PDA

View Full Version : Staredown 3



Booster
04-02-2009, 12:36
Op 26 April in België : part 3 'Staredown' .
Met o.a. : Jan Van Denderen ( MT ) & 'Tommy De Pret' ( MMA )
STAREDOWN, mix martial arts & Thaiboxing event (http://www.staredown.be/)

Mr 1 Leg
04-02-2009, 12:48
yves ge ze een boem op zen antwerps ik ben blij dat ik er kan vechten op staredown 3 op staredown 2 was het echt een top gala goede sfeer en mooie partijen zoals tommy de pret patrice waegemans en mezelf mr 1 leg ik ben hard aant trainen voor april get ready en aan al onze fighters van onze club perfectteam we gaan er voor PERFECTTEAM RULES ;) IEDEREEN SUCCES toegewenst. ben en kris thanks dat ik mag vechten heb er zwaar zin in.

zwiebertje
04-02-2009, 16:53
yves ge ze een boem op zen antwerps ik ben blij dat ik er kan vechten op staredown 3 op staredown 2 was het echt een top gala goede sfeer en mooie partijen zoals tommy de pret patrice waegemans en mezelf mr 1 leg ik ben hard aant trainen voor april get ready en aan al onze fighters van onze club perfectteam we gaan er voor PERFECTTEAM RULES ;) IEDEREEN SUCCES toegewenst. ben en kris thanks dat ik mag vechten heb er zwaar zin in.




Dan mag je wel eens stoppen met roken , op STAREDOWN 2 stond je voor je partij te roken buiten. :twak: , doe je best jonge en maak er weer wat moois van .

PD_EC
04-02-2009, 20:16
yves ge ze een boem op zen antwerps ik ben blij dat ik er kan vechten op staredown 3 op staredown 2 was het echt een top gala goede sfeer en mooie partijen zoals tommy de pret patrice waegemans en mezelf mr 1 leg ik ben hard aant trainen voor april get ready en aan al onze fighters van onze club perfectteam we gaan er voor PERFECTTEAM RULES ;) IEDEREEN SUCCES toegewenst. ben en kris thanks dat ik mag vechten heb er zwaar zin in.

succes Franky Knallen:thup:

Mr 1 Leg
05-02-2009, 09:38
ZWIEBERTJE je hebt gelijk daarom heb ik verloren maar al goed dat je van je fouten leert he man ik ga over 6 weken ook een mma partij draaien op 14 maart en geloof me jongen ik zal het niet meer doen goed zo dan win ik mischien wel hahahahahaha thanks voor de goede raad die je me geeft en als ik binnen 6 weken win dan weet ik of het aan mijn sigaretje lag dat ik aant roken was ;) BUITEN

Mr 1 Leg
05-02-2009, 09:42
PD EC enorm bedankt voor je steun ik ga er voor man meer ni grtz uit belgie :thup:

De man van 14K
05-02-2009, 10:07
Dan mag je wel eens stoppen met roken , op STAREDOWN 2 stond je voor je partij te roken buiten. :twak: , doe je best jonge en maak er weer wat moois van .

Peter Smit stond ook wel eens een saffie te roken voordat hij zijn partij ging knokken.
:D

PerfectTeam
05-02-2009, 10:08
Staredown is het mma evenement op Antwerpse bodem. Deze creatie van Perfect Team & Booster zal wederom een fantastische kaart aan aankomend Belgisch talent bieden. In de hoofdpartij zullen we Europese kampioen mix fight Tommy Depret aan het werk kunnen zien, maar ook lokale favorieten Jantje van Denderen en Natje van The Bulldogs zullen voor vuurwerk zorgen. Voor de Belgische titel zal Patrice Wagemans van The Perfect Team strijden tegen Arthur Willems van Team mma international.

Meer info op: www.staredown.be (http://www.staredown.be)

Fasada
05-02-2009, 13:55
leuk om te zien dat zij geinspireerd zijn door Beast of the East flyer ;)

MRT
05-02-2009, 14:04
Peter Smit stond ook wel eens een saffie te roken voordat hij zijn partij ging knokken.
:D

Ik heb hem ook wel iets anders zien roken (gedoogbeleid) dan een saffie voorafgaand aan zijn partij ;)

Mr 1 Leg
05-02-2009, 14:59
staredown 3 wordt een top gala op antwerpese bodem iedereen welkom op 26 APRIL

PerfectTeam
06-02-2009, 10:44
leuk om te zien dat zij geinspireerd zijn door Beast of the East flyer ;)

Inderdaad, zo'n bangelijk materiaal. Daar wilden we even op verder bouwen. Het is een Belgisch gala dus denk niet dat iemand daar problemen mee zal hebben.