PDA

View Full Version : Overzicht UFC's



Jani
04-02-2009, 13:28
line-ups die tot nu toe bekend zijn gemaakt

7/2/2009 UFC Fight Night 17:

Joe Lauzon vs. Jeremy Stephens
Cain Velasquez vs. Denis Stojnic
Mac Danzig vs. Josh Neer
Anthony Johnson vs. Luigi Fioravanti
Kurt Pellegrino vs. Robert Emerson
Jake Rosholt vs. Dan Miller
Matt Grice vs. Matt Veach
Rich Clementi vs. Gleison Tibau
Nick Catone vs. Derek Downey
Steve Bruno vs. Matt Riddle


21/2/2009 UFC 95 Sanchez vs. Stevenson O2 Arena,London, England

Diego Sanchez vs. Joe Stevenson
Dan Hardy vs. Rory Markham
Nate Marquardt vs. Wilson Gouveia
Chael Sonnen vs. Demian Maia
Josh Koscheck vs. Paulo Thiago
Terry Etim vs. Justin Buchholz
Junior dos Santos vs. Stefan Struve
Per Eklund vs. David Baron
Troy Mandaloniz vs. Paul Kelly


7/3/2009 UFC 96 Jackson vs. Jardine Nationwide Arena,Columbus, Ohio

Quinton "Rampage" Jackson vs. Keith Jardine
Gabriel Gonzaga vs. Shane Carwin
Matt Hamill vs. Mark Munoz
Gray Maynard vs. Jim Miller
Kendall Grove vs. Jason Day
Brandon Vera vs. Michael Patt
Tamdan McCrory vs. Ryan Madigan
Pete Sell vs. Matt Brown
Aaron Riley vs. Shane Nelson


1/4/2009 UFC Fight Night 18

Carlos Condit vs. Martin Kampmann
Tyson Griffin vs. Rafael dos Anjos
Efrain Escudero vs. Jeremy Stephens
Cole Miller vs. Junie Allen Browning
Ryan Bader vs. Carmelo Marrero
Ricardo Almeida vs. Matt Horwich
Tim McKenzie vs. Aaron Simpson


18/4/2009 UFC 97 Redemption Bell Centre,Montreal

Anderson Silva vs. Thales Leites
Chuck Liddell vs. Mauricio "Shogun" Rua
Luis Arthur Cane vs. Steve Cantwell
Ed Herman vs. David Loiseau
Jason MacDonald vs. Nate Quarry
Denis Kang vs. Xavier Foupa-Pokam
Brian Stann vs. Krzysztof Soszynski


23/5/2009 UFC 98 MGM Grand Garden Arena,Las Vegas

Matt Hughes vs. Matt Serra
Sean Sherk vs. Frankie Edgar
James Irvin vs. Drew McFedries
Houston Alexander vs. Andre Gusmao
Phillipe Nover vs. Kyle Bradley
David Kaplan vs. George Roop


13/6/2009 UFC 99 Germany Lanxess Arena,Cologne, Germany

Hendy
04-02-2009, 13:35
Thanks !

Ben zeer benieuwd hoe struve het gaat doen, hij kan wel eens voor een verassing gaan zorgen !

dirk5
04-02-2009, 13:43
waarom David "I can't be knocked out" Kaplan weer? Kerel heeft inmiddels toch wel laten zien flink tekort te komen.

Dadelijk laten ze Jules "I do absolutly nothing" Bruchet ook nog terug komen.

anonymous001
04-02-2009, 13:57
Ben ik de enige die denkt dat Stevenson gehakt maakt van Sanchez? Zag dat hij op de goksites als zware underdog wordt gezien...

Wiseguy
04-02-2009, 13:58
Zijn maar 2 partijen die me interesseren.

Shogun vs Liddell
Serra vs Hughes ( door de bad blood)

Vind het karige cards.

dietrik
04-02-2009, 14:15
Zo te zien kom je als TUF winnaar tegenwoordig ook maar matig aan de bak.

Ralph
04-02-2009, 14:21
Ik vind er echt veel toppartijen tussen zitten, al mis ik wel wat meer vette zwaargewicht partijen... Brengt toch altijd wat extra spektakel.

MB667
04-02-2009, 14:32
ufc is goed bezig. goede vechters maar 1 of 2 keer per jaar laten vechten........

Guile
04-02-2009, 15:02
Vind het karige cards.


mee eens, wat genoeg perspectief biedt voor Keulen dus

wrestler_nl
04-02-2009, 15:05
jackson vs Jardine...ik denk dat jardine wel voor een verassinmg kan zorgen!!...maar ik hoop dat de winnaar tegen machida vecht voor de nr.1 titelcontender!

Anderson Silva vs. Thales Leites ...Anderson via Ko!!! ik denk dat zijn volgende tegenstander okami is. dat lijkt me wel een leuke matchup...gewoon om okami af te straffen:D....voor die DQ winst

Chuck Liddell vs. Mauricio "Shogun" Rua...Liddell is laatste tijd niet echt goed bezig,maar Shogun zag er ook niet echt goed uit tegen coleman....hij moet wat aan zn conditie doen!!!

Matt Hughes vs. Matt Serra...Nice matchup.....BAD :thup:BLOOD....Matt Serra via KO!!!

ik hoop dat Vera wint van Patt.....ik mag vera wel... :thup:
k ben ook benieuwd naar struve... hij heeft wel een goeie tegenstander...dos santos(gewonnen van werdum).....

MataLeo
04-02-2009, 15:08
Ik vond nog een UFC uit de oude doos .......... http://www.youtube.com/watch?v=O3xA40wEtcI&feature=PlayList&p=0AC1355A335769A5&index=23

goro
04-02-2009, 15:10
ufc is goed bezig. goede vechters maar 1 of 2 keer per jaar laten vechten........
Das beter voor de vechters. Nie voor de portomonee maar allicht kunnen ze langer mee gaan zonder te veel brain damage.

Wiseguy
04-02-2009, 15:13
Misschien bewaren ze alles voor UFC 100

Ralph
04-02-2009, 15:17
Wat een smeerlap was die Royce Gracie ook eigenlijk. Lekker niet loslaten terwijl er toch vrij duidelijk afgeklopt werd.... Maar goed, Gordeau heeft zelf ook wel eens een steekje laten vallen op dat gebied :). Wel gaaf om te zien hoe ver de sport geëvalueerd is in de tussenliggende tijd.

Ralph
04-02-2009, 15:18
Das beter voor de vechters. Nie voor de portomonee maar allicht kunnen ze langer mee gaan zonder te veel brain damage.

Bovendien heeft de UFC echt heel veel vechters onder contract staan, waardoor de toppers gewoon wat minder vaak aan de bak komen. Dat is ook een bijkomend nadeel van het opdoeken van Pride....

Jani
04-02-2009, 15:25
Misschien bewaren ze alles voor UFC 100

IK denk wel dat ze er wat mooi's van gaan maken,tenminste dat mogen we verwachten.

Sherk vs Edgar zie ik ook een mooie partij worden,Sherk vs Griffin was ook top.

Emilio
04-02-2009, 15:43
Vind het niet heel boeiend allemaal.

Jani
04-02-2009, 15:48
Ben ik de enige die denkt dat Stevenson gehakt maakt van Sanchez? Zag dat hij op de goksites als zware underdog wordt gezien...

ik denk wel dat als Sanchez goed het gewicht haalt,hij Stevenson zeker pakt.

ik zie gewoon niet hoe stevenson van hem kan winnen (meschien alleen door zijn sterke Guillotine )

TOON
04-02-2009, 18:09
vind het wat 'mindere' cards in vergelijking met het geweld van de afgelopen tijd...maar het is altijd beter dan niets natuurlijk!!! zitten best aardige partijen tussen!

ik mis Hardonk overigens....is bekend wanneer hij weer aan de bak mag?

dirk5
04-02-2009, 18:30
Heeft niet veel langer dan een maand geleden nog gevochten op ultimate 2008.

Zal dus nog wel een aantal maanden duren voordat hij weer aan de slag mag, ik voorspel een match tegen Herring.

Tony
04-02-2009, 18:44
Ben ik de enige die denkt dat Stevenson gehakt maakt van Sanchez? Zag dat hij op de goksites als zware underdog wordt gezien...

De snelheid van sanchez kan voor problemen gaan zorgen... maar voor de rest denk ik dat stevenson hem zeker wel kan submitten.

fedor
04-02-2009, 20:27
Wat een smeerlap was die Royce Gracie ook eigenlijk. Lekker niet loslaten terwijl er toch vrij duidelijk afgeklopt werd.... Maar goed, Gordeau heeft zelf ook wel eens een steekje laten vallen op dat gebied :). Wel gaaf om te zien hoe ver de sport geëvalueerd is in de tussenliggende tijd.

Hmmm...Gordeau beet Royce...scheids zag het niet en Royce zei toen.."Prima, nu gaan we door totdat IK zeg dat we klaar zijn"! (althans dat is de lezing van Royce ;) )

Ralph
04-02-2009, 21:47
Hmmm...Gordeau beet Royce...scheids zag het niet en Royce zei toen.."Prima, nu gaan we door totdat IK zeg dat we klaar zijn"! (althans dat is de lezing van Royce ;) )

Aha! Dat zou een hoop verklaren en ik sta er ook niet echt van te kijken moet ik zeggen.... :D er is volgens mij ook nog een Japanner die blind is aan één oog door een actie van Gordeau.

Briant
04-02-2009, 22:14
Hmmm...Gordeau beet Royce...scheids zag het niet en Royce zei toen.."Prima, nu gaan we door totdat IK zeg dat we klaar zijn"! (althans dat is de lezing van Royce ;) )

Ja en in die tijd moest je goed kloppen want de scheidsen zagen niet zo veel als tegenwoordig. Zouden niet eens een triangle herkennen.

anonymous001
05-02-2009, 08:54
Ja en in die tijd moest je goed kloppen want de scheidsen zagen niet zo veel als tegenwoordig. Zouden niet eens een triangle herkennen.

Nou ja, dat was niet de enige keer natuurlijk dat Royce niet los liet na aandringen van de scheidsrechter...

Mule-Kick
05-02-2009, 11:28
Niet alle cards zijn even stacked maar tog op iedere card wel 2 tot 3 zeer interessante matchups. Grote kans trouwens dat ze Hardonk (en andere europese vechters) in Duitsland pas weer gaan inzetten.

Geijhan
05-02-2009, 16:04
Zo te zien kom je als TUF winnaar tegenwoordig ook maar matig aan de bak.

Een Efrain (die toch wel mooie dingen liet zien) staat dan op een Fight Night card en Dave Kaplan mag een 'echte' UFC doen...

FightingDutchman
05-02-2009, 16:39
er is volgens mij ook nog een Japanner die blind is aan één oog door een actie van Gordeau.

Die japanner met dat blinde oog heeft Gordeau toen wel op een beenklem laten afkloppen volges mij.....