportschool in sint petersburg volgensmij... hahaha gezellige boel zal het daar zijn op die gym :D

fedor
30-01-2009, 22:22
Precies...
Volgens mij was dit al best duidelijk.

Idd YoMark..you haven't got the time for this crap..you still have an all-in bet to place on BJ! ;)

Eerder werd gesuggereerd dat Fedor waarschijnlijk geen lefty is..ik geloof niet dat ik 2 broers ken die zo verschillend zijn als dag en nacht...