PDA

View Full Version : The world hates BJ.....



Biiyen
01-02-2009, 16:42
**SPOILER***





Als je wint heb je vrienden
rijen dik echte vrienden.

Maar als je verliest?

BJPENN.COM FORUMS (http://www.bjpenn.com/x/forums/main.php)

Jani
01-02-2009, 16:58
Tja dat hou je altijd...

meschien is het nu erger door al zijn shittalk,al vind ik wel dat dat gewoon een beetje bij de hype van zo'n super gevecht hoort.

verder denk ik dat niemand anders dan GSP dit voor elkaar krijgt tegen een gemotiveerde Penn in het lichtgewicht.

ik blijf BJ de beste vinden,alleen dan wel in het lichtgewicht.

chief108
01-02-2009, 17:12
LOL @ dat forum zeg.... dacht dat sherdog slecht was....

Dragao
01-02-2009, 17:14
Voor B.J klopt dit niet. Dit zijn gewoon zijn haters die blij zijn dat ie heeft gewonnen.
Je wordt af en toe gek van die B.J. fans die voor elk verlies een excuus hebben en zelfs durven te dromen dat hij kampioen kan zijn in 3 gewichtsklasses. Die hebben dus nu echt een realitycheck gehad.
B.J heeft juist naast fedor de grootste fanbase denk ik ook al verliest hij

el bastardo
01-02-2009, 17:53
Het is geen schande om van deze GSP te verliezen. Ff een reality check voor m geweest en nu weer gewoon terug naar de LW om daar te domineren. BJ is gewoon super goed, maar haalt heeft niks in te brengen tegen GSP. Geen reden om hem zo af te branden.

MilfhunterMMA
01-02-2009, 18:05
kenny florian zit er ook aan te komen op lw. die zou wel eens van bj kunnen winnen.

Biiyen
01-02-2009, 18:18
Ik vind het wel lachen dat de hardcore BJ fans nu schreeuwen om een no-contest omdat de crew van GSP vaseline op zijn rug had gesmeerd en daardoor BJ geen grip kreeg. Damn..... hoezo een plaat voor je hoofd?

robholland
01-02-2009, 18:19
tja dat krijg je als je voor een gevecht zulke rare dingen roept, dan ga je nog harder op je bek als je verliest (zie voorbeeld hari - overeem)

Justinian
01-02-2009, 18:38
BJ blijft een topper in mijn ogen, ondanks dit verlies. Hij had inderdaad een erg grote mond voor de wedstrijd en dat is hem duur komen te staan. Desalniettemin zie ik hem graag vechten en heeft hij volgens mij meer in zijn mars dan hij afgelopen nacht heeft laten zien.

Justinian
01-02-2009, 18:45
Hij heeft ook meer in zijn mars,maar GSP traint 3x zo hard als BJ, BJ moet gewoon nog meer trainen.
Op prime time, heb ik het verschil iig wel erg goed gezien.;)
Bij BJ hebben ze zijn 'aanpak' wat uitvergroot naar mijn idee, maar zeker weten doe je het niet ;)

Biiyen
01-02-2009, 18:45
In mijn ogen is het verschil tussen BJ en GSP duidelijk het "Kamp".

GSP is omringd door professionals en mensen die GSP vertellen wat goed voor GSP is.

BJ is omringd door "Ja knikkers" en mensen die hem vertellen wat goed voor hun zelf is.


Bij BJ hebben ze zijn 'aanpak' wat uitvergroot naar mijn idee, maar zeker weten doe je het niet ;)

Dit uiteraard ook, al gaf BJ in de opening scene van deel2 aan dat hij het idee kreeg dat in deel 1 BJ werdt neergezet als een feestbeest en GSP als het trainingsbeest. Die indruk kreg je natuurlijk ook. Neemt echter niet weg dat hij omringd is door hielelikkers en een groepje geselecteerde meelopers.

El Bambino
01-02-2009, 18:53
In mijn ogen is het verschil tussen BJ en GSP duidelijk het "Kamp".

GSP is omringd door professionals en mensen die GSP vertellen wat goed voor GSP is.

BJ is omringd door "Ja knikkers" en mensen die hem vertellen wat goed voor hun zelf is.



Dit uiteraard ook, al gaf BJ in de opening scene van deel2 aan dat hij het idee kreeg dat in deel 1 BJ werdt neergezet als een feestbeest en GSP als het trainingsbeest. Die indruk kreg je natuurlijk ook. Neemt echter niet weg dat hij omringd is door hielelikkers en een groepje geselecteerde meelopers.


Vergeet niet dat Bj Pen kleiner en veel lichter is dan GSP. GSP is erg fors in vergelijking tot BJ. Ik zou hem (GSP)best tegen een Anderson Silva willen zien. BP Pen vind ik de betere vechter, als je de lichamen van een Fedor en Bj ziet helemaal niet afgetraind een buikje, maar dit zijn de naturrlijke geboren vechters, de ronaldihnos en Ronaldos van het voetbal en dat heeft mijn vookeur boven een (body builder)!

TOON
01-02-2009, 19:08
je mag aannemen van een vechter die de kampioen van een gewichtsklasse hoger uitdaagt dat hij ervoor zorgt dat hij net zo'n hoog niveau heeft in die klasse, why the fuck daag je anders iemand uit?? ik vind het feit dat BJ kleiner en lichter is dan GSP geen afbreuk mag doen aan de overwinning van GSP...hij koos er zelf voor om hem uit te dagen in zijn gewichtsklasse...dus mag ie dat ook niet als excuus aanvoeren.....

en dat zouden de BJ fans ook niet moeten blijven doen....

Biiyen
01-02-2009, 19:13
Vergeet niet dat Bj Pen kleiner en veel lichter is dan GSP. GSP is erg fors in vergelijking tot BJ. Ik zou hem (GSP)best tegen een Anderson Silva willen zien. BP Pen vind ik de betere vechter, als je de lichamen van een Fedor en Bj ziet helemaal niet afgetraind een buikje, maar dit zijn de naturrlijke geboren vechters, de ronaldihnos en Ronaldos van het voetbal en dat heeft mijn vookeur boven een (body builder)!

Ik begrijp niet wat dit te maken heeft met mijn claim dat zijn kamp niet deugt?

El Bambino
01-02-2009, 19:23
je mag aannemen van een vechter die de kampioen van een gewichtsklasse hoger uitdaagt dat hij ervoor zorgt dat hij net zo'n hoog niveau heeft in die klasse, why the fuck daag je anders iemand uit?? ik vind het feit dat BJ kleiner en lichter is dan GSP geen afbreuk mag doen aan de overwinning van GSP...hij koos er zelf voor om hem uit te dagen in zijn gewichtsklasse...dus mag ie dat ook niet als excuus aanvoeren.....

en dat zouden de BJ fans ook niet moeten blijven doen....

Dat is ook wel zo, GSP was de betere en is pijnlijk om te moeten geven als BJ fan:boos:

De man van 14K
01-02-2009, 19:40
een quote van die site:
After the fight did you make sure to rinse all the Hawaiian beach sand off your vagina ??? make sure you put on a pair of clean panties before going to the hospital... FAG !


wat een kneuzen. ik vind BJ nog steeds een topper. Misschien had hij zijn dag niet, who knows. GSP won op total domination maar op nu op eens BJ helemaal af te schrijven is niet terecht, die gast is echt wel mega goed.

Maar zoals Dick Vrij al eens zei; Als je wint heb je vrienden...