PDA

View Full Version : Machida weer op zijspoor...



Biiyen
02-02-2009, 12:06
Dana White wist te vermelden dat Machida toch geen titelshot krijgt. Hierover wenst Dana pas meer duidelijkheid te geven na Rampage Vs Jardine.

M.a.w. Als Rampage wint is Rampage degene die een shot krijgt.

Wat ik hiervan vind?

Vul al je verwensingen hier -> ........... in. :twak::twak::crying::thown::mad:

inc
02-02-2009, 12:15
ik snap de matchmaking tussen rampage en jardine niet helemaal. Had liever rampage tegen machida gezien en de winnaar tegen evans....

lijkt mij veel logischer...

dirk5
02-02-2009, 12:25
Rampage tegen Technoviking slaat echt als een lul op een drumstel en daar wist ik me zondag ochtend om 5:00 in de ochtend ook al boos over te maken (en op dat tijdstip is daar best wat voor nodig)

Dat Machida nu geen titleshot krijgt is hetzelfde als Brock Lesnar die wel een titleshot kreeg: COMPLETE ONZIN!!!!

blijkbaar is het geld belangrijker dan de geloofwaardigheid van de belt.

anonymous001
02-02-2009, 12:27
:twak:

Ze willen gewoon echt niet dat Machida kampioen wordt... Ze hebben liever een brawler als Liddell...

Nou ja, als Machida blijft winnen en zich niet laat frustreren, dan moeten ze op een gegeven moment wel...

LJ Silver
02-02-2009, 12:28
Machida moet aan de crystal meth en weer afkicken, met een gepantserde auto op een menigte inrijden of een auto ongeluk overleven om aan de beurt te komen; Aldus D. White wanneer gevraagd wanneer iemand marketable genoeg is voor een titleshot.

fedor
02-02-2009, 12:49
Wat als Jardine wint...? Ik geloof niet dat Evans en Jardine staan te springen om tegen elkaar uit te komen. I hope so want dan zit Dana klem ;)
Te gek voor woorden overigens als je alles hebt gewonnen in de UFC en nog geen titleshot krijgt..maarja de UFC is en blijft een bedrijf en geen sportorganisatie :)

Emilio
02-02-2009, 12:53
heeft idd met marketing vandoen. ze zien liever rampage als champ dan een braziliaan die eruitziet als een nerd en geen engels spreekt.

el bastardo
02-02-2009, 12:58
Belachelijk. Had idd liever Rampage - Machida gezien en de winnaar hiervan tegen Evans. Jammer dit.

chief108
02-02-2009, 13:05
de UFC is en blijft een bedrijf en geen sportorganisatie


heeft idd met marketing vandoen. ze zien liever rampage als champ dan een braziliaan die eruitziet als een nerd en geen engels spreekt.

:deal:
it's all 'bout the money, money, money, money, money, money, money, money, money.......

anonymous001
02-02-2009, 13:10
Belachelijk. Had idd liever Rampage - Machida gezien en de winnaar hiervan tegen Evans. Jammer dit.

Dat zou tenminste ergens op slaan, hoewel ik eigenlijk vind dat de winnaar van Machida- Silva direct een titleshot zou verdienen...

Ben benieuwd of ze Machida nu eerst gewoon een half jaar aan de kant zetten...

fedor
02-02-2009, 13:14
:deal:
it's all 'bout the money, money, money, money, money, money, money, money, money.......

Neeeeh Chief..Dana zegt altijd.."it's about the best fighters fighting each other" het zal toch niet waar zijn dat Dana jokt..? ;)

dirk5
02-02-2009, 13:16
"You have to ask yourselves, do you want to be a f*cking cashcow?!?"

anonymous001
02-02-2009, 13:18
Toch zijn er niet veel organisaties die Diaz en Guida tegen elkaar hadden gezet, denk ik. Dat moet je ze dan wel weer nageven...

(maar nu ga ik weer even boos zijn :boos:)

LemsterNL
02-02-2009, 13:52
Gaat nergens over, zoals wel vaker het geval is.
Er was toch ook sprake van een partij tussen crocop en machida in ufc 99?

Tony
02-02-2009, 13:55
Er is maar 1 plek waar iemand als Machida echt thuishoort en de credits krijgt die ie verdient... en dat is in het land van de rijzende zon...

JAPAN!

DREAM FTW

kooivechter
02-02-2009, 14:01
ja echt idioot dat hij geen titel shot krijgt. en een brock lesnar diue na 1 gewonnen partij een titel shot krijgt. haha en dan probeert dana white het nog aan elkaar te lullen. mafkees die white, het gaat idd om de poet

ZakKa!
02-02-2009, 14:05
Er is maar 1 plek waar iemand als Machida echt thuishoort en de credits krijgt die ie verdient... en dat is in het land van de rijzende zon...

JAPAN!

DREAM FTW

x2

TOON
02-02-2009, 14:07
de UFC waar de beste vechters van de hele wereld vechten en de amerikanen altijd een streepie voor hebben....

basu
02-02-2009, 14:19
Ik denk dat Dana als de dood is dat de UFC in een Braziliaans feestje verandert..
Dat zou je hem kwalijk kunnen nemen maar ik denk dat Amerikanen zeer nationalistisch zijn ingesteld en naast Anderson Silva nog een Braziliaan met een belt kan de snelle groei van UFC flink afremmen. Matchmaking is een schaakspel waarbij meer dan alleen geld op het spel staat..

anonymous001
02-02-2009, 14:29
Niemand in Brazilie is 'Braziliaan'...

En wat heeft Dream er nou weer mee te maken? :confused:

@ Basu, denk toch van niet. Ik heb laatst een zwaargewicht Braziliaan kansloos zien verliezen. En ik zou niet een Braziliaan weten die Penn kan onttronen, of GSP...

tom l
02-02-2009, 15:01
Dana White wist te vermelden dat Machida toch geen titelshot krijgt. Hierover wenst Dana pas meer duidelijkheid te geven na Rampage Vs Jardine.

M.a.w. Als Rampage wint is Rampage degene die een shot krijgt.

Wat ik hiervan vind?

Vul al je verwensingen hier -> ........... in. :twak::twak::crying::thown::mad:

wtf...? Man, als je dan ziet hoe snel Brock Lesnar een title shot heeft gekregen. Belachelijk! Machida verdiend het tenminste fokking hard! De stomme redneck Amerikaanse fans hebben het gewoon niet met zijn stijl, terwijl ik die juist supervet vind: die trips die uit sumo komen, zijn kalmte, zijn tegenstanders in de val lokken,... Machida is dé man! En ik denk dat hij Evans kan hebben. Rampage gaat het echter niet trekken tegen Evans volgens mij en ik zie Evans niet graag als de champ.

fedor
02-02-2009, 15:08
EDIT ivm taalgebruik

Somebody lost some cash this weekend me dunkt...!
Kick....en daarna Kick+BAN!

Biiyen
02-02-2009, 15:12
EDIT ivm taalgebruik

Mensen van jou niveau kun je hier vinden:

Sign In to BJPENN.COM - BJPENN.COM (http://www.BJPENN.COM/Forum)

De man van 14K
02-02-2009, 15:20
ook welkom op Mixfight...

Geef jij hem een enkeltje Fighttalk?

Menos
02-02-2009, 15:29
Ik denk dat Dana als de dood is dat de UFC in een Braziliaans feestje verandert..
Dat zou je hem kwalijk kunnen nemen maar ik denk dat Amerikanen zeer nationalistisch zijn ingesteld en naast Anderson Silva nog een Braziliaan met een belt kan de snelle groei van UFC flink afremmen. Matchmaking is een schaakspel waarbij meer dan alleen geld op het spel staat..


Ben ik het mee eens... Zelfde verhaal dat Fedor niet in UFC vecht... regeltjes hier en daar en allemaal smoesjes maar ze willen gewoon geen RUS als champ... bedoel Amerika en Rusland zijn nu niet echt 2 dikke vrienden ;)

dirk5
02-02-2009, 15:35
Ben ik het mee eens... Zelfde verhaal dat Fedor niet in UFC vecht... regeltjes hier en daar en allemaal smoesjes maar ze willen gewoon geen RUS als champ... bedoel Amerika en Rusland zijn nu niet echt 2 dikke vrienden ;)

Sorry, maar vanuit mijn oogpunt is dit echt vreselijke onzin. Natuurlijk zijn Amerikaanse vechters over het algemeen makkelijker om een slaatje uit te slaan. Maar wed maar dat Fedor een flinke cashcow zou zijn in de UFC. De fans kijken om hem te zien winnen, de haters kijken omdat dit wel eens de eerste keer zou zijn dat Fedor verliest, puntje bij paaltje, vreselijk veel ppv's.

Fedor is de man die het geld binnen brengt bij affliction, dat is ook gewoon een Amerikaans bedrijf.

List of UFC champions - Wikipedia, the free encyclopedia (http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_UFC_champions) zitten toch behoorlijk wat buitenlanders bij.

fedor
02-02-2009, 16:01
List of UFC champions - Wikipedia, the free encyclopedia (http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_UFC_champions) zitten toch behoorlijk wat buitenlanders bij.

+/- 30 Yankees tov 8 buitenlanders...magertjes hoor..

delightone
02-02-2009, 16:20
Ben ik het mee eens... Zelfde verhaal dat Fedor niet in UFC vecht... regeltjes hier en daar en allemaal smoesjes maar ze willen gewoon geen RUS als champ... bedoel Amerika en Rusland zijn nu niet echt 2 dikke vrienden ;)

Fedor vecht niet in de ufc, omdat hij niet voor een hamburger, pakje kauwgom en 3 mentos in de ring wil staan want zoveel betaalt dana white zijn vechters ongeveer.

Fedor was zowiezo japans geld gewend die betaalden iets beter.
Ja en affliction haalt hij genoeg mee binnen dus waarom zou hij uberhaupt naar ufc hij sloopt ze wel als ze der uit komen.

anonymous001
02-02-2009, 16:21
Ik vind het echt vervelend om toe te geven, maar die amerikanen zijn ook gewoon vreselijk goed... Zitten er maar weinig bij die het niet verdienden, IMO.

Jarno
02-02-2009, 16:37
Zoveel pakt Fedor nou toch ook weer niet bij Affiliction? Geloof de laatste keer $300.000. Het is dacht ik meer net als bij Schumi, dat hij het moet hebben van de merchandise. Die $300.000 kan hij in de UFC ook krijgen dat weet ik zeker.

jesselaar
02-02-2009, 16:43
Sorry, maar vanuit mijn oogpunt is dit echt vreselijke onzin. Natuurlijk zijn Amerikaanse vechters over het algemeen makkelijker om een slaatje uit te slaan. Maar wed maar dat Fedor een flinke cashcow zou zijn in de UFC. De fans kijken om hem te zien winnen, de haters kijken omdat dit wel eens de eerste keer zou zijn dat Fedor verliest, puntje bij paaltje, vreselijk veel ppv's.

Fedor is de man die het geld binnen brengt bij affliction, dat is ook gewoon een Amerikaans bedrijf.

List of UFC champions - Wikipedia, the free encyclopedia (http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_UFC_champions) zitten toch behoorlijk wat buitenlanders bij.


dit is geen onzin zo is het gewoon denk je nou echt dat fedor meer ppv dan lesnar in het laatje brengt kijk na de 2 affliction shows word fedor natuurlijk wel bekender maar dana weet net zo als bij de boks ppv nummers die zijn gezakt omdat een rus kampioen is hij hier helemaal niet op zit te wachten hij heeft veel liever mir of lesnar

fedor
02-02-2009, 16:47
Zoveel pakt Fedor nou toch ook weer niet bij Affiliction? Geloof de laatste keer $300.000. Het is dacht ik meer net als bij Schumi, dat hij het moet hebben van de merchandise. Die $300.000 kan hij in de UFC ook krijgen dat weet ik zeker.

Volgens mij heeft het wel een startfee gekregen toen bij het tekenen van z'n contract met M1. In de pot met Sylvia had hij ook minder gekregen maar dat zal dus wel gecompenseerd zijn door die start bonus.

dirk5
02-02-2009, 16:48
dit is geen onzin zo is het gewoon denk je nou echt dat fedor meer ppv dan lesnar in het laatje brengt kijk na de 2 affliction shows word fedor natuurlijk wel bekender maar dana weet net zo als bij de boks ppv nummers die zijn gezakt omdat een rus kampioen is hij hier helemaal niet op zit te wachten hij heeft veel liever mir of lesnar

elke klootmongool in Amerika weet wie Fedor is...

Dana wil Fedor, Fedor wil sambo blijven draaien, Dana zijn wurgcontracten laten dat niet toe.

Dit is algemene kennis in de mma wereld, of je hebt oogkleppen op of je kijkt de sport nog niet zo lang.

marcelt
02-02-2009, 16:50
EDIT ivm taalgebruik

te trieste reactie. Ga terug naar start . Je krijgt geen punten.

TOON
02-02-2009, 16:55
Volgens mij heeft het wel een startfee gekregen toen bij het tekenen van z'n contract met M1. In de pot met Sylvia had hij ook minder gekregen maar dat zal dus wel gecompenseerd zijn door die start bonus.

fedor heeft idd een soort van tekengeld gekregen...volgens mij iets van 4,5 of 5 miljoen voor 3 wedstrijden....daarom verdiend ie qua 'wedstrijdgeld' een stuk minder...

jesselaar
02-02-2009, 17:15
elke klootmongool in Amerika weet wie Fedor is...

Dana wil Fedor, Fedor wil sambo blijven draaien, Dana zijn wurgcontracten laten dat niet toe.

Dit is algemene kennis in de mma wereld, of je hebt oogkleppen op of je kijkt de sport nog niet zo lang.

elke hardcore fan weet wie fedor is kimbo is bv nog bekender in de usa en lesnar is nog veel bekender en natuurlijk na die twee shows van affliction word fedor ook steeds bekender in usa .
maarja ik weet er natuurlijk niet zoveel van als jou en door die oogkleppen die ik op heb hoef ik het gelukkig niet te hebben van algemene kennis

barclay
02-02-2009, 17:25
EDIT ivm taalgebruik


http://www.jesterscap.com/pics/albums/random/08032007/permaban.gif

ijsbier
02-02-2009, 17:27
EDIT ivm taalgebruik


Over mongoliden gesproken....



man wat is überhaupt je probleem met aziaten?

fedor
02-02-2009, 17:28
De UFC heeft natuurlijk ook mogelijkheden om het Affliction moeilijk te maken..
Affliction is en blijft een kleding fabrikant...iemand dat foei-lelijke SilverStar shirt van GSP gezien? (ala Affliction).
De UFC zorgt er zo voor dat de vechters bij andere kledingfabrikanten worden ondergebracht zodat ze toch hun sponsergeld krijgen (wat ze eerst van Affliction kregen)...het blijft vechten tegen de bierkaai.

Tuurlijk heeft Affliction de "backing" van een Trump,M1 en GB maar het laatste nieuws is dat Affliction 2 een verlies van 1.7 miljoen heeft opgeleverd...
Leuke sidenote..check hoe silverstar Frank Trigg promote!
Silver Star Team and Family (http://www.buysilverstar.com/team/)

Paganstars
02-02-2009, 17:36
@ Allinn....

Read my f***ing avatar!

anonymous001
02-02-2009, 17:42
Over mongoliden gesproken....



man wat is überhaupt je probleem met aziaten?

Ik gok dat Alinn zelf Braziliaan is, veel Brazilianen kijken neer op de Japanse Brazilianen, om de een of andere reden. Verschillende stijlen van sociale omgang, ofzo...

In ieder geval zit Alinn hier, blijkbaar, dus dan moet ie sowieso z'n bek houden.

Tsuki
02-02-2009, 17:48
EDIT ivm taalgebruik

we hopen wij nu met zijn allen dat je vriendin door een aziatische homo wordt genomen en dat ze er met volle teugen van geniet ...............

YoMarK
02-02-2009, 19:00
Hey Fedor, geweldige quotes heb je in je profiel staan.
Helaas was ik "vergeten" om vCash op Penn te zetten, anders had ik nu 0 gehad. :lol: :thup:

YoMarK aka The Keyboard Warrior.

ICON
02-02-2009, 19:09
kan die gast of wijf of wat t ook is niet meteen gebanned worden na zo'n eerste post?
scheelt n hoop ergernis in de toekomst voor de mensen met een IQ hoger dan 100

fedor
02-02-2009, 19:16
Hey Fedor, geweldige quotes heb je in je profiel staan.
Helaas was ik "vergeten" om vCash op Penn te zetten, anders had ik nu 0 gehad. :lol: :thup:

YoMarK aka The Keyboard Warrior.

LOL..."vergeten" na zoveel "smacktalk" hoe goed BJ is tov GSP ?
Be careful not to step in the bullshit...zouden ze dan zeggen. :)

AUB eerst al je vcash even overmaken op "smacktalkers-r-us"..dan vergeten we dat je m'n uitdaging ooit hebt aangenomen ;)

anonymous001
02-02-2009, 23:43
De meeste van jullie willen Sem en allistair in de UFC hebben,maar is dat wel zo goed idee, die Dana white verandert elke week wel van mening.

Precies, gewoon naar Affliction...:thup:

Pride_187
03-02-2009, 00:05
hij is nu 8-0? Brock was 1-1 toen ie een titelshot kreeg? ik kijk liever naar machida dan zo'n opgepompte anobolenmongool met een zwaard op z'n borst.

Biiyen
03-02-2009, 00:09
Fixed:


hij is nu 8-0? Brock was 1-1 toen ie een titelshot kreeg? ik kijk liever naar machida dan zo'n opgepompte anobolenmongool met een pik op z'n borst.

anonymous001
03-02-2009, 00:35
En 14-0...

Pride_187
03-02-2009, 14:51
ja ik bedoel 8-0 in de ufc. bj kwam terug naar de ufc, verloor van gsp, kreeg shot tegen Hughes. verloor die, won tegen jens pulver en kreeg direct een shot voor de titel op 155. Machida is nu 8-0 heeft de hele light heavyweight divisie leeggeveegd en krijgt nog geen shot. is gewoon belachelijk. Btw ik ben nog steeds fucking pissed dat me boy nate diaz bestolen is. hij had overduidelijk gewonnen volgens mij.

anonymous001
03-02-2009, 14:59
ja ik bedoel 8-0 in de ufc. bj kwam terug naar de ufc, verloor van gsp, kreeg shot tegen Hughes. verloor die, won tegen jens pulver en kreeg direct een shot voor de titel op 155. Machida is nu 8-0 heeft de hele light heavyweight divisie leeggeveegd en krijgt nog geen shot. is gewoon belachelijk. Btw ik ben nog steeds fucking pissed dat me boy nate diaz bestolen is. hij had overduidelijk gewonnen volgens mij.

6-0 in de UFC en Diaz heeft terecht verloren. Kijk de partij nog maar eens.

Verder ben ik het helemaal met je eens! ;)

Wiseguy
03-02-2009, 15:23
Dat is het gare aan worstelaars in de ufc. Ze kunnen partijen winnen zonder ook maar damage aan te brengen. Lang leve de footstomps en soccerkicks.

TheHagueBoxer
04-02-2009, 00:17
Dat is het gare aan worstelaars in de ufc. Ze kunnen partijen winnen zonder ook maar damage aan te brengen. Lang leve de footstomps en soccerkicks.

2x!!!

marcelt
04-02-2009, 00:58
Dat is het gare aan worstelaars in de ufc. Ze kunnen partijen winnen zonder ook maar damage aan te brengen. Lang leve de footstomps en soccerkicks.

Kweenie of je het ook over GSP hebt, maar die hamerde toch leuk op het hoofske van BJ.

Wiseguy
04-02-2009, 02:41
Kweenie of je het ook over GSP hebt, maar die hamerde toch leuk op het hoofske van BJ.

Het ging over Guida tegen Diaz

delightone
04-02-2009, 03:47
De UFC heeft natuurlijk ook mogelijkheden om het Affliction moeilijk te maken..
Affliction is en blijft een kleding fabrikant...iemand dat foei-lelijke SilverStar shirt van GSP gezien? (ala Affliction).
De UFC zorgt er zo voor dat de vechters bij andere kledingfabrikanten worden ondergebracht zodat ze toch hun sponsergeld krijgen (wat ze eerst van Affliction kregen)...het blijft vechten tegen de bierkaai.

Tuurlijk heeft Affliction de "backing" van een Trump,M1 en GB maar het laatste nieuws is dat Affliction 2 een verlies van 1.7 miljoen heeft opgeleverd...
Leuke sidenote..check hoe silverstar Frank Trigg promote!
Silver Star Team and Family (http://www.buysilverstar.com/team/)

Dat is zowat het salaris van Arlovski lol.

delightone
04-02-2009, 03:49
Zoveel pakt Fedor nou toch ook weer niet bij Affiliction? Geloof de laatste keer $300.000. Het is dacht ik meer net als bij Schumi, dat hij het moet hebben van de merchandise. Die $300.000 kan hij in de UFC ook krijgen dat weet ik zeker.

Als je het over schumi hebt bedoel je schumacher uit de f1 denk ik.
Als dat zo is zou ik zeggen hou die 3 ton want schumi schepte ongeveer 58 miljoen per jaar binnen met hier en daar ze koppie laten zien en zo knap is ie ook weer niet.

Mr 1 Leg
04-02-2009, 07:51
mony talks simpel het maakt je niet gelukkig maar het is wel easy life ;)