PDA

View Full Version : Badr en Sem vechten eindelijk weer in Nederland



Jamila
29-01-2009, 19:59
Petje af voor de promoter Simon Rutz, die 2 topvechters heeft kunnen overtuigen om beide, ook nog tegen elkaar te laten vechten in de Arena. Beide vechters hebben dit in het verleden afgezworen wegens het ondankbare publiek. Beide vechters laten nu ook zien dat iedereen een herkansing verdient dus ook het Nederlandse publiek. Deze partij gaat zeker oorlog worden, beide heren staan scherper als ooit te voren. Sem en Badr toonden respect voor elkaar tijdens de persconferentie.

Ik ga voor een overwinning voor Sem ......... en wel op K.O.


Gr, Jamila:thup:

Wheelie
30-01-2009, 14:37
Dames en heren, aub niet Jamila om alles afzeiken ;)
Ik weet dat ze ook regelmatig spammed om GG op te hemelen maar dit lijkt mij een vrij normale topic.
Beide vechters wilden nooit meer in Nederland vechten en nu staan ze toch in de Amsterdam Arena.
Ben benieuwd hoe het publiek deze vechters zal ontvangen.

Ik denk dat Sem Schilt wint van Badr Hari

Chico
30-01-2009, 14:44
ik snap zowiezo die hele negatieve houding van het publiek niet.. ga dan niet naar een gala...

ik hoop eigenlijk op sem...

Justinian
30-01-2009, 14:50
Badr is een van de meest spectaculaire K-1 vechters op dit moment en behoort tot de absolute top. Tegen Choi heeft hij laten zien dat hij met een aanzienlijk lengteverschil om kan gaan. Schilt is mijns inziens echter van een orde. Schilt is niet alleen lang, hij is een stuk technischer en simpelweg een betere vechter. Ben dus erg benieuwd hoe Badr met een vechter als Schilt omgaat. Ik denk dat Badr zeker niet kansloos is, maar toch denk ik dat Schilt aan het langste eind zal trekken in deze wedstrijd.

dirk5
30-01-2009, 14:52
Beide vechters hebben dit in het verleden afgezworen wegens het ondankbare publiek. Beide vechters laten nu ook zien dat iedereen een herkansing verdient dus ook het Nederlandse publiek.

lekker generaliserend... dat noem ik vedette verschijnselen.

Verder hoop en denk ik dat Schilt dit gaat pakken.

Illest
30-01-2009, 14:53
Dames en heren, aub niet Jamila om alles afzeiken ;)
Ik weet dat ze ook regelmatig spammed om GG op te hemelen maar dit lijkt mij een vrij normale topic.
Beide vechters wilden nooit meer in Nederland vechten en nu staan ze toch in de Amsterdam Arena.
Ben benieuwd hoe het publiek deze vechters zal ontvangen.

Ik denk dat Sem Schilt wint van Badr Hari


aaahhh Wheelie come on dude...

cut us some slack....will ya! :lol:

BiCkOnE
30-01-2009, 15:05
Ik ga toch weer voor Badr (als eerste zo te zien)
Denk dat hij toch de technisch betere vechter is, en het lengte verschil waar ik over lees valt ook wel mee (13cm)
Uiteraard is Sem ook een topper die je niet zomaar neerlegt, maar de explosiviteit van Badr, maakt het voor Sem moeilijk hem te bevechten.
Maar wie ook de winnaar wordt, het wordt wel een toppartij om te zien!


:twak: (http://nl.youtube.com/watch?v=_bXDOhsv4UY&feature=channel_page)

Wiseguy
30-01-2009, 15:07
Badr gaat zoveel druk zetten op Sem waardoor hij niet in zijn spel kan komen.

Badr op KO!

matraz
30-01-2009, 15:19
Dus wij krijgen nog een herkansing?????pfff....dat is natuurlijk de wereld op z'n kop!!
Ik denk dat in veel andere sporten, denk aan de olympische sporten (dus met een mondiale overkoepelende bond en organisatie) Badri een schorsing aan zn broek had gehad en blij mocht zijn als ie over een jaar of 2 weer eens mocht vechten ergens.
Er is er maar een die nu een kans krijgt....en dat is niet het publiek!

Hoop op een knaller van een partij.....die Semmy wint, dat dan weer wel..

harold
30-01-2009, 15:28
Ha,

Ik heb op Sem gestemd. Badr maakt wel kans. Maar zal het uiteindelijk moeten afleggen.

Ben wel benieuwd in welke ronde :-)

anonymous001
30-01-2009, 15:39
Tja, er was dus al een topic over, maar als je er een poll van maakt, zou ik tenminste even de topictitel wijzigen. Lijkt me op deze manier niet zo duidelijk dat het om een Badr-Sem poll gaat...

BiCkOnE
30-01-2009, 15:39
Misschien ben ik de enige die er een beetje moe van wordt, maar ik denk dat er al genoeg topics zijn te vinden waar we vechters bashen.
Kunnen we deze poll niet eens schoon houden van al dat gezeur over wie wat heeft gezegt of gedaan, en de vechters puur op hun kwaliteiten als vechter beoordelen.
Titel van de poll staat volgens mij "wie gaat er winnen" ...

TOON
30-01-2009, 16:12
dat gaat een absolute all-in worden op Sem...denk echt dat badr's kin hem in de steek laat tegen Sem...denk dat het een absolute toppartij gaat worden!!

Het Beest
30-01-2009, 16:22
Sem can prove it....... mo more talk

(vrij vertaald..... genoeg gelul.....)

De man van 14K
30-01-2009, 17:36
Jamilla wat denk je zelf? het zal toch wel weer een GG vechter zijn die wint?


gr Rosso :thup:

Solar
30-01-2009, 17:41
Het zal voor een groot deel afhangen van 'de vorm van de dag', maar ik zal mijn VCash op Semmy Schilt zetten.

ashi76
30-01-2009, 17:45
Sem natuurlijk.

761217186
30-01-2009, 17:55
ik hoop sem, maar ik denk ook dat Badr zoveel druk gaat zetten op Sem waardoor hij niet in zijn spel kan komen. (net zoals Peter dat ook al deed tegen Sem)

phranq
30-01-2009, 18:04
Ik snap de titel niet, tegen wil en dank??

chief108
30-01-2009, 18:12
x2

marcelt
30-01-2009, 18:17
Aerts heeft wel laten zien hoe Sem aangepakt kan worden, dus dat zal Badr zeker zo gaan proberen. Maar Sem heeft daar waarschijnlijk ook lessen uit getrokken, dus hou het op Sem.

chief108
30-01-2009, 18:20
is net als tegen de Borg :borg:
je aanval lukt 1 keer, daarna heeft het systeem zich aangepast

YoMarK
30-01-2009, 18:30
nerd :thup:

Marco
30-01-2009, 18:41
Badr gaat boksen en blijft Sem onder druk zetten, hij heeft een k.o. in zijn vuisten en een goede timing, lange reach en loopt volgens mij niet zo snel op een knietje als dat men vreest hier elders op het forum..

Defan
30-01-2009, 19:07
badr is weer een stuk zwaarder geworden zie ik op de perssfoto's .

Het Beest
30-01-2009, 21:40
Sem mag het volgende pak op z'n broek geven....

Biiyen
30-01-2009, 21:44
is net als tegen de Borg :borg:
je aanval lukt 1 keer, daarna heeft het systeem zich aangepast

Bjorn Borg? Wtf klets niet zo vaag man:confused:

adenane
30-01-2009, 22:31
Stiekem ben ik toch een beetje Badr-addict en hoop echt dat ie gaat winnen!

biggz
30-01-2009, 22:34
Badr by footstomps..
Oke erg 2008 maar goed. Als Badr goede strategie heeft moet hij in staat zijn om deze pot te winnen

El Bambino
30-01-2009, 23:54
Badr gaat boksen en blijft Sem onder druk zetten, hij heeft een k.o. in zijn vuisten en een goede timing, lange reach en loopt volgens mij niet zo snel op een knietje als dat men vreest hier elders op het forum..


Denk dat je gelijk hebt wat Badr betreft, echter Sem heeft geleerd uit departij tegen Peter en hij zal zich niet meer laten verrassen door deze tactiek. Badr vecht tegen Schilt op de slechtste moment, Schilt heeft verloren is vernederd door de organisatie en is uit op revanche en badr zal het gaan merken!

jesselaar
31-01-2009, 01:38
sem gaat dit winnen

T15Boxing
31-01-2009, 01:57
Denk dat je gelijk hebt wat Badr betreft, echter Sem heeft geleerd uit departij tegen Peter en hij zal zich niet meer laten verrassen door deze tactiek. Badr vecht tegen Schilt op de slechtste moment, Schilt heeft verloren is vernederd door de organisatie en is uit op revanche en badr zal het gaan merken!

Badr vecht vaak op slechte momenten tegen vechters terwijl alles tegen hem is. Hij kent geen angst en is een volbloed warrior. Wou dat effe kwijt:)

Badr zal Schilt TKO slaan in de 2de ronde, nadat hij de eerste ronde sterk afsluit. Veel body work, harde counters, pressure etc. Schilt is mentaal te zwak als het om een aanvallende stier als Aerts, Sefo of Badr gaat. Dat is niet iets wat hij kan leren mee om te gaan.

BiCkOnE
31-01-2009, 02:14
Denk dat je gelijk hebt wat Badr betreft, echter Sem heeft geleerd uit departij tegen Peter en hij zal zich niet meer laten verrassen door deze tactiek. Badr vecht tegen Schilt op de slechtste moment, Schilt heeft verloren is vernederd door de organisatie en is uit op revanche en badr zal het gaan merken!


Het feit dat Sem uit is op revanche nadat hij aan de kant is gezet, kan hem ook zijn kop kosten wanneer hij teveel en te graag wilt, tegen een bewegelijke, snelle Badr...hoewel ik denk dat Sem te slim is deze fout te maken..

Heb nog wat partijen van beide terug gekeken, maar blijf bij mijn besluit dat ik denk dat Badr deze partij gaat winnen, zijn techniek en snelheid is iets waar Sem, die toch iets trager en minder technisch is, aan kan tippen.
Mocht Sem winnen zal dat waarschijnlijk komen door een lucky punch/knie waar Badr tegenaan loopt..

Mijn vCash (als dat zondag weer is aangevuld) gaat op Badr...

petjekick
31-01-2009, 10:06
....en eindelijk vechten ze weer in nederland!! Moeten we trots op zijn
ben ik met je eens,,en niet gaan uitfluiten,dat vind ik zoooo kinderachtig,,ik denk sem op t.k.o:thup:

adenane
31-01-2009, 13:48
Ben Badrarchist, Badr gaat Badricijns sem schillen!

Hahaha....Ik mag jou wel!:thup:

kooivechter
31-01-2009, 14:34
Badr vecht vaak op slechte momenten tegen vechters terwijl alles tegen hem is. Hij kent geen angst en is een volbloed warrior. Wou dat effe kwijt:)

Badr zal Schilt TKO slaan in de 2de ronde, nadat hij de eerste ronde sterk afsluit. Veel body work, harde counters, pressure etc. Schilt is mentaal te zwak als het om een aanvallende stier als Aerts, Sefo of Badr gaat. Dat is niet iets wat hij kan leren mee om te gaan.

dat geloof je toch zelf niet. En net wat el bambino zegt: Schilt heeft verloren is vernederd door de organisatie en is uit op revanche en badr zal het gaan merken! Schilt zal hongerig en ultra scherp die ring in stappen.

TOON
31-01-2009, 14:39
Badr vecht vaak op slechte momenten tegen vechters terwijl alles tegen hem is. Hij kent geen angst en is een volbloed warrior. Wou dat effe kwijt:)

Badr zal Schilt TKO slaan in de 2de ronde, nadat hij de eerste ronde sterk afsluit. Veel body work, harde counters, pressure etc. Schilt is mentaal te zwak als het om een aanvallende stier als Aerts, Sefo of Badr gaat. Dat is niet iets wat hij kan leren mee om te gaan.

schilt had idd veel moeite met Sefo.............................
even kijken...badr...een knockdown tegen zimmerman, choi, bonjasky en overeem...dat zal schilt dan wel niet lukken nee...

badr gaat KO...absoluut...heb geen hekel aan die jongen, maar het gaat um echt niet worden deze partij...hopelijk heeft ie tegen die tijd weer 2 wins op zn record erbij, maar dit gaat Sem absoluut lukken

adenane
31-01-2009, 14:50
schilt had idd veel moeite met Sefo.............................
even kijken...badr...een knockdown tegen zimmerman, choi, bonjasky en overeem...dat zal schilt dan wel niet lukken nee...

badr gaat KO...absoluut...heb geen hekel aan die jongen, maar het gaat um echt niet worden deze partij...hopelijk heeft ie tegen die tijd weer 2 wins op zn record erbij, maar dit gaat Sem absoluut lukken

Dat is misschien wel zo, maar je vergeet wel voor het gemak de wedstrijden Badr tegen Sefo, Feitosa en Ostojic. En die deklasseerde Badr Hari met speels gemak. Niet dat het met Schilt ook zo zal gaan maar elke wedstrijd is een wedstrijd op zich..Dus hij maakt zeker wel kans!

T15Boxing
31-01-2009, 19:34
dat geloof je toch zelf niet. En net wat el bambino zegt: Schilt heeft verloren is vernederd door de organisatie en is uit op revanche en badr zal het gaan merken! Schilt zal hongerig en ultra scherp die ring in stappen.

Ja. Maar het zelfde geld voor Badr. Hij fucked op in de grootse toernooi en wordt nog eens keihard knockout geslagen. Nu is er een nieuwe jaar en hij heeft alles te bewijzen dat hij terug kan komen. Dus waarschijnlijk zullen we ze beiden op hun best zien. Tenminste, mentaal gezien wel.

Daarom wordt dit een geweldige partij die elke fight fan moet zien:)


schilt had idd veel moeite met Sefo.............................
even kijken...badr...een knockdown tegen zimmerman, choi, bonjasky en overeem...dat zal schilt dan wel niet lukken nee...

badr gaat KO...absoluut...heb geen hekel aan die jongen, maar het gaat um echt niet worden deze partij...hopelijk heeft ie tegen die tijd weer 2 wins op zn record erbij, maar dit gaat Sem absoluut lukken

Ja maar die knockdowns waren allemaal tegen wereld klasse vechters die allemaal kunnen uithalen. Schilt hoort er uiteraard bij en het zou me ook niet verbazen als hij Badr een knockdown geeft. Maar Badr heeft dat heel vaak gehad en kwam goed terug dus waar het om gaat is Badr goed finishen zoals Overeem deed.