PDA

View Full Version : BJ Penn accepts fight agains GSP in summer 2009



wrestler_nl
06-02-2009, 16:15
http://mmamania.com/wp-content/uploads/2008/05/bjpenn-hawaii.jpg

“For the past several days I have been reading statements made by St. Pierre and Greg Jackson about our fight on January 31. St. Pierre claims that he is ‘not a cheater’ and that he and Greg Jackson will have ‘no problem with a rematch in the summer of 2009.’ To the untrained eye the grease might not look like much, but every grappler knows the effect that it has. Being able to apply your submissions and sweeps or just being able to hold on to your opponent to defend yourself from being hit is absolutely critical! There is a reason why you are not allowed to put grease anywhere on your body except for the area around your eyes. Because of the grease applied to St.Pierre’s Body the Nevada State Athletic Commission’s executive director, Keith Kizer has stated that the Penn-St. Pierre fight ‘definitely wasn’t fair.’ I hereby accept George St. Pierre and Greg Jackson’s challenge for a fight in the summer 2009. Lets call Dana now and set it up.”


Lightweight champion BJ Penn — who recently requested that the Nevada State Athletic Commission (NSAC) investigate Georges St. Pierre and his corner for “greasing” during their fight at UFC 94 — accepts a recent challenge the Canadian threw out to run it back.”Rush” — who dominated the Hawaiian for four straight rounds before he was unable to answer the bell for the fifth and final frame — indicated that the result would be the same if the two were to meet again, which would be the third time in their careers (St. Pierre is 2-0). UFC President Dana White — who blames “stupid cornermen” for the incident — has indicated that he is planning for Penn to return to the 155-pound division and challenge Kenny Florian. Meanwhile, St. Pierre is penciled in to next face number one division contender, Thiago Alves. At this point, does anyone want to see St.Pierre-Penn 3 or just want to move on?

(mmamania.com)

The Bulldog
06-02-2009, 16:23
boe fucking woe....cry baby....

rai
06-02-2009, 16:43
boe fucking woe....cry baby....
hahahahah:D

el bastardo
06-02-2009, 17:12
Erg zielig. Laat zich wel erg kennen zo. Jammer. Heeft hij niet nodig.

A.F.
06-02-2009, 17:16
BJ suckS!

Emilio
06-02-2009, 17:17
Ik hoop dat GSP hem helemaal verrot slaat en uiteindelijk submit.

rai
06-02-2009, 17:18
BJ Pendejo;)

el bastardo
06-02-2009, 17:18
KO na 10 sec lijkt me ook leuk! :)

chief108
06-02-2009, 17:21
:stupid:

snel en genadeloos hard

Tony
06-02-2009, 17:26
Penn op KO!


(ownee.. waarschijnlijk toch niet... toch?)

:lol:

rai
06-02-2009, 17:34
Penn op KO!


(ownee.. waarschijnlijk toch niet... toch?)

:lol:
Dan heb je de poppen pas echt aan het dansen

Tony
06-02-2009, 17:52
dan zijn de rapen gaar en escaleert het pas echt goed uit de hand :lol:

Christophe
06-02-2009, 18:23
Ik zou het wel lachen vinden als deze pot er komt en BJ - dankzij het geweldige pak slaag dat hij pas heeft gehad van GSP - deze keer wél helemaal afgetraind en voorbereid de octagon binnenstapt ... en dan GSP ongenadig submit! ;)

Het blijft een feit dat BJ een natuurtalent en GSP een superatleet is, dus ik zou hun 3de face-off wel interessant vinden.

goro
06-02-2009, 18:26
Ik zou het wel lachen vinden als deze pot er komt en BJ - dankzij het geweldige pak slaag dat hij pas heeft gehad van GSP - deze keer wél helemaal afgetraind en voorbereid de octagon binnenstapt ... en dan GSP ongenadig submit! ;)

Het blijft een feit dat BJ een natuurtalent en GSP een superatleet is, dus ik zou hun 3de face-off wel interessant vinden.
BJ nuthugger! hahaha.

MilfhunterMMA
06-02-2009, 18:33
ik hoef dit niet nog een keer te zien. Laat GSP maar lekker weer tegen andere contenders vechten, zoals thiago alves en jon fitch.

marcelt
06-02-2009, 18:35
BJ likes the hammering on his head with or without vaseline!

Christophe
06-02-2009, 18:35
BJ nuthugger! hahaha.

Hehehehehe ... ik ben ook GSP-fan (en ik kan me niet inbeelden welke vechtsport-liefhebber dat niet is), maar ik vind BJ gewoon een goede, erg getalenteerde vechter. Ik denk ook dat zijn reactie op deze partij vooral ingegeven is door de reactie van de voorzitter van de Atletic Commission die beweert dat de partij niet eerlijk verlopen is, en dat BJ het vooral "zakelijk" bekijkt. Wat niet wegneemt dat wat meer respect t.o.v. GSP niet slecht zou zijn, vooral als hij er zoveel krijgt van hem.

Maar ik vind het een beetje laf om met de wind mee te draaien en - nu iedereen BJ afvalt omdat hij verloren heeft - opeens te gaan beweren dat het niet een topvechter is.

dirk5
06-02-2009, 19:11
ben benieuwd of ie nu weer van te voren begint te roepen dat ze "to the death" gaan.

verder kan deze partij me niks bekoren, laat andere mensen het proberen op zowel light als welterweight, staan genoeg contenders in de rij volgensmij.

Ronald
06-02-2009, 19:41
ben benieuwd of ie nu weer van te voren begint te roepen dat ze "to the death" gaan.
Hahaha... inderdaad, hij moet blij zijn dat ie nog leeft :lol:

Hiro
06-02-2009, 19:53
Ik wil wel graag nog een beatdown zien. BJ heeft nog nooit zo hard getraind als voor deze partij en hij was zeker weten in topconditie. BJ was zo gassed, niet omdat hij niet hard genoeg getraind had maar GSP hem liet gassen. Goed gebruik maken van zn gewicht en veel bodyshots geven.

Als GSP hem de volgende keer ko slaat heeft ie vast weer een excuus zoals "Yeah I ducked my head into his overhand right so that was just a lucky punch please GSP lets fight for a 4th time cause you know who the real fighter was that night".

Stay your ass down at 155 BJ en laat aan iedereen zien waarom je een legende bent die iedereen denkt dat je bent.

Wiseguy
06-02-2009, 20:00
BJ = Overrated

rai
06-02-2009, 20:04
BJ = Overrated
Is dat een synoniem?:D

Wiseguy
06-02-2009, 20:24
Ja voortaan is iemand die overrated is een BJ'tje

rai
06-02-2009, 20:28
Brock Lesnar is een BJtje

rai
06-02-2009, 20:37
Dus Randy Couture is gebadr'd door een bj'tje?
Fuck nee, zijn legende status moet behouden blijven. Hij is gewoon een daggie ouder;)

Spencer
06-02-2009, 21:15
Jammer dat BJ zich zo aanstelt, maar ben heel benieuwd naar de rematch :D

tap-out
07-02-2009, 13:04
GSP had niet moeten greasen, (zijn hoek dan).

Nu blijft er altijd twijfel bestaan over de "eerlijkheid" van de uitkomst.

Waarschijnlijk had BJ zonder het greasen van GSP slechts 0,0000000000000000001 procent meer kans gehad om te winnen. Maar dat is toch een (ontnomen) kans, hoe klein dan ook.
In MMA zien we toch vaker dat iemand na een flink pak slaag toch nog weet te winnen via sub (Big NOG mensen.....).

Wellicht had hij dan wel zijn high guard kunnen vasthouden om uiteindelijk voor een sub te gaan.

Wat nou als big Nog net niet half guard tegen Sylvia had kunnen springen omdat Sylvia's been er uit gleed door grease. Vervolgens was de partij door gegaan zoals het al de hele tijd ging (Nog kreeg klop), en dan had Nog "dik verloren". En allemaal door die ene kans die hem ontnomen was om halfguard te jumpen.

Als Nog dan na de match had geclaimt te kunnen winnen als er geen grease in het spel was geweest, had hij dus gelijk gehad. Ook al zouden de meeste mensen hem maar een zeurpiet vinden op dat moment.

Kortom we zullen nooit weten hoe het gevecht afgelopen zou zijn zonder het greasen.
We kunnen een (hoogst waarschijnlijke) inschatting maken (dezelfde uitkomst), maar zeker weten
doen we het nooit.

Dus als GSP echt alle twijfel wilt wegnemen, dan moeten ze nog maar een keer knokken (dit maal zonder grease/vaseline/olie/etc.)

Ik durf te wedden dat de uitkomst ongeveer gelijk zal zijn, maar dan is er tenmiste geen twijfel meer mogelijk.

Wat dat betreft heeft BJ gelijk om te klagen en evt een rematch te willen, dan (na de rematch) is hij tenminste van dat "what if.." gevoel af.

MilfhunterMMA
07-02-2009, 13:21
GSP had niet moeten greasen, (zijn hoek dan).

Nu blijft er altijd twijfel bestaan over de "eerlijkheid" van de uitkomst.

Waarschijnlijk had BJ zonder het greasen van GSP slechts 0,0000000000000000001 procent meer kans gehad om te winnen. Maar dat is toch een (ontnomen) kans, hoe klein dan ook.
In MMA zien we toch vaker dat iemand na een flink pak slaag toch nog weet te winnen via sub (Big NOG mensen.....).

Wellicht had hij dan wel zijn high guard kunnen vasthouden om uiteindelijk voor een sub te gaan.

Wat nou als big Nog net niet half guard tegen Sylvia had kunnen springen omdat Sylvia's been er uit gleed door grease. Vervolgens was de partij door gegaan zoals het al de hele tijd ging (Nog kreeg klop), en dan had Nog "dik verloren". En allemaal door die ene kans die hem ontnomen was om halfguard te jumpen.

Als Nog dan na de match had geclaimt te kunnen winnen als er geen grease in het spel was geweest, had hij dus gelijk gehad. Ook al zouden de meeste mensen hem maar een zeurpiet vinden op dat moment.

Kortom we zullen nooit weten hoe het gevecht afgelopen zou zijn zonder het greasen.
We kunnen een (hoogst waarschijnlijke) inschatting maken (dezelfde uitkomst), maar zeker weten
doen we het nooit.

Dus als GSP echt alle twijfel wilt wegnemen, dan moeten ze nog maar een keer knokken (dit maal zonder grease/vaseline/olie/etc.)

Ik durf te wedden dat de uitkomst ongeveer gelijk zal zijn, maar dan is er tenmiste geen twijfel meer mogelijk.

Wat dat betreft heeft BJ gelijk om te klagen en evt een rematch te willen, dan (na de rematch) is hij tenminste van dat "what if.." gevoel af.

tsja ik vind het allemaal wat ver gezocht. ik zit echt niet te wachten op een rematch. ik ben wel eens met je dat het een domme actie is van de hoek, zij zouden toch beter moeten weten en extra voorzichtig moeten zijn.

el bastardo
07-02-2009, 13:45
GSP had niet moeten greasen, (zijn hoek dan).

Nu blijft er altijd twijfel bestaan over de "eerlijkheid" van de uitkomst.

Waarschijnlijk had BJ zonder het greasen van GSP slechts 0,0000000000000000001 procent meer kans gehad om te winnen. Maar dat is toch een (ontnomen) kans, hoe klein dan ook.
In MMA zien we toch vaker dat iemand na een flink pak slaag toch nog weet te winnen via sub (Big NOG mensen.....).

Wellicht had hij dan wel zijn high guard kunnen vasthouden om uiteindelijk voor een sub te gaan.

Wat nou als big Nog net niet half guard tegen Sylvia had kunnen springen omdat Sylvia's been er uit gleed door grease. Vervolgens was de partij door gegaan zoals het al de hele tijd ging (Nog kreeg klop), en dan had Nog "dik verloren". En allemaal door die ene kans die hem ontnomen was om halfguard te jumpen.

Als Nog dan na de match had geclaimt te kunnen winnen als er geen grease in het spel was geweest, had hij dus gelijk gehad. Ook al zouden de meeste mensen hem maar een zeurpiet vinden op dat moment.

Kortom we zullen nooit weten hoe het gevecht afgelopen zou zijn zonder het greasen.
We kunnen een (hoogst waarschijnlijke) inschatting maken (dezelfde uitkomst), maar zeker weten
doen we het nooit.

Dus als GSP echt alle twijfel wilt wegnemen, dan moeten ze nog maar een keer knokken (dit maal zonder grease/vaseline/olie/etc.)

Ik durf te wedden dat de uitkomst ongeveer gelijk zal zijn, maar dan is er tenmiste geen twijfel meer mogelijk.

Wat dat betreft heeft BJ gelijk om te klagen en evt een rematch te willen, dan (na de rematch) is hij tenminste van dat "what if.." gevoel af.
*zucht* de man kreeg een pak voor zijn billen op alle gebied. Ik vind het zo zielig om smoesjes te gaan verzinnen. Dit kenmerkt een echte sportman van iemand die niet tegen zijn verlies kan. Daag hem opnieuw uit als het zo is, maar ga niet met vaseline, ehhh modder gooien.

fedor
07-02-2009, 16:14
Dana vindt het prima..die moet ook z'n jaar vol zien te plannen..please move on BS...

El Bambino
07-02-2009, 18:34
Ik geloof het niet, maar als het waar is en als je de tactiek van GSP zag (alleen maar worstelen) en GSP heeft vaseline gebruikt dan is het logisch dat BJ zich beklaagd! ! !

YoMarK
07-02-2009, 18:42
Ik snap al die mensen niet die hier zeggen dat BJ geen recht van spreken heeft. :rolleyes:
Dat is net zoiets als zeggen dat Bonjasky niet moet klagen als hij op de grond geschopt en geslagen word door Badr Hari.

GSP had ook wel gewonnen zonder vaseline, laten we eerlijk zijn, maar feit is wel dat het gewoon NIET mag, en dat het wel degelijk een factor is geweest in de partij.

Het had me dan ook helemaal niet verbaasd als GSP was gediskwalificeerd door de NSAC(en wie had dan de belt gehad?).
Ik denk dat als dit bij een partij op de undercard was gebeurd, de NSAC anders had opgetreden. Nu waren de gevolgen gewoon te groot, en hebben ze dit nagelaten.

Mike
07-02-2009, 19:14
gsp is een cheater

bj slacht em in de rematch

met zn trieste franse bek

worse champ ever!!! kan die doofus niet uitstaan

bovendien verliest de man van serra...................

anonymous001
07-02-2009, 19:55
bovendien verliest de man van serra...................

He, wat?! Je bedoelt Penn, denk ik toch zeker? Want GSP heeft zijn verlies tegen Serra wel goed gemaakt... :whistling:

Wiseguy
07-02-2009, 20:06
Geen schande om van Serra te verliezen.

Hij heeft een solide stand up en ground game.

Garcia
07-02-2009, 20:23
Ach gaat ie voor de 2e keer in 1 jaar tijd geowned worden door GSP

MilfhunterMMA
07-02-2009, 20:34
gsp is een cheater

bj slacht em in de rematch

met zn trieste franse bek

worse champ ever!!! kan die doofus niet uitstaan

bovendien verliest de man van serra...................

oh dus je houdt niet van hardwerkende, talentvolle, charismatische vechtsporters die ook nog eens respectvol zijn? :pimp:

wrestler_nl
07-02-2009, 21:46
bj slacht em in de rematch

...................

yeah, sure...:lol:

De dikke nudist
07-02-2009, 23:01
Greasen is greasen. Voordeel is voordeel. Cheaten is cheaten.

Obvious is obvious.

Sowieso snap ik niet dat ze vaseline toestaan bij een sport waar het grondgevecht voorkomt.

rai
07-02-2009, 23:07
check National Geographic nu op tv, gaat over MMA, randy doet ook zijn zegje

rai
07-02-2009, 23:08
en bas rutten en dean lister, wel cool

rai
07-02-2009, 23:12
Ik weet het, het was ff off topic, maar mma fans zouden het wel waarderen.:)

YoMarK
07-02-2009, 23:12
Sowieso snap ik niet dat ze vaseline toestaan bij een sport waar het grondgevecht voorkomt.
Dat is toch ook niet het geval?

De dikke nudist
08-02-2009, 01:59
Dat is toch ook niet het geval?

Op het gezicht wel.

Bij veel andere orgs mag het volgens mij helemaal niet.

new_world_order
08-02-2009, 08:08
Bring it on!!

GSP By Brutal Grease-bar

BBC
08-02-2009, 12:13
gsp is een cheater

bj slacht em in de rematch

met zn trieste franse bek

worse champ ever!!! kan die doofus niet uitstaan

bovendien verliest de man van serra...................

Aei em not imprezzed wiz yur commentz!

PD_EC
08-02-2009, 12:19
BJ penn vs GSP 3 laat maar komen die match

dreamone
08-02-2009, 19:22
gsp is een cheater

bj slacht em in de rematch

met zn trieste franse bek

worse champ ever!!! kan die doofus niet uitstaan

bovendien verliest de man van serra...................

balhaar

fedor
10-02-2009, 17:31
Ik snap al die mensen niet die hier zeggen dat BJ geen recht van spreken heeft. :rolleyes:
Dat is net zoiets als zeggen dat Bonjasky niet moet klagen als hij op de grond geschopt en geslagen word door Badr Hari.

Je vergelijking slaat nergens op..
BS heeft zeker geen recht van spreken en jij ook niet ;)
BS lijkt de "little engine that could" wel ....I THINK I can...I THINK I can
Maar zoals eerder gezegd..Dana moet toch wat om die 100 vol te maken...

Marchant
11-02-2009, 01:28
Tja ik zie persoonlijk liever Gsp tegen thiago Alves of tegen diego Sanchez.
Zij hebben in mijn ogen meer recht op een titleshot
BJ penn heeft zijn kans gehad!

Is er trouwens onderzocht of de vaseline wel van Gsp afkwam?
Misschien had Penn die vaseline wel ergens op zijn lichaam van iemand anders :whistling:

http://i604.photobucket.com/albums/tt127/marchant1974/pennn.jpg

Sendur
11-02-2009, 10:06
gsp is een cheater

bj slacht em in de rematch

met zn trieste franse bek

worse champ ever!!! kan die doofus niet uitstaan

bovendien verliest de man van serra...................

Dit slaat nergens op man, Bj is goed maar GSP is gewoon beter, Bj kan beter op 155 blijven ik zie hem zoiezo liever vechten op 155.

GSP neemt het kampioenschap nu ook veel serieuzer dan in die tij toen hij van Serra verloor.

Beide legendarische fighters:thup:

Mike
11-02-2009, 15:56
Dit slaat nergens op man, Bj is goed maar GSP is gewoon beter, Bj kan beter op 155 blijven ik zie hem zoiezo liever vechten op 155.

GSP neemt het kampioenschap nu ook veel serieuzer dan in die tij toen hij van Serra verloor.

Beide legendarische fighters:thup:


tja dat vind jij

ik laat me redelijk ongenuanceerd uit over gsp maar cést la vie he

ik mag em niet en heb em nooit gemogen

en bj is gewoon oldschool legend

niemand hoeft t eens te zijn met me , das zo mooi aan het forum

ik kan die gsp niet uitstaan en ik vind zn verklaring zware bullshit, (door over mn rug te wrijven adem ik beter) ik vind dat hij valsgespeeld heeft en ik denk dat bj hem gewoon straft in de rematch

vind t sowieso kut de laatste jaren dat alle legends onderuit gaan en pakkies krijgen van de newcomers. dus dat speelt ook mee

ik vind de oude garde gewoon cooler

Mike
11-02-2009, 15:57
balhaar

stinkhoertje

Emilio
11-02-2009, 17:18
tja dat vind jij

ik laat me redelijk ongenuanceerd uit over gsp maar cést la vie he

ik mag em niet en heb em nooit gemogen

en bj is gewoon oldschool legend

niemand hoeft t eens te zijn met me , das zo mooi aan het forum

ik kan die gsp niet uitstaan en ik vind zn verklaring zware bullshit, (door over mn rug te wrijven adem ik beter) ik vind dat hij valsgespeeld heeft en ik denk dat bj hem gewoon straft in de rematch

vind t sowieso kut de laatste jaren dat alle legends onderuit gaan en pakkies krijgen van de newcomers. dus dat speelt ook mee

ik vind de oude garde gewoon cooler

Dat is de evolutie van mma.

En BJ GSP slachten in een rematch? ik zie t niet gebeuren. maar het zou een mooie trilogie kunnen worden. denk alleen 3-0 voor GSP.

Misschien is dat een mooi moment voor BJ om met retirement te gaan.

Sendur
11-02-2009, 17:25
Dat is de evolutie van mma.

En BJ GSP slachten in een rematch? ik zie t niet gebeuren. maar het zou een mooie trilogie kunnen worden. denk alleen 3-0 voor GSP.

Misschien is dat een mooi moment voor BJ om met retirement te gaan.

Er moet geen rematch komen!

Laat BJ lekker de 155'ers pwnen!

En MIKE?

Denk maar niet dat BJ GSP wel had afgemaakt als hij geen 'grease op zijn rug had'

Hoe dan ook het is gewoon kut dat het gebeurt is, dat de schuldige mag boeten.