PDA

View Full Version : a.s. Zaterdag Sylvana Pruymboom vs Alicia Holzken !!! **Titelgevecht**



KickboxKids
10-02-2009, 20:18
Aanstaande Zaterdag is het dan eindelijk zover. De beste jeugdvechters van Nederland en België zullen hun kunsten gaan vertonen in het Zonnehuis te Amsterdam Noord.
We hebben een programma om van te smullen;

Titel gevecht Sylvana Pruymboom vs Alicia Holzken!!! :thup:
Aanstaande zaterdag is de veelbelovende rematch tussen Sylvana Pruymboom en Alicia Holzken een feit. Deze twee dames hebben een paar weken geleden tegenover elkaar gestaan, de uitslag was toen onbeslist. Beide dames waren het hier niet mee eens. Aanstaande zaterdag staan deze dames weer tegenover elkaar in de ring maar dit keer voor de KKC Titel van Sylvana Prymboom. In een zinderende partij van 5 x 1 minuut zal blijken wie de beste is. Blijft Sylvana de ongeslagen KKC Dames kampioen of gaat Alicia Holzken met de titel naar huis?? Dit wordt een partij die je zeker niet mag missen.

Bikkelhard 16-Mans toernooi
Zakaria Zouggary de huidige KKC Kampioen zal alle zeilen bij moeten zetten om zijn huidige titel te kunnen behouden. De allerbeste vechters in de gewichtsklasse 50/52 kg zullen het tegen elkaar op gaan nemen in een bikkelhard toernooi met onder andere; Issam, Nick Frese, Jernildo Kersout, Tony van Dijk, Mehmet Erbek, Richy, Badr Lazaar en vele andere Ze hebben allemaal maar 1 doel; de nieuwe KKC Kampioen worden. Zakaria is niet van plan zijn titel zomaar af te staan en is keihard in training om de KKC Kampioen te blijven en weer naar huis te gaan met zijn kampioensgordel!!! Zal hem dit gaan lukken??

Spectaculair dames toernooi
Ook voor het dames toernooi zal iedereen op het puntje van zijn stoel gaan zitten. Niemand minder dan Chey Edwards, Marouchka Pryumboom, Dina Ghabri, Deborah Doubli, Arev Tasirmaz en Gennie zullen gaan strijden voor de nieuwe KKC Dames titel op het gewicht 53/55kg. Deze supergetalenteerde dames zijn er helemaal klaar voor om aanstaande zaterdag te gaan knallen. Ze weten allemaal dat dan het moment daar is waar ze zo lang naar uitgekeken hebben en waar ze zo lang voor getraind hebben, de kans om KKC Dames Kampioen te worden.

KKC Super Title Fight Dimitri vs Jaimy!!!
Het supertalent van sportschool Ommoord, Dimitri Zafiroudis vorig jaar nog 3de geworden van het KKC jongens toernooi, zal het in een nieuweling partij opnemen tegen Jaimy Duijmelinck van Golden Glory. Dimitri is gebrand om een goed resultaat neer te zetten na zijn uitschakeling vorig jaar in de halve finale tegen huidig KKC Kampioen Zakaria Zouggary.

Gala info
Datum: Zaterdag 14 Februari 2009
Zaal open: 13.30 // Aanvang: 14.30
Voorverkoop: € 12,- // Kassa: € 15,-
VIP Tafel: € 350,- (5 personen aan een Tafel)
Locatie: Het Zonnehuis
Adres: Zonneplein 30 – Amsterdam Noord
Kaarten zijn verkrijgbaar via: alle deelnemende sportscholen of via onze website www.kickboxkids.nl (http://www.kickboxkids.nl)

http://www.youtube.com/watch?v=xpb1FfS3drw


http://94.100.113.195/461800001-461850000/461817201-461817300/461817299_5_zGw3.jpeg

Jeru
10-02-2009, 20:24
Mooi hoor!
Een 16 mans toernooi? :eek:
Hoe moet ik me dat voorstellen? 1 partij meer voor de winnaar dan bij de K-1? ;)

matraz
10-02-2009, 21:03
een 16mans toernooi voor kinderen op een dag......

Moet eerlijk zeggen dat ik niet weet hoe hard het er aan toegaat bij de KKC, maar als ze promoten met "Bikkelhard",dan lijk me dit echt super gezond voor die kids....

KickboxKids
10-02-2009, 21:09
een 16mans toernooi voor kinderen op een dag......

Moet eerlijk zeggen dat ik niet weet hoe hard het er aan toegaat bij de KKC, maar als ze promoten met "Bikkelhard",dan lijk me dit echt super gezond voor die kids....

Bikkelhard slaat meer op het niveau van de vechters, die enorm hoog is en de deelnemers van het toernooi zijn aan elkaar gewaagd.
Het toernooi wordt over meerdere gala`s verspreid a.s. zaterdag zullen er 8 door gaan naar de volgende ronde dus a.s. zaterdag vechten ze maar 1 partij.

:thup: