PDA

View Full Version : Uitnodiging Grappling wedstrijden



Yoseikan Ede
08-02-2009, 17:30
DAMES WORDEN IN HET BIJZONDER UITGENODIGD!!!

UITNODIGING
Hierbij nodigen wij u uit voor de 1e competitiedag van het open Nederlands grappling kampioenschap op zaterdag 7 maart 2009.
Er zal in totaal op 3 dagen worden gestreden en zullen na de drie wedstrijddagen de uiteindelijke winnaars bekend worden gemaakt .
Per dag zijn er dagprijzen te verdienen.

· Deelnemers kunnen zich opgeven in de beginners klasse of in de gevorderden klasse!
· De Dames hebben 1 open klasse
· Oproep aan de scholen om te kijken binnen jullie school of er mensen zijn die een halve of hele dag willen scheidsrechteren. Ze hoeven niet direct alleen op de mat te staan maar kunnen eerst assisteren en wanneer ze er aan toe zijn kunnen ze rustig aan het zelf gaan proberen. Op deze manier kun je oud-vechters of geblesseerde jongens er bij betrekken.
· De deelnemers moeten hun weegbriefje na het oproepen van hun naam bij de wedstrijdtafel afgeven.
· Meld opgegeven deelnemers direct weer af indien ze niet mee doen!
· Hou als trainer goed in de gaten of de deelnemers in de juiste klasse gevorderden/beginners en gewichtsklasse worden opgegeven
Lees het onderstaande aandachtig, aangezien er een aantal wijzigingen zijn.


BELANGRIJKE WIJZIGING WEGING EN CONTROLE PUNTEN!!!

Om organisatorische redenen zijn er een aantal belangrijke zaken gewijzigd. Lees deze veranderingen nauwkeurig door.
Met ingang van het nieuwe seizoen is het T-shirtklassement komen te vervallen. Uit de praktijk is gebleken dat ruim 90% van de aanmeldingen geen T-shirtklassement en de
behaalde punten werden ingevuld/doorgegeven. Dit gaf zoveel administratief werk met zich mee dat er bijna geen doorkomen meer aan was. Het zoeken naar gegevens uit ruim 800 deelnemers die in het T-shirtklassement staan is niet meer te doen. Hiertoe hebben wij besloten om het T-shirtklassement op te heffen.


· Het inschrijfformulier:Op het inschrijfformulier staan twee nieuwe velden. Deze velden dienen ook ingevuld te worden.
Zo is het verplicht om de naam van de trainer/coach en zijn e-mailadres op te geven. Deze gegevens hebben we nodig voor als wij als organisatie contact willen hebben met de trainer/coach. Zorg ervoor dat je over deze informatie beschikt voordat je overgaat tot inschrijving.
Als een vechter is opgegeven in de gevorderde klasse zal hij/zij niet worden teruggezet naar de beginners klasse.
Let hier goed op tijdens de inschrijving!!
Het is tijdens de Open Nederlandse Kampioenschappen Grappling niet toegestaan om in 2 gewichtsklassen deel te nemen of in de klasse van de andere sekse.
Geef a.u.b. een werkend e-mailadres op, want u krijgt na uw inschrijving automatisch een bevestiging dat u bent ingeschreven.
Geef in het inschrijfformulier de juiste
gegevens op, niet de gewichtsklasse maar het juiste gewicht van de deelnemer. Inschrijven is alleen geldig via de website.
Alle andere vormen van inschrijven worden niet geaccepteerd!

Gevorderde deelnemers zijn;
Judoka's vanaf de bruine band
NL Jiu Jitsu : vanaf Bruine band
BJJ : vanaf blauwe band
MMA Amateur : 5 partijen ongeacht winst of verlies
MMA Prof : Allemaal gevorderd
Worstelaars met minimaal één jaar training en/of wedstrijdervaring
De nummers 1 en 2 van het beginners eindklassement gaat het seizoen erna automatisch over naar de gevorderden klasse


· Sluiting inschrijving:
De sluiting van de inschrijfdatum is ook gewijzigd. Tot op heden kon met nog de vrijdag voor het evenement inschrijven.
Met ingang van dit seizoen sluit de inschrijving op de woensdag voorafgaand het evenement. Voor 7 maart geldt dus een uiterste inschrijfdatum van woensdag 5 maart.
Hou hier rekening mee!
Er worden alleen inschrijvingen via de website (inschrijfformulieren) geaccepteerd, elke andere inschrijving bijvoorbeeld via e-mail of sms worden niet geaccepteerd en zullen ook niet in het systeem worden verwerkt.


· Nieuwe weegtijden:
De eerst weegtijd is van 09:30 tot 10:15 uur
De tweede weegtijd is van 11:45 tot 12:30 uur
Na de sluitingstijd is het dus niet meer mogelijk om te wegen en deel te nemen!!!
Er wordt gewerkt met een poulesysteem zodat iedereen gegarandeerd is van meerdere wedstrijden. Ook zal er gestreden worden in een beginners en gevorderdenklasse.
De weging vindt in 2 groepen plaats.
De 1e weging is van 09:30 tot 10:15 uur aanvang wedstrijden aansluitend zodra de poule- indeling klaar is.
De 2e weging is van 11:45 tot 12:30 uur aanvang wedstrijden aansluitend zodra de poule- indeling klaar is.

Gewichtklasse 1e weging:
-65kg Dames en Heren beginners en gevorderden.
-70kg beginners en gevorderden
-76kg beginners en gevorderden

Gewichtklasse 2e weging:-83kg beginners en gevorderden
-91kg beginners en gevorderden
-100kg beginners en gevorderden
+100kg beginners en gevorderden.


· Prijsuitreiking: Om tot een nog betere doorstroming te komen gaan we vaker de prijsuitreiking doen, het streven is om na 2 gewichtsklassen een prijsuitreiking te doen.
Voorbeeld:
Als de -65kg en -70kg klaar is zijn met hun wedstrijden dan wordt er aansluitend een prijsuitreiking gedaan.


· Het inschrijfgeld is € 10,- per persoon, te voldoen op de wedstrijddag.Bij inschrijving na de sluitingsdag bedraagt het inschrijfgeld € 15,00
Inschrijven kan alleen via http://www.yoseikan.nl (http://www.yoseikan.nl/) aan de linkerkant is een menu NK Grappling daar kunt u de inschrijfformulieren vinden.


· Locatie: Budo Academy Physical
Vening Meineszstraat 7
6717 AJ Ede

Met vriendelijke groet,
M.M.A. Team Budo Academy Physical
Edgar Kruyning
www.yoseikan.nl (http://www.yoseikan.nl/)
http://grappling.yoseikan.nl (http://grappling.yoseikan.nl/)

TheSkindo
08-02-2009, 17:57
Zeg ik hoor best wel veel mensen over het verschil tussen beginner en gevorderd....Als je vanuit de beginnersklasse naar de gevorderde gaat is het verschil wel erg groot...is er geen mogelijkheid voor een tussenklasse?

tap-out
08-02-2009, 18:08
Het verschil is idd erg groot

anonymous001
08-02-2009, 18:23
Wat ik niet begrijp: worstelaars met 1 jaar trainingservaring staan gelijk aan blauwe band BJJ en ervaren MMA wedstrijdvechters? Zou je niet op zijn minst enige ervaring in de A moeten hebben?

Defan
08-02-2009, 18:24
Hoeveel is het prijzengeld?

Jochem
08-02-2009, 19:36
Zeg ik hoor best wel veel mensen over het verschil tussen beginner en gevorderd....Als je vanuit de beginnersklasse naar de gevorderde gaat is het verschil wel erg groot...is er geen mogelijkheid voor een tussenklasse?

just tap. and learn.

HUNTER
08-02-2009, 22:17
als je 600 mensen hebt is een tussen klasse idd een optie

maar nu gaat het nog prima. je moet inderdaad behoorlijk tappen als je doorstroomt, maar daar wordt je alleen maar beter van. Als je je ego een beetje van je afzet tenminste.

ik ben er weer 7 maart, en ik ben nu al op dieet want ik ga de 65 kilo trachten te halen :)

Mr 1 Leg
08-02-2009, 22:37
ik kan er helaas niet bij zijn op 7 maart want ik moet een week later mijn 2de MMA partij draaien jullie hebben echt wel geluk dat ik er niet bij ben want ik had er alle podium plaatsen gepakt hahahahaha grapje mannen we mogen nog is lachen he maar de andere 2 dagen zal ik zeker aanwezig zijn want in ede rollen is top aan iedereen succes gewenst die op 7 maart naar ede gaan rollen respect mannen en zet hem op en vergeet je gi ni mee te nemen he grapje maar je weet maar nooit hahahahahaha groetjes aan yosekan ede en de rest van nederland en belgie :thup:

HUNTER
08-02-2009, 22:41
je gi???? Franky wat the fuck?

sikkwitttet
08-02-2009, 22:46
zijn er weer, moet week er naa miss zelf mma doen. ma fuck it. en jah verschil tussen 2 is groot. maar boeit niet. ik zelf ben ook gevorderd -83kilo. maar moet eigelijk bj -76, maar wil niet, maak mij altijd ff zwaarder. want 76 min gastjes zijn te snel, meesten -83 gasten gaan meer op kracht. dat vind ik fijner. maar verschil is groot. moet je denk ik 2 keer aan wennen. 3de keer is het gewoon goed. dus na jaartje hoor je er dan gewoon bij, en kun je mee komen zonder al te veel problemen

Mr 1 Leg
09-02-2009, 06:54
je gi???? Franky wat the fuck?dit was om te lachen man je moet het niet serieus opnemen lol :lol:

RocknRolla
09-02-2009, 19:35
lees ik het nu verkeerd of zijn -65 dames en heren een mengeling?

Mr 1 Leg
10-02-2009, 07:26
lees ik het nu verkeerd of zijn -65 dames en heren een mengeling?nee het is geen mengeling dames-65kg en mannen-65kg vrouwen vechten tegen mekaar zo eb ik het toch altijd geweten in ede voor zolang ik daar heb gerold

Impulse
23-02-2009, 09:04
TTT

Het is volgende week....

Inschrijving kan alleen via het inschrijfformulier op www.yoseikan.nl (http://www.yoseikan.nl/). Iedere andere manier inschrijving wordt niet geaccepteerd. Vergeet niet dat de inschrijving al op woensdag 4 maart sluit.

Ben je te laat voor de voorinschrijving ( Kosten € 10,- ) bestaat er nog een mogelijkheid om mij tot vrijdagavond 6 maart 20:00 uur een PM te sturen. Maar deze worden niet behandeld als voorinschrijving maar als daginschrijving en de kosten zijn dan wel € 15,-.

Dus mensen schrijf je aub op tijd in.

BELANGRIJK!!! Mochten er mensen zijn die toch niet komen laat dit ons ook weten. Op de dag zelf kan je bellen naar 0318 635144

Tevens zijn wij ook op zoek naar mensen die niet mee kunnen doen ivm blessures maar wel van plan zijn om te komen. Deze willen wij vragen om te komen scheidsen. Dus ben je heel goed bekend met de regels en wil je komen helpen als scheidsrechter, stuur dan een PM met jouw gegevens ( naam, welke sportschool je traint, wie je trainer is, jouw telefoonnummer en de nummer van je trainer ) dan kunnen wij jouw hiervoor indelen.
Hiervoor geldt ook :bij afzegging graag bellen naar 0318 635144

Alvast bedankt

Yoseikan Ede
27-02-2009, 15:21
LETOP INSCHRIJVING SLUIT WOENSDAGAVOND 4 MAART 21:00 UUR!!

danial
27-02-2009, 17:41
Waar kun je die inschrijfformulier dan vinden op site?

761217186
27-02-2009, 18:25
Waar kun je die inschrijfformulier dan vinden op site?

hier maat!

http://www.yoseikan.nl/index.php?option=com_facileforms&Itemid=127

renamer
27-02-2009, 18:27
yup ich bin dabei

Impulse
03-03-2009, 10:41
TTT

Yoseikan Ede
03-03-2009, 10:51
LETOP!!! INSCHRIJVING SLUIT WOENSDAG 4 MAART!!!!!

zane!
03-03-2009, 13:55
afhankelijk van wat moet je je laten wegen bij de 1e of de 2e weging?

hoe laat beginnen de partijen uberhaupt?

zane

Yoseikan Ede
03-03-2009, 14:07
Kijk voor het laatste nieuws gewoon op onze website www.yoseikan.nl (http://www.yoseikan.nl)
Daar staan de weegtijden en aanvang wedstrijden.

Deze zijn zoals altijd zodra de pouleindeling klaar is.
Met andere woorden als iedereen optijd aanwezig is voor de weging des te eerder kunnen we beginnen met de wedstrijden.

Vertrek optijd van huis zodat je geen last hebt van eventuele files

FightingDutchman
03-03-2009, 16:12
I'm there!

ben046
03-03-2009, 22:43
De eerst weegtijd is van 09:30 tot 10:15 uur. Hoe laat zijn de laatste wedstrijdjes dan ongeveer?

761217186
04-03-2009, 10:01
De eerst weegtijd is van 09:30 tot 10:15 uur. Hoe laat zijn de laatste wedstrijdjes dan ongeveer?
dan begint het meestal 30 tot 60 min later...

Impulse
04-03-2009, 11:33
De eerst weegtijd is van 09:30 tot 10:15 uur. Hoe laat zijn de laatste wedstrijdjes dan ongeveer?

De wedstrijden duren meestal 2 á 3 uur. (incl. kruisfinales) Afhankelijk hoeveel deelnemers in elke gewichtsklasse zitten en hoe rap de partijen worden gedaan.

ben046
04-03-2009, 13:55
Ok, bedankt! Dan kan ik er dus vanuit gaan dat de jongens van de eerste weging uiterlijk rond 14:00 klaar zijn.

Yoseikan Ede
04-03-2009, 21:19
dan begint het meestal 30 tot 60 min later...

Als iedereen gewoon optijd aanwezig is kunnen we om 10:30 uur starten met de wedstrijden.
Maar aangezien er altijd wel een stel later zijn loopt het automatisch uit.

Yoseikan Ede
04-03-2009, 21:21
DE INSCHRIJVING IS GESLOTEN.

Als je nog mee wilt doen kan dat, je kunt je dan zaterdag inschrijven de kosten zijn dan alleen € 15,00.

Dragao
04-03-2009, 23:03
Hey wanneer krijg je een mail terug of hoe weet je dat je goed ingeschreven staat?
Ik heb me vanmiddag ingeschreven, maar nog geen confirmatie ontvangen

Yoseikan Ede
04-03-2009, 23:07
Hey wanneer krijg je een mail terug of hoe weet je dat je goed ingeschreven staat?
Ik heb me vanmiddag ingeschreven, maar nog geen confirmatie ontvangen

Als je mij even doorgeeft wie er ingeschreven is en welk e-mailadres er is opgegeven dan kan ik het zo even nakijken voor je.
Waarschijnlijk heb je geen werkend e-mailadres opgegeven, want normaal krijgt iedereen een bevestiging.

nicolas the red
06-03-2009, 16:26
EXIT is van de partij met een bescheiden delegatie :)

FightingDutchman
07-03-2009, 20:42
Top dag gehad! Het was echt een heel leuk toernooi, volgende keer ben ik er weer bij :thup:

Dragao
07-03-2009, 21:43
eindelijk een beetje bijgekomen. Het was weer eens goed geregeld. Ik heb me ook goed vermaakt. Volgende keer zeker weten weer present