PDA

View Full Version : Results It's Showtime Antwerpen (SPOILER)



Slome
09-02-2009, 09:06
http://www.itsshowtime.nl/events/images/bannertop-antwerpen.jpg

Opening-fights

Hrach def. Ulas Ilghin submission R1
Mohammed Abdi def. Mattia Bartolucci WOP
Nicky Coster def. Touala Jamal WOP

Main event

Ludgens def. Khalid Ouali 3 x 3 WOP
Eva Berben def. Nathalie Vissers 3 x 3 WOP
Sebastien van Thielen def. Brian Douwes 3 x 3 WOP
Marat Grigorian def. Marijn Geuens vs 3 x 3 via KO
Yavuz Kayabasi def. Ali Abrayem 3 x 3 WOP
André Fyeet def. Jochim Rijmen vs 2 x 5 via submission
Wim Deputter def. Tommy Depret 2 x 5 via submission/tapout
Murthel Groenhart def. Yassin Boudrouz vs 3 x 3 via KO
Rico Verhoeven def. Filip Verlinden 3 x 3 WOP
Mourad Bouzidi def. Rustemi Kreshnick 3 x 3 medical interv.
Hassan El Hamzaoui def. Mustafa Bensimed vs 3 x 3 WOP
Sahin "Kaas" Yakut def. Mohammed Rahhaoui vs 3 x 3 WOP
Joerie Mes def. Jan van Denderen vs 3 x 3 WOP
Badr Hari def. Frederic Sinistra 3 x 3 via TKO R1
World title: Murat Direkci def. Gago Drago 5 x 3 TKO R1

PerfectTeam
09-02-2009, 09:30
Wim Deputter def. Tommy Depret 2 x 5 via submission/tapout (verkeerd)

Tommy na ref stoppage 2' R1

the boxer
09-02-2009, 09:33
Mooie partij van beide heren. Maar ik was ook niet zo bekend met de regels, ik wist
niet dat je 8 tellen kon krijgen??

Justinian
09-02-2009, 09:40
Mooie partij van beide heren. Maar ik was ook niet zo bekend met de regels, ik wist
niet dat je 8 tellen kon krijgen??
Wim wees in een andere topic op het reglement (artikel 15 en 16):

http://www.bkbmo.be/Reglementen%20MMA.pdf

PerfectTeam
09-02-2009, 09:44
Wim wees in een andere topic op het reglement (artikel 15 en 16):

http://www.bkbmo.be/Reglementen%20MMA.pdf

Het ergste is dat wij een ander reglement hebben gekregen tijdens de rulesmeeting. In deze staat duidelijk dat bij tussenkomst scheidsrechter de partij afgelopen is. Zal vanavond even een scan opladen.

anonymous001
09-02-2009, 09:48
Het wordt tijd dat de organisatie reageert, want dit schiet niet op zo... :mad:

(met alle respect naar de verschillende partijen...)

Tony
09-02-2009, 09:55
thanks voor de results

the boxer
09-02-2009, 10:11
Wim wees in een andere topic op het reglement (artikel 15 en 16):

http://www.bkbmo.be/Reglementen%20MMA.pdf


Thx Justi!

BBC
09-02-2009, 10:16
No contest en zo snel mogelijk een rematch!Wat een amateurisme van de organisatie, een werkelijke schande!Wacht ook nog steeds op een officiële verklaring en excuses naar de vechters en de fans toe.

MataLeo
09-02-2009, 10:21
thnx

nicolas the red
09-02-2009, 10:26
idd dit is al te belachelijk. geen van beide vechters zou moeten boeten voor een fout van de scheidsrechter. wim wilt zo niet verliezen en tommy wilt zo niet winnen. gewoon laten zoals het is en binnenkort een rematch.

PerfectTeam
09-02-2009, 10:33
idd dit is al te belachelijk. geen van beide vechters zou moeten boeten voor een fout van de scheidsrechter. wim wilt zo niet verliezen en tommy wilt zo niet winnen. gewoon laten zoals het is en binnenkort een rematch.

Inderdaad, misschien iets voor Staredown 3, 26 april 2009.

lunatic
09-02-2009, 10:50
Inderdaad, misschien iets voor Staredown 3, 26 april 2009.

wil deze partij wel in Nederland zien :thup:

Insider
09-02-2009, 10:57
Het jubileum gala van Golden Glory waar Tommy toch al vecht lijkt mij perfect voor deze rematch.

HUNTER
09-02-2009, 11:09
Het jubileum gala van Golden Glory waar Tommy toch al vecht lijkt mij perfect voor deze rematch.

idd x2

goro
09-02-2009, 12:01
Nope, Wim was niet aangeslagen. Hij had wel wat poeiers gekregen maar geen KO of Knock down.

Gewonnen op submission.

Wim
09-02-2009, 13:47
Het ergste is dat wij een ander reglement hebben gekregen tijdens de rulesmeeting. In deze staat duidelijk dat bij tussenkomst scheidsrechter de partij afgelopen is. Zal vanavond even een scan opladen.

Ik heb niet eens een scan gekregen.
Toen we ongeveer 3 maand geleden ons contract moesten gaan tekenen, heb ik een blad gekregen met de It's Showtime Rules. Hier stonden ook al een aantal vage dingen in (zoals indien men tijdens een grondgevecht onder de touwen terechtkomt, per ongeluk of met opzet, wordt de partij in het midden steeds rechtstaand hervat).
Ik heb die dag nog nagevraagd, zowel bij Benny Rogmans, als Luc Jansens, Olaf Bekkers en Simon Rutz zelf of dit het definitieve reglement was. Ik kreeg telkens het antwoord: 'Nee, we gaan de Officiliële BKBMO reglementen gebruiken, je krijgt nog telefoon voor de wedstrijd hierover.'
Wel... ik wacht nog steeds op die telefoon.
Ik was op de officiële rulesmeeting en heb ook daar geen blad gekregen met de officiële reglementen.
Ik kreeg van Benny de geruststelling dat alles in orde was.
Heb nu niet veel tijd, ben op mijn werk, maar er staan nog een aantal vage dingen in het reglement. Vanavond meer hierover...

Los van al die reglementen betreffende de 8-tellen...
Als het team van Tommy een klacht neerlegt over het feit dat partij stilgezet was, doe ik hetzelfde. Als er geen tellen-regel is, had de scheids de partij wss langer laten doorgaan (ipv 8-tellen te geven). Dan had ik ofwel kunnen bewijzen dat ik echt niet aangeslagen was, ofwel had Tommy mij misschien wel KO geslagen (maar dan had ik daar wel vrede mee gehad). Dit is echter niet gebeurt.
Er is tijdens de partij geen enkele discussie ontstaan, buiten tussen mij en de scheids zelf omdat ik zei dat een 8-count niet hoefde. Geen reactie uit de hoek van Tommy.
Als ze op dit moment direkt tussenbeide komen kunnen we eventueel dezelfde positie hervatten, niet helemaal hetzelfde, maar Tommy had toch nog alleszins het voordeel. In dit geval kan je enkel klacht neerleggen voor verkeerde hervatting van positie (wat wel meer gebeurt in MMA en hiervoor worden doorgaans geen uitslagen herzien).
Het is niet gebeurt, dus vijgen na Pasen.
Verder, na mijn submissie, kraaide er niemand in de ring om de 8 tellen, Tommy niet, Ben niet, Koen niet, niemand uit de hoek van Tommy en niemand van de scheidsen. Ze feliciteerden mij allemaal met de overwinning. Pas toen ik een half uur later uit de kleedkamer kwam hoor ik ineens van Tommy zelf dat hij toch gewonnen is....
Het feit dat Tommy in de ring verbaasd was dat hij niet was gewonnen, klopt dus niet...

Weet je wat het is, ze gingen er gewoon vanuit dat Tommy mij na die zogenaamde (onterechte) 8-tellen wel zou KO kloppen of op punten zou winnen (Tommy vocht de rest van de wedstrijd uitsluitend defensief, 'om een puntenoverwinning er uit te slepen?', defensief vechten is ook wat ik Ben tijdens de partij hoorde incoachen).
Dat ik Tommy uiteindelijk submitte, en dat vinden ze nu blijkbaar jammer.
Vergeet één ding niet... ik stond de rest van de partij onder druk (stond namelijk 8-count achter, kon enkel winnen op ko of submission), Tommy moest mij enkel afhouden. En dat is nu blijkbaar mislukt...

Sorry als met mijn berichten mensen tegen de schenen trap, echt niet mijn bedoeling. Maar ik heb al jaren bij iedere blunder braaf mijn mond gehouden en gezwegen. Ben het beu...

A.F.
09-02-2009, 13:50
Ik heb niet eens een scan gekregen.
Toen we ongeveer 3 maand geleden ons contract moesten gaan tekenen, heb ik een blad gekregen met de It's Showtime Rules. Hier stonden ook al een aantal vage dingen in (zoals indien men tijdens een grondgevecht onder de touwen terechtkomt, per ongeluk of met opzet, wordt de partij in het midden steeds rechtstaand hervat).
Ik heb die dag nog nagevraagd, zowel bij Benny Rogmans, als Luc Jansens, Olaf Bekkers en Simon Rutz zelf of dit het definitieve reglement was. Ik kreeg telkens het antwoord: 'Nee, we gaan de Officiliële BKBMO reglementen gebruiken, je krijgt nog telefoon voor de wedstrijd hierover.'
Wel... ik wacht nog steeds op die telefoon.
Ik was op de officiële rulesmeeting en heb ook daar geen blad gekregen met de officiële reglementen.
Ik kreeg van Benny de geruststelling dat alles in orde was.
Heb nu niet veel tijd, ben op mijn werk, maar er staan nog een aantal vage dingen in het reglement. Vanavond meer hierover...

Los van al die reglementen betreffende de 8-tellen...
Als het team van Tommy een klacht neerlegt over het feit dat partij stilgezet was, doe ik hetzelfde. Als er geen tellen-regel is, had de scheids de partij wss langer laten doorgaan (ipv 8-tellen te geven). Dan had ik ofwel kunnen bewijzen dat ik echt niet aangeslagen was, ofwel had Tommy mij misschien wel KO geslagen (maar dan had ik daar wel vrede mee gehad). Dit is echter niet gebeurt.
Er is tijdens de partij geen enkele discussie ontstaan, buiten tussen mij en de scheids zelf omdat ik zei dat een 8-count niet hoefde. Geen reactie uit de hoek van Tommy.
Als ze op dit moment direkt tussenbeide komen kunnen we eventueel dezelfde positie hervatten, niet helemaal hetzelfde, maar Tommy had toch nog alleszins het voordeel. In dit geval kan je enkel klacht neerleggen voor verkeerde hervatting van positie (wat wel meer gebeurt in MMA en hiervoor worden doorgaans geen uitslagen herzien).
Het is niet gebeurt, dus vijgen na Pasen.
Verder, na mijn submissie, kraaide er niemand in de ring om de 8 tellen, Tommy niet, Ben niet, Koen niet, niemand uit de hoek van Tommy en niemand van de scheidsen. Ze feliciteerden mij allemaal met de overwinning. Pas toen ik een half uur later uit de kleedkamer kwam hoor ik ineens van Tommy zelf dat hij toch gewonnen is....
Het feit dat Tommy in de ring verbaasd was dat hij niet was gewonnen, klopt dus niet...

Weet je wat het is, ze gingen er gewoon vanuit dat Tommy mij na die zogenaamde (onterechte) 8-tellen wel zou KO kloppen of op punten zou winnen (Tommy vocht de rest van de wedstrijd uitsluitend defensief, 'om een puntenoverwinning er uit te slepen?', defensief vechten is ook wat ik Ben tijdens de partij hoorde incoachen).
Dat ik Tommy uiteindelijk submitte, en dat vinden ze nu blijkbaar jammer.
Vergeet één ding niet... ik stond de rest van de partij onder druk (stond namelijk 8-count achter, kon enkel winnen op ko of submission), Tommy moest mij enkel afhouden. En dat is nu blijkbaar mislukt...

Sorry als met mijn berichten mensen tegen de schenen trap, echt niet mijn bedoeling. Maar ik heb al jaren bij iedere blunder braaf mijn mond gehouden en gezwegen. Ben het beu...

no contest is gewoon de beste uitslag...

Justinian
09-02-2009, 13:52
Goed verhaal Wim, bedankt. Vooralsnog hou ik het er op dat ik jou kan feliciteren ;)

De man van 14K
09-02-2009, 13:53
no contest is gewoon de beste uitslag...


x2 flnke lappen tekst over en weer sturen verandert de situatie niet.
De scheids was fout en jullie zijn beide sportieve knokkers.
Doe de partij lekker over zou ik zeggen!

lunatic
09-02-2009, 13:54
Helder verhaal wim!!
Bij deze feliciteer ik je met je overwinning ;)

A.F.
09-02-2009, 13:55
ik lees die discussie en in me hoofd hoor ik ze in dat idiote belgische accent lullen...

hehehehe

Justinian
09-02-2009, 14:00
no contest is gewoon de beste uitslag...
Volgens mij zijn er een aantal mogelijkheden. Ik kom in ieder geval op de volgende drie:

1. De regels zijn juist toegepast. Door de 8 tellen stond Wim op punten achter: Wim wint.
2. De regels zijn niet goed toegepast. Per abuis zijn 8 tellen gegeven in plaats van het staken van de wedstrijd: Tommy wint.
3. De regels zijn niet goed toegepast. Wim was onvoldoende aangeslagen om de partij te staken en de scheidsrechter had dus niet de wedstrijd mogen staken. Tommy heeft niet de gelegenheid gehad om het af te maken, waardoor Wim mogelijk in een betere positie terecht is gekomen: reden om er een no-contest van te maken.

De man van 14K
09-02-2009, 14:01
hahah heel goed :)!! de een wint, de ander wint of niemand wint.

Een onbeslist kon niet omdat de partij gestaakt werd.

A.F.
09-02-2009, 14:03
ik ga voor optie 3...

anders blijf je gezeik en gezeur houden!!! van ja .. ik had die regels en de ander had weer andere regels...

gewoon no contest en dan een rematch

Justinian
09-02-2009, 14:10
ik ga voor optie 3...

anders blijf je gezeik en gezeur houden!!! van ja .. ik had die regels en de ander had weer andere regels...

gewoon no contest en dan een rematch
Amai Flipper, een rematch is altijd goed.

marcelt
09-02-2009, 18:47
ik lees die discussie en in me hoofd hoor ik ze in dat idiote belgische accent lullen...

hehehehe

Lekker respectvol Flipper! :thown:

PD_EC
09-02-2009, 18:52
ik ga voor optie 3...

anders blijf je gezeik en gezeur houden!!! van ja .. ik had die regels en de ander had weer andere regels...

gewoon no contest en dan een rematch

dit lijkt mij ook het beste en dan 10 Year Anniversary GOLDEN GLORY gala een rematch