PDA

View Full Version : Waar ligt Soumia's focus?



Jamila
30-01-2009, 19:04
Er niets zo eerlijk en hard als vechtsport, als je jezelf niet voor 100% focust op de sport wordt het in de ring uitbetaald. Het is jammer als je ziet dat een talent als Soumia niet meer mee kan komen met de huidige top. Alles je te veel verschillende dingen wil doen zal je altijd zien dat je geen 100% resultaat meer kunt krijgen. Vechtsport is hard en eerlijk, dat wat je geeft krijg je terug in de wedstrijd. Hopelijk gaat Soumia in de toekomst weer 100% voor het kickboxen.

Succes Soumia en zet hem op .............

Gr, Jamila:thup:

Slome
30-01-2009, 19:10
TOEDELOE .........................

Gr, Slome:thup:

BoysNoize
30-01-2009, 19:11
Jamila weer met zo'n topic...waar haal je vandaan dat ze niet 100% getraind heeft voor haar partij met linda ooms (ik neem even aan dat je dit post vanwege haar verlies).? Omdat zij toevallig ook bij tmf werkt en wat muziek maakt?

Er zijn zat vechters die gewoon een baan hebben en in de tussentijd ook gewoon hun trainingen doen en op hoog niveau wedstrijden draaien!

Ik ken Soumia verder niet maar ik mag aannemen dat ze kei- en keihard getraind heeft voor deze partij en ze begon ook best aardig vond ik!

Overigens doe je Linda Ooms hier echt ernstig tekort mee vind ik...Die vocht gewoon goed en die knieen zaten er gewoon goed in!
En na zo'n post over wel/niet 100% gefocussed een 'succes soumia' neerzetten komt niet echt gemeend over..

Ik vind Soumia nog altijd een topvechter (en een propere dame ;)) en verwacht dus ook dat ze er volgende keer WEER voor 100% staat!

Adieu en alvast voor de carnaval, Alaaf, alaaf, alaaf!

BoysNoize
30-01-2009, 19:12
TOEDELOE .........................

Gr, Slome:thup:

en dat was de korte versie van wat ik bedoelde ;)

Jamila
30-01-2009, 19:22
Ik vind juist dat Linda heel goed heeft gevochten en daarmee ook een mooie overwinning heeft behaald, maar Soumia heeft niet zo gevochten zoals zij normaal vecht. Soumia had in de 2e ronde duidelijk lucht tekort of veel pijn waardoor ze niet meer veder kon.

Soumia is normaal veel scherper en daarbij ben ik fan van Soumia dat je het maar even weet!

Adieuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu

Gr, Jamila:thup:

Jamila
30-01-2009, 20:46
Heeee Roy heb jij het werk van Socrates overgenomen?


ALSSSSSSSSSSSSSSSSss ja zo goed hihihihiihi:fp:

Gr, Jamila:thup:

Illest
30-01-2009, 20:55
Er niets zo eerlijk en hard als vechtsport, als je jezelf niet voor 100% focust op de sport wordt het in de ring uitbetaald. Het is jammer als je ziet dat een talent als Soumia niet meer mee kan komen met de huidige top. Alles je te veel verschillende dingen wil doen zal je altijd zien dat je geen 100% resultaat meer kunt krijgen. Vechtsport is hard en eerlijk, dat wat je geeft krijg je terug in de wedstrijd. Hopelijk gaat Soumia in de toekomst weer 100% voor het kickboxen.

Succes Soumia en zet hem op .............

Gr, Jamila:thup:

http://failblog.files.wordpress.com/2009/01/fail-owned-camera-fail.jpg

biggz
30-01-2009, 21:20
http://failblog.files.wordpress.com/2009/01/fail-owned-camera-fail.jpg


Hahaha.. reps!

A.F.
30-01-2009, 22:02
k heb geen werk hihihihi:fp:

Gr, Roy:thup:

dus toch niet!!!

dat word een meier!! hihihihihihihi:fp:

Gr. Flipperrrrrr :thup:

A.F.
30-01-2009, 22:03
YouTube - Fail Boat Sails Home (http://nl.youtube.com/watch?v=fJ-uG2UCZaU)

barclay
30-01-2009, 22:11
Er niets zo eerlijk en hard als vechtsport, als je jezelf niet voor 100% focust op de sport wordt het in de ring uitbetaald. Het is jammer als je ziet dat een talent als Soumia niet meer mee kan komen met de huidige top. Alles je te veel verschillende dingen wil doen zal je altijd zien dat je geen 100% resultaat meer kunt krijgen. Vechtsport is hard en eerlijk, dat wat je geeft krijg je terug in de wedstrijd. Hopelijk gaat Soumia in de toekomst weer 100% voor het kickboxen.

Succes Soumia en zet hem op .............

Gr, Jamila:thup:

Ik weet niet wat anderen hier van vinden.... Maar persoonlijk vind ik niet dat je zo over een ander kan oordelen. Jij moet wel geweldig zijn om zo over een ander te spreken.

renamer
30-01-2009, 22:28
zucht..........

Rverm
30-01-2009, 22:29
Er niets zo eerlijk en hard als vechtsport, als je jezelf niet voor 100% focust op de sport wordt het in de ring uitbetaald. Het is jammer als je ziet dat een talent als Soumia niet meer mee kan komen met de huidige top. Alles je te veel verschillende dingen wil doen zal je altijd zien dat je geen 100% resultaat meer kunt krijgen. Vechtsport is hard en eerlijk, dat wat je geeft krijg je terug in de wedstrijd. Hopelijk gaat Soumia in de toekomst weer 100% voor het kickboxen.

Succes Soumia en zet hem op .............

Gr, Jamila:thup:

is goed joh...

ijsbier
30-01-2009, 22:46
:morepics:

A.F.
30-01-2009, 23:06
Ga je steunen als je weer vecht! hihihihi:fp:

Gr, Roy:thup:

Kudos! Hihihihi:thup:

Gr. Flipperrrr

marcelt
30-01-2009, 23:15
Ik weet niet wat anderen hier van vinden.... Maar persoonlijk vind ik niet dat je zo over een ander kan oordelen. Jij moet wel geweldig zijn om zo over een ander te spreken.


Wij oordelen hier toch de hele tijd over anderen. Iedereen geeft toch zijn mening over allerlei vechters.

Karel
30-01-2009, 23:33
tijd om de stenen te pakken

Tizy
31-01-2009, 00:41
Er niets zo eerlijk en hard als vechtsport, als je jezelf niet voor 100% focust op de sport wordt het in de ring uitbetaald. Het is jammer als je ziet dat een talent als Soumia niet meer mee kan komen met de huidige top. Alles je te veel verschillende dingen wil doen zal je altijd zien dat je geen 100% resultaat meer kunt krijgen. Vechtsport is hard en eerlijk, dat wat je geeft krijg je terug in de wedstrijd. Hopelijk gaat Soumia in de toekomst weer 100% voor het kickboxen.

Succes Soumia en zet hem op .............

Gr, Jamila:thup:

Beste Jamila,

Je uitspraak dat Soumia niet mee kan draaien met de huidige top vind ik dat je Soumia zwaar tekort doet.. Soumia ís de huidige top. Ze heeft dan misschien haar laatste wedstrijd verloren van Linda die overigens knap heeft geknokt en de wedstrijd in alle eerlijkheid heeft gewonnen maar het is mij verteld dat Soumia al met haar gezondheid kampte voordat zij de ring instape en daar nog duidelijk last van had tijdens haar partij. Zij had namelijk last van haar luchtwegen vanwege haar astma dus was niet alleen tegen Linda aan het knokken tijdens de wedstrijd maar ook tegen haarzelf. Aan mentaliteit dus niets op aan te merken in mijn inziens. In mijn optiek vond ik juist dat Soumia het heel goed deed en de partij duidelijk naar zich toe trok. Helaas werd haar astma haar te veel en de knie er gewoon goed op zat haar de das om deed. Ze moet zich juist breed orienteren met haar werk, muziek, films maken en het kickboksen. De dame is een visitekaartje voor alle vechtende dames die ons land rijk is en ik weet zeker dat ze voor haar volgende partij zich wederom zal bewijzen.

Nogmaals wil ik Linda met dit betoog geen tekort doen en haar feliciteren met haar verdiende overwinning en wereldtitel !

Illest
31-01-2009, 01:24
:morepics:

Jamila op mixfight is als :

http://failblog.files.wordpress.com/2009/01/fail-owned-ricky-martin-fai.jpg

The Bulldog
31-01-2009, 11:55
iedereen mag zijn mening hebben toch mensen.....???????



http://weblogs.vpro.nl/villa-achterwerk/files/2008/03/super_lelijke_hond.jpg



ik hoef er a.u.b. toch niet verplicht aandacht aan te schenken hè mensen.........

Spike_tm
31-01-2009, 13:53
Er niets zo eerlijk en hard als vechtsport, als je jezelf niet voor 100% focust op de sport wordt het in de ring uitbetaald. Het is jammer als je ziet dat een talent als Soumia niet meer mee kan komen met de huidige top. Alles je te veel verschillende dingen wil doen zal je altijd zien dat je geen 100% resultaat meer kunt krijgen. Vechtsport is hard en eerlijk, dat wat je geeft krijg je terug in de wedstrijd. Hopelijk gaat Soumia in de toekomst weer 100% voor het kickboxen.

Succes Soumia en zet hem op .............

Gr, Jamila:thup:

Soumia is de huidige top, maar ook de rekeningen moeten worden betaald en er moet dus gewerkt worden, net zoals 99,9% procent van alle vechtsporters die niet kunnen leven van het sporten alleen.
100% alleen maar bezig zijn met vechtsporten is voor slechts weinige weggelegd. Dat heeft niet zo zeer te maken met talent, eerder met factoren van buitenaf en randzaken waar je zelf lang niet altijd invloed op hebt.
De suggestie dat er geen volledige voorbereiding is geweest voor deze partij vind ik persoonlijk een belediging aan het adress van Soumia. Die maakt op mij de indruk zich altijd maximaal in te zetten voor de dingen waar ze mee bezig is.

Helaas blijf jij een figuur dat dit soort threads aan blijft maken, ondanks de eerdere belofte om te vertrekken. Iedereen heeft recht op z'n eigen mening, maar sommige mensen hebben blijkbaar behoefte om misbruik te maken van dit recht. Daarom mijn laatste reactie op een dergelijke onzin post:
http://boortz.com/images/funny/get_off_my_internet.jpg

Palahniuk
31-01-2009, 23:01
Allen,

Het is niet de gewoonte om op fora op persoonlijke meningen, opvattingen, gedachten en visies te reageren ( anders blijf je bezig ) , maar gezien de verwondering over het verloop van de partij en de concrete vraag over Soumia's focus hierbij dan toch een reactie.

Já, Soumia kampte inderdaad met problemen aan haar luchtwegen, die zich eerder hadden geopenbaard. Het gevolg was een acute benauwdheid die haar aan het einde van de eerste ronde al parten speelde. In de tweede ronde kon ze het gevecht niet vervolgen. Natuurlijk zag haar tegenstandster haar kans schoon in de tweede ronde en maakte ze goed gebruik van Soumia's passiviteit. Echter, de knieën die weliswaar raak waren, deerde Soumia niet. Ze gebaarde al in een eerder stadium naar haar hoek dat ze problemen had met haar luchtwegen en ze maakte zich daar meer zorgen over.
Dat gezegd hebbende: felicitaties aan Linda Ooms. De stand is 1 - 1. Een terechte overwinning.
Wellicht dat de volgende keer wel de titels van beide dames ingezet kunnen worden, aangezien dit een prestigegevecht was en Linda's titel in feite al vacant is.

Over Soumia's focus: Spike zegt het in feite al. Ze was voorbereid en getraind en gaat in alles voor 100%. De aanleiding voor het uitblijven van het gewenste resultaat moet gezocht worden in een acuut probleem, dat vooral voor trainers en verzorgers en het team belangrijk is om te onderzoeken en te kennen. Dat neemt echter niets weg van de overwinning van haar tegenstandster.

Wat haar werk betreft: haar andere carrieres zorgen voor een toekomst, die de thaibokssport niet meteen kan bieden.
Ze heeft achter de schermen eveneens gewerkt om de sport aanvaardbaar te maken bij TMF / Ned 1. en via andere mediakanalen waar ze toegang tot heeft. De mensen in de thaibokssport in en rond de ring die ze heeft benaderd en geïnterviewd weten dit.

Over het hier & nu: Soumia behoort met slechts 1 verliespartij in haar professionele thaibokscarriere tot de top, lijkt me.
Na de winst op Linda Ooms in 2007 heeft Soumia het verzoek tot een rematch aangenomen. Dat heet sportiviteit. Dit gevecht viel positief uit voor Linda. Ook dat is sport.

Groet!

Management Soumia

anonymous001
01-02-2009, 11:39
Mooie reactie.

Perfectteamcindy
02-02-2009, 11:11
http://failblog.files.wordpress.com/2009/01/fail-owned-camera-fail.jpg
Hehe :rolleyes:

De man van 14K
02-02-2009, 11:14
Start running bitch!

gr. Rosso :thup:

silverwolf
02-02-2009, 11:14
beetje raar, ik focus naast me vechtsport ook op school heel erg, en daarnaast ook aan mijn hobby en presteer goed.
als je trouwens je gaat afsluiten van andere dingen en je alleen maar focussed op je wedstrijd kan je daar na je wedstrijd (als je verloren hebt) flink spijt van krijgen

Perfectteamcindy
02-02-2009, 11:16
Beste Jamila,

Je uitspraak dat Soumia niet mee kan draaien met de huidige top vind ik dat je Soumia zwaar tekort doet.. Soumia ís de huidige top. Ze heeft dan misschien haar laatste wedstrijd verloren van Linda die overigens knap heeft geknokt en de wedstrijd in alle eerlijkheid heeft gewonnen maar het is mij verteld dat Soumia al met haar gezondheid kampte voordat zij de ring instape en daar nog duidelijk last van had tijdens haar partij. Zij had namelijk last van haar luchtwegen vanwege haar astma dus was niet alleen tegen Linda aan het knokken tijdens de wedstrijd maar ook tegen haarzelf. Aan mentaliteit dus niets op aan te merken in mijn inziens. In mijn optiek vond ik juist dat Soumia het heel goed deed en de partij duidelijk naar zich toe trok. Helaas werd haar astma haar te veel en de knie er gewoon goed op zat haar de das om deed. Ze moet zich juist breed orienteren met haar werk, muziek, films maken en het kickboksen. De dame is een visitekaartje voor alle vechtende dames die ons land rijk is en ik weet zeker dat ze voor haar volgende partij zich wederom zal bewijzen.

Nogmaals wil ik Linda met dit betoog geen tekort doen en haar feliciteren met haar verdiende overwinning en wereldtitel !
Daar ben ik het mee eens :thup:

Bud S
02-02-2009, 11:47
ik focusde naar school ook heel erg vroeger
bij mij ging fosuc van opleiding en focus van vechtsport niet goed
want focusen moet je nooit een combinatie maken
anders is het geen focussen meer
is van mijn mening dan he

Hendy
02-02-2009, 11:54
Vanavond wordt Soumia geboeid, in het programma kamphuis boeit !
21:55 op nederland 3.

Rob Kamphuis gaat haar een dag volgen..

Solar
02-02-2009, 12:16
Vanavond wordt Soumia geboeid, in het programma kamphuis boeit !
21:55 op nederland 3.

Rob Kamphuis gaat haar een dag volgen..

Thanks voor de tip.
Moet zelf trainen rond die tijd, maar ik zie het morgen wel bij uitzending gemist.

De man van 14K
02-02-2009, 12:16
ik focusde naar school ook heel erg vroeger
bij mij ging fosuc van opleiding en focus van vechtsport niet goed
want focusen moet je nooit een combinatie maken
anders is het geen focussen meer
is van mijn mening dan he

stel je voor dat je in een Ford Focus moet rijden... Dan ben je ff lekker

MB667
02-02-2009, 12:46
Jamilla is volgens mij gewoon een trol (letterlijk en figuurlijk tenzij foto's het tegendeel bewijzen ;))