PDA

View Full Version : Interview Leroy Kaestner – RINGS Holland



Richelieu
30-01-2009, 23:44
Interview Leroy Kaestner – RINGS Holland
Tekst: Jose Stephen – Foto’s: Harmen Bakker

Nog een kleine maand te gaan en dan is weer het ouderwetse “avondje RINGS” in de Vechtsebanen te Utrecht. RINGS Holland, die al jaren garant staat voor leuke en attractieve gala’s komt weer met de Nederlandse K-1 MAX editie. Acht pittige Contenders zullen op 1 maart een gooi doen naar een plaats bij de laatste 16 van de K-1 MAX in Tokio. Een van de contenders Tarik el Idrissi is door een blessure uitgevallen. Tarik een potentiële kanshebber op de titel is vervangen door Leroy Kaestner. Ik volg Leroy de laatste jaren sinds hij in de C-klasse zit en is in mijn ogen een goede vervanger.

Hoe blij was jij met het telefoontje dat je was uitgenodigd voor de K-1 MAX?

Ja, super natuurlijk!! Ik ben erg blij dat ik deze kans krijg!

http://www.mixfight.nl/Richelieu/2008/Oldschool/img_194.jpg

Je neemt nu de plaats in van Tarik maar vindt jij niet dat je tot één van de K-1 MAX gegadigden van Nederland behoort?

Ik train er hard voor dus ik heb er vertrouwen in! Ik begrijp dat iedereen ze eigen favoriete vechter heeft, maar het gaat er uiteindelijk om of de promotor vind dat je er tussen hoort.


Wat vond jij van het toernooi van verleden jaar toen “underdog” Warren Stevelmans het toernooi op zijn naam schreef?

Ik kende Warren Stevelmans al en ik vond hem helemaal geen underdog!!

Zie jij jezelf nu ook als een underdog?

Een Underdog en een Favoriet bestaan niet in een toernooi.Je bent tijdens een toernooi van heel veel factoren afhankelijk.

http://www.mixfight.nl/Richelieu/2007/Osdorp_Back/img_21.jpg


Onder welk management val jij?

Team Aerts, train bij Peter Koopman (red. Afafa Gym, Zandvoort) en die regelt samen met Hans Loefen mijn wedstrijden.

http://www.mixfight.nl/Richelieu/2008/K_8/img_19.jpg

Je hebt nu een kleine maand te gaan tot het gala ben jij een vechter die het gehele seizoen wedstrijd fit is en altijd oproepbaar is voor partijen?

Ik ben eigenlijk altijd oproepbaar, ik heb heel veel plezier met trainen dus train ik gewoon altijd door. Komt er een partij dan gaan we wel wat specifieker tewerk.

http://www.mixfight.nl/Richelieu/2007/Osdorp/img_68.jpg

Hoe zal je training/voorbereiding er de komende maand uitzien?

6 dagen in de week, waarvan 5 dagen 2 keer per dag. Krachttrainingen, veel conditiewerk en stompen natuurlijk.

Moet je gewicht maken voor dit grote evenement?

Bij mij is het een kwestie van niet snoepen en dan ben ik 70 Kg. Als ik daar niet echt op let tijdens normale dagen dan weeg ik hooguit 71 Kg.

http://www.mixfight.nl/Richelieu/2007/BOF/11.10.jpg

Is dit de eerste keer dat je deelneemt aan een toernooi?

In de B klasse heb ik twee keer aan een toernooi deelgenomen. Eén daarvan had ik toen gewonnen en de laatste keer had ik een snee boven mijn oog en mocht ik niet verder van de arts.

http://www.mixfight.nl/Richelieu/2007/K7_Backstage/img_1.jpg

Een toernooi vechten vraagt veel van een vechter, concentratie, conditie, tactiek mentaliteit en doorzettingsvermogen. Hoe zal je straks met deze factoren gaan omspringen?

Je mag er van uit gaan dat het wel goed zit, ik ben geen opgever en train erg hard. De tactiek zal afhangen van wie mijn eerste tegenstander word.

Op 19 februari aanstaande is de loting, heb jij al in je hoofd tegen wie je de eerste partij wil vechten?

Ik heb geen voorkeur!!

Doe jij ook aan psychologische oorlogsvoering en begint die dan gelijk op de 19e februari?

Psychologische oorlog voering geloof ik niet in. Vechters die mee doen aan het toernooi draaien al zolang mee en zijn zo ervaren dat het geen enkele zin heeft.

Heb jij altijd gedroomd van een kans om in Japan te vechten?

Ik probeer hiervan me beroep te maken en in Japan heb je die mogelijkheid. Dus ja!!

http://www.mixfight.nl/Richelieu/2007/K7/img_66.jpg

Had jij voordat je was uitgenodigd voor het gala een favoriet en waarom?

Ik had niet echt een favoriet. Ik denk dat die wel zou komen als ik de eerste partijen gezien had.

In mijn ogen ben jij een vechter die de bezoekers van gala’s altijd waar geeft voor hun geld, je gaat altijd voor de knock out, toch sta je niet vaak in line-ups van de grote gala’s hoe komt dit?

Ik moet nog naam maken!! Ik moet aanstaande maart echt vlammen zodat ik mijn kansen bij andere promotors vergroot!

Wat zal je straks tussen de partijen gaan doen in de kleedkamer ?

Eten.

Jouw vader was vroeger ook een vechter en wel van de goede ouwe tijd, wat heb jij van je vader geërfd als vechter?

Alleen de interesse heb ik van me vader, hij heeft namelijk nooit wedstrijden gevochten.

Gaan jullie ook samen de andere contenders analyseren?

Mijn verzorgingsteam is daar al mee bezig!

http://www.mixfight.nl/Richelieu/2007/K7/img_60.jpg

Kameleon
31-01-2009, 07:57
Harde gozer met een professionele instelling. Ik wil hem wel tegen Diender zien...

Justinian
31-01-2009, 09:24
Thanks, leuk interview! Ben benieuwd naar deze vechter.

Ringmaster
31-01-2009, 09:37
Mooi interview! Deze man heeft misschien nog niet zoveel A partijen op zijn naam staan, maar ik verwacht niet dat hij gaat onder doen voor de andere deelnemers. En knokken wordt het sowieso!

SlammEvents
31-01-2009, 12:46
Onder welk management val jij?

Team Aerts, train bij Peter Koopman (red. Afafa Gym, Zandvoort) en die regelt samen met Hans Loefen mijn wedstrijden.Weten we ook gelijk waarom hij 1 maart vecht..;)

Ik had Alviar of Mes verwacht. Rayen simson was een leuke publiekstrekker geweest, aangezien hij roept dat het bij de top -70Kg van Nederland hoort..Had zich kunnen bewijzen op zn oude dag :lol:

Maar een Underdog erbij is altijd leuk..
Heb em weleens zien vechten. Is zeker geen Koekie, maar ik ben bang dat dit toernooi een paar partijen te vroeg komt..

We zullen zien, heb er in ieder geval zin in.:thup:

Kameleon
31-01-2009, 21:25
Is zeker geen Koekie, maar ik ben bang dat dit toernooi een paar partijen te vroeg komt..

We zullen zien, heb er in ieder geval zin in.:thup:

Hahaha....Slamm ruikt kansen voor Marco Piqué ...Het zal maar gebeuren dat Kaestner Pique er in de 1e ronde uitknikkerd. Zou wel een stuntje zijn.

rafi
31-01-2009, 21:31
Hahaha....Slamm ruikt kansen voor Marco Piqué ...Het zal maar gebeuren dat Kaestner Pique er in de 1e ronde uitknikkerd. Zou wel een stuntje zijn.haha x2

killroy
31-01-2009, 22:28
Hahaha....Slamm ruikt kansen voor Marco Piqué ...Het zal maar gebeuren dat Kaestner Pique er in de 1e ronde uitknikkerd. Zou wel een stuntje zijn.

zag hem een paar weken terug helemaal lam in de Cooldown dus dat zal wel meevallen

Fonz
01-02-2009, 15:03
Alle respect, maar Leroy Kestner kan nog echt niet mee met de andere 7 toppers. Ze hadden beter de reserve-partij kunnen aanbreken. Melvin Rozenblad is sterker denk ik.

Marco
03-02-2009, 16:34
Mooi voor Leroy dat hij deze kans krijgt. Persoonlijk had ik Menno Dijkstra wel willen zien in dit toernooi.

Richelieu
03-02-2009, 16:39
Mooi voor Leroy dat hij deze kans krijgt. Persoonlijk had ik Menno Dijkstra wel willen zien in dit toernooi.

x2, alleen had Menno hiervoor in een korte tijd aardig wat kilo's moeten aftrainen.

Fr3ddy
03-02-2009, 16:41
zag hem een paar weken terug helemaal lam in de Cooldown dus dat zal wel meevallen

Ontspanning hoort er ook bij he :D

Marco
03-02-2009, 16:46
x2, alleen had Menno hiervoor in een korte tijd aardig wat kilo's moeten aftrainen.

hoeveel ?

RINGS INFO
03-02-2009, 17:19
Mooi voor Leroy dat hij deze kans krijgt. Persoonlijk had ik Menno Dijkstra wel willen zien in dit toernooi.


Menno Dijkstra haalt de -70kg niet meer.

badrdemo
03-02-2009, 20:35
Goeie vechter en hij gaat mensen verassen!

milton felter
04-02-2009, 09:59
beste slamm events mag ik jou even vragen wie jij bent ?





Weten we ook gelijk waarom hij 1 maart vecht..;)

Ik had Alviar of Mes verwacht. Rayen simson was een leuke publiekstrekker geweest, aangezien hij roept dat het bij de top -70Kg van Nederland hoort..Had zich kunnen bewijzen op zn oude dag :lol:

Maar een Underdog erbij is altijd leuk..
Heb em weleens zien vechten. Is zeker geen Koekie, maar ik ben bang dat dit toernooi een paar partijen te vroeg komt..

We zullen zien, heb er in ieder geval zin in.:thup:

Wheelie
04-02-2009, 10:00
Weten we ook gelijk waarom hij 1 maart vecht..;)


Ik kreeg een telefoontje van de organisatie van Slamm.
Deze post is NIET gemaakt door iemand van Slamm, en ze vinden het erg vervelend dat iemand anders onder hun naam post.
Ik zal dit account dan ook sluiten om verdere verwarring te voorkomen.
Mocht je het daar niet mee eens zijn stuur me dan maar een e-mail: [email protected]

Mr 1 Leg
04-02-2009, 10:18
succes leroy dit is echt een mooie kans in je leven GO FOR IT man :thup:

Kameleon
04-02-2009, 13:12
Weten we ook gelijk waarom hij 1 maart vecht..;)

Ik had Alviar of Mes verwacht. Rayen simson was een leuke publiekstrekker geweest, aangezien hij roept dat het bij de top -70Kg van Nederland hoort..Had zich kunnen bewijzen op zn oude dag :lol:

Maar een Underdog erbij is altijd leuk..
Heb em weleens zien vechten. Is zeker geen Koekie, maar ik ben bang dat dit toernooi een paar partijen te vroeg komt..

We zullen zien, heb er in ieder geval zin in.:thup:

Och jee...er loopt weer iemand te stoken. Wel een beetje zielig om onder die naam te gaan posten.

Gerben Zonderland
04-02-2009, 15:38
Echte knokker die Kaestner. Daar gaat niemand het makkelijk mee hebben. Zeker weten.

Jarno
04-02-2009, 16:49
Jouw vader was vroeger ook een vechter en wel van de goede ouwe tijd, wat heb jij van je vader geërfd als vechter?

Alleen de interesse heb ik van me vader, hij heeft namelijk nooit wedstrijden gevochten.

:hugegrin:

Foutje in de research of zo bedoelt ???

Dragon Tail
04-02-2009, 22:03
Echt een goede knokker!

Justinian
04-02-2009, 22:27
:hugegrin:

Foutje in de research of zo bedoelt ???
Om een vechter te zijn hoef je natuurlijk niet perse wedstrijden te vechten ;)

Jarno
04-02-2009, 22:49
Om een vechter te zijn hoef je natuurlijk niet perse wedstrijden te vechten ;)

Is ook weer waar, maar het is inderdaad maar net hoe je het leest.

Richelieu
05-02-2009, 16:25
:hugegrin:

Foutje in de research of zo bedoelt ???

Zou het niet weten Jarno. In die goede oude tijd waar José het over heeft was ik volgens mij niet eens geboren...:rolleyes: