PDA

View Full Version : Live Pbp verslag It's Showtime Antwerpen



adenane
08-02-2009, 18:25
hier komen straks de uitslagen van het gala van its Showtime te Antwerpen!!

Dus pas op voor spoilers!!!!!

---------------
Edit:


Hier alles op een rijtje:

voorprogramma
1 Hrach def. Ulas Ilghin submission R1
2 Mohammed Abdi def. Mattia Bartolucci WOP
3 Nicky Coster def. Touala Jamal WOP

Hoofdprogramma

1 Ludgens def. Khalid Ouali 3 x 3 WOP
2 Eva Berben def. Nathalie Vissers 3 x 3 WOP
3 Sebastien van Thielen def. Brian Douwes 3 x 3 WOP
4 Marat Grigorian def. Marijn Geuens vs 3 x 3 via KO
5 Yavuz Kayabasi def. Ali Abrayem 3 x 3 WOP
6 Andre Fyeet def. Jochim Rijmen vs 2 x 5 via submission
7 Wim Deputter def. Tommy Depret 2 x 5 via submission/tapout ( klopt dus nog niet)
8 Murthel Groenhart def. Yassin Boudrouz vs 3 x 3 via KO
9 Rico Verhoeven def. Filip Verlinden 3 x 3 WOP
1 Mourad Bouzidi def. Rustemi Kreshnick 3 x 3 medical interv.
2 Hassan El Hamzaoui def. Mustafa Bensimed vs 3 x 3 WOP
3 Sahin "Kaas" Yakut def. Mohammed Rahhaoui vs 3 x 3 WOP
4 Joerie Mes def. Jan van Denderen vs 3 x 3 WOP
Chaid Oulad El Hadji def. Fermin Rodriguez 3 x 3 WOP
6 Badr Hari def. Frederic Sinistra 3 x 3 via TKO R1
7 World title: Murat Direkci def. Gago Drago 5 x 3 TKO R1

Qtie-Pie
08-02-2009, 18:33
Misschien dat deze site (http://www.plus.es/eventos/) tegen betaling (ook) iets is.....

adenane
08-02-2009, 18:45
eerste partij was een MMA partij tussen Ulas Ilgin en Rahad Darpinyan. Partij wordt gewonnen door Rahad in de eerste ronde op Submission

Justinian
08-02-2009, 18:47
Thanks voor de pbp!!

Richelieu
08-02-2009, 18:49
Bedankt alvast Adenane!

adenane
08-02-2009, 18:50
2de partij van het voorprogramma ging tussen Mattia Bartolucci en Mohammed Abdi. Abdi wint unaniem op punten nadat Bartolucci al in de eerste ronde 8 tellen kreeg.

adenane
08-02-2009, 19:08
Laatste partij van het voorprogramma ging tussen Nicky Koster en Touala Jamal. Partij ging in de eerste ronde gelijk op, 2de ronde kreeg Jamal 8 tellen. Hij probeerde de schade in de 3de ronde nog in te halen maar was te geforceerd voor de KO en Nicky counterde goed en vocht de partij goed uit. Winnaar op punten: Nicky Koster

adenane
08-02-2009, 19:14
Sorry jongens voor de spelfouten straks maar heb een laptop tot mijn beschikking met een azerty toetsenbord.....Dus er is niets mis met mijn grammatica, puur een kwestie van overmacht ;) !!

Groundwork
08-02-2009, 19:14
Go Nicky!
Toffe gast om me te trainen!

Richelieu
08-02-2009, 19:18
Sorry jongens voor de spelfouten straks maar heb een laptop tot mijn beschikking met een azerty toetsenbord.....Dus er is niets mis met mijn grammatica, puur een kwestie van overmacht ;) !!

Maakt niet uit Adenane! De topic loopt in ieder geval (zoals vanouds) op Mixfight als een trein! REPS voor de report!

anonymous001
08-02-2009, 19:20
Hee... Daar had ik niet op gerekend! Reps!

De man van 14K
08-02-2009, 19:30
kijk, leuk om te volgen. Ik hoorde dat forum broeder MarcelT ook 10 meter naast de ring zat. Zijn er nog meer forum gangers aanwezig?

Richelieu
08-02-2009, 19:34
kijk, leuk om te volgen. Ik hoorde dat forum broeder MarcelT ook 10 meter naast de ring zat. Zijn er nog meer forum gangers aanwezig?

Zat jij niet naast MarcelT?..als goedmaker voor de gemiste Demolitian Man...:rolleyes:

Khanom Thom
08-02-2009, 19:41
Top Adenane, thanx for sharing!!!!

adenane
08-02-2009, 19:51
Ludgens Saribekyan tegen Khalid Ouali. Eerste ronde zijn de vechters aan elkaar gewaagd en doen niet voor elkaar onder, allebei fel begonnen aan de wedstrijd. 2de ronde werd er meer geclinched maar ging gelijk op. 3de ronde begint Khalid meteen met combinaties trappen en stoten. Mooie trappen van Khalid, die de 3de ronde goed aan het boksen is. Ludgens geeft stoten die goed doorkomen. Ludgens wint de partij op punten, dit tot ongenoegen van het publiek...

chief108
08-02-2009, 19:54
keep 'em coming!

adenane
08-02-2009, 19:56
Eva Berben tegen Nathalie Visschers, de enige dames partij op het programma.
Nathalie begint goed, maar Eva neemt goed over. Maar eerste ronde ging gelijk op. Eva gaf even gas in ronde 2, waardoor je toch kon zien dat zij ervarener is en sterker. Ronde 3 scoorde Eva meer punten. Winnares unaniem op punten: Eva Berben!!!

Justinian
08-02-2009, 20:08
Thanks again. Ben met name benieuwd naar de partij van Wim de Putter!

Mastino
08-02-2009, 20:19
Weet iemand wanneer de partij van Tommy tegen Wim ongeveer komt?
BTW: Gooooo Pretje!

adenane
08-02-2009, 20:25
Sebastien van Tielen vs Brian Douwes!
Sebastien vecht geconcentreerder en maakt meer punten. 2de ronde is ook voor Sebastien. Brian laat provocerend zijn dekking zakken maar kan dat beter niet doen en wat punten scoren. 3de ronde begint Brian wat beter, scoort ook punten maar Sebastien is duidelijk een allroundere vechter als Brain. Winnaar, unaniem op punten: Sebastien van Thielen!!

adenane
08-02-2009, 20:26
Weet iemand wanneer de partij van Tommy tegen Wim ongeveer komt?
BTW: Gooooo Pretje!


Ik zoek het ff uit voor je en hou je op de hoogte ok!!!

Mastino
08-02-2009, 20:28
Ik zoek het ff uit voor je en hou je op de hoogte ok!!!

Thx! :thup:

adenane
08-02-2009, 20:35
Marijn Geuens vs Marat Grigorian
1ste ronde is Marat beter, scoort goed en combineert zijn stoten en maakt het af met low-kicks. 2de ronde is Marat feller en krijgt Marijn 8 tellen, 2x achter elkaar. Daarna gaat het snel, Marijn krijgt nog een keer 8 tellen, partij wordt gestopt en verliest op TKO van Marat Grigorian

Richelieu
08-02-2009, 20:41
Die Grigorian is echt iemand om in de gaten te houden!!

ZakKa!
08-02-2009, 20:56
ik hoop iemand die partijen van de Pbp opneemt op de een of andere manier en op youtube zet

raveboy
08-02-2009, 21:03
Aangezien je het in Spanje al kan volgen tegen betaling, zal het wel snel te zien zijn, toch ?

adenane
08-02-2009, 21:04
Sorry, verbinding was verbroken maar Yavuz Kayabasi tegen Ali Abrayem is geeindigt op een unanieme punten overwinning van Yavuz. Hij was sterker, combineerde beter en Ali produceerde teveel afzwaaiers die Yavuz goed counterde. En en-passant heeft Yavuz volgens mij het record beenveeg op zijn naam gezet met een stuk of 6 in 1 wedstrijd!

adenane
08-02-2009, 21:08
De partij tussen Andre Fyeet en Jochim Rijmen was in een paar seconde afgelopen. Andre heeft de partij op Submission gewonnen.

Nu komt de partij tussen Wim deputter en Tommy Depret!!

adenane
08-02-2009, 21:10
De 2de MMA partij tussen Tommy en Wim gaat beginnen. Zaal staat op zijn kop! Eerste ronde krijgt Wim 8 tellen maar weet de partij toch in de 2de ronde in zijn voordeel te beslissen door te winnen op Submission!!

lopez86
08-02-2009, 21:11
zooo :O wim heeft t m dus geflikt

adenane
08-02-2009, 21:19
Yassin Boudrouz vs Murthel Groenhart
Na een mooie gesprongen knie van Murthel en een slagenwisseling weet Yassin niet wat hem overkomt en gaat daarna KO op een goed geplaatste linkerhoek van Murthel!!

Pimp-Daddy
08-02-2009, 21:22
Lekker Murthel!!!!!!!!!!!!!!

DonChoa
08-02-2009, 21:25
goed zo wim!!!

helmonder007
08-02-2009, 21:29
Nog 6 gevechten tot we badr weer in actie komt ben Benieuwd hoelang sinistra overeind blijft.

tom l
08-02-2009, 21:32
De 2de MMA partij tussen Tommy en Wim gaat beginnen. Zaal staat op zijn kop! Eerste ronde krijgt Wim 8 tellen maar weet de partij toch in de 2de ronde in zijn voordeel te beslissen door te winnen op Submission!!

Supervet! Ik wist dat Wim het ging flikken! Dikke proficiat Wim! De eerste versliespartij voor Tommy! Ik hoop dat er snel beelden van zijn!

adenane
08-02-2009, 21:37
Filip Verlinden vs Rico Verhoeven
1ste ronde gaat gelijk op, Rico neemt wel meer initiatief en scoort meer punten dan Filip. De 2de ronde gaat gelijk op, met als hoogtepunt een high-kick van Filip..Ronde 3 gaat weer gelijk op. Maar het is Rico die meer scoort, hij gaat efficienter om bij het plaatsen van zijn stoten en lowkicks. Winnaar unaniem op punten: Rico Verhoeven!!

dave11021979
08-02-2009, 21:37
jongens,even een rechtzetting winst van deze partij gaat naar tommy.
Tussenkomst van scheidsrechter gaat over naar verlies en niet naar 8 tellen,dus dit word normaal zo dadelijk afgeroepen,heb ik vernomen vanuit te kleedkamers

Pepe the Ice-Murderer
08-02-2009, 21:37
Jammer jammer jammer!!!!!! Proficiat voor Wim, maar ik had Tommy graag een vette KO gegund... Tommy man de volgende op KO e maat!!!!

Pepe the Ice-Murderer
08-02-2009, 21:38
jongens,even een rechtzetting winst van deze partij gaat naar tommy.
Tussenkomst van scheidsrechter gaat over naar verlies en niet naar 8 tellen,dus dit word normaal zo dadelijk afgeroepen,heb ik vernomen vanuit te kleedkamers

Serieus?

Richelieu
08-02-2009, 21:38
Nog 6 gevechten tot we badr weer in actie komt ben Benieuwd hoelang sinistra overeind blijft.

Jammer dat we er niet op konden wedden...Had misschien te makkelijk geweest..:)

tom l
08-02-2009, 21:39
jongens,even een rechtzetting winst van deze partij gaat naar tommy.
Tussenkomst van scheidsrechter gaat over naar verlies en niet naar 8 tellen,dus dit word normaal zo dadelijk afgeroepen,heb ik vernomen vanuit te kleedkamers

Fuck, is dit echt? Klote klote klote!! Was in mezelf wel al aan het denken dat er in A-klasse toch niet echt met 8 tellen gewerkt werd... Toch gun ik het Wim, omdat hij na die 8 tellen er nog in geslaagd is om met een submissie te komen.

dave11021979
08-02-2009, 21:42
ja,eveneens benny roggemans heeft dit gemeld aan de trainer van tommy
hij is toch ook hoofdscheidsrechter dus...

Pepe the Ice-Murderer
08-02-2009, 21:46
ok man bedankt, laat maar weten wanneer het officieel wordt omgeroepen... toch wel een bizarre situatie zeg

Pepe the Ice-Murderer
08-02-2009, 21:48
Fuck, is dit echt? Klote klote klote!! Was in mezelf wel al aan het denken dat er in A-klasse toch niet echt met 8 tellen gewerkt werd... Toch gun ik het Wim, omdat hij na die 8 tellen er nog in geslaagd is om met een submissie te komen.


Je hebt gelijk, Wim is een van de allerbeste Belgische grapplers, zijn niveau ligt ver boven dat van de doorsnee Belgo-fighters.

Alhoewel er bij Perfect Team ook wat talent rondloopt ;)

YoMarK
08-02-2009, 21:48
Als ik het goed begrijp zijn er wat scheidsrechters niet meer van deze tijd(of hebben nog nooit een MMA partij gezien)?

Justinian
08-02-2009, 21:52
jongens,even een rechtzetting winst van deze partij gaat naar tommy.
Tussenkomst van scheidsrechter gaat over naar verlies en niet naar 8 tellen,dus dit word normaal zo dadelijk afgeroepen,heb ik vernomen vanuit te kleedkamers
Begrijp ik nou goed dat de 8 tellen niet hadden mogen worden gegeven en de partij dus meteen had moeten worden gestopt? Nogal zuur voor Wim die in de tweede ronde een submission scoort.

adenane
08-02-2009, 21:55
Even een verslagje van hoe de sfeer hier is. In een uitverkocht Sportpaleis is het hier hartstikke gezellig en gemoedelijk! Its Showtime heeft weer een mooie gala neergezet! Met een leuke matchmaking!! Keep up the good work!!

Pepe the Ice-Murderer
08-02-2009, 21:55
Jammer voor het gala als het een scheidsrechterlijke fout is... ofwel was die verstrooid ofwel kent hij de regels niet. hoe dan ook bizarre situatie

adenane
08-02-2009, 21:58
Begrijp ik nou goed dat de 8 tellen niet hadden mogen worden gegeven en de partij dus meteen had moeten worden gestopt? Nogal zuur voor Wim die in de tweede ronde een submission scoort.

Sorry jongens, ik post alleen maar wat ik hier waarneem, maar ik heb geen flauw idee wat nu eigenlijk wel en niet mag bij MMA. Mocht er iets veranderen in die uitslag, meld ik dat gelijk hier!!

Pepe the Ice-Murderer
08-02-2009, 22:00
er is nog steeds niks officieel omgeroepen toch??

Fasada
08-02-2009, 22:02
Het lijkt me sterk dat de winst zomaar naar een andere vechter gaat. Het is een zeer grove fout van de scheidrechters maar je kan mij niet vertellen dat een submission winst wordt omgezet in een verlies.. Een No contest lijkt mij veel meer op z'n plaats...

michaell
08-02-2009, 22:03
Fout van referee dus.

Pepe the Ice-Murderer
08-02-2009, 22:04
Inderdaad, na een submission toch nog de winst "teruggeven" zou echt heel triest zijn voor het gala vind ik....

Richelieu
08-02-2009, 22:04
Het lijkt me sterk dat de winst zomaar naar een andere vechter gaat. Het is een zeer grove fout van de scheidrechters maar je kan mij niet vertellen dat een submission winst wordt omgezet in een verlies.. Een No contest lijkt mij veel meer op z'n plaats...

x2! Wel een hele vreemde situatie dit.

Justinian
08-02-2009, 22:07
Het lijkt me sterk dat de winst zomaar naar een andere vechter gaat. Het is een zeer grove fout van de scheidrechters maar je kan mij niet vertellen dat een submission winst wordt omgezet in een verlies.. Een No contest lijkt mij veel meer op z'n plaats...
Dat er sprake is van een grove fout lijkt me duidelijk, als bovenstaande correct is. De overwinning komt dan meer aan Tommy toe dan aan Wim, omdat Wim niet had kunnen winnen zonder de scheidsrechtelijke dwaling.

Neemt niet weg dat ik het Wim erg gun en dat zijn submission in de tweede ronde desalniettemin een behoorlijke prestatie is gelet op de lijst van Tommy. Ik ben erg benieuwd naar deze partij.

@adenane: maak je niet druk, we zijn erg blij met jouw verslaggeving! (vele reps ;))

tom l
08-02-2009, 22:07
Het lijkt me sterk dat de winst zomaar naar een andere vechter gaat. Het is een zeer grove fout van de scheidrechters maar je kan mij niet vertellen dat een submission winst wordt omgezet in een verlies.. Een No contest lijkt mij veel meer op z'n plaats...

X100000

Ik verschiet er wel echt van dat een scheidsrechter die een A-klasse partij doet nog in staat is voor zulke gigantische fouten te maken...

bryan
08-02-2009, 22:12
bestaan er serieus nog 8 tellen binnen MMA ?? dacht dat ze dat samen met rings escapes hadden afgeschaft... doet me denken aan yvel vs overeem in de arena..

adenane
08-02-2009, 22:16
Rustemi Kreshnik vs Mourad Bouzidi
Rustemi heeft na 1 minuut in de eerste ronde een wond op zijn achterhoofd. Hij mag niet verder van de scheids. Winnaar door medische interventie: Mourad Bouzidi

Publiek laat zich horen door BOE geroep omdat ze graag de match wilde afkijken maar de wond was te groot om Rustemi door te laten vechten. Rustemi baalt maar de beslissing van de scheids is de enige juiste

adenane
08-02-2009, 22:18
Over de MMA partij is nog niets omgeroepen..

wrestler_nl
08-02-2009, 22:21
wanneer moet hari vechten??

dave11021979
08-02-2009, 22:23
ik heb juist vernomen van een van de trainers van tommy dat de scheidsrechter verkeerd was geinformeerd betreffende de regels van de partij.
Momenteel is de live show bezig,maar benny roggemans ging dit rechtzetten tijdens of na de liveshow.
Dus de winst gaat naar tommy depret

Wheelie
08-02-2009, 22:25
Adenane, bedankt voor de PbP en reps voor de moeite ;)

Ben zeer benieuwd naar de officiele uitslag van Depret vs de Putter.

Pepe the Ice-Murderer
08-02-2009, 22:27
ik heb juist vernomen van een van de trainers van tommy dat de scheidsrechter verkeerd was geinformeerd betreffende de regels van de partij.
Momenteel is de live show bezig,maar benny roggemans ging dit rechtzetten tijdens of na de liveshow.
Dus de winst gaat naar tommy depret

Een scheidsrechter die van zijn sport houdt en zijn vak kent, hoort de regels in zijn discipline te kennen. Hoe dan ook iedereen kan mis zijn, maar het is jammer voor de twee sporters.

Ik kan me niet voorstellen dat Tommy zich 100% gelukkig voelt met deze winst en voor Wim is het helemaal kut.

adenane
08-02-2009, 22:34
Mustapha Bensihmed vs Hassan el Hamzaoui
Publiek staat massaal achter Hassan, die in zijn enthousiasme soms tegen een stoot loopt. 1ste ronde gaat gelijk op. Hassan heeft mooie trapbewegingen in huis, alleen jammer dat ze net niet raak zijn. Het lijkt wel alsof Hassan me gehoord heeft want de laatste trap was vol op de slaap van Mustapha. Hassan is de aanvallende vechter en scoort ook meer punten door raak te stoten op het gezicht en lichaam van zijn tegenstander. Winnaar unaniem op punten: Hassan el Hamzaoui

raveboy
08-02-2009, 22:36
Kutzooi !!!

Op deze site kan je het dus schijnbaar volgen tegen betaling, maar hebben ze weer een creditcard nummer van je nodig.
pff, waarom niet gewoon weer paypall of ideal ofzo?

plus.es - Eventos (http://www.plus.es/eventos/)

Via vertaal site normaal te lezen, alleen niet de stappen te volgen, dus die moeten gewoon via de spaanse site.

Translation result for http://www.plus.es/eventos/ (http://babelfish.yahoo.com/translate_url?doit=done&tt=url&intl=1&fr=bf-home&trurl=http%3A%2F%2Fwww.plus.es%2Feventos%2F&lp=es_en&btnTrUrl=Translate)

dave11021979
08-02-2009, 22:40
Een scheidsrechter die van zijn sport houdt en zijn vak kent, hoort de regels in zijn discipline te kennen. Hoe dan ook iedereen kan mis zijn, maar het is jammer voor de twee sporters.

Ik kan me niet voorstellen dat Tommy zich 100% gelukkig voelt met deze winst en voor Wim is het helemaal kut.

ik weet niet of de nederlandse en belgische regels volledig hetzelfde zijn,maar dit zou niet mogen gebeuren maar ja we zijn allemaal maar mensen he:twak:

adenane
08-02-2009, 22:53
Jan van Denderen vs Joeri Mes
1ste ronde ging gelijk op, Jan is duidelijk niet bang voor de reputatie van Joeri. Allebei delen ze stoten uit en lowkicks. Het publiek gaat in de tweede ronde nog een keer achter Jan staan maar het is Joeri die meer scoort en over een betere uithoudingsvermogen beschikt. In de derde ronde krijgt Jan een hoop stoten tegen het hoofd en lichaam maar weigert te caputileren. Maar het is toch Joeri die unaniem op punten wint!!

anonymous001
08-02-2009, 23:04
ik heb juist vernomen van een van de trainers van tommy dat de scheidsrechter verkeerd was geinformeerd betreffende de regels van de partij.
Momenteel is de live show bezig,maar benny roggemans ging dit rechtzetten tijdens of na de liveshow.
Dus de winst gaat naar tommy depret

:eek:

Heel slecht dit... Wat een amateurisme!

No contest zou misschien idd het beste zijn, maar eigenlijk is zo'n fout niet meer te herstellen...

HUNTER
08-02-2009, 23:05
Dit is de zoveelste enorme grove fout van de scheidsrechters op een showtime gala. Eerst klopt er niets van vele uitslagen in Den Bosch, nu dit..... hoe lang kun je je als 'grootste vechtsport organisatie van europa' nog serieus blijven nemen als je dit soort geschutter voor lief neemt.

hoe lang moet dit nog duren, straks neemt niemand Showtime nog serieus! Dat je al 8 tellen gaat lopen uitvoeren bij een MMA partij... come on dan heb je als scheids nog nooit één UFC of Pride partij gezien.

Wat een poppenkast

De man van 14K
08-02-2009, 23:07
Zat jij niet naast MarcelT?..als goedmaker voor de gemiste Demolitian Man...:rolleyes:


nah.. mij te ver fietsen.

De man van 14K
08-02-2009, 23:10
Yassin Boudrouz vs Murthel Groenhart
Na een mooie gesprongen knie van Murthel en een slagenwisseling weet Yassin niet wat hem overkomt en gaat daarna KO op een goed geplaatste linkerhoek van Murthel!!


tering die Groenhart wordt ook alleen maar beter en beter..
Die Yassin is nl. echt geen pannekoek.

adenane
08-02-2009, 23:13
Mohammed Rahhaoui vs Sahin Kaas Yakut
Een rematch nadat de eerste keer is gewonnen door Mohammed Rahhaoui.
Heel veel clinchen in de eerste ronde. Het is echt niet duidelijk wie de meeste punten heeft gescoord. Sahin kreeg wel een frontkick vol in het gezicht maar dat richtte niet veel schade aan. Ronde 2 begint gelijk weer met een clinch. Sahin probeert het wel met stoten maar zijn reach is niet zo groot. Derde ronde begint gelijk fel met een slagenwisseling van allebei en dat levert gelijk 8 tellen op voor Mohammed Rahhaoui. Winnaar unaniem op punten: Sahin Kaas Yakut!

761217186
08-02-2009, 23:18
Maar goed, Tommy vs Wim, na lang wachten nog niets officieels begrijp ik?
Dan mogen ze er wel snel mee komen, prutsers!

HUNTER
08-02-2009, 23:20
Maar goed, Tommy vs Wim, na lang wachten nog niets officieels begrijp ik?
Dan mogen ze er wel snel mee komen, prutsers!

x100

HUNTER
08-02-2009, 23:20
lekker Kaas!

The Bulldog
08-02-2009, 23:21
als dit onder showtime/wfca regels gebeurd is het niet vreemd.....van de mma dwaling...

eerder was het namelijk wel mogelijk bij de3 WFCA 8 tellen te krijgen tijdens mma...

althans dat heb ik wel eens gezien..

Fasada
08-02-2009, 23:23
Dat er sprake is van een grove fout lijkt me duidelijk, als bovenstaande correct is. De overwinning komt dan meer aan Tommy toe dan aan Wim, omdat Wim niet had kunnen winnen zonder de scheidsrechtelijke dwaling.

Neemt niet weg dat ik het Wim erg gun en dat zijn submission in de tweede ronde desalniettemin een behoorlijke prestatie is gelet op de lijst van Tommy. Ik ben erg benieuwd naar deze partij.

@adenane: maak je niet druk, we zijn erg blij met jouw verslaggeving! (vele reps ;))

Ik weet niet in hoeverre de 8 tellen ook overeen zouden komen met een ref stoppage, daar moet ik de partij voor zien. Als dit wel het geval is begrijp ik je standpunt maar je kan toch niet verwachten dat men een 2e ronde laat vechten en ook wint op submission de partij zomaar kan terugdraaien. Zoiets zou meteen na de eerste ronde al aan het licht moeten zijn. Niet iedereen ligt daar toch te slapen. Men had toen al moeten constateren dat er een fout was en daar meteen ook naar gehandeld dan was er nooit een 2e ronde gekomen.

Wat een fout!! Schandalig, zoiets zul je niet zien in de UFC en It's Showtime heeft echt pech met dit soort dingen, het gebeurt lijkt wel alleen bij hun.

Alfa1984
08-02-2009, 23:24
Iig weer lekker werk van mes :)

HUNTER
08-02-2009, 23:24
@Fasada, showtime heeft geen pech, dit is een bewuste keuze lijkt mij :s

Mr 1 Leg
08-02-2009, 23:27
ik heb net met tommy gebeld hij is gewonnen maar heeft er ook een dubbel gevoel bij omdat de scheids een fout heeft gemaakt ik moest van tommy even posten dat hij enorm veel respect voor wim heeft en ik ook trouwens want wim is een topgozer en vechter ook tommy had het ook liever anders gezien maar ja 8 tellen voor een MMA partij dan ben je niet goe bezig op de scheids bedoeld maar respect voor wim zeker hij is tenslotte ook een topper groetjes franky en debby PERFECTTEAM RULES :thup:

Fasada
08-02-2009, 23:29
@hunter

Ik begrijp zeker wat je bedoeld want ook hun zijn hier toch deels voor verantwoordelijk. Zij kunnen toch bepalen met welke bond zij in zee gaan. Alleen ga er vanuit dat It's Showtime niet happy is met dit soort zaken... Maar is dit nou de fout van de Belgische bond of wordt er gewerkt met een nederlandse bond?

lunatic
08-02-2009, 23:31
Slechte zaak en erg jammer voor wim!!!

Fasada
08-02-2009, 23:32
ik heb net met tommy gebeld hij is gewonnen maar heeft er ook een dubbel gevoel bij omdat de scheids een fout heeft gemaakt ik moest van tommy even posten dat hij enorm veel respect voor wim heeft en ik ook trouwens want wim is een topgozer en vechter ook tommy had het ook liever anders gezien maar ja 8 tellen voor een MMA partij dan ben je niet goe bezig op de scheids bedoeld maar respect voor wim zeker hij is tenslotte ook een topper groetjes franky en debby PERFECTTEAM RULES :thup:


Wat ik mij af vraag was er niemand in het kamp van Tommy die het door had na die 8 tellen. Kan mij voorstellen als mijn tegenstander 8 tellen krijg ik op dat moment verhaal had gehaald dat het niet mogelijk is in een MMA partij. Ik neem aan dat Tommy en zijn hoek de regels ook wisten. Ik zeg niet dat het hun verantwoordelijkheid is maar kan mij voorstellen dat je protest aantekent op dat moment en niet daarna...

dave11021979
08-02-2009, 23:33
@hunter

Ik begrijp zeker wat je bedoeld want ook hun zijn hier toch deels voor verantwoordelijk. Zij kunnen toch bepalen met welke bond zij in zee gaan. Alleen ga er vanuit dat It's Showtime niet happy is met dit soort zaken... Maar is dit nou de fout van de Belgische bond of wordt er gewerkt met een nederlandse bond?

het was een nederlandse scheidsrechter,en een belgische bond

HUNTER
08-02-2009, 23:34
belgische of nederlandse bonden..... het gaat allemaal nergens over.

als je al 8 tellen gaat geven op een MMA partij dan heb je de laatste 6 jaar onder een steen gelegen. Damn dan heb je echt geen kennis van hedendaags MMA. Dat is net zo iets als dat je nu nog een achterlijke regel als de rope escape gaat tooepassen

dave11021979
08-02-2009, 23:36
Wat ik mij af vraag was er niemand in het kamp van Tommy die het door had na die 8 tellen. Kan mij voorstellen als mijn tegenstander 8 tellen krijg ik op dat moment verhaal had gehaald dat het niet mogelijk is in een MMA partij. Ik neem aan dat Tommy en zijn hoek de regels ook wisten. Ik zeg niet dat het hun verantwoordelijkheid is maar kan mij voorstellen dat je protest aantekent op dat moment en niet daarna...
ik heb ook al een aantal keren mee in de hoek gestaan en in het heetst van de strijd gaat het er nogal heftig en stressie aan toe kan ik je vertellen

dave11021979
08-02-2009, 23:37
belgische of nederlandse bonden..... het gaat allemaal nergens over.

als je al 8 tellen gaat geven op een MMA partij dan heb je de laatste 6 jaar onder een steen gelegen. Damn dan heb je echt geen kennis van hedendaags MMA. Dat is net zo iets als dat je nu nog een achterlijke regel als de rope escape gaat tooepassen
inderdaad, de regels kunnen ze toch ver voor het gala al vastleggen en deze aan de scheids overmaken

Bosco Baracus
08-02-2009, 23:37
het was een nederlandse scheidsrechter,en een belgische bond

Maar onder welke reglement? BKBMO of WFCA?

dave11021979
08-02-2009, 23:39
Maar onder welke reglement? BKBMO of WFCA?
bkbmo heeft de foutieve regels doorgegeven
benny rogmans is hoofdscheids van de wfca(denk ik)

Bosco Baracus
08-02-2009, 23:43
bkbmo heeft de foutieve regels doorgegeven
benny rogmans is hoofdscheids van de wfca(denk ik)

Dit staat op het BKBMO Website:


De MMA-cel bestaat uit Benny Rogmans en Wim DEPUTTER en Wim VERLINDEN.

BKBMO - U kan deze site best met Mozilla Firefox bekijken. Te downloaden hier! (http://www.bkbmo.com/be/mixfight.htm)

rafi
08-02-2009, 23:44
meschien was de scheids in de war. en dacht dat het een kickboks partij was.

adenane
08-02-2009, 23:45
De verbinding was even offline..Chahid heeft gewonnen op punten maar daar straks meer over..

Wiseguy
08-02-2009, 23:46
Tegen wie moest chahid?

adenane
08-02-2009, 23:47
Badr Hari vs Frederic Sinistra
Badr Hari winnaar op KO in de eerste ronde. Dat was misschien wel te verwachten maar waar ik echt van stond te kijken was het publiek. Ongelooflijk zoals zij als 1 man achter Badr gingen staan, ongelooflijk!!

hak
08-02-2009, 23:47
hoe heeft kaas gevochten?

Pimp-Daddy
08-02-2009, 23:49
Badr is de baas!!!!

Wiseguy
08-02-2009, 23:52
Had niet anders verwacht. De 1e ko van het jaar is alweer binnen.

adenane
08-02-2009, 23:52
Chahid heeft tegen Fermin Rodriguez gevochten. De eerste ronde kreeg Fermin 8 tellen na een stoot op het lichaam! De tweede ronde ging ook naar Chahid nadat Fermin weer 8 tellen kreeg na een mooi en snoeihard geplaatste hoek!
Derde ronde werd een heuse beukpartij van beide kanten maar de overwinning van Chahid kwam nooit in gevaar.

Kaas zijn partij was er een met veel clinchen, maar hij had wel terecht gewonnen omdat Mohammed 8 tellen kreeg na een slagenwisseling. Verbinding is heel slecht dus het is mogelijk dat ik wat post maar dat het niet aankomt. Thuis doe ik het nog een keer allemaal nakijken.... Excuses

HUNTER
08-02-2009, 23:53
badr was te verwachten

wacht nog op de officiele uitslag van Tommy vs Wim

De man van 14K
08-02-2009, 23:54
en nu is het gala afgelopen?

adenane
08-02-2009, 23:55
Badr zijn partij was een happening op zich en dat niet omdat ik fan ben van hem maar de ambiance hier toen hij opkwam, echt een kippenvel moment, gewoon een gekkenhuis!!! Badr had nog beloofd dat als het gala weer in Antwerpen zou zijn, hij zeker terug komt!! Topgozer!!

raveboy
08-02-2009, 23:56
en nu is het gala afgelopen?

Drago ook nog toch?

HUNTER
08-02-2009, 23:59
nu Drago vs Murat toch??

Tulch
09-02-2009, 00:00
sorry for my post in english, but what happened? Tommy knocked Wim down and an eightcount was given after that Wim submitted Tommy. Now the eight count was not according to the rules? Not sure if I understood everything right.

Pimp-Daddy
09-02-2009, 00:01
Murat wint van Drago!! 3x 8 tellen in de 1e ronde...

raveboy
09-02-2009, 00:01
Ik zie nu op een duits forum staan:

World title: Murat Direkci def. Gago Drago 5 x 3 TKO R1

WTF???

edit: Pimp-daddy was me natuurlijk weer net even voor.

adenane
09-02-2009, 00:03
en nu is het gala afgelopen?

Nee, nu Gago Drago vs Murat Direkci voor de titel. 5x3 minuten.
Drago krijgt in de eerste ronde 2x 8 tellen en Murat ruikt bloed!! Na 3x een rechtse hoek tegen het gezicht van Drago, waardoor hij tegen het canvas is gegaan, is de partij afgelopen in de eerste ronde en is Murat de nieuwe wereldkampioen!!!!!!!!!!!!!!!!

Nu is het gala wel afgelopen en ik moet zeggen dat ik echt een top avond heb gehad. Alles was super geregeld en perfect voorbereid. Bedankt It's Showtime en Simon Rutz!!

raveboy
09-02-2009, 00:03
Hier alles op een rijtje:

voorprogramma
1 Hrach def. Ulas Ilghin submission R1
2 Mohammed Abdi def. Mattia Bartolucci WOP
3 Nicky Coster def. Touala Jamal WOP

Hoofdprogramma

1 Ludgens def. Khalid Ouali 3 x 3 WOP
2 Eva Berben def. Nathalie Vissers 3 x 3 WOP
3 Sebastien van Thielen def. Brian Douwes 3 x 3 WOP
4 Marat Grigorian def. Marijn Geuens vs 3 x 3 via KO
5 Yavuz Kayabasi def. Ali Abrayem 3 x 3 WOP
6 Andre Fyeet def. Jochim Rijmen vs 2 x 5 via submission
7 Wim Deputter def. Tommy Depret 2 x 5 via submission/tapout ( klopt dus nog niet)
8 Murthel Groenhart def. Yassin Boudrouz vs 3 x 3 via KO
9 Rico Verhoeven def. Filip Verlinden 3 x 3 WOP
1 Mourad Bouzidi def. Rustemi Kreshnick 3 x 3 medical interv.
2 Hassan El Hamzaoui def. Mustafa Bensimed vs 3 x 3 WOP
3 Sahin "Kaas" Yakut def. Mohammed Rahhaoui vs 3 x 3 WOP
4 Joerie Mes def. Jan van Denderen vs 3 x 3 WOP
Chaid Oulad El Hadji def. Fermin Rodriguez 3 x 3 WOP
6 Badr Hari def. Frederic Sinistra 3 x 3 via TKO R1
7 World title: Murat Direkci def. Gago Drago 5 x 3 TKO R1

HUNTER
09-02-2009, 00:03
WTF!!!!!

echt top van Murat!!!

@ Tulch.. still not sure what the official reulst are... but the 8-count shouldn't have been given. It's MMA....

Wiseguy
09-02-2009, 00:08
Hoe ging de ko van badr

Alfa1984
09-02-2009, 00:11
Toch duidelijk dat drago een beetje een one trick pony is.
Murat is veel te allround voor hem

Tulch
09-02-2009, 00:15
@Hunter: bedankt! Sad to see a fight between two of belgiums best end like this.

761217186
09-02-2009, 00:17
nu weet ik het nog niet! Wim verloren... maar dat is publiekelijk niet recht gezet daar?? onbegrijpelijk, dat ze een fout maken is 1, dat ze het niet rechtzetten is 2.. te triest voor woorden!

anonymous001
09-02-2009, 00:18
sorry for my post in english, but what happened? Tommy knocked Wim down and an eightcount was given after that Wim submitted Tommy. Now the eight count was not according to the rules? Not sure if I understood everything right.

So it appears. At first the victory was given to Wim, but this decision was reversed, apparently. Now Tommy seems to have been announced as the winner.

tom l
09-02-2009, 00:20
Ik weet niet in hoeverre de 8 tellen ook overeen zouden komen met een ref stoppage, daar moet ik de partij voor zien. Als dit wel het geval is begrijp ik je standpunt maar je kan toch niet verwachten dat men een 2e ronde laat vechten en ook wint op submission de partij zomaar kan terugdraaien. Zoiets zou meteen na de eerste ronde al aan het licht moeten zijn. Niet iedereen ligt daar toch te slapen. Men had toen al moeten constateren dat er een fout was en daar meteen ook naar gehandeld dan was er nooit een 2e ronde gekomen.

Wat een fout!! Schandalig, zoiets zul je niet zien in de UFC en It's Showtime heeft echt pech met dit soort dingen, het gebeurt lijkt wel alleen bij hun.

Idd, 8 tellen hoeven niet meteen gelijk te zijn aan een ref stoppage.

Ik vind het alleszins echt schandalig dat dit is kunnen gebeuren. Als showtime zich nog een beetje wil redden om professioneel over te komen zou het echt een no contest moeten worden tussen Wim en Tommy. Het is echt hallucinant dat een vechter een tweede ronde mag vechten, zijn tegenstander submit en dan achteraf te horen krijgt dat hij toch verloren heeft. Het toppunt van amateurisme.

sabby
09-02-2009, 00:20
Thanx Adenane:thup:

michaell
09-02-2009, 00:22
Hoe ging de ko van badr
+1.
Iemand??

A.F.
09-02-2009, 00:38
met een been of hand....

dat is wat ik hoorde... en toen viel de tegenstander op de grond

ZakKa!
09-02-2009, 01:04
kan iemand em vertellenh oe badr heeft gewonnen? Stoot trap knie? Ik wil de beelden ziennnnnn

Richelieu
09-02-2009, 01:15
Nee, nu Gago Drago vs Murat Direkci voor de titel. 5x3 minuten.
Drago krijgt in de eerste ronde 2x 8 tellen en Murat ruikt bloed!! Na 3x een rechtse hoek tegen het gezicht van Drago, waardoor hij tegen het canvas is gegaan, is de partij afgelopen in de eerste ronde en is Murat de nieuwe wereldkampioen!!!!!!!!!!!!!!!!

Nu is het gala wel afgelopen en ik moet zeggen dat ik echt een top avond heb gehad. Alles was super geregeld en perfect voorbereid. Bedankt It's Showtime en Simon Rutz!!

Had het niet verwacht eerlijk gezegd. Vond de partij al wel close. Goede matching. Leuk dat Murat voor eigen publiek gewonnen heeft!

Oosterbaan
09-02-2009, 01:42
Die tegenstander van Badjas Harrie was 1,5 jaar gelden nog een C-klasse (geen Mercedes).... was dit om die schande van de K1 weer een beetje moed in te blazen?

Oosterbaan
09-02-2009, 01:43
kan iemand em vertellenh oe badr heeft gewonnen? Stoot trap knie? Ik wil de beelden ziennnnnn


Trap op tegestander zijn hoofd toen ie op de grond lag.

Richelieu
09-02-2009, 01:44
Die tegenstander van Badjas Harrie was 1,5 jaar gelden nog een C-klasse (geen Mercedes).... was dit om die schande van de K1 weer een beetje moed in te blazen?

haha, LOL @ Badjas Harrie..:D Maar bedankt voor de info Oosterbaan (Jan????)

adenane
09-02-2009, 01:55
De KO van Sinistra was na een stoot van Hari op het gezicht. Sinistra greep nog naar zijn achterhoofd maar daar kreeg ie hem niet tegen.

Verder wil ik even melden dat er helemaal niets werd omgeroepen over de afloop van de MMA partij tussen Deputter en Depret.

PerfectTeam
09-02-2009, 01:55
Even een kleine verduidelijking van de situatie. De voorzitter van de bkbmo had de scheids Marco Holkamp verkeerd geïnformeerd over de reglementen. Na een explosieve eerste 2 minuten land Tommy een aantal zeer harde stoten waardoor Wim degelijk is aangeslagen en niet onmiddelijk een weerwoord op heeft. De scheids grijpt in en staakt de partij. Tommy loopt al met omhoog geheven handen de ring rond en ik sta al bijna in de ring. Dan geeft de scheids tegen ieders verbazing Wim 8 tellen en kan het gevecht opnieuw aanvangen. Ik protesteer even maar word teruggefloten. Wim weet zich nog goed te behelpen verder in de eerste ronde met goede poging tot armklem. Een totaal verbaasde Depret spreekt de scheids aan tussen de rondes maar die zei dat wij verkeerd waren en dat dit de regels zijn. In de 2de ronde weet Wim een knappe triangle aan te zetten waardoor Tommy moet aftikken. Spijtig voor ons want wij dachten al gewonnen te hebben. Naderhand bij nagaan van de beelden en wat discussies bleek dat Tommy al had gewonnen moeten hebben na de ref stoppage. Dit zou hetzelfde zijn als de scheids de beide vechters had laten opstaan en verder vechten na het aftikken van Tommy door de triangle. De scheids en afgevaadigde van de bond hebben ons hun verontschuldigingen meermaals aangeboden en beloofd het gedane recht te zetten. Toch betreuren wij dit want dit had niet moeten gebeuren. Evenveel respect vanwege Perfect Team voor Wim Deputter die na half aangeslagen te zijn geweest toch nog een submission wist te maken. Doch zijn wij van mening dat de tussenkomst terecht was en dat Tommy toen de partij had moeten winnen.

Wim
09-02-2009, 02:28
Even een kleine verduidelijking van de situatie. De voorzitter van de bkbmo had de scheids Marco Holkamp verkeerd geïnformeerd over de reglementen. Na een explosieve eerste 2 minuten land Tommy een aantal zeer harde stoten waardoor Wim degelijk is aangeslagen en niet onmiddelijk een weerwoord op heeft. De scheids grijpt in en staakt de partij. Tommy loopt al met omhoog geheven handen de ring rond en ik sta al bijna in de ring. Dan geeft de scheids tegen ieders verbazing Wim 8 tellen en kan het gevecht opnieuw aanvangen. Ik protesteer even maar word teruggefloten. Wim weet zich nog goed te behelpen verder in de eerste ronde met goede poging tot armklem. Een totaal verbaasde Depret spreekt de scheids aan tussen de rondes maar die zei dat wij verkeerd waren en dat dit de regels zijn. In de 2de ronde weet Wim een knappe triangle aan te zetten waardoor Tommy moet aftikken. Spijtig voor ons want wij dachten al gewonnen te hebben. Naderhand bij nagaan van de beelden en wat discussies bleek dat Tommy al had gewonnen moeten hebben na de ref stoppage. Dit zou hetzelfde zijn als de scheids de beide vechters had laten opstaan en verder vechten na het aftikken van Tommy door de triangle. De scheids en afgevaadigde van de bond hebben ons hun verontschuldigingen meermaals aangeboden en beloofd het gedane recht te zetten. Toch betreuren wij dit want dit had niet moeten gebeuren. Evenveel respect vanwege Perfect Team voor Wim Deputter die na half aangeslagen te zijn geweest toch nog een submission wist te maken. Doch zijn wij van mening dat de tussenkomst terecht was en dat Tommy toen de partij had moeten winnen.

Ga ook even reageren.... Heb op het gala nog met de scheidsrechters gesproken en momenteel is er nog niets rechtgezet. Benny Rogmans heeft mij verteld dat het team van Tommy officieel een klacht moet neerleggen en dat de uitslag eventueel kan herzien worden, na het zien van de beelden en de beslissing van een officiële jurycommissie.
Ben, alle respect voor jou, je team en voor Tommy. Maar zoals je het nu schrijft is het wel wat eenzijdig...
Het ging als volgt... We beginnen de partij rechtstaand (uiteraard :)) en stoten en trappen wat over en weer. Op een bepaald moment geef ik Tommy een trap in de ribben, Tommy pakt mijn been vast en stoot. Ik val (ben totaal niet aangeslagen). Ik lig op grond, krijg enkele tikken en ineens springt de scheids tussenbeide en begint mij acht tellen te geven.
Op geen enkel moment heeft Tommy staan te springen dat hij gewonnen was.
Ik zeg direkt tegen de scheids dat dit niet hoort bij MMA en dat ik totaal niet aangeslagen ben. Maar hij blijft toch verder tellen. Verder heb ik de ronde uitgevochten. Maar ik kan hier op eer en geweten bevestigen dat ik nergens in heel de partij groggy was of aangeslagen ben.
De tussenkomst was zoiezo al onterecht. Zover ik weet komen scheidsrechters tussenbeide als een vechter in gevaar is. Sorry... maar als ik zozeer in gevaar was dat de partij ondebroken diende te worden, zou ik geen twee rondes verder kunnen vechten. En als de scheids vind dat ik zozeer aangeslagen was dat het een gevaar voor mij betekent, moet hij de partij zeker stopzetten en mij geen 8 minuten meer laten knokken.
Maar nog eens, voor alle duidelijkheid en voor hier wilde discussies gaan losbarsten.
Er is officieel nog niks herzien zei Benny Rogmans tegen mij, eerst moeten de beelden bekeken worden. En als deze laatste bewering niet klopt, is er iemand van twee walletjes aan het eten.

Dit is niet de eerste keer dat mij dit gebeurt.
(weet iemand mijn tweede partij tegen Mehmet Uygun nog?) Toen heb ik ook direkt een klacht neergelegd de dag zelf wegens het uit de ring springen, wel de uitslag werd toen ook niet de dag zelf herzien of uitgesteld, maar pas maanden later. (en dan voor een totaal andere reden nl. doping). Het zou dus heel sterk zijn, indien de uitslag nu wel direkt herzien kan worden...

Binnenkort zullen de beelden hier hoogstwaarschijnlijk wel gepost worden, en dan kan iedereen zich zijn eigen mening vormen. En hoe de uitslag ook zij... mijn mening heb ik allang gevormd... ben in heel de partij niet aangeslagen, groggy of bijna KO geweest.
Alle respect voor Tommy, maar deze keer heeft Tommy Depret opgegeven en niet Wim Deputter. Er mag gebeuren wat wilt, ik weet dat ik gewonnen ben, en dat pakt niemand mij meer af.
Als de tegenpartij vind dat de partij op dat moment gedaan was, moeten ze direkt klagen en niet pas na de partij. In 't beste geval legden ze ons dan terug in dezelfde positie (ok, niet helemaal hetzelfde, maar alleszins beter dan nu).
Weet je wat het is... na die acht tellen heeft er niemand geklaagd, niet Ben, niet Tommy (ik weet het, ik was er daarnet ook bij :))als ik direkt na die zogenaamde '8 tellen' KO geslagen wordt (wat iedereen verwacht) of gewoon verlies op punten doordat ik '8 tellen kreeg', had er niemand om gekraaid, maar nu dat Tommy gesubmit wordt, barsten natuurlijk alle bommen weer los.

We zullen wel zien wat er van komt zeker... maar wees gerust, ben het al gewoon... heb mij alleen één ding voorgenomen deze keer...

luc
09-02-2009, 02:44
[IK heb mij alleen één ding voorgenomen deze keer...
09-02-2009 00:55

Wat heb je voorgenomen?

Wim
09-02-2009, 02:47
Alles op zijn tijd...

Punk in drublic
09-02-2009, 02:57
Ben net via een klein omwegje in de plaatselijke kroeg alhier weer terug van een aardig avondje Antwerpen.
Ook bij ons was grote verbazing over de 8-count voor Wim. Wij vroegen ons al af of er soms bijzondere regels waren en of er soms nog meer waren waar we geen weet van hadden. Beetje vreemd en in dit geval "niet lekker".
Maar het meest bizarre van vanavond gebeurde nog niet eens in de ring.
De onthaal van Badr Hari. Alsof de koning van Marokko/Belgie en de koningin van nederland in 1 persoon binnen kwam. En dan hoe het publiek massaal tekeer ging tegen Remy Bonjaski die vlak achter ons door de camera's van RTL7 geïnterviewd werd. Als of Remy de bad guy is en niet Badr. Ook deze overwinning van Badr is vooralsnog trouwens niet geheel onomstreden. Zijn tegenstander gaf direct te kennen dat hij neer ging op een stoot op zijn achterhoofd. En op de beelden die ik in de zaal heb gezien moet ik zeggen dat het daar wel heel erg op leek. Neemt niet weg dat de beste man een minuut later toch wel neer gegaan zou zijn want het verschil in nivo was nou eenmaal veel te groot.
Badr sprak het publiek toe. En bedankte ze want dit was het beste publiek wat hij ooit waar dan ook ter wereld gezien had????
Dit publiek heeft meer partijen buiten de ring gevochten dan er binnen de touwen waren en gedraagt zich kansloos t.o.v. Bonjaski. Beetje simpele populistische actie van Badr.
Ondanks deze vechtpartijen (die overigens iedere keer snel de kop werden ingedrukt door een actieve beveilingsgroep) heb ik wel een top avond gehad. Direkci was indrukwekkend en ook de overwinning van Murthel vond ik een hoogtepunt. De aankleding en het showgehalte waren weer prima verzorgd. Jammer alleen van die reclamekubussen op de hoeken van de ring die je het uitzicht belemmeren.

Wim
09-02-2009, 03:13
Nog één ding... onze partij werd gevochten volgens de 'officiële BKBMO-regels'. Los van het feit of een 8-count terecht is in MMA (ben er zelf ook tegen).... Bezoek even de download-sectie van de website van de BKBMO en klik op 'nieuwe reglementen MMA' (http://www.bkbmo.be/Reglementen%20MMA.pdf).
Lees in dit reglement vooral artikel 15 en 16... zegt genoeg lijkt me...

En nu ga ik slapen... :)

Punk in drublic
09-02-2009, 03:16
Nog één ding... onze partij werd gevochten volgens de 'officiële BKBMO-regels'. Los van het feit of een 8-count terecht is in MMA (ben er zelf ook tegen).... Bezoek even de download-sectie van de website van de BKBMO en klik op 'nieuwe reglementen MMA' (http://www.bkbmo.be/Reglementen%20MMA.pdf).
Lees in dit reglement vooral artikel 15 en 16... zegt genoeg lijkt me...

En nu ga ik slapen... :)

Tja kan niet anders zeggen dan dat ik verbaasd ben dit soort regels tegen te komen.

Overigens ook van mij dikke reps voor de partij die je hebt gevochten. Je was voortdurend erg dreigend op je rug. En dat bleek wel in de 2de ronde. Petje af.
En ik begrijp donders goed hoe zuur het voor je moet zijn wat je vanavond hebt meegemaakt.
Slaap desondanks lekker.

Slome
09-02-2009, 04:48
slaap zacht...

DonChoa
09-02-2009, 07:17
@Wim,
gewoon niet meer in België vechten, jij hebt er al genoeg tegenslag gehad...
en zo te lezen volgens de regels heb je toch gewonnen?of niet?

Justinian
09-02-2009, 09:36
Nog één ding... onze partij werd gevochten volgens de 'officiële BKBMO-regels'. Los van het feit of een 8-count terecht is in MMA (ben er zelf ook tegen).... Bezoek even de download-sectie van de website van de BKBMO en klik op 'nieuwe reglementen MMA' (http://www.bkbmo.be/Reglementen%20MMA.pdf).
Lees in dit reglement vooral artikel 15 en 16... zegt genoeg lijkt me...

En nu ga ik slapen... :)
Als dit inderdaad de regels zijn dan kan ik je volgens mij feliciteren met de winst :thup:

Robbie!
09-02-2009, 09:47
Die tegenstander van Badjas Harrie was 1,5 jaar gelden nog een C-klasse (geen Mercedes).... was dit om die schande van de K1 weer een beetje moed in te blazen?

Haha :thup:

Jochem
09-02-2009, 10:35
tja helder, Wim congratz!

Insider
09-02-2009, 10:37
Tommy Depret en Wim de Putter zijn 2 toppers maar Tommy heeft deze partij gewonnen. Als een scheids tussen beide komt , terecht of onterecht, dan heb je gewoon verloren. Ik heb wel vaker een scheids tussen beide zien komen terwijl een vechter het daar niet mee eens is, maar het is een beslissing van de scheids die op dat moment telt. ;)

Rematch in Nederland op GLORY ???

PerfectTeam
09-02-2009, 10:38
Gaat de BKBMO weer in de fout dat ze hun eigen reglement dat ze op het gala aan de vechters hebben uitgedeeld een recentere versie is dan die momenteel online op hun site staat. Man man man wat een knoeiboel!

HUNTER
09-02-2009, 10:39
Als het gevecht van Wim en Tommy op de BKBMO regels is gevochten dan snap ik dat Wim inderdaad heeft gewonnen. Al snap ik weer niet dat je als pro MMA vechter op dit soort regels wil vechten.......

lunatic
09-02-2009, 10:47
Ik heb wel vaker een scheids tussen beide zien komen terwijl een vechter het daar niet mee eens is, maar het is een beslissing van de scheids die op dat moment telt. ;)

Rematch in Nederland op GLORY ???

Onzin.Als we jou theorie hanteren dan is het dus ook de beslissing van de scheids dat ze door mogen vechten en dat Wim dus niet verloren heeft. En vervolgens laat Wim zijn tegenstander tappen ;)

Insider
09-02-2009, 10:48
Gaat de BKBMO weer in de fout dat ze hun eigen reglement dat ze op het gala aan de vechters hebben uitgedeeld een recentere versie is dan die momenteel online op hun site staat. Man man man wat een knoeiboel!

Heeft Tommy nu via de recente versie gewonnen of verloren ?

Wheelie
09-02-2009, 11:19
Gaat de BKBMO weer in de fout dat ze hun eigen reglement dat ze op het gala aan de vechters hebben uitgedeeld een recentere versie is dan die momenteel online op hun site staat. Man man man wat een knoeiboel!

Kun je het regelement wat vechters hebben gekregen inscannen en posten ?
Ik weet nog steeds niet wie ik nu moet feliciteren

adenane
09-02-2009, 11:59
Goedemorgen allemaal.
Wat betreft de wedstrijd tussen Wim en Tommy heb ik geen flauw idee wie zich nu de winnaar kan noemen. Feit is wel dat Wim in de eerste ronde 8 tellen kreeg maar daarna won op submission. Zuur voor Tommy want die wilde het gelijk afmaken voor de scheids tussenbeide kwam. Ben benieuwd naar de officiele uitslag.

Verder vind ik het perfect geregeld dat je een draadloze verbinding tot je beschikking krijgt, alleen is het jammer dat je steeds met een usb-stick moet inloggen. Het kan zijn dat iemand tegen je tafel aanstoot en je netwerkverbinding het niet doet en dat je steeds opnieuw moet inloggen en je je stuk tekst kwijt raakt. (Net als bij mij het geval bij de wedstrijd van Chahid tegen Fermin.) Daar baalde ik wel van..

En het einde was een heus pandemonium, zo hectisch. Badr die wint in de eerste ronde, Murat die 'thuis' de titel pakt. Mensen van de belgische pers staan op de tafel naast hun laptop (dus zeg maar weer daag tegen je verbinding!!!), publiek gaat massaal rondom de ring staan en scandeert de namen van Badr en Murat! Een super ambiance! Ik kan maar één ding zeggen en dat is dat zo'n gala zeker voor herhaling vatbaar is! En dat ik er dan weer bij zal zijn!!!

Osu

chief108
09-02-2009, 12:06
en jij bedankt iig....

ruim 9000 keer bekeken, is niet slecht :p

A.F.
09-02-2009, 12:33
partij tussen Tommy vs Wim...

Dit soort dingen kunnen alleen in Belgie gebeuren.... hehehe....

ben benieuwd naar de beelden!

Perfectteamcindy
09-02-2009, 12:36
Go Nicky!
Toffe gast om me te trainen!
Nicky is een leerling op de school waar ik werk. Goed gedaan.... Toffe knaap.

De man van 14K
09-02-2009, 12:37
partij tussen Tommy vs Wim...

Dit soort dingen kunnen alleen in Belgie gebeuren.... hehehe....

ben benieuwd naar de beelden!


x2 stelletje nOObs :D

nicolas the red
09-02-2009, 12:39
even een kanttekening bij de zgz "geweldige sfeer"... ik heb zeker 6 gevechten in de tribunes gezien, als jullie dat een geweldige sfeer noemen dan mogen jullie het hebben. zo'n acties zorgen ervoor dat vechtsport een slechte naam blijft hebben.

rai
09-02-2009, 12:43
Vechten op de tribunes is voor mietjes:cool2:

nicolas the red
09-02-2009, 12:47
vind ik ook... get in the ring

vooral van die kerels die de halve arena rondlopen omdat ze aan de andere kant een opstootje hebben gezien... losers

Mr 1 Leg
09-02-2009, 12:50
even een kanttekening bij de zgz "geweldige sfeer"... ik heb zeker 6 gevechten in de tribunes gezien, als jullie dat een geweldige sfeer noemen dan mogen jullie het hebben. zo'n acties zorgen ervoor dat vechtsport een slechte naam blijft hebben.x2 nicolas groot gelijk

topfighter
09-02-2009, 14:05
even een reactie aangaande de partij tussen wim en tommy.
er werd gevochten onder bkbmo/it's showtime regels,waaronder er de 8 count bijzitten alleen voor het rechtstaand gedeelte, ik zie liever ook zonder maar we zijn nu eenmaal verbonden aan de overheid...
Ikzelf heb partij niet gezien omdat ik zelf bij Jochim Rijmen in de kleedkamer was...
we zijn met beiden partijen overeen gekomen dat we wachten op de videobeelden en deze dan bekeken worden door een onpartijdige jury ,verder tracht ik zoveel mogelijk info te vergaren over de fout...
Eén ding is zeker dat het niet zomaar een fout is en dat het dus zorgvuldig moet behandeld worden...
ik wil dan ook naar niemand een steen gooien en de verantwoordelijkheid van deze fout als voorzitter MMA BKBMO op mij nemen, alsook de behandeling ervan....
Er zal dan zo spoedig mogelijk werk en een beslissing in eer en geweten van gemaakt worden.

Wheelie
09-02-2009, 14:22
ONTOPIC !!! ;)

kney
09-02-2009, 16:35
Als dit inderdaad de regels zijn dan kan ik je volgens mij feliciteren met de winst :thup:

Niet echt.. Artikel 15 gaat over rechtstaand gevecht

Justinian
09-02-2009, 17:59
Niet echt.. Artikel 15 gaat over rechtstaand gevecht
Waar lees je dat?

topfighter
09-02-2009, 18:08
Waar lees je dat?

klopt, er zijn enkel 8 tellen voorzien in staand gedeelte...niet op grond...
zijn onderhandelingen met overheid bezig om 8 tellen volledig weg te laten in MMA.

Justinian
09-02-2009, 18:10
klopt, er zijn enkel 8 tellen voorzien in staand gedeelte...niet op grond...
zijn onderhandelingen met overheid bezig om 8 tellen volledig weg te laten in MMA.
Ok, maar waar staat dat dan? Als ik de regels zo lees dan wordt er geen onderscheid gemaakt tussen staand en grond gevecht wat betreft de 8 tellen, maar misschien lees ik er overheen.

marcelt
09-02-2009, 18:14
beste technische gevecht was joerie mes, meest overtuigende gevecht was Murthel Groenhart en meest beladen gevecht was van Badr Hari! Badr kreeg een staande ovatie van het belgische publiek; kippevel!!...en dat verdiend hij ook in holland

Waarom verdient hij dat dan? vanwege getoonde sportiviteit en respectvolle houding naar zijn tegenstanders? :whistling:

topfighter
09-02-2009, 18:30
Ok, maar waar staat dat dan? Als ik de regels zo lees dan wordt er geen onderscheid gemaakt tussen staand en grond gevecht wat betreft de 8 tellen, maar misschien lees ik er overheen.
artikel 11 is globaal rechtstaand gedeelte, artikel 12 verboden technieken en artikel13 is grondgevecht...bij artikel 13 worden er geen tellen vermeld , enkel het ingrijpen van scheids in vechter in gevaar,hetzij door gnp,klem,of wurging...is inderdaad misschien niet echt duidelijk vermeld en zal zeker behandeld worden..

Wheelie
09-02-2009, 18:58
In ieder geval vast bedankt voor je reactie's. ;)

Justinian
09-02-2009, 19:07
artikel 11 is globaal rechtstaand gedeelte, artikel 12 verboden technieken en artikel13 is grondgevecht...bij artikel 13 worden er geen tellen vermeld , enkel het ingrijpen van scheids in vechter in gevaar,hetzij door gnp,klem,of wurging...is inderdaad misschien niet echt duidelijk vermeld en zal zeker behandeld worden..
Bedankt voor de toelichting. Ik zou het inderdaad verduidelijken, want je hebt een artikel over het staande gevecht (11), verboden technieken (12), grondgevecht (13) en clinchen (14). Bij artikel 11, 12, 13 en 14 worden geen 8 tellen vermeld. Artikel 15 lijkt daarom van toepassing op beide situaties zoals het er nu staat.

Wheelie
09-02-2009, 19:20
artikel 11 is globaal rechtstaand gedeelte, artikel 12 verboden technieken en artikel13 is grondgevecht...bij artikel 13 worden er geen tellen vermeld , enkel het ingrijpen van scheids in vechter in gevaar,hetzij door gnp,klem,of wurging...is inderdaad misschien niet echt duidelijk vermeld en zal zeker behandeld worden..


Duidelijk een GnP van Tommy, dus eigenlijk had Tommy hier tot winnaar uitgeroepen moeten worden ipv 8 tellen te geven

http://i549.photobucket.com/albums/ii362/Richelieu/LottoA/170.jpg
http://i549.photobucket.com/albums/ii362/Richelieu/LottoA/171.jpg
http://i549.photobucket.com/albums/ii362/Richelieu/LottoA/172.jpg
http://i549.photobucket.com/albums/ii362/Richelieu/LottoA/173.jpg
http://i549.photobucket.com/albums/ii362/Richelieu/LottoA/174.jpg

anonymous001
09-02-2009, 19:31
Duidelijk een GnP van Tommy, dus eigenlijk had Tommy hier tot winnaar uitgeroepen moeten worden ipv 8 tellen te geven


Huh? Hoe kan dat nou de conclusie zijn na wat Justinian net heeft gepost? :confused:

Nou ja, laten we de officiele reactie maar afwachten, niet? Ik raak iig steeds meer in de war...:wacko:

stiffler
09-02-2009, 19:35
Huh? Hoe kan dat nou de conclusie zijn na wat Justinian net heeft gepost? :confused:

Nou ja, laten we de officiele reactie maar afwachten, niet? Ik raak iig steeds meer in de war...:wacko:


idd als onze advocaat het al niet snapt.. Is het nogal logisch dat de scheids verkeerd ingreep of goed of......:confused:

ICON
09-02-2009, 19:35
in de reglementen staat toch nix duidelijk over staand gevecht zoals hierboven al gezegd wordt?
dan kan je wel zeggen dat het anders bedoelt is maar volgens mij is wim dan gewoon de winnaar.

niet erg handig iig

Fight Master
10-02-2009, 11:10
Jammer, smet op dit gala