PDA

View Full Version : De Telegraaf: Melvin Manhoef Stoomt Jeugd Klaar Voor Het Kickboksen !!!



KickboxKids
10-02-2009, 18:33
http://xs136.xs.to/xs136/09072/mm512.jpg



Helpers weg!

AMSTERDAM – Liefhebbers die de beste jeugdvechters van Nederland aan het werk willen zien, wacht een buitenkansje. Komende zaterdag zullen zij hun kunsten vertonen in het Zonnehuis in Amsterdam Noord. De organisatie is in handen van de Kickboxing Kids Championship (KKC) met de bekende K1 vechter Melvin Manhoef als kartrekker.
,,Ik wil de jeugd behoeden voor de valkuilen van het leven. Zelf heb ik me daar letterlijk en figuurlijk doorheen gevochten. De KKC beschouw ik als mijn kindje. We, ik organiseer de gala’s samen met Sabine Kesseler en mijn broertje Earl Manhoef, hebben bewust gekozen om er geldprijzen aan te verbinden. Geld is hoe je het ook wentof keert, belangrijk voor jonge mensen. Sommige gaan juist door het gebrek daar aan het verkeerde pad op. Maar de bedragen die ze winnen krijgen ze niet eerder dan dat ze achttien zijn. Ze hebben de verplichting het aan goede dingen besteed wordt. Respect en discipline brengen we ze bij”, belicht Melvin de doelstelling van de KKC.
,,Wat natuurlijk ook geweldig gaaf is dat er een aantal van de kinderen voorwedstrijden vechten in de ArenA op 16 mei, waar de hoofdpartij tussen Sem Schilt en Badr Hari gaat.”
Het enthousiasme van de kinderen, waarvan een groot deel zijn samengekomen in het Thaise restaurant Chao Phraya op de Nieuwmarkt, kent geen grenzen. De achtjarige Niels Frese, die een eerdere partij verloor, kan niet wachten om zich te revancheren. ,,M’n tegenstander was ouder en zwaarder. Daardoor verloor ik. Maar nu ga ik winnen”, is hij vol zelfvertrouwen. Zijn veertienjarige broer Nick heeft al meerdere keren het ‘helpers weg’ horen klinken. ,,Ik ga voor de zesde keer de ring in. Al vier keer gewonnen. Ik ben er klaar voor”, meldt hij zelfbewust. Maik is veertien en ook hij is geen type voor achter een schaakbord. ,,Ik train vijf dagen in de week. Melvin en Badr Hari zijn mijn voorbeelden. Zo wil ik ook worden.” Mitchell hoopt ook ooit in Japan te verschijnen. ,,Ik heb op voetbal gezeten. Maar kickboksen is veel mooier”, meldt hij. Tischa is een (pittig) dametje van twaalf en geen katje om zonder handschoenen aan te pakken. ,,Ik heb al twee partijen tegen jongens gevochten. Dik gewonnen.” Maar, ook in het kickboksen heb je groot, groter en groots. En dat laatste slaat op de kampioen van de KKC in de gewichtsklasse tot 52 kilo: Zakaria Zouggary. Een vechter met een leeuwenhart. Door elke tegenstander gevreesd. ,,Ik heb nu 21 keer in de ring gestaan. Op slechts één onbeslist na alles gewonnen”, meldt het super talent vol trots. ,,Ik heb zelfs in Polen gevochten voor veel publiek. Mijn droom is om ooit in Japan uit te komen in de K1”, neemt hij een voorschot op de toekomst.
Zaterdag om half drie luidt de bel voor de eerste ronde. Niet minder dan veertig (smul)partijen zullen er – en altijd op het scherpst van de snede – worden uitgevochten.

Illest
10-02-2009, 18:45
:cool2:

goed bezig die Manhoef....

alleen maar positieve berichten over die gast..

Leuk stukje ook

oliebol
10-02-2009, 19:33
leuk dat hij dit doet :)

VR
10-02-2009, 20:38
Goed werk van hem!

Jeru
10-02-2009, 20:41
Mooi stuk! Melvin is zeker goed (en positief) bezig de laatste jaren!

Jones
10-02-2009, 21:06
TOP!!! Melvin

PD_EC
10-02-2009, 21:07
goed werk manhoef

BiCkOnE
10-02-2009, 21:07
Mooi stuk! Melvin is zeker goed (en positief) bezig de laatste jaren!


X2...en daarnaast is het natuurlijk ook een TOPvechter! :thup:

Wheelie
10-02-2009, 22:41
Manhoef is nu echt een topper, binnen en buiten de ring

Dragon Tail
11-02-2009, 00:36
http://xs136.xs.to/xs136/09072/mm512.jpg


Hallo,
Dit krantenartikel had ik speciaal voor Fighttalk geprepareerd.
Zie ook: http://www.fighttalk.nl/vforum/showthread.php?t=6285

(De moeite: eerst naar de site van de De Telegraaf, dan naar de internetversie, dan kiezen voor maandag, dan selecteren Magazine Metropoolsport, dan bladeren naar de juiste pagina, dan artikel selecteren en vergroten, dan print screen, dan 1e deel plakken in Paint, dan 2e deel plakken in Paint, dan opslaan, dan uploaden naar xs.to, naam geven 'mm' (initialen Melvin Manhoef), dan forumcode kopieren en plakken in nieuwe forumtopic op Fighttalk, wachten op reacties, vervolgens ontdekken dat al je creativi-TIJD zomaar wordt geplaatst op Mixfight ....... en vervolgen negreps en PM's krijgen, omdat ik niet weet welke smileys ik hier nu bij moet plaatsen)

Sendur
11-02-2009, 10:15
Die gast rechts lijkt echt op hem, is dat zijn broer ofzo?

Btw Props voor manhoef, dat hij er snel maar weer een paar k.o ramt :thup:

Sendur
11-02-2009, 10:16
Zie het al, Earl manhoef.

rai
11-02-2009, 10:16
Die gast rechts lijkt echt op hem, is dat zijn broer ofzo?

Btw Props voor manhoef, dat hij er snel maar weer een paar k.o ramt :thup:

Heb je dat artikel wel goed gelezen?:whistling:

rai
11-02-2009, 10:17
Was net te laat..;)