PDA

View Full Version : CanFlo: Kenny Florian heads to Canada to train with Georges St. Pierre in anticipatio



Tony
10-02-2009, 11:14
http://mmamania.com/wp-content/uploads/2008/11/penn-florian.jpg

Kenny Florian was widely regarded as the clear cut number one contender in the crowded 155-pound division following his win over Roger Huerta via unanimous decision at UFC 87: “Seek and Destroy” on August 9.
But his second chance at championship gold never came.
That’s because current lightweight champion, BJ Penn, was set to rematch welterweight kingpin Georges St. Pierre at UFC 94: “St. Pierre vs. Penn 2” at the MGM Grand Garden Arena in Las Vegas, Nevada, on January 31, putting the division strap temporarily on ice.
Rather than sitting on the sidelines and waiting his turn, Florian decided to keep busy. And he wasn’t taking fights with “slouches” or “cans” to ensure that he remained atop the title contender totem pole.
On the contrary, he accepted a very dangerous fight against Joe Stevenson at UFC 91: “Couture vs. Lesnar” at the MGM Grand Garden Arena in Las Vegas back on November 15. It was high profile bout between two fighters who have each missed out on winning the vacant division title.
Florian dominated “Daddy” in the first round, finishing the former TUF 2 winner via rear naked choke for his sixth straight win. Aside from his unanimous decision loss to Sean Sherk at UFC 64 ‘Unstoppable,’ Florian hasn’t tasted defeat since being overwhelmed by Diego Sanchez at the TUF 1 finale in April of 2005.
Now that UFC 94 is in the books and BJ Penn is (hopefully) set to defend his title against the Boston native at some point this summer, Florian is hoping to take a page out of the St. Pierre handbook by traveling to Canada’s Tri-Star gym, headed by Firas Zahabi, to train with “Rush” in preparation for his title shot, according to The Fight Network (http://www.thefightnetwork.com/news/mma/2716/florian_parisyan_headed_to_tristar_gym_in_montreal ).
Continue reading ‘CanFlo: Kenny Florian heads to Canada to train with Georges St. Pierre in anticipation of upcoming BJ Penn title fight’ (http://mmamania.com/2009/02/09/canflo-kenny-florian-heads-to-canada-to-train-with-georges-st-pierre-in-anticipation-of-upcoming-bj-penn-title-fight/#more-10975)

Jani
10-02-2009, 11:19
slimme zet van Florian,al denk ik niet dat het zal helpen.

Ik vind Florian zeker een goede vechter,maar ik zie gewoon niet hoe hij van BJ kan winnen

rai
10-02-2009, 11:21
slimme zet van Florian,al denk ik niet dat het zal helpen.

Ik vind Florian zeker een goede vechter,maar ik zie gewoon niet hoe hij van BJ kan winnen
En al helemaal niet als BJ maar steeds rematches gaat aanvragen tegen GSP

dirk5
10-02-2009, 11:21
Slimme zet van Kenflo, van mensen als GSP kun je altijd leren.

WAR BEN STILLER.... bedoel natuurlijk Kenny Florian!!!!

Tony
10-02-2009, 11:28
idd, Ben Stiller it is !

Ik denk ook dat Penn Florian gewoon moet kunnen hebben.. Punt uit.. 1 Verlies partij tegen (een veel grotere en sterkere) GSP maakt nog geen loser.

WAR PENN...

Emilio
10-02-2009, 13:41
hele slimme zet. Hij lijkt idd op Ben Stiller. :d

TJa ik denk dat Kenflo hem wel kan pakken hoor. Eerste 2 rondes uitputten en hem vervolgens staand slopen.

anonymous001
10-02-2009, 13:47
hele slimme zet. Hij lijkt idd op Ben Stiller. :d

TJa ik denk dat Kenflo hem wel kan pakken hoor. Eerste 2 rondes uitputten en hem vervolgens staand slopen.

x2 :thup:

kooivechter
10-02-2009, 14:11
[QUOTE=Emilio;690557]hele slimme zet. Hij lijkt idd op Ben Stiller. :d

TJa ik denk dat Kenflo hem wel kan pakken hoor. Eerste 2 rondes uitputten en hem vervolgens staand slopen.[/QUOT

x2. ik denk dat kenflo ook een hele goede kans heeft om te winnen. Als hij de de 1e en 2e ronde maar door komt, wat denk ik wel gaat gebeuren. Hji is staand net zo of misscchien wel technischer en z'n worstel -en jiu jitsu technieken zijn goed genoeg om het de eerste rondes vol te houden. als het naar ronde 4 gaat dan heeft kenflo duidelijk het voordeel.

Sendur
10-02-2009, 14:45
BJ killed Florian ik weer het zeker, helemaal na zijn wanprestatie tegen GSP.

Hoop dat hij nu het gepraat in de Octagon doet.

Go BJ!!!!!!!!!!!!

Jani
10-02-2009, 14:54
TJa ik denk dat Kenflo hem wel kan pakken hoor. Eerste 2 rondes uitputten en hem vervolgens staand slopen.

Veel mensen zeiden precies hetzelfde over Sherk (de man met een beestachtige conditie) en we weten hoe dat afliep na de 3e ronde.

Kenflo is lichter en veel minder sterk dan GSP,en hij is nog niet de halve worstelaar die GSP is. (die zijn zwaardere gewicht en zijn betere worstelen gebruikten om BJ uit te putten)

Kenflo zal BJ niet naar de grond krijgen,en mocht dat gebeuren is BJ de betere daar.

in de stand up heeft BJ een veel te harde kop om ko te gaan

ik kijk al uit naar deze partij

Hiro
10-02-2009, 14:57
Ik zie maar 2 opties in dit gevecht. BJ is er mentaal weer helemaal bovenop en geeft Kenny een pak slaag of hij is er met zn kop nog niet echt bij en Kenny wint op beslissing.

Mr 1 Leg
10-02-2009, 15:00
x2 :thup:x3 het is mischien zijn stiefbroer

anonymous001
10-02-2009, 15:08
Veel mensen zeiden precies hetzelfde over Sherk (de man met een beestachtige conditie) en we weten hoe dat afliep na de 3e ronde.

Kenflo is lichter en veel minder sterk dan GSP,en hij is nog niet de halve worstelaar die GSP is. (die zijn zwaardere gewicht en zijn betere worstelen gebruikten om BJ uit te putten)

Kenflo zal BJ niet naar de grond krijgen,en mocht dat gebeuren is BJ de betere daar.

in de stand up heeft BJ een veel te harde kop om ko te gaan

ik kijk al uit naar deze partij


Sherk is toch meer een eendimensionale vechter, denk ik. Florian (ik weiger om die belachelijke bijnaam te gebruiken...:)) heeft denk ik meer mogelijkheden. Maar je hebt een goed punt...

Tony
10-02-2009, 15:31
BJJ
Penn > Florian

Stoten
Penn > Florian

Trappen
Penn < Florian

Worstelen
Penn = Florian (Penn heeft veel betere takedown defence)

Conditioning
Penn < Florian


Enige manier waarop ik Florian zie winnen is dmv herhaalde low kicks over meerdere rondes....

Wat is de reach van Florian? volgens mij niet heel veel meer dan Penn, toch?

Ik denk dat Penn harstikke patat maakt van Florian.
Na de partij Florian-Huerta heb ik me voorgenomen om nooit meer tegen florian te wedden... behalve als ie tegen Penn staat... Bij deze dus :)

MilfhunterMMA
10-02-2009, 16:34
ik dacht ook dat huerta zo winnen maar die performance van kenflo :P was echt geweldig. ik ga mijn geld op florian zetten.

kooivechter
10-02-2009, 17:30
ik dacht ook dat huerta zo winnen maar die performance van kenflo :P was echt geweldig. ik ga mijn geld op florian zetten.

ja dat was echt een super partij. vooral het begin van ronde 3. Publiek werd ook helemaal gek. Die heb ik wel 10 keer terug gespoeld. de tofste minuut ooit in mma

Emilio
10-02-2009, 19:07
Veel mensen zeiden precies hetzelfde over Sherk (de man met een beestachtige conditie) en we weten hoe dat afliep na de 3e ronde.

Kenflo is lichter en veel minder sterk dan GSP,en hij is nog niet de halve worstelaar die GSP is. (die zijn zwaardere gewicht en zijn betere worstelen gebruikten om BJ uit te putten)

Kenflo zal BJ niet naar de grond krijgen,en mocht dat gebeuren is BJ de betere daar.

in de stand up heeft BJ een veel te harde kop om ko te gaan

ik kijk al uit naar deze partij


En Shean Sherk had ook echt een goed gameplan om met die korte armpjes van hem te gaan boksen.... Sherk had moeten gaan worstelen en voor de takedown moeten gaan.

Staat deze partij al gepland eigenlijk?

Pride_187
10-02-2009, 19:24
BJJ
Penn > Florian

Stoten
Penn > Florian

Trappen
Penn < Florian

Worstelen
Penn = Florian (Penn heeft veel betere takedown defence)

Conditioning
Penn < Florian


Enige manier waarop ik Florian zie winnen is dmv herhaalde low kicks over meerdere rondes....

Wat is de reach van Florian? volgens mij niet heel veel meer dan Penn, toch?

Ik denk dat Penn harstikke patat maakt van Florian.
Na de partij Florian-Huerta heb ik me voorgenomen om nooit meer tegen florian te wedden... behalve als ie tegen Penn staat... Bij deze dus :)

Nou dat trappen ben ik niet helemaal met je eens. Ik heb penn een paar een low kick uit zien delen nou dat ziet eruit als een wijf dat tegen een voetbal aantrapt. En condition zal erom spannen, penn is goed in vorm dat bleek tegen sean sherk en stevenson. Hij werd uitgeput door gsp, maar dat is ook logisch als iemand die 10 kilo zwaarder is vanaf minuut 1 aan je hangt en je uit alle macht tegen de grond probeert te werken keer op keer.

Jani
10-02-2009, 19:32
En Shean Sherk had ook echt een goed gameplan om met die korte armpjes van hem te gaan boksen.... Sherk had moeten gaan worstelen en voor de takedown moeten gaan.

Staat deze partij al gepland eigenlijk?


Ik denk dat de stand up van sherk aardig word onderschat,als je kijkt naar zijn laatste partij tegen Tyson griffin ,dat was gewoon een vette staande oorlog.

en waarom zou je met iemand gaan worstelen die enorm goed is op de grond,en daarnaast ook nog eens een hele goede takedown defence heeft.

het gerucht is trouwens dat de partij in Keulen gaat plaats vinden.

Tony
10-02-2009, 19:38
Nou dat trappen ben ik niet helemaal met je eens. Ik heb penn een paar een low kick uit zien delen nou dat ziet eruit als een wijf dat tegen een voetbal aantrapt. En condition zal erom spannen, penn is goed in vorm dat bleek tegen sean sherk en stevenson. Hij werd uitgeput door gsp, maar dat is ook logisch als iemand die 10 kilo zwaarder is vanaf minuut 1 aan je hangt en je uit alle macht tegen de grond probeert te werken keer op keer.

Goed lezen schat ;)

Ik zeg in mijn post toch ook dat florian de betere trappen en conditioning heeft. Maar wat wil je ook met Mark Delagrotte als trainer.. :)

marcelt
10-02-2009, 22:23
Ik ben deze zomer ook in Montreal. Eens ff kijken of ik er ook een bezoek aan de Tri Star Gym uit kan slepen.