PDA

View Full Version : Kaartje K-1 Yokohama



Iceman
31-01-2009, 11:56
In maart ben ik in azie, en 28 maart is de K-1 in Yokohama. Dus dit is mijn kans, ik ga er eindelijk maar eens naartoe!

Maar nu komt het: hoe kom ik aan een kaartje? Ze worden alleen binnen Japan verkocht? Er moet toch op een andere manier aan kaartjes te komen zijn? Er staan nu al 7 nederlanders in de line up!

Jeru
31-01-2009, 12:00
Je kan gewoon in de dagen voor het evenement nog kaartjes kopen. Anders regel je het gewoon via je hotel.
Of zoek contact met 1 van de vechters en kijk of hij of zijn trainer iets kan ritselen.

adenane
31-01-2009, 13:46
In maart ben ik in azie, en 28 maart is de K-1 in Yokohama. Dus dit is mijn kans, ik ga er eindelijk maar eens naartoe!

Maar nu komt het: hoe kom ik aan een kaartje? Ze worden alleen binnen Japan verkocht? Er moet toch op een andere manier aan kaartjes te komen zijn? Er staan nu al 7 nederlanders in de line up!

*jaloezie modus aan* Dat willen wij niet weten vriend! Wij moeten hier de wekker zetten en in het altijd koude Holland de K-1 volgen :mad:! *jaloezie modus uit*

Maar verder hoop ik wel dat je een toffe tijd hebt daar en dat het lukt kaarten te vinden;)!!

Iceman
01-02-2009, 12:05
Haha ja bedankt Adenane!

@ Jeru: oke bedankt voor de tips.Tja ik zou graag een beetje een fatsoenlijk kaartje kopen, zullen die niet allang uitverkocht zijn als ik daar 2 dagen van tevoren kom? Iemand daar ervaring mee? Als ik er toch eindelijk een keer ben, wil ik liever niet helemaal achterin zitten!

Jeru
01-02-2009, 12:10
Nee die zijn niet uitverkocht. Ik ben er 2 keer geweest en 2 keer kon je in de week ervoor nog voor alle vakken kaartjes kopen.
Vrienden van me hebben zelfs voor het 1 na duurste vak nog een kaartje kunnen kopen 2 dagen voor de K-1 finale in Yokohama.