PDA

View Full Version : GSP vs BJ Penn *Spoiler*



el bastardo
01-02-2009, 13:52
Goddamn, wat is die GSP een atleet! Wat een sportman. Dit is nu echt een vechter waar ik op alle aspecten van kan genieten. Geen spatjes, respect voor z'n tegenstanders en op alle fronten zijn tegenstanders domineren. Schitterend!

wrestler_nl
01-02-2009, 14:26
DOMINANTIE IN ALLE POSITIES.....GSP

the boxer
01-02-2009, 14:57
Goddamn, wat is die GSP een atleet! Wat een sportman. Dit is nu echt een vechter waar ik op alle aspecten van kan genieten. Geen spatjes, respect voor z'n tegenstanders en op alle fronten zijn tegenstanders domineren. Schitterend!

x2

chief108
01-02-2009, 15:07
GSP is echt een megatopper....

the boxer
01-02-2009, 17:48
Gewoon ongelooflijk wat een sportman die GSP is!!
BJ heeft zoveel talent, maar afzien op training komt niet in zijn woordenboek voor!

weks
01-02-2009, 19:24
keihard genoten

De man van 14K
01-02-2009, 19:37
GSP = THE MAN
wat een held

marcelt
01-02-2009, 22:38
IK ben het alle fronten met jullie eens. Sympathieke gast topvechter en mooi dat hij BJ zijn vet gaf en overklaste op eigen terrein.

kooivechter
02-02-2009, 00:05
gsp is een beest. De enige man die hem het nog moielijk kan maken is thiago alves. Als hij die wint hij hij de hele divisie schoon geveegd. Dan zou de ultieme uitdaging voor de rush, anderson silva zijn voordat silva met pensioen gaat.

Emilio
02-02-2009, 11:17
Ik zat er niet ver naast met mn TKO ronde 4 voorspelling. :P

Tja bizar gewoon. Sympathieke kerel en een beest van een vechter. Thiago Alves zorgt nog wel voor een challenge omdat die een goede punch heeft. Elke andere vechter die geen KO in huis heeft wordt gewoon gesloopt door GSP.

Als Penn hem niet kan submitten lukt niemand het.

Het niveau van Georges is op dit moment gewoon stukken hoger t.o.v de rest

De man van 14K
02-02-2009, 11:21
maar even aan de andere kant, vonden jullie ook niet dat Penn GSP de ruimte gaf en hij daarom zo over hem heen walste?

Als ik Penn zo zag leek het wel alsof hij er zelf niet echt vertrouwen in had..

Tsuki
02-02-2009, 11:32
wat een vertoon van macht door GSP .................... een partij tegen anderson silva op 185 zou echt grandioos zijn

anonymous001
02-02-2009, 11:32
maar even aan de andere kant, vonden jullie ook niet dat Penn GSP de ruimte gaf en hij daarom zo over hem heen walste?

Als ik Penn zo zag leek het wel alsof hij er zelf niet echt vertrouwen in had..

Ik zou er ook niet zo veel vertrouwen in hebben tegen GSP. ;)

Ik denk dat Penn al heel snel best wel aangeslagen was, misschien is dat het. Na de tweede ronde was het leven al wel behoorlijk uit hem gebeukt...

Il Loco
02-02-2009, 12:00
Ik zou er ook niet zo veel vertrouwen in hebben tegen GSP. ;)

Ik denk dat Penn al heel snel best wel aangeslagen was, misschien is dat het. Na de tweede ronde was het leven al wel behoorlijk uit hem gebeukt...

BJ Penn had inderdaad niet meer veel leven over. Dat kwam door wat GSP na de partij ook zei; BJ heeft korte boksers armen, door hem in de eerste ronde te worstelen zou al het bloed in zijn schouders lopen (verzuring). Hij had het perfecte strijdplan om BJ te slopen.

GSP is gewoon een geweldige atleet!

En naast dat heeft hij ook een geweldig strategisch kamp achter zich, Greg Jackson is echt een meester in goede game plans.:thup:

LJ Silver
02-02-2009, 12:39
GSP weegt ook rond de 185, hij cut naar 170 voor een gevecht. Laat maar komen dat gevecht tegen A. Silva, Anderson is wel 12 cm groter als George dat zou nog een obstakel kunnen worden

fedor
02-02-2009, 12:47
GSP weegt ook rond de 185, hij cut naar 170 voor een gevecht. Laat maar komen dat gevecht tegen A. Silva, Anderson is wel 12 cm groter als George dat zou nog een obstakel kunnen worden

En wat denk je dat Silva doet..? ;)
Die loopt rond op 200-205..dus dat verschil blijft bestaan...laat Silva maar lekker naar boven kijken ipv naar beneden...

anonymous001
02-02-2009, 12:52
En wat denk je dat Silva doet..? ;)
Die loopt rond op 200-205..dus dat verschil blijft bestaan...laat Silva maar lekker naar boven kijken ipv naar beneden...

x2

GSP naar MW en Silva naar LHW...

In hun eigen klasse hebben ze niet zoveel meer te doen...

Welter- en middleweight contender partijen zijn op dit moment ook helemaal niet zo leuk om te kijken, omdat GSP en Silva op eenzame hoogte staan...

De man van 14K
02-02-2009, 12:53
En wat denk je dat Silva doet..? ;)
Die loopt rond op 200-205..dus dat verschil blijft bestaan...laat Silva maar lekker naar boven kijken ipv naar beneden...


x2, laat ze beide maar schuiven.
Die Silva moet ook vaker vechten maar dat is een ander onderwerp ;)

fedor
02-02-2009, 16:20
Die Silva moet ook vaker vechten maar dat is een ander onderwerp ;)

Silva voor het eerst weer in april dus misschien dat ze 'm in augustus en december nog kunnen inpassen...:)
UFC maakt grote stappen nu..om de 2-3 weken gaan ze wel iets doen lijkt het en dan komt TUF daar ook nog 'ns bij...

Jani
02-02-2009, 16:33
ik vind het wel een raar verhaal over het insmeren van GSP zijn rug met vaseline.

iemand zag dat er een van Gsp's kamp,hem eerst het gezicht insmeerde en daarna zijn rug masseerde,diegenen melde dat bij de Commissie,die aanwezig waren bij het gevecht.

ik kan me niet voorstellen dat het om veel vaseline ging,en ik denk dat als het zo was, BJ er zelf wel over was begonnen in het gevecht.

in Dana White zijn blog kan je het ook zien
YouTube - Dana White's UFC 94 Video Blog - Saturday (http://nl.youtube.com/watch?v=rd2PmSss_h4)

dirk5
02-02-2009, 16:40
ik heb via via een foto kunnen krijgen van GSP voordat ie naar de kooi loopt en BJ schijnt toch gelijk te hebben, kijk maar:

http://asians-are-bored.com/media/GSPVaseline.jpg

sore loser!

Jani
02-02-2009, 16:53
ik heb via via een foto kunnen krijgen van GSP voordat ie naar de kooi loopt en BJ schijnt toch gelijk te hebben, kijk maar:

:D

Het rare is nog dat het verhaal nog geeneens van BJ zelf afkomt.

als iemand het had moeten merken was het BJ zelf wel.

hier staat ook de reactie van Gsp zijn trainer
- ST. PIERRE TRAINER RESPONDS TO ALLEGATIONS - MMA WEEKLY - Mixed Martial Arts & UFC News, Photos, Rankings & more (http://www.mmaweekly.com/absolutenm/templates/dailynews.asp?articleid=8107&zoneid=13)

123trisweat
03-02-2009, 00:10
...............

Christophe
03-02-2009, 07:41
ik vind het wel een raar verhaal over het insmeren van GSP zijn rug met vaseline.

iemand zag dat er een van Gsp's kamp,hem eerst het gezicht insmeerde en daarna zijn rug masseerde,diegenen melde dat bij de Commissie,die aanwezig waren bij het gevecht.

ik kan me niet voorstellen dat het om veel vaseline ging,en ik denk dat als het zo was, BJ er zelf wel over was begonnen in het gevecht.

in Dana White zijn blog kan je het ook zien
YouTube - Dana White's UFC 94 Video Blog - Saturday (http://nl.youtube.com/watch?v=rd2PmSss_h4)

Ik heb Dana's blog nog nooit bekeken, maar dit filmpje heb ik helemaal uitgedaan. Ik begin hem zelfs sympathiek te vinden! :eek:

Hij zegt inderdaad onmiddelijk na het gevecht dat ze GSP's rug helemaal insmeerden met Vaseline ... ben benieuwd wat hier nog van gaat komen!

The Bulldog
03-02-2009, 10:24
zo komt ie inderdaad niet verkeerd over...

Allinn
03-02-2009, 14:26
Luister mensen GSP is zonder enige twijfel MMA's beste altleet, maar als we over een fighter gaan praten. Nooit!!, was nooit geweest en zal nooit worden. Hij moet domineren andres lukt het hem niet. Ik hoop niet dat de GSP fans gaan zeuren over het fijt dat Anderson Silva groter is dan GSP want hij is ook groter dan Penn, dus als hij het gevecht tegen Silva niet wil doen bewijst hij hoe groot een mietje hij is.

dirk5
03-02-2009, 14:29
Luister mensen GSP is zonder enige twijfel MMA's beste altleet, maar als we over een fighter gaan praten. Nooit!!, was nooit geweest en zal nooit worden. Hij moet domineren andres lukt het hem niet. Ik hoop niet dat de GSP fans gaan zeuren over het fijt dat Anderson Silva groter is dan GSP want hij is ook groter dan Penn, dus als hij het gevecht tegen Silva niet wil doen bewijst hij hoe groot een mietje hij is.

en dat is een FIJT!!!!

:D

anonymous001
03-02-2009, 15:03
Luister mensen GSP is zonder enige twijfel MMA's beste altleet, maar als we over een fighter gaan praten. Nooit!!, was nooit geweest en zal nooit worden. Hij moet domineren andres lukt het hem niet. Ik hoop niet dat de GSP fans gaan zeuren over het fijt dat Anderson Silva groter is dan GSP want hij is ook groter dan Penn, dus als hij het gevecht tegen Silva niet wil doen bewijst hij hoe groot een mietje hij is.

Je gaat steeds gekkere dingen posten. You'd better quit while you still have some dignity left...

El Bambino
03-02-2009, 17:08
Luister mensen GSP is zonder enige twijfel MMA's beste altleet, maar als we over een fighter gaan praten. Nooit!!, was nooit geweest en zal nooit worden. Hij moet domineren andres lukt het hem niet. Ik hoop niet dat de GSP fans gaan zeuren over het fijt dat Anderson Silva groter is dan GSP want hij is ook groter dan Penn, dus als hij het gevecht tegen Silva niet wil doen bewijst hij hoe groot een mietje hij is.


Helemaa mee eens. Als GSP zogenaamd een topper is moet ie wat BJ Penn heeft gedaan, een grotere en zwaardere champ uitdagen. Maar enigszins denk ik dat GSP zelf wel weet dat ie weinig kans maakt tegen de echte beste CHAMP SILVA!

anonymous001
03-02-2009, 17:11
Helemaa mee eens. Als GSP zogenaamd een topper is moet ie wat BJ Penn heeft gedaan, een grotere en zwaardere champ uitdagen. Maar enigszins denk ik dat GSP zelf wel weet dat ie weinig kans maakt tegen de echte beste CHAMP SILVA!


Weet je wat, we matchen hem gewoon tegen Fedor. Dat zal em leren om zichzelf kampioen te noemen!

'Zogenaamd een topper', wtf... :wacko:

Hiro
03-02-2009, 17:28
In tegenstelling tot BJ Penn denkt GSP wel aan andere mensen. (Lees: Kenny Florian, Thiago Alves). Deze moeten extra lang wachten op een title shot omdat BJ Penn zo nodig vindt dat hij eerst tegen GSP mag vechten. Na die ass whoopin van GSP denkt hij daar wel anders over.
GSP gaat eerst nog tegen Thiago Alves vechten en als hij die wint dan heeft hij de hele divisie een pak slaag gegeven en zal hij Anderson Silva uitdagen voor een superfight. Waarom hij niet eerder omhoog gaat is omdat zn teamgenoot Nate Marquardt ook in die divisie vecht en hij hem niet in de weg wil zitten, maar een eenmalige superfight op 185 moet geen probleem zijn.

JP
03-02-2009, 17:54
In tegenstelling tot BJ Penn denkt GSP wel aan andere mensen. (Lees: Kenny Florian, Thiago Alves). Deze moeten extra lang wachten op een title shot omdat BJ Penn zo nodig vindt dat hij eerst tegen GSP mag vechten. Na die ass whoopin van GSP denkt hij daar wel anders over.
GSP gaat eerst nog tegen Thiago Alves vechten en als hij die wint dan heeft hij de hele divisie een pak slaag gegeven en zal hij Anderson Silva uitdagen voor een superfight. Waarom hij niet eerder omhoog gaat is omdat zn teamgenoot Nate Marquardt ook in die divisie vecht en hij hem niet in de weg wil zitten, maar een eenmalige superfight op 185 moet geen probleem zijn.

x2

al de rest is dikke bullshit. GSP is een topper punt uit. Mensen zagen nu veel te veel over BJ dit, Silva dat. Laat maar GSP eerst tegen Alves vechten. Dan zien we wel wat Dana White in zak heeft voor GSP zn toekomst. Want uiteindelijk blijft Dana White den baas en dus de enigste die een eventuele superfight met Silva op poten zal zetten. Niet GSP.

En BJ kreeg gewoon zijn trashtalk terug op zijn bek. Zoals GSP altijd zegt "I'm a fighter. I'll do my talking in the octagon"

MilfhunterMMA
03-02-2009, 18:00
GSP is gewoon een topper, en dat gezeik dat hij alleen een echte champ genoemd mag worden als hij de champ van een weightclass hoger uitdaagt is de grootste nonsens op de meeste posts van Jamila na die ik gelezen heb op dit forum. GSP heeft net gehakt gemaakt van een geweldige vechter en nog zijn er mensen die aan het haten zijn. Voor mij is GSP de absolute WW champ en wat mij betreft blijft hij dat voor vele jaren.

Fasada
03-02-2009, 18:18
De gewichtsklasses zijn er niet voor niks, als GSP van Alves weet te winnen (heb Alves hoog zitten dus zie het niet zo gemakkelijk gaan) dan heeft hij weinig tegenstanders die hem kunnen pakken. Ik snap ook steeds niet waarom ze een kampioen meteen laten vechten tegen een kampioen van een andere divisie want natuurlijk is de zwaardere vechter favoriet. Zou het juist beter vinden als GSP vecht tegen mensen van 185 om zo te kijken waar hij staat, een Leben of een Matt Hamill ofzo...

Waarom zou hij meteen tegen de nummer 1 moeten??
Laat hem eerst tegen solide 185 vechten net als Anderson die 205 vocht tegen Irvin.

Jani
03-02-2009, 19:24
Waarom zou hij meteen tegen de nummer 1 moeten??
Laat hem eerst tegen solide 185 vechten net als Anderson die 205 vocht tegen Irvin.

x2

eerst eens kijken hoe hij in dat gewicht vecht,voordat hij gelijk gemeten word met de creme a la creme

sommige middelgewicht vechters zijn al al snel weer rond de 200 pound,
kijk naar bijvoorbeeld Henderson,daar zie ik Gsp echt niet van winnen.

ik hoop dat er voor de partij tegen Anderson ,op een Catchweight gevochten word,tot 180 pound ofzo,zo heb je daarna ook geen gezeur met de titel verdedigingen.

el bastardo
03-02-2009, 22:56
Helemaa mee eens. Als GSP zogenaamd een topper is moet ie wat BJ Penn heeft gedaan, een grotere en zwaardere champ uitdagen. Maar enigszins denk ik dat GSP zelf wel weet dat ie weinig kans maakt tegen de echte beste CHAMP SILVA!
Kijk jij snapt het! GSP zou eigenlijk tegen de Hulk moeten vechten om zich écht te bewijzen. Belachelijk dat hij de beste is in zijn gewichtsklasse. Hoe durft hij BJ Penn te verslaan. Vent, dat je Penn fan bent is nu wel duidelijk, ik kijk ook graag naar zijn gevechten, maar kom niet met zulke domme onzin.:twak:

De man van 14K
03-02-2009, 23:10
GSP is een topper, geen discussie daarover.
De man had een top game plan, top voorbereiding en een top overwinning tijdens een top partij waar hij een andere top vechter totaal domineerde zodat dat die andere top vechter er die avond toch wat minder top uitzag.
En nu opeens is GSP geen top vechter omdat het allemaal zo top ging?

Echt sommige mensen...

Emilio
04-02-2009, 10:19
Ik denk persoonlijk dat GSP een aardige kans zou maken tegen Silva hoor.

Maargoed eerst maar eens tegen Alves. Ik zie in Alves meer gevaar dan in BJ Penn.

Alves is ook huge voor een WW.

fedor
04-02-2009, 10:36
Luister mensen GSP is zonder enige twijfel MMA's beste altleet, maar als we over een fighter gaan praten. Nooit!!, was nooit geweest en zal nooit worden. Hij moet domineren andres lukt het hem niet. Ik hoop niet dat de GSP fans gaan zeuren over het fijt dat Anderson Silva groter is dan GSP want hij is ook groter dan Penn, dus als hij het gevecht tegen Silva niet wil doen bewijst hij hoe groot een mietje hij is.

Wat doe jij nog op mixfight, blijkbaar is de kick+ban nog niet in werking getreden....?

anonymous001
04-02-2009, 11:17
Ik denk persoonlijk dat GSP een aardige kans zou maken tegen Silva hoor.

Maargoed eerst maar eens tegen Alves. Ik zie in Alves meer gevaar dan in BJ Penn.

Alves is ook huge voor een WW.

Alves maakt zeker een kans, maar zo'n geweldige record heeft hij nou ook weer niet. Hij heeft nu een mooie serie gemaakt (Parisyan, Hughes, Koscheck), maar dat zijn wel alle drie vechters die naar mijn mening op dit moment door een iets mindere fase gaan. Maar we zullen het zien.

Mr 1 Leg
04-02-2009, 11:26
x2 GSP ALL THE WAY simpel

De man van 14K
04-02-2009, 12:11
Alves maakt zeker een kans, maar zo'n geweldige record heeft hij nou ook weer niet. Hij heeft nu een mooie serie gemaakt (Parisyan, Hughes, Koscheck), maar dat zijn wel alle drie vechters die naar mijn mening op dit moment door een iets mindere fase gaan. Maar we zullen het zien.


hoe dan ook is het een leuke pot!

anonymous001
04-02-2009, 12:14
hoe dan ook is het een leuke pot!

Zeker! En op dit moment de enige die voor de hand ligt, denk ik...

Tsuki
04-02-2009, 12:52
Luister mensen GSP is zonder enige twijfel MMA's beste altleet, maar als we over een fighter gaan praten. Nooit!!, was nooit geweest en zal nooit worden. Hij moet domineren andres lukt het hem niet. Ik hoop niet dat de GSP fans gaan zeuren over het fijt dat Anderson Silva groter is dan GSP want hij is ook groter dan Penn, dus als hij het gevecht tegen Silva niet wil doen bewijst hij hoe groot een mietje hij is.

kan een admin deze jongen aub uit zijn lijden ( of zoals hij zelf zou zeggen leiden ) verlossen .......... het wordt nu gewoon zielig

fedor
04-02-2009, 13:23
kan een admin deze jongen aub uit zijn lijden ( of zoals hij zelf zou zeggen leiden ) verlossen .......... het wordt nu gewoon zielig

Well said
x2

d3mon1977
04-02-2009, 16:32
Vaseline schandaal?? ZUCHT, die bj, he.

http://www.youtube.com/watch?v=CJf56oxY-7A&NR=1

Dit vond ik op youtube.
Ik zeg dat bj penn gewoon verloren heeft.
Hij is een uitstekende vechter. Maar dat kwakje vaseline dat nog aan zijn hand zat werd eraf geveegd door die inspecteur naderhand. En je weet wat een zeurpietten dat zijn!
En als er wat achterbleef maakte geen reet uit voor de hele uitkomst.


Bj heeft gewoon verloren. Get over it, je bent nog steeds een topper in mijn ogen. Gsp is gewoon vandaag de betere man.

We kennen allemaal de UFC ... verwacht binnenkort GSP vs. Penn III