PDA

View Full Version : Showtime Antwerpen hedenavond



marcelt
09-02-2009, 02:52
Net een kwartiertje thuis. Had nog wat fotootjes voor jullie willen maken, maar mocht het cameraatje niet mee naar binnen. Beetje vreemd want op alle moderne telefoons zit een betere camera dan mijn Sony van een paar jaar oud.
De zaal was perfect voor het evenement. Volgens mij kon je het overal goed zien. Ik zat maximaal 10 meter voor de ring , dus een goede plek. Een vriend van een vriend gaat waarschijnlijk productiedingen voor Rutz doen en had kaarten gekregen. Niet verkeerd! :thup:

Het eten was zeer matig hotdogs en vieze pizzaslices en verder een portie nachochips voor 3 euro, wafels en een ongelooflijk grote snoepstand van Haribo e.d. Je kon steeds makkelijk bier of eten halen of naar het toilet gaan behalve in de grote pauze. Dus dat was prettig en de Stella Artois was van goede kwaliteit. voor de rokers was en apart buitengedeelte gemaakt.

er waren een hoop coryfeeen: Bob en Irma, Brian LOJ, Bonjasky, Chabari, Spong, Struve en Breggy heb ik gezien.

Helaas waren er een paar opstootjes te betreuren op de tribune boven mij.

De voorwedstrijden waren wisselend. Ik vond Brian Douwes nogal teleurstellen. Hij deed weinig. Fyeet won mooi snel op met een verwurging. Depret had de Putter idd. neergeslagen en ik begreep de 8 tellen ook al niet. Wel goed van Wim dat hij er nog een submissie had uit weten de slepen, maar het was eigenlijk een scheidsstop. Mourad Bouzidi kon amper iets doen voordat de wedstrijd werd stopgezet om een hoofwond. Dat was jammer; het publiek floot. Hassan El Hamzaoui kende ik nog niet , maar viel op door flitsende traptechnieken uit het taekwondo; mooi om te zien. Kaas haalde een mooie revanche op Rahaoui; hij was de completere vechter. wel werd er veel afgeklemd , dat was jammer. Mes droeg goed zorg voor de vele v-cash die ik en anderen op hem gezet hadden. Jantje VD kan wel wat hebben. Chaid was ook weer erg goed. Ook zijn tegenstander kreeg heel wat, maar vocht de wedstrijd uit. Chaid zelf slikte er overigens ook best een paar weg. Hari kreeg een heldenontvangst. Ik schat dat 75% van het publiek allochtoon en grotendeels ook nog Marokkaans was. Verbaasde me evengoed. En Bonjasky die er was in zijn rol van commentator werd massaal uitgefloten. De omgekeerde wereld in mijn beleving. :mad: Sinistra, Waalse Belg werd ook uitgefloten. Sinistra ging overigens snel neer. Ik dacht op een hoek van Hari. Hari was nog nooit zo toegejuicht en zij dat ze het beste publiek ooit voor hem waren en dat hij zeker weer komt als er een Showtime Antwerpen is. Murat D. werd zeer toegejuicht. terecht als Belgisch topvechter nr. 1. De opkomst van Drago was zoals altijd top! Ik had v-cash op Drago staan en hij leek veelbelovend te beginnen met een aantal lowkicks, maar werd al snel geveld en kreeg 8 tellen. Niet lang daarna was het helemaal over voor hem. Jammer!
Het gala was op een nette tijd klaar. Ik was voor 23.00 uur al buiten. :)

jan sensei kyokushin
09-02-2009, 07:38
Osu dank je marcelt :)

osu

Mr 1 Leg
09-02-2009, 07:57
x2 vriendelijk bedankt marcelt :thup:

Karel
09-02-2009, 09:43
mooi even korte samenvatting

The Bulldog
09-02-2009, 11:36
bedankt voor je sfeer impressie...
top..

goro
09-02-2009, 11:56
Top georganiseerd. Maar idd die rellen waren een domper. Ook buiten na het gala. Kmoest nog als schild spelen voor mn vriendin omdat er een hele groep aan het vechten was aan de uitgang. Zelfs wat trappen moeten blokken... Jammer toch.